quote:Wie hebben het momenteel voor het zeggen op de woningmarkt?
Kopers
Verkopers
Geen mening
enigszins dalen
flink dalen
quote:Vraag van vandaag
26 februari 2013
Wie hebben het momenteel voor het zeggen op de woningmarkt?
Kopers 72%
Verkopers 5%
Geen mening 14%
enigszins dalen 2%
flink dalen 7%
Aantal stemmen: 7.757
Ik zou stemmen op enigszins dalenquote:
quote:Traceer je pakjes
Het verloop van het transport van uw pakje met barcode ... ziet er als volgt uit:
{EVENTS}
Heb ik gedaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou stemmen op enigszins dalen
Zoeen potigequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en om in te gaan op de tt.. Dom blondje spelen is zo effectief dat het bijna genant is.
Was eens te lam om een onderzoeksverslag in te binden. Dus ontzettend blond zitten doen bij de copyshop ("ik begrijp er niks van! O wat knap dat u dat allemaal weet") en die man heeft mijn volledige verslag voor me ingebonden en op maat gemaakt en extra's gedaan en weet ik veel wat. Ik heb een jaar grafisch lyceum gedaan, ik weet hoe het werkt. Maar ik ben te lui om het echt netjes te doen en die man weet er toch wat meer van dan ik, dus die krijgt een veel mooier resultaat.
Ben zo ook al eens onder een boete uitgekomen omdat m'n hond ergens scheet waar het niet mocht. "mag dat hier niet? Ik begrijp er niks van!" Ik wist exact waar de uitlaatstroken lagen en dat ik er nu niet op liep.
Van deze man hoop ik dat hij me kan helpen met de boxen van Fred aan sluiten op de tv, want dat krijgen Fred en ik niet voor elkaar. Hoort niet bij zijn werkzaamheden, dus hoop dat een "wat knap dat u dat allemaal weet zeg" helpt en dat hij toch iets kan doen.![]()
Zal je zien dat het een vrouw is.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en om in te gaan op de tt.. Dom blondje spelen is zo effectief dat het bijna genant is.
Was eens te lam om een onderzoeksverslag in te binden. Dus ontzettend blond zitten doen bij de copyshop ("ik begrijp er niks van! O wat knap dat u dat allemaal weet") en die man heeft mijn volledige verslag voor me ingebonden en op maat gemaakt en extra's gedaan en weet ik veel wat. Ik heb een jaar grafisch lyceum gedaan, ik weet hoe het werkt. Maar ik ben te lui om het echt netjes te doen en die man weet er toch wat meer van dan ik, dus die krijgt een veel mooier resultaat.
Ben zo ook al eens onder een boete uitgekomen omdat m'n hond ergens scheet waar het niet mocht. "mag dat hier niet? Ik begrijp er niks van!" Ik wist exact waar de uitlaatstroken lagen en dat ik er nu niet op liep.
Van deze man hoop ik dat hij me kan helpen met de boxen van Fred aan sluiten op de tv, want dat krijgen Fred en ik niet voor elkaar. Hoort niet bij zijn werkzaamheden, dus hoop dat een "wat knap dat u dat allemaal weet zeg" helpt en dat hij toch iets kan doen.![]()
Zal je zien dat het een vrouw is.
Facebook heeft geen vertrouwen in mijn relatiequote:Scheidingsplanner Delft · Voorgestelde pagina
Hoe verdeel je de hypotheek en de woning? Wat is mijn inkomen na de scheiding?
Heb je een goeden tip voor die boxen dan? Want ik heb het geprobeerd, maar ze doen het nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
stelletje wijven. Als ik dichterbij woonde kwam ik vandaag nog die lamp vervangen en die boxen inpluggen.
er moet dan ook een versterker tussen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je een goeden tip voor die boxen dan? Want ik heb het geprobeerd, maar ze doen het niet
Boxen met van die rood/witte kabeltjes in de tv gegooid, maar tv reageert niet
Ik weet heul niet wat voor nieuwe lamp ik moet kopenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
stelletje wijven. Als ik dichterbij woonde kwam ik vandaag nog die lamp vervangen en die boxen inpluggen.
Check. Draadjes gaan van de versterker naar de tv. Bij de oude tv werkte het wel zoals het nu staatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er moet dan ook een versterker tussen.
een spatwaterdichte. Bij de praxis ook wel aangemerkt met een druppelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik weet heul niet wat voor nieuwe lamp ik moet kopen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een spatwaterdichte. Bij de praxis ook wel aangemerkt met een druppel
van die tulpstekkers? En je gebruikt de juiste in- en uitgangen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Check. Draadjes gaan van de versterker naar de tv. Bij de oude tv werkte het wel zoals het nu staat
Zo'n rode en een wittequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van die tulpstekkers? En je gebruikt de juiste in- en uitgangen?
Modernere modellen willen nog wel eens met een optische kabel werken...
ja, dat werkt niet zonder meer, je versterker moet daar ook geschikt voor zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n rode en een witte![]()
Alle draadjes net nog gecheckt, ze zitten goed.
Hoe zit dat dan met een optische kabel? Ik ben al aan het googelen, want ik heb geen idee wat dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |