Inflammable.com (vage site altijd trouwens, iemand ervaring mee) heeft ze als "preorder" staan. Even zoeken op flyknit in de search op de site...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:52 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
[..]
Wanneer krijg je ze binnen don? Ben benieuwd of je sizing klopt.
Ik heb zelf geen tijd om ze te bestellen maar aangezien jij ze in 10,5 gaat bestellen en ze vervolgens toch niet wilt ga je ze aan mij verkopen. Bedankt, vind ik prettig.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:33 schreef doo. het volgende:
Ik probeer gewoon een paartje in m'n winkelmandje te gooien, heb meestal wel geluk bij hanon. Als 't niet m'n maat is laat ik het wel weten voor iemand hier.
Als het 39,5 is weet ik iig voor wie ze zijn![]()
![]()
(grapje hoor)
Ben je nu mijn hook-up aan het jatten?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:02 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen tijd om ze te bestellen maar aangezien jij ze in 10,5 gaat bestellen en ze vervolgens toch niet wilt ga je ze aan mij verkopen. Bedankt, vind ik prettig.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:05 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ben je nu mijn hook-up aan het jatten?
Ze liggen ook gewoon bij FL, sneakers, coach etc.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:07 schreef Jimbo het volgende:
http://www.inflammable.co(...)I+SN+543361+161.html
iemand zocht deze toch nog ?
[ afbeelding ]
Ik vind ze er zo ook al beter uitzien dan de foto... Tof schoentje maar zoals ik al zei er zit geen CW tussen die ik echt cool vindquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:24 schreef don-diablo het volgende:
Ze zijn al binnen.
[ afbeelding ]
Hopelijk passen ze. Half maatje kleiner genomen als m'n free voor een snugg fit. M'n vriendin vond ze op de foto's niks, maar irl vindt ze ze juist erg tof hahah.
Jouw sizing bedoel je.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:52 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
[..]
Wanneer krijg je ze binnen don? Ben benieuwd of je sizing klopt.
je hebt gewoon een rare smaak, de YOTS AM1 vind je bijvoorbeeld wel mooiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik vind ze er zo ook al beter uitzien dan de foto... Tof schoentje maar zoals ik al zei er zit geen CW tussen die ik echt cool vind
We shall see. Ik vind ze wel tof, mooie aankoop met m'n mojitomoneyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:02 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen tijd om ze te bestellen maar aangezien jij ze in 10,5 gaat bestellen en ze vervolgens toch niet wilt ga je ze aan mij verkopen. Bedankt, vind ik prettig.
Dat is niet onwaar, ik heb zeker een rare smaak. Vind niet snel iets echt tofquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
je hebt gewoon een rare smaak, de YOTS AM1 vind je bijvoorbeeld wel mooi
Waar heb je ze gehaald? Wil ze namelijk ook halen via ebay voor less dan retail alleen die vent heeft alleen 8 en 9,5 en draag zelf 8,5/9quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:24 schreef don-diablo het volgende:
Ze zijn al binnen.
[ afbeelding ]
Hopelijk passen ze. Half maatje kleiner genomen als m'n free voor een snugg fit. M'n vriendin vond ze op de foto's niks, maar irl vindt ze ze juist erg tof hahah.
Mooi manquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
Overal tussen de €85 - €120. Ik heb ze binnengehaald voor €60![]()
[ afbeelding ]
Hater. Jullie kunnen het topic beter switchen naar Nikes en niks anders.quote:
Nike Trainer 1.2 Mid Fuse+ - Dark Grey/Volt-Blackquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Weet iemand welke schoen dit is? We komen er hier niet uit.
[ afbeelding ]
Thanks SHOOOTO![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Nike Trainer 1.2 Mid Fuse+ - Dark Grey/Volt-Black
407762-071Je bent een überbawsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whatever you're about to discover we off that.
Gewoon online op de site van nike. Zijn bezorgd bij mn vriendin. Kan ze donderdagavond passen aangezien ik er dan pas ben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:52 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Waar heb je ze gehaald? Wil ze namelijk ook halen via ebay voor less dan retail alleen die vent heeft alleen 8 en 9,5 en draag zelf 8,5/9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |