Jij wel en jij hebt de htm al.quote:
Hmmm interessant. Leuk weekend wel met die hanon sauconys op zaterdag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:01 schreef xSanjay het volgende:
Voor de hype-sletjes onder ons:
[ afbeelding ]
[..]
De rooie in retail USD 160, de HTMs iets van EUR 160. En aangezien ik beide heb, is de zwarte must havequote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:21 schreef Fruitsalade het volgende:
Hoe duur waren die vorige Flyknit Chukka's eigenlijk?
Ik wil bij hanon evt wel voor je kijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:28 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
De rooie in retail USD 160, de HTMs iets van EUR 160. En aangezien ik beide heb, is de zwarte must have
Die Saucony x Hanon ben ik dead keen op, maar hoe ga ik ze krijgen? Zit in Canada, iemand enig idee al over de tijd van de online release?
Ik hou me aanbevolen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:33 schreef doo. het volgende:
Ik probeer gewoon een paartje in m'n winkelmandje te gooien, heb meestal wel geluk bij hanon. Als 't niet m'n maat is laat ik het wel weten voor iemand hier.
Als het 39,5 is weet ik iig voor wie ze zijn![]()
![]()
(grapje hoor)
laat 10.5 nou net m'n eigen maat zijn hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:36 schreef Bajskorv het volgende:
So much love! Dank voor aanbod, laten we maar kijken hoe laat de release is en of ze ook elders gaan komen. En iedereen mag natuurlijk een 10.5 of 11.0 bestellen, hehe.
Een 39.5 in Saucony gaat je, op basis van je hele verhaal, niet lukken. Is al een vrij grote sneaker, en een te grote maat is bij een runner sneller een probleem.quote:
Ik heb nooit een Saucony gepast, dus geloof je op je woordquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:41 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Een 39.5 in Saucony gaat je, op basis van je hele verhaal, niet lukken. Is al een vrij grote sneaker, en een te grote maat is bij een runner sneller een probleem.
Vallen ze ruim? Ik heb eerlijk gezegd ook nooit Saucony's aangehad maar ga deze wel proberen te scoren, al ligt het aan het tijdstip dat ze online komen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:41 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Een 39.5 in Saucony gaat je, op basis van je hele verhaal, niet lukken. Is al een vrij grote sneaker, en een te grote maat is bij een runner sneller een probleem.
en in vergelijking met NB? Heb daar tot nu toe altijd US10 in gehad, wilde ik voor die Sauconys ook kiezenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:12 schreef Bajskorv het volgende:
Ja, over het algemeen wel. In US ben ik bij Nike een 11, met soms een 11.5. Bij Saucony meer een 10.5.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:01 schreef xSanjay het volgende:
Voor de hype-sletjes onder ons:
[ afbeelding ]
[..]
Wanneer krijg je ze binnen don? Ben benieuwd of je sizing klopt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zijn zeker leuk, maar heb al trainers besteld.
welke? Bovenste of onderste?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:39 schreef sjeppert het volgende:
[ afbeelding ]
iemand meer info over die blazers met zwarte swoosh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |