Vind deze best wel hard. Die gel saga's ook fapbaar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:35 schreef TN-FR het volgende:
Keek even snel op de epicstore en dacht in een flits dat hij wtaps x vans verkocht
[ afbeelding ]
GL3?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef don-diablo het volgende:
Die mint gel saga zijn tof. Vind die zwart/oranje ook wel wat hebben.
Blauwe gt3 is ook erg tof.
Damn deze zijn idd een stuk beter, dacht eerst dat het dezelfde waren omdat het ongeveer dezelfde cw is maar deze zijn toch mooier.quote:
dit. ook cheaper dan andere merken. Runners voor 100 euro <3quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:06 schreef Atta-boy het volgende:
Als het echt zo zou zijn dat asics in de problemen zat ofzo dan zouden ze zichzelf denk ik gered hebben met al die releases van zezou een beetje vreemd zijn als ze zich nu heel erg op die onitsuka dingen gaan richten als ze nu ineens heel goed verkopen met de "gewone" asics. Maar je weet het nooit
Asics gaat iig erg hard de laatste tijd.
Spring summer 2013 volgens mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:03 schreef Bajskorv het volgende:
Lieve Fok, wie kan me even wegwijs maken over de nieuwe Asics releases? Ik wil ze niet missen, maar zit met waardeloos internet, etc lekker in de bergen. Weinig te checken vanuit hier, hehe.
dat is correct, de onitsuka lijn wordt in 2013 meer gepusht om asics (of in dit geval, onitsuka tiger) meer aan de publiek te brengen. Model is meer geschikt voor het mainstream publiek, maar dat betekent niet dat de Gel modellen eruit gaan. Er komen nog wat goede dingen aan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:50 schreef vault_tec het volgende:
heb nu al 3 paar op de lijst staan ja... Maar snel kopen want hoorde (weet niet of het waar is) dat ze zich meer gaan focussen op die oni~ tiger lijn.
De runners zullen wel blijven dus, maar de core focus verschuift dus wat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat is correct, de onitsuka lijn wordt in 2013 meer gepusht om asics (of in dit geval, onitsuka tiger) meer aan de publiek te brengen. Model is meer geschikt voor het mainstream publiek, maar dat betekent niet dat de Gel modellen eruit gaan. Er komen nog wat goede dingen aan.
LOVE! Deze wil ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:57 schreef pindaplukker het volgende:
Mijn nieuwe camo van´s![]()
[ afbeelding ]
Hip! Deze CW vind ik zo aan de voet eigk best leukquote:
Hahhahah, held. Cpt., beter kom je als nog zaterdag dansje met mij en pim doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:32 schreef Atta-boy het volgende:
Als faberyayo geen asics draagt draag ik ze ook niet
Die laatste is 1 of andere ID van vorig jaar???quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Lieve Modus:
Release 27 Maart.
[ [url=http://nikebloglivewww.luca5.netdna-cdn.com/(...)LAN-1.jpg]afbeelding[/url] ]
Deze ga ik ook coppen denk ik
En deze komen dezelfde dag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh verkeerde plaatje gepakt, beetje stress hierquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Die laatste is 1 of andere ID van vorig jaar???
Ik zeg niet dat Nike.com met alles de eerste isquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef Modus het volgende:
En die bordeauxrode EM 1s liggen al bij heel veel andere winkels online maar goed die zijn toch fugly.. Milans komen dus op Nike.com?
Ja die 27e is al enige tijd bekend maar niet waar precies.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Nike.com met alles de eerste is
Kijk hier maar trouwens, hele serie komt online volgens mij
http://www.kicksonfire.co(...)-paris-london-milan/
supergaaf, Bart Smit krijgt zequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:53 schreef matthijst het volgende:
Wie werkte d'r ook alweer bij Nike hier?
Krijgt Nikestore deze GS Jordans ook?
439358-029
[ afbeelding ]
Ah, heb je dat gehoord van je vader die er schoonmaakt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
supergaaf, Bart Smit krijgt ze
Yes, launch 16 maartquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:53 schreef matthijst het volgende:
Wie werkte d'r ook alweer bij Nike hier?
Krijgt Nikestore deze GS Jordans ook?
439358-029
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
supergaaf, Bart Smit krijgt ze
oh no you didn't...quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, heb je dat gehoord van je vader die er schoonmaakt?
Of van je moeder die er de ramen lapt?
Dat zal, maar adidas zx 500, asics gl2 zijn modellen die ik erg tof vind en daarom vind ik deze ook zo Nice.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |