LOVE! Deze wil ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:57 schreef pindaplukker het volgende:
Mijn nieuwe camo van´s![]()
[ afbeelding ]
Hip! Deze CW vind ik zo aan de voet eigk best leukquote:
Hahhahah, held. Cpt., beter kom je als nog zaterdag dansje met mij en pim doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:32 schreef Atta-boy het volgende:
Als faberyayo geen asics draagt draag ik ze ook niet
Die laatste is 1 of andere ID van vorig jaar???quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Lieve Modus:
Release 27 Maart.
[ [url=http://nikebloglivewww.luca5.netdna-cdn.com/(...)LAN-1.jpg]afbeelding[/url] ]
Deze ga ik ook coppen denk ik
En deze komen dezelfde dag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh verkeerde plaatje gepakt, beetje stress hierquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Die laatste is 1 of andere ID van vorig jaar???
Ik zeg niet dat Nike.com met alles de eerste isquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef Modus het volgende:
En die bordeauxrode EM 1s liggen al bij heel veel andere winkels online maar goed die zijn toch fugly.. Milans komen dus op Nike.com?
Ja die 27e is al enige tijd bekend maar niet waar precies.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Nike.com met alles de eerste is
Kijk hier maar trouwens, hele serie komt online volgens mij
http://www.kicksonfire.co(...)-paris-london-milan/
supergaaf, Bart Smit krijgt zequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:53 schreef matthijst het volgende:
Wie werkte d'r ook alweer bij Nike hier?
Krijgt Nikestore deze GS Jordans ook?
439358-029
[ afbeelding ]
Ah, heb je dat gehoord van je vader die er schoonmaakt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
supergaaf, Bart Smit krijgt ze
Yes, launch 16 maartquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:53 schreef matthijst het volgende:
Wie werkte d'r ook alweer bij Nike hier?
Krijgt Nikestore deze GS Jordans ook?
439358-029
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
supergaaf, Bart Smit krijgt ze
oh no you didn't...quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, heb je dat gehoord van je vader die er schoonmaakt?
Of van je moeder die er de ramen lapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |