En MVBOV schrijft ook wat:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is ook vrij maf, misschien heeft een maal de schouwtrein niet gereden. Of er is recent iets met een trein eroverheen gebeurd wat niet is gemeld. Het zou zoveel kunnen zijn. Ik vermoed trouwens wel dat ILenT hier nog wat over gaat schrijven.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:13 schreef Litpho het volgende:
De NS ziet het uiteraard niet als 175 jaar defect spoor, maar als 175 jaar kinderziektes.
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:54 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
En MVBOV schrijft ook wat:
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
Pak de GVB-metro man!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:02 schreef b2py het volgende:
ZUCHT. Net op Alkmaar al vertraagd weg door een ontbrekende machinist en nu op Amsterdam c wederom een ontbrekende machinist.
Die moesten natuurlijk uit Rotterdam komen oidquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:02 schreef b2py het volgende:
ZUCHT. Net op Alkmaar al vertraagd weg door een ontbrekende machinist en nu op Amsterdam c wederom een ontbrekende machinist.
Zal over drie jaar bij de revisie overal wel gebeuren, ik kijk ernaar uitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:20 schreef b2py het volgende:
Hoe relaxt, zit in een VIRM waarvan de tractieinstallatie is vervangen, geen piep meer te horen. Zalig.
Die tractieinstallaties worden apart vervangen. Is al bijna afgerond.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:30 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Zal over drie jaar bij de revisie overal wel gebeuren, ik kijk ernaar uit.
Tot die tijd mijd ik de doedelzakcoupés, gelukkig kan dat vrij gemakkelijk als je eenmaal weet in welke coupés het voor kan komen en in welke typen VIRM het wel of niet voorkomt.
Dat wist ik niet! Goed om te horen. Gelijktijdig met installatie OBIS ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Die tractieinstallaties worden apart vervangen. Is al bijna afgerond.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:35 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! Goed om te horen. Gelijktijdig met installatie OBIS ofzo?
Toch weer een paar extra coupés om uit te kiezen bij toekomstige treinreizen.
Lekker algemeen, ik zou een nieuw en beter antwoord vragen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:17 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Reactie ProRail is binnen: http://www.voorbeterov.nl/page9.php
Stond wel in een reactie ergens, ik heb het wel al gelezen in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat je nu NIET hoort, althans ik nog niet, is "de reizigers zijn geen moment in gevaar geweest"
Oftewel: het is erger dan een brekende treinstam, maar er is "tijdig" ingegrepen. Zo zo...
Dan was dat geen houdbare claim in dit geval.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:01 schreef b2py het volgende:
[..]
Stond wel in een reactie ergens, ik heb het wel al gelezen in ieder geval.
Klopt ja, was toch wel opvallend vanochtend. Zo vaak zie ik die daar niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:36 schreef James1988 het volgende:
Voor de liefhebber: 2x DD-AR met loc in de IC Den Haag - Venlo, om 7:51 zien vertrekken uit Breda naar Venlo.
Ben het wel een met gebrokenglas ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Als iets tot onder de norm versleten is wil dat nog niet altijd zeggen dat het een gevaar is gaan worden.
Als van schijfremmen de slijtagemarkering gehaald is, kun je er nog gerust een paar duizend kilometer mee doorrijden...
Blijkbaar was het spul tot ZO ver onder "de norm" versleten, dat acuut al het treinverkeer stilgelegd is. Dat is niet omdat er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Als iets tot onder de norm versleten is wil dat nog niet altijd zeggen dat het een gevaar is gaan worden.
Als van schijfremmen de slijtagemarkering gehaald is, kun je er nog gerust een paar duizend kilometer mee doorrijden...
Ja, je kunt natuurlijk ook gewoon met je armen over elkaar gaan zitten tot er een ongeval van komt (want dat is dus wat jij wel okee vindt blijkbaar). Dat is zelfs naar Prorail-maatstaven moeilijk "tijdig" te noemenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Als iets tot onder de norm versleten is wil dat nog niet altijd zeggen dat het een gevaar is gaan worden.
Als van schijfremmen de slijtagemarkering gehaald is, kun je er nog gerust een paar duizend kilometer mee doorrijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |