Hoe is het mogelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook een keer bij de mediamarkt gestaan met een kapotte MP3-speler. Ik had de batterijen al vier keer vervangen door gloednieuwe, dus daar kon het niet aan liggen. Dus dat meisje steekt er een andere batterij in en hoppa, ding doet het weer. Ik had dus de ultieme pech dat ik vier gloednieuwe doch lege (nee, geen oplaadbare) duracell batterijen had gebruikt
met 256mb geheugenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
toen MP3-spelers nog op AAA batterijen liepen![]()
Voor 100 euroquote:
50 nummers!quote:
paar keer gebruikenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gadverdamme, maak je een tosti met een nieuw apparaat terwijl je het goed hebt schoongemaakt, smaakt het nog naar fabriek
Wat doen jullie met zo'n ding? Zodat die geur/smaak weggaat?
Was ook het eerste wat ik dachtquote:
of aan de hont voeren?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja en dan wat je maakt wegpleuren?
Het rook echt heel sterk toen ik m uit de verpakking haalde, dus die platen afgewassen met afwasmiddel. Maar nu smaakt het er nog naarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was ook het eerste wat ik dacht![]()
(ik heb nog nooit last gehad van fabriekssmaak)
Geef ze aan Brumquote:
Dat is wel een goeden optiequote:
Of je neemt een geit, die eten allesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is wel een goeden optieVolgende keer als hij hier is sneaky tosti's voor hem maken en zelf iets anders eten
Ermahgerd! Die ging ik ook net opzoeken! GMTAquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
(behalve die met die sigaret, want die is sielug)
Hmm, dat is dan denk ik wel handig om te doen jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn problemen waren vergelijkbaar, alleen zo erg dat je niet normaal kan kjken. Ene zender heeft er meer last van de ander. Probeer eens een nieuwe kabel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |