Zag het ook niet als negatief. Krijg wel veel commentaar om de hoeveelheden die ik koop maar in us 7 blijft altijd een hoop liggen. Waar veel mensen 1 paar kopen koop ik voor dat geld 3 paarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:51 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Najs, doe je goed! Was positief bedoeld, ik vind het netjes hoe je elke keer mooie spullen uit de sale trekt. Don't follow the masses
En vaak doe je ook je best om coole dingen te vinden in de GRs, in plaats van achter de meute aan te lopen qua sneaker-keuze. Anyway, goeie pick-up!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zag het ook niet als negatief. Krijg wel veel commentaar om de hoeveelheden die ik koop maar in us 7 blijft altijd een hoop liggen. Waar veel mensen 1 paar kopen koop ik voor dat geld 3 paar
Vind ze wel leuk, maar ben denk ik blijer met m'n huidige flyknits.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:58 schreef Bajskorv het volgende:
Nu trouwens op Nike.com (US) de Flyknit Chukka in het zwart te koop. Gaat lang niet zo hard als university red. Helaas is mijn chick even buiten bereik, dus lastig te coppen. Eigenlijk wel prima, met de HTM en de rooie genoeg in mijn kast...
[ afbeelding ]
Je hebt dezelfde genomen die ik ook heb, draag ze eigenlijk vooral in de gym. Vreemd, vond ze in het begin niet zo geweldig. Ben ze nu gaan waarderen en ga ze uit de gym-locker halen, denk ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind ze wel leuk, maar ben denk ik blijer met m'n huidige flyknits.
Ik heb ze vandaag voor het eerst een hele dag aangehad tijdens een dagje Amsterdam en ze bevallen zeer zeker. Mooie smalle schoen, vormt zich naar je voet, lekker licht en comfortabel en vrij makkelijk te rocken onder slim/tapered denim.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:14 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde genomen die ik ook heb, draag ze eigenlijk vooral in de gym. Vreemd, vond ze in het begin niet zo geweldig. Ben ze nu gaan waarderen en ga ze uit de gym-locker halen, denk ik.
Lekkere pick ups. Zou zelf die adidas ook nog wel willen hebben. Zouden ze er nog in een een 9.5 liggen morgen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:30 schreef vault_tec het volgende:
Gratz! Mijn pick ups. Zal al meer dan een jaar te azen op diebusenitz
[ afbeelding ]
Sorry man maar vind deze echt heel erg lelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:29 schreef Bajskorv het volgende:
Lekker, zo'n dagje normaal internet. Deze is doper dan ik dacht.
[ afbeelding ]
Wat maakt dit schoentje zo geil? Ik zie het niet goed.quote:Op zondag 3 maart 2013 02:02 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ben al een kwartier fappend naar deze foto aan het kijken
Het materiaal en het is een rustige schoen en heeft een lunderstated look zoals acbs zou zeggenquote:Op zondag 3 maart 2013 02:03 schreef daan.ams het volgende:
[..]
Wat maakt dit schoentje zo geil? Ik zie het niet goed.
No sorry, wacht maar tot ik mijn wivahs drop, ga je jankenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:19 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Sorry man maar vind deze echt heel erg lelijk.
Die saucony's wel erg dope
Goede pick ups vault, die converse![]()
Fapfapfap @ toothpastes, zou die heel graag willen en dan vooral die met oranje.
Haha dankje james basj <3quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:13 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
En vaak doe je ook je best om coole dingen te vinden in de GRs, in plaats van achter de meute aan te lopen qua sneaker-keuze. Anyway, goeie pick-up!
Nee, zie nog geen plek om ze te kopen...quote:
http://www.afew-store.com/Asics-Gel-Lyte-III-Grey-Blue-Pinkquote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, zie nog geen plek om ze te kopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |