quote:Wie hebben het momenteel voor het zeggen op de woningmarkt?
Kopers
Verkopers
Geen mening
enigszins dalen
flink dalen
quote:Vraag van vandaag
26 februari 2013
Wie hebben het momenteel voor het zeggen op de woningmarkt?
Kopers 72%
Verkopers 5%
Geen mening 14%
enigszins dalen 2%
flink dalen 7%
Aantal stemmen: 7.757
Ik zou stemmen op enigszins dalenquote:
quote:Traceer je pakjes
Het verloop van het transport van uw pakje met barcode ... ziet er als volgt uit:
{EVENTS}
Heb ik gedaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou stemmen op enigszins dalen
Zoeen potigequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en om in te gaan op de tt.. Dom blondje spelen is zo effectief dat het bijna genant is.
Was eens te lam om een onderzoeksverslag in te binden. Dus ontzettend blond zitten doen bij de copyshop ("ik begrijp er niks van! O wat knap dat u dat allemaal weet") en die man heeft mijn volledige verslag voor me ingebonden en op maat gemaakt en extra's gedaan en weet ik veel wat. Ik heb een jaar grafisch lyceum gedaan, ik weet hoe het werkt. Maar ik ben te lui om het echt netjes te doen en die man weet er toch wat meer van dan ik, dus die krijgt een veel mooier resultaat.
Ben zo ook al eens onder een boete uitgekomen omdat m'n hond ergens scheet waar het niet mocht. "mag dat hier niet? Ik begrijp er niks van!" Ik wist exact waar de uitlaatstroken lagen en dat ik er nu niet op liep.
Van deze man hoop ik dat hij me kan helpen met de boxen van Fred aan sluiten op de tv, want dat krijgen Fred en ik niet voor elkaar. Hoort niet bij zijn werkzaamheden, dus hoop dat een "wat knap dat u dat allemaal weet zeg" helpt en dat hij toch iets kan doen.![]()
Zal je zien dat het een vrouw is.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en om in te gaan op de tt.. Dom blondje spelen is zo effectief dat het bijna genant is.
Was eens te lam om een onderzoeksverslag in te binden. Dus ontzettend blond zitten doen bij de copyshop ("ik begrijp er niks van! O wat knap dat u dat allemaal weet") en die man heeft mijn volledige verslag voor me ingebonden en op maat gemaakt en extra's gedaan en weet ik veel wat. Ik heb een jaar grafisch lyceum gedaan, ik weet hoe het werkt. Maar ik ben te lui om het echt netjes te doen en die man weet er toch wat meer van dan ik, dus die krijgt een veel mooier resultaat.
Ben zo ook al eens onder een boete uitgekomen omdat m'n hond ergens scheet waar het niet mocht. "mag dat hier niet? Ik begrijp er niks van!" Ik wist exact waar de uitlaatstroken lagen en dat ik er nu niet op liep.
Van deze man hoop ik dat hij me kan helpen met de boxen van Fred aan sluiten op de tv, want dat krijgen Fred en ik niet voor elkaar. Hoort niet bij zijn werkzaamheden, dus hoop dat een "wat knap dat u dat allemaal weet zeg" helpt en dat hij toch iets kan doen.![]()
Zal je zien dat het een vrouw is.
Facebook heeft geen vertrouwen in mijn relatiequote:Scheidingsplanner Delft · Voorgestelde pagina
Hoe verdeel je de hypotheek en de woning? Wat is mijn inkomen na de scheiding?
Heb je een goeden tip voor die boxen dan? Want ik heb het geprobeerd, maar ze doen het nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
stelletje wijven. Als ik dichterbij woonde kwam ik vandaag nog die lamp vervangen en die boxen inpluggen.
er moet dan ook een versterker tussen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je een goeden tip voor die boxen dan? Want ik heb het geprobeerd, maar ze doen het niet
Boxen met van die rood/witte kabeltjes in de tv gegooid, maar tv reageert niet
Ik weet heul niet wat voor nieuwe lamp ik moet kopenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
stelletje wijven. Als ik dichterbij woonde kwam ik vandaag nog die lamp vervangen en die boxen inpluggen.
Check. Draadjes gaan van de versterker naar de tv. Bij de oude tv werkte het wel zoals het nu staatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er moet dan ook een versterker tussen.
een spatwaterdichte. Bij de praxis ook wel aangemerkt met een druppelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik weet heul niet wat voor nieuwe lamp ik moet kopen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een spatwaterdichte. Bij de praxis ook wel aangemerkt met een druppel
van die tulpstekkers? En je gebruikt de juiste in- en uitgangen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Check. Draadjes gaan van de versterker naar de tv. Bij de oude tv werkte het wel zoals het nu staat
Zo'n rode en een wittequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van die tulpstekkers? En je gebruikt de juiste in- en uitgangen?
Modernere modellen willen nog wel eens met een optische kabel werken...
ja, dat werkt niet zonder meer, je versterker moet daar ook geschikt voor zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n rode en een witte![]()
Alle draadjes net nog gecheckt, ze zitten goed.
Hoe zit dat dan met een optische kabel? Ik ben al aan het googelen, want ik heb geen idee wat dat is
nee, da's een ander kabeltypequote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
.
De tv heeft een mogelijkheid om een optische kabel aan te sluiten. De versterker niet![]()
Zijn geen verloopsnoertjes ofzo zeker?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, da's een ander kabeltype
We wachten gewoon het mannetje even af
godverdomme 40 euroquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Wel apart dat het op de tv van Fred wel werkte, die is maar iets van 2-3 jaar oud. Mijn tv is een half jaar oud.
Heb wel dit gevonden: link
(ja ik wacht ondertussen op het mannetje en zulks, maar oplossingsgericht, dus kijk vast even rond)
Jaquote:
naja, contract loopt nu nog tot 30 juni, dus eind april is geen idiote termijn. Meestal zet HR dat soort dingen sowieso niet veel eerder in gang. En als het geen vast contract wordt, krijg ik in ieder geval een jaar verlenging dus is er ook weinig aan de handquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:23 schreef Incantrix het volgende:
SQ, ik hoop voor je dat je eerder wat hoort, eind april duurt nog wel lang ja ;')
Oow, zo, ik dacht dat er geen mogelijkheden tot verlenging meer waren. Maar ik weet eigenlijk ook niet waar ik dat vandaan haal, dus nvmquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, contract loopt nu nog tot 30 juni, dus eind april is geen idiote termijn. Meestal zet HR dat soort dingen sowieso niet veel eerder in gang. En als het geen vast contract wordt, krijg ik in ieder geval een jaar verlenging dus is er ook weinig aan de hand
ik mag nog 1x verlengd worden, en ik heb het idee dat die oude regels toch snel zullen verdwijnenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oow, zo, ik dacht dat er geen mogelijkheden tot verlenging meer waren. Maar ik weet eigenlijk ook niet waar ik dat vandaan haal, dus nvmnaja, goed nieuws dus
Inderdaad.. Het gaat sowieso nergens over, met de huidige economie ontslaan ze je gewoon voor 3 maanden en dan nemen ze je weer aanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mag nog 1x verlengd worden, en ik heb het idee dat die oude regels toch snel zullen verdwijnen
Maar ik maak me er weinig zorgen over gezien mijn beoordeling en andere recente ontwikkelingen
dat komt omdat je tegenwoordig toch alles wel online kan bestellen, die nood is er niet meer zo aanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:34 schreef Incantrix het volgende:
Echt suf, een naar Amerika geëmigreerde vriend komt in maart naar NL en die vroeg of hij nog iets mee moet nemen voor onsik kan alleen niets bedenken terwijl dit voelt als een soort van BUY ALL THE THINGS vrijbrief
Dat is het ook denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat komt omdat je tegenwoordig toch alles wel online kan bestellen, die nood is er niet meer zo aan
Flauw he?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe trix ik had hetzelfde gevoel toen mijn broer naar Amerika ging en hij ook vroeg of ie dingen moest meepakken... Ik kon uiteindelijk niks echt verzinnen![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:14 schreef bleiblei het volgende:
Of je hebt de plugjes op de aux in ipv aux uit van de tv zitten. Maar dat zou wel blont zijn.
Had je een andere kabel nodig dan of zo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volledig terecht dom blondje uitgehangen dus.
En ik ben er achter waarom m'n tv zo'n kutsignaal gaf. Dat lag dus aan de kabel tussen de muur en de tv. De gloednieuwe, dure, speciaal-voor-digitale-tv kabel. Ik heb dus voor jan lul een monteur van samsung laten komen en een half jaar analoog tv gekeken.
Dus ik ga straks even rellen bij de bcc
quote:
Hij zette een kabel van hem ertussen en alle problemen waren opgelostquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Had je een andere kabel nodig dan of zo?
[..]
Das wel balen ja.. Maar wat was er slecht aan het signaal dan? Blokjes in beeld of zo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij zette een kabel van hem ertussen en alle problemen waren opgelost. Ik heb er geen moment aan gedacht dat het die kabel was, want hij was hartstikke nieuw. Samsung-monteur had er ook niet aan gedacht
. Deze man dacht er in eerste instantie ook niet aan, maar kwam tot op dat idee omdat de tv in orde is en dit probleem nu in twee huizen voorgekomen is.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pff, sommige mensen zijn echt mood-killers![]()
Mijn motivatie is de laatste tijd al niet zo geweldig, project loopt niet altijd zoals gepland, ik ga het niet op tijd afkrijgen, gaat mijn contract tijdelijk verlengd worden en hoe?
En dan heb je eens een goede dag (nieuw experiment uitproberen, vooralsnog gaat het goed, weer eens op het lab in plaats van altijd achter de pc, jee!), komt collega C van een spin off bedrijfje langs lopen terwijl je in het lab bezig bent:
*insert zeikstem* 'hallo MissC, ach, het maakt toch allemaal niet niet uit wat je doet he, experimenten, boekje schrijven, het interesseert uiteindelijk toch niemand en niemand leest je werk, behalve het dankwoord. Tja.'
Ennn bedankt, eikelEind deze week verhuist dat spin off bedrijf naar een nieuw gebouw. Ik vind het van veel mensen jammer dat ik ze niet meer dagelijks zie, maar ben blij dat hij oprot
Ja. En hij zet zijn kabel ertussen en alles doet het primaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das wel balen ja.. Maar wat was er slecht aan het signaal dan? Blokjes in beeld of zo?
Wat een vrolijke meneerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn motivatie is de laatste tijd al niet zo geweldig, project loopt niet altijd zoals gepland, ik ga het niet op tijd afkrijgen, gaat mijn contract tijdelijk verlengd worden en hoe?
En dan heb je eens een goede dag (nieuw experiment uitproberen, vooralsnog gaat het goed, weer eens op het lab in plaats van altijd achter de pc, jee!), komt collega C van een spin off bedrijfje langs lopen terwijl je in het lab bezig bent:
*insert zeikstem* 'hallo MissC, ach, het maakt toch allemaal niet niet uit wat je doet he, experimenten, boekje schrijven, het interesseert uiteindelijk toch niemand en niemand leest je werk, behalve het dankwoord. Tja.'
Ennn bedankt, eikelEind deze week verhuist dat spin off bedrijf naar een nieuw gebouw. Ik vind het van veel mensen jammer dat ik ze niet meer dagelijks zie, maar ben blij dat hij oprot
Hij is altijd zo. Ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op een compliment aan een ander, of gewoon zomaar iets vrolijks. Ik vind het een misselijke vent en ben blij dat ik hem straks niet meer tegen hoef te komen. Hij meent volgens mij niet per se wat hij zegt, maar volgens mij vindt hij de reacties die hij er eventueel mee uitlokt gewoon heel vermakelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een vrolijke meneer.
Heeft hij nog een reden om te zeiken? Eigen frustratie ofzo?
Wij hebben nu ook dat sommige zenders niet goed ontvangen worden. Soms een glitch in het scherm, soms zelfs een groot geblokt geheel. Een keer bleef het beeld om de paar seconden hangen en ging dan weer door. Maar steeds maar bij 1 of 2 zenders en de rest is dan normaal. Vooral RTL8 heeft daar bij ons last van en in mindere mate SBS 6. Maar die kijk ik nie zo vaak dus ben tot nu toe beetje te lui geweest om te kijken waar het aan ligtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja. En hij zet zijn kabel ertussen en alles doet het prima
Het is aidsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
En ik heb een bult op mijn hoofd... No idea hoe ik er aan komEn het doet pijn
quote:
Mijn problemen waren vergelijkbaar, alleen zo erg dat je niet normaal kan kjken. Ene zender heeft er meer last van de ander. Probeer eens een nieuwe kabelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben nu ook dat sommige zenders niet goed ontvangen worden. Soms een glitch in het scherm, soms zelfs een groot geblokt geheel. Een keer bleef het beeld om de paar seconden hangen en ging dan weer door. Maar steeds maar bij 1 of 2 zenders en de rest is dan normaal. Vooral RTL8 heeft daar bij ons last van en in mindere mate SBS 6. Maar die kijk ik nie zo vaak dus ben tot nu toe beetje te lui geweest om te kijken waar het aan ligt
WTF? Wat een misbaksel zegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Toen hij zei dat het een input-aansluiting was, bedacht ik me dat dat best logisch is, aangezien de wii in dezelfde aansluiting gaat en die een kanaal naar de tv toestuurt, niet ervandaan haaltquote:
Hoe is het mogelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook een keer bij de mediamarkt gestaan met een kapotte MP3-speler. Ik had de batterijen al vier keer vervangen door gloednieuwe, dus daar kon het niet aan liggen. Dus dat meisje steekt er een andere batterij in en hoppa, ding doet het weer. Ik had dus de ultieme pech dat ik vier gloednieuwe doch lege (nee, geen oplaadbare) duracell batterijen had gebruikt
met 256mb geheugenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
toen MP3-spelers nog op AAA batterijen liepen![]()
Voor 100 euroquote:
50 nummers!quote:
paar keer gebruikenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gadverdamme, maak je een tosti met een nieuw apparaat terwijl je het goed hebt schoongemaakt, smaakt het nog naar fabriek
Wat doen jullie met zo'n ding? Zodat die geur/smaak weggaat?
Was ook het eerste wat ik dachtquote:
of aan de hont voeren?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja en dan wat je maakt wegpleuren?
Het rook echt heel sterk toen ik m uit de verpakking haalde, dus die platen afgewassen met afwasmiddel. Maar nu smaakt het er nog naarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was ook het eerste wat ik dacht![]()
(ik heb nog nooit last gehad van fabriekssmaak)
Geef ze aan Brumquote:
Dat is wel een goeden optiequote:
Of je neemt een geit, die eten allesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is wel een goeden optieVolgende keer als hij hier is sneaky tosti's voor hem maken en zelf iets anders eten
Ermahgerd! Die ging ik ook net opzoeken! GMTAquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
(behalve die met die sigaret, want die is sielug)
Hmm, dat is dan denk ik wel handig om te doen jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn problemen waren vergelijkbaar, alleen zo erg dat je niet normaal kan kjken. Ene zender heeft er meer last van de ander. Probeer eens een nieuwe kabel![]()
Mijn moeder was ook helemaal fan van minidisc. Ook voor de country maakte ze steeds een compilatie voor wat er die avond gedanst zou gaan worden. Wat wel een nadeel was, is dat je die liedjes dan in real time erop moest zetten, dus dat kostte zoveel tijd. Maar de geluidskwaliteit was volgens haar vele malen beter dan die van mp3'tjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik was trouwens ervan overtuigd dat mp3-spelers niet aan zouden slaan, dus ik had er pas laat 1.
Mijn overtuiging was dat het een kwestie van tijd was voordat mp3's niet meer zouden bestaan, omdat de muziekindustrie ze verboden zou maken. Ergens heeft het me altijd verbaasd hoe ver het heeft kunnen komen voordat mensen eens moeilijk gingen doen.
Dus ik had een minidisc-player
Bestaan van die stickjes niet meer?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook helemaal fan van minidisc. Ook voor de country maakte ze steeds een compilatie voor wat er die avond gedanst zou gaan worden. Wat wel een nadeel was, is dat je die liedjes dan in real time erop moest zetten, dus dat kostte zoveel tijd. Maar de geluidskwaliteit was volgens haar vele malen beter dan die van mp3'tjes.
En mp3 spelers op batterijen, echt ideaalIn de trein zitten terwijl je mp3 speler leeg is, batterij wisselen en meteen door kunnen gaan. Ik vond het echt balen dat ik die niet meer heb kunnen vinden toen die van mij overleed
Ik kon ze niet vinden in ieder geval, maar heb niet specifiek tigduizend winkels afgezocht. Heb nu sinds 3 jaar een iPod en dat werkt ook wel. Heb hem alleen in die 3 jaar nooit meer gesynchroniseerd sinds die ene keer dat ik er muziek op heb gezet en ik durf nu ook niet meer zo goed want ik snap iTunes nog steeds niet en straks haalt ie heel dat ding leeg en niet alles hoeft erafquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bestaan van die stickjes niet meer?
lolzz zo snel alquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Erm, Intro had een paar weken terug op wat huizen gereageerd, omdat hij eigenlijk wel heel graag hier weg wilt. Maar was meer voor de grap. En nu heeft hij dus reactie gehad dat hij een van de uitgekozen kandidaten isen nu heeft hij dat mailtje doorgestuurd naar mij en een wa gestuurd met: 'lol, kijk wat ik je net doormail.' Maar nu zit hij in een toets en weet ik niet of hij serieus wilt gaan kijken en hij reageert dus niet en meh en duurt lang en
Damnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
lolzz zo snel alWij hebben niks meer gehoord van 5!! appartementen waar we op gereageerd hadden
Meh, hoeveel tijd zit er tussen het reageren en nu?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JaDus ik denk dat we toch maar moeten gaan betalen voor zo'n particuliere huurdinges site.
een maand? Geen idee, ik verwacht er niks meer vanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Meh, hoeveel tijd zit er tussen het reageren en nu?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
een maand? Geen idee, ik verwacht er niks meer van
Qua geld bedoel je?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja care hoor, het komt nu toch niet goed uit
Nee als ik hier moet zijn als mama geopereerd is enzo dan is het een beetje zonde van het geldquote:
Ohh op die manier, ja prima dan tochquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee als ik hier moet zijn als mama geopereerd is enzo dan is het een beetje zonde van het geld![]()
Plus ik heb geen haast.
Koop NIET de lippenselenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit allemaal dingen van spees dr linkjes te kopenWHYY? i don't need them
en deze is echt heel erg lekker hier in Vlaardingen ermnermquote:
Nee, ik heb ze gisteren pas gelinkt. Kreeg ze vandaag binnenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:30 schreef Mss het volgende:
Maar je had ze gisteren toch pas besteld?
Aaah oke. Ik heb ze ook besteldquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze gisteren pas gelinkt. Kreeg ze vandaag binnen
yeah als alles lukt met school wel, het is een beetje alle deadlines op elkaar gegooid van 3 grote projecten maar goed ik probeer het welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees, jullie komen volgende week toch?
Okayyyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
yeah als alles lukt met school wel, het is een beetje alle deadlines op elkaar gegooid van 3 grote projecten maar goed ik probeer het wel
Kwasten van Ebay. Twee voor ¤1.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
wat voor lippotloden waren dat dan?
Klinkt echt geweldigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat ding veert automagisch terug in zn huls, dus je moet het vast blijven houden aan een klein 'knopje' wat ook nog eens pijn doet aan je vingers.
Wat was het?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
of je vriend gooit je papieren weg zonder te kijken wat het is
Vind ik nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meisjes, huurwoning met twee verdiepingen, drie slaapkamers en terras/tuin voor 666 is toch heul niet duur?
Inclusief servicekosten? Ik vind het niet duurquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meisjes, huurwoning met twee verdiepingen, drie slaapkamers en terras/tuin voor 666 is toch heul niet duur?
Zeer goedkoop!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nope.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Na de eerste nefaste operatie moest Dora zelf op onderzoek om te zien wat er misgelopen was. Tot haar ontsteltenis ontdekte ze dat het kunststofmatje op Nieuw-Zeelandse konijnen was getest en zonder veel vooronderzoek of deftige klinische studies op de markt was gebracht
formulieren om een verkeerde bestelling retour te kunnen sturen. Gelukkig heb ik ze nog weten te reddenquote:
Echt hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope.
Goeien duivelsche prijs ook.
huh, geen servicekosten?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er zijn geen servicekosten. Het is twee min van de bushalte en met de bus is het een kwartiertje naar stationah en plus op halve km afstand.
pics?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er zijn geen servicekosten. Het is twee min van de bushalte en met de bus is het een kwartiertje naar stationah en plus op halve km afstand.
Het is een teken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt heintro heeft zijn rijbewijs op 06-06-06 gehaald
Mja dat whatsappte hij, hebben het er vanavond wel even over.quote:
Nog 5 weken wachten!quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pff, mijn collega's treffen het wel
Ik moest laatst naar Frankrijk voor metingen en toen ging er van alles fout. Alleen bij hun werkt er gewoon helemaal niks en niemand kan het oplossen dus zij zitten er gewoon echt voor Jan Lul. En normaal duurt zo'n meetsessie 3-4 dagen, en zij zitten er nu 7 dagen. 7 dagen uit hun neus te vreten voor metingen die duizenden euro's per dag kosten![]()
Omfgquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pff, mijn collega's treffen het wel
Ik moest laatst naar Frankrijk voor metingen en toen ging er van alles fout. Alleen bij hun werkt er gewoon helemaal niks en niemand kan het oplossen dus zij zitten er gewoon echt voor Jan Lul. En normaal duurt zo'n meetsessie 3-4 dagen, en zij zitten er nu 7 dagen. 7 dagen uit hun neus te vreten voor metingen die duizenden euro's per dag kosten![]()
Het is een megagrote ring waar je X-ray metingen kan doen. Er is een beam daar die mede gesubsidieerd is door Nederland/Belgie, dus als we gaan, is het daarheen want dat is kostentechnisch het meest handig. Maar er schijnt een vacuum probleem te zijn, dus ze hebben geen X-ray bundel en dus kunnen ze niks. Maar ga maar eens uitzoeken waar dat probleem dan vandaan komtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:31 schreef megamandy het volgende:
[..]Is er geen andere plek waar ze die apparatuur hebben? Alleen daar? Want ze falen wel heel erg
Wij welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij een heel huis betaal je vaak geen servicekosten. Wij niet iig.
En ze komen niet terug omdat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is een megagrote ring waar je X-ray metingen kan doen. Er is een beam daar die mede gesubsidieerd is door Nederland/Belgie, dus als we gaan, is het daarheen want dat is kostentechnisch het meest handig. Maar er schijnt een vacuum probleem te zijn, dus ze hebben geen X-ray bundel en dus kunnen ze niks. Maar ga maar eens uitzoeken waar dat probleem dan vandaan komt
En ze hadden van tevoren een heel schema, want ze zouden met 2 opstellingen gaan werken en ze hebben heel moeilijk moeten doen om een busje te vinden dat groot genoeg was om alles in te vervoeren enzo. Ook het laden was een heel gekloot. En nu is het het busje nog niet uit geweest, want de basis equipment doet het dus gewoon niet. Dus die zitten nu daar een beetje te facebooken en wat werk te doen dat ze toevallig hebben meegenomen, en straks kunnen ze dus voor een week verblijf en eten etc declareren zonder daadwerkelijk iets gemeten te hebben
Omdat er mensen bezig zijn om het probleem op te proberen te lossen en stel dat dat vandaag nog zou lukken, dan kunnen ze dus nog woensdag en donderdag 2 dagen en nachten meten. En er is al voor de meettijd betaald, dus ze moeten blijven tot op het punt dat het echt zeker te weten niks meer gaat wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ze komen niet terug omdat?
Oh zo ja, dan kunnen ze er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Omdat er mensen bezig zijn om het probleem op te proberen te lossen en stel dat dat vandaag nog zou lukken, dan kunnen ze dus nog woensdag en donderdag 2 dagen en nachten meten. En er is al voor de meettijd betaald, dus ze moeten blijven tot op het punt dat het echt zeker te weten niks meer gaat worden
Nee het is ook absoluut niet hun schuld, maar ze zitten er wel mooi meequote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh zo ja, dan kunnen ze er ook niets aan doen
Oh echt waar? Hoe zit dat dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij een heel huis betaal je vaak geen servicekosten. Wij niet iig.
Oh okay thanksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je hebt een kale huurprijs en een 'volledige' huurprijs. De kale huurprijs is zonder servicekosten en de volledige prijs is dan met servicekosten. Dit is echt 9/10 zo met woningbouwwoningen, wat er in die servicekosten zit staat er dan bij en het bedrag is lost vermeld van de huurprijs.
Jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef Mss het volgende:
En unf nog steeds ontkennen dat ze samenwonen.
De mijne SpaceOfAidsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
mijn wireless heet HERPEDERPEINZ
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
Onze heet Koning CifGoh wie zou die toch ingericht hebben
toch niet vanwege die gele kankerbeer he?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wireless bij mn zus heet honeypot
http://arstechnica.com/te(...)child-porn-honeypot/quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toch niet vanwege die gele kankerbeer he?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef Mss het volgende:
En unf nog steeds ontkennen dat ze samenwonen.
die link had ik nooit gelegd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://arstechnica.com/te(...)child-porn-honeypot/
links: in andere sprache --> englishquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://de.wikipedia.org/wiki/Honeypot
kan geen engelse vinden einz, naja ben te lui
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
links: in andere sprache --> english
http://en.wikipedia.org/wiki/Honeypot_(computing)
lui zwijn!
ERMAHGERD ik leer de jongere generaaasie iets online-igsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weer wat geleerd
Maar ik kan gewoon duits lezen dus care
Whyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef Dwyn het volgende:
Mijne heet Voornaam-huisnummerzondertoevoeging. Zo origineel.
Ik kom die toch niet zo vaak tegen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef Dwyn het volgende:
Mijne heet Voornaam-huisnummerzondertoevoeging. Zo origineel.
Er valt veel aan jongere generaties te leren over dingen zoeken op het web hoor, die zijn lui en geven het na 1 google pagina al op, true storyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD ik leer de jongere generaaasie iets online-igs![]()
Yeahquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er valt veel aan jongere generaties te leren over dingen zoeken op het web hoor, die zijn lui en geven het na 1 google pagina al op, true story
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
'als het niet op zoekpagina 1 staat bestaat het niet'.
B wilde niet iets al te herkenbaars met onze namen erin. Dus toen werd het dit. Want dat snapt vast niemandquote:
Omdat ze dan weten wie het is en straks komt er zoeen hacker en de fbi en de cia en ene ne ne en enquote:
Vroeger, toen we alles nog met Ilse moesten zoeken en Altavista...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yeahals het niet bovenaan staat, is het onvindbaar!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vroeger, toen we alles nog met Ilse moesten zoeken en Altavista...
Van mijn voornaam die niet op de deur staat en een gedeeltelijk huisnummer waar nog 50 andere mensen op wonen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ze dan weten wie het is en straks komt er zoeen hacker en de fbi en de cia en ene ne ne en en
Dat waren nog tijdenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Van mijn voornaam die niet op de deur staat en een gedeeltelijk huisnummer waar nog 50 andere mensen op wonen?
What's this nonsense you speak of?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
LINDA7B-ACHTERquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Van mijn voornaam die niet op de deur staat en een gedeeltelijk huisnummer waar nog 50 andere mensen op wonen?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
What's this nonsense you speak of?
Goed idee, kijk uit voor de chemtrailsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zal gelijk mijn alu-hoedje opzetten.
Nee, gewoon een flat met huisnummertoevoegingen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
vijftig mensen met 1 huisnummer?
Dwyn woont in een strafkamp / mensenhalndelzone / prostitueerhuis![]()
:d d:
of als je heel hip was ging je die kopieren in de bieb voor een dubbeltje per kopiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat waren nog tijden
En heel vroeger, dat je bij je spreekbeurt een boek had waar een plaatje instond, dat je dan aanwees ter verduidelijking
Hoe vaak krijg je dan wel niet verkeerde postquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, gewoon een flat met huisnummertoevoegingen!
IK VIND HET ZO LEUK DAT JE ALTIJD ZO SERENEUS REAGEERT OP ALLES DIT DEZE!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, gewoon een flat met huisnummertoevoegingen!
Neinz, dat kostte geld, dus daar waren mijn ouders het niet zo mee eensquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of als je heel hip was ging je die kopieren in de bieb voor een dubbeltje per kopie
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
vijftig mensen met 1 huisnummer?
Dwyn woont in een strafkamp / mensenhalndelzone / prostitueerhuis![]()
:d d:
Die is ook mooi!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn volgende wifi gaat 'hide yo kids, hide you wifi' heten
Het valt me nog mee. Ik heb alleen medelijden met de mensen die op alleen het huisnummer wonen. We hebben zeg maar nummer 1, 1a, 1b en dan de flat 1-1, 1-2, 1-3 etc.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe vaak krijg je dan wel niet verkeerde post
Pffffquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het valt me nog mee. Ik heb alleen medelijden met de mensen die op alleen het huisnummer wonen. We hebben zeg maar nummer 1, 1a, 1b en dan de flat 1-1, 1-2, 1-3 etc.
Zo handig!
Ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het valt me nog mee. Ik heb alleen medelijden met de mensen die op alleen het huisnummer wonen. We hebben zeg maar nummer 1, 1a, 1b en dan de flat 1-1, 1-2, 1-3 etc.
Zo handig!
Ja, mijn sarcasme komt hier nooit over merk ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IK VIND HET ZO LEUK DAT JE ALTIJD ZO SERENEUS REAGEERT OP ALLES DIT DEZE!
wie bedenkt dezenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zo handig!
In Intro z'n jullie nieuwe appartmentquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn volgende wifi gaat 'hide yo kids, hide yo wifi' heten
You lost me therequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zo handig!
Quequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zo handig!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In Intro z'n jullie nieuwe appartment
Neen want vogelsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uft ga je een kippenhok in de tuin bouwen?
hier schuiven ze de huisnummers gewoon op als het bejaardenpakhuis of prostitueerhuis er weer wat kamertjes bij hokken.quote:
VIJF WEKENquote:Hi Aidswijf
We are sorry to hear this. We have asked our warehouse to send you a replacement.
Please allow a maximum 5 weeks for international delivery.
Kind regards.
kipquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan heb je altijd verse kip
Whut.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier schuiven ze de huisnummers gewoon op als het bejaardenpakhuis of prostitueerhuis er weer wat kamertjes bij hokken.
Zo hebben we vlakbij een straat waar de huizen 3 nummers hebben... bijvoorbeeld 118, 618 en 818 :'P)
Mjah, volgens mij zijn wij later gebouwd dan de rest en 1a en 1b is volgens mij een splitsing.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier schuiven ze de huisnummers gewoon op als het bejaardenpakhuis of prostitueerhuis er weer wat kamertjes bij hokken.
Zo hebben we vlakbij een straat waar de huizen 3 nummers hebben... bijvoorbeeld 118, 618 en 818 :'P)
En eitjes!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan heb je altijd verse kip
ja, de laagste tellen dan niet omdat die zijn opgegeten door het bejaardenpakhuis, maar sommige mensen weigeren zich daaraan te confirmerenquote:
De naïviteitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik dacht ff DAFUQ, HOE noemen ze jou??![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, de laagste tellen dan niet omdat die zijn opgegeten door het bejaardenpakhuis, maar sommige mensen weigeren zich daaraan te confirmeren
Het hoogste nummer telt!
Zulks een matigen logica.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, de laagste tellen dan niet omdat die zijn opgegeten door het bejaardenpakhuis, maar sommige mensen weigeren zich daaraan te confirmeren
Het hoogste nummer telt!
Zou goed kunnenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben jij de grote zus van bami?
ik moest lachenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben jij de grote zus van bami?
pehehequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En dan is Dwyn mijn nichtje, of zo![]()
Ik ben anders hele leuke familie hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb wel genoeg aan mijn eigen familie
Oh dan mag het!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben anders hele leuke familie hoor
ja, dat wordt doodhongeren.... RIP aan de nabestaanden....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:07 schreef megamandy het volgende:
Vanmiddag heb ik een bagel gegeten en wat je dan soms hebt dat je het gehemelte kapot maakt door bijvoorbeeld stokbrood heb ik nu aan de onderkant vlak achter mijn tanden![]()
Heel irritant!
Ouch!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:07 schreef megamandy het volgende:
Vanmiddag heb ik een bagel gegeten en wat je dan soms hebt dat je het gehemelte kapot maakt door bijvoorbeeld stokbrood heb ik nu aan de onderkant vlak achter mijn tanden![]()
Heel irritant!
Daarom heb ik net wortelenstampot gegetenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat wordt doodhongeren.... RIP aan de nabestaanden....
da's bijtijds!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom heb ik net wortelenstampot gegeten
Is dat die fucking dure zoetstof?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net Stevia gekocht om eens door mijn kwark te roeren, ben benieuwd.
die was in de bonus, vandaar. Het is wel vrij duur in verhouding met suiker, maar je hebt er ook minder van nodigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat die fucking dure zoetstof?
Awww! Komt goed, knallen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet zometeen weg voor mijn herEn ik ben keizenuwachtig
Ja ik zag ooit zo;n pakje klontjes voor 5 euro ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die was in de bonus, vandaar. Het is wel vrij duur in verhouding met suiker, maar je hebt er ook minder van nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |