Heeerrr Deerrrrrp!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Geeft niks. Het juist interpreteren van smileys, alsmede het begrijpend lezen van posts, is niet voor iedereen weggelegd. Maar om je een hart onder de riem te steken..: De meeste users houden rekening met je 'handicap'. (Ik overigens ook, don't worry...)
Nuff said denk ik zo.quote:
Breng ze niet op ideeën... Je weet dat als er uit belasting X niet meer genoeg binnen komt ze wel weer iets nieuws bedenken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nuff said denk ik zo.![]()
Ik ga maar naar bed, mijn verschrikkelijke verdriet over de gedaalde WOZ waarde verwerken...![]()
Mwuahaha. laat hem aub zakken naar 1.- Wat willen ze doen qua belasting dan? Die 1 euro belasten met 20000%![]()
![]()
Ik bedoel uiteraard dat de markt stil aan het vallen is. Het aantal transacties keldert net als de nieuwbouwproductie. Dacht dat dit redelijk was ingeburgerd als term.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stagnatie is idd stilstand, blijven hangen op hetzelfde niveau en meer van dat soort synoniemen. Daar is idd geen sprake van op de huizenmarkt, daar daalt het aantal transacties, bouwactiviteiten en de prijzen. Dat verschil lijkt me toch vrij duidelijk....
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:07 schreef Sjabba het volgende:
Kijk, dit is niet tochtig;
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ulair-in-Tokio.dhtml
quote:vr 01 mrt 2013, 10:44 | 0 reacties
ABN Amro schroeft hypotheken terug
AMSTERDAM - Staatsbank ABN Amro zet de rem op het verlenen van hypotheken. Dat zei topman Gerrit Zalm zojuist bij de presentatie van de jaarcijfers.
Zalm zegt dat zijn bank streeft naar een stabilisering van de omvang van de hypotheekportefeuille, die nu de helft uitmaakt van de totale kredietportefeuille. ,,Als de markt voor hypotheken groeit, zullen wij niet meegroeien", zo zei Zalm. Daarmee lijkt staatsbank ABN Amro een koers te kiezen die indruist tegen het streven om de woningmarkt aan te jagen
Oftwel de woningmarkt valt steeds verder stil (wat ik dus bedoel wanneer ik het over stagnatie heb).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:22 schreef HD9 het volgende:
En de kredietverlening op al die veel en veel te dure huizen gaat verder terug
Nu krijgt Zalm op zijn lazer van minister Blok
http://www.telegraaf.nl/d(...)otheken_terug__.html
[..]
nee er blijft verkocht worden maar tegen lagere prijzen , want het is niet te financierenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oftwel de woningmarkt valt steeds verder stil (wat ik dus bedoel wanneer ik het over stagnatie heb).
Nee, er wordt nauwelijks nog verkocht. De markt valt bijna stil. Het aantal transacties daalt zeer sterk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:34 schreef HD9 het volgende:
[..]
nee er blijft verkocht worden maar tegen lagere prijzen , want het is niet te financieren
markt valt niet stil, als je WILT verkopen, dan kan hetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, er wordt nauwelijks nog verkocht. De markt valt bijna stil. Het aantal transacties daalt zeer sterk.
Zo, op drie verschillende manieren uitgelegd, snap je het nu?
Kijk gewoon naar de ontwikkeling van het aantal transacties.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:39 schreef HD9 het volgende:
[..]
markt valt niet stil, als je WILT verkopen, dan kan het
geen probleem, maar je moet wel willen VERKOPEN
Verstandig van Zalm.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:22 schreef HD9 het volgende:
En de kredietverlening op al die veel en veel te dure huizen gaat verder terug
Nu krijgt Zalm op zijn lazer van minister Blok
http://www.telegraaf.nl/d(...)otheken_terug__.html
[..]
Omdat? Het begint een beetje op een complot te lijken.. regering en banken draaien de huizenmarkt bewust de nek om, om de lucht eruit te krijgen.. Daarom investeert de regering ook alleen in infrastructuur en niet in woningbouw e.d.quote:
In het kort: omdat het idd helpt de lucht uit de woningmarkt te knijpen. Dat dat pijn doet is evident. Maar nu maar weer met hypotheken gaan smijten betekent dat je over een paar jaar wéér bij de staat (en dus bij de belastingbetaler, en dus bij de burger, en dus bij jou) aan moet kloppen omdat je met een hypotheekportefeuille zit die rot blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat? Het begint een beetje op een complot te lijken.. regering en banken draaien de huizenmarkt bewust de nek om, om de lucht eruit te krijgen.. Daarom investeert de regering ook alleen in infrastructuur en niet in woningbouw e.d.
Hufters
Het lost niets op hoor de kraan dichtdraaien. Er wordt niet gebouwd, de hypotheek wordt moeilijker en lager. Een woning verkopen doe je straks alleen nog maar omdat je echt moet, beter nog ga je hem verhuren want vraag naar woonruimte is er zat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het kort: omdat het idd helpt de lucht uit de woningmarkt te knijpen. Dat dat pijn doet is evident. Maar nu maar weer met hypotheken gaan smijten betekent dat je over een paar jaar wéér bij de staat (en dus bij de belastingbetaler, en dus bij de burger, en dus bij jou) aan moet kloppen omdat je met een hypotheekportefeuille zit die rot blijkt te zijn.
Het lost wel degelijk wat op: de lucht gaat uit de markt en huizenprijzen dalen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:14 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Het lost niets op hoor de kraan dichtdraaien. Er wordt niet gebouwd, de hypotheek wordt moeilijker en lager. Een woning verkopen doe je straks alleen nog maar omdat je echt moet, beter nog ga je hem verhuren want vraag naar woonruimte is er zat.
twitter:Evdschoot twitterde op donderdag 28-02-2013 om 11:33:02#moerland: #woningmarkt is gezond, er wordt zelfs te weinig gebouwd. Schaarste zal in 2014/15 de weg van prijzen omhoog weer inzetten. reageer retweet
maar wanneer er weinig of niets meer verkocht wordt heeft niemand daar iets aan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het lost wel degelijk wat op: de lucht gaat uit de markt en huizenprijzen dalen.
En dat is nog altijd te prefereren boven banken met rotte hypotheken waarvan de rekening uiteindelijk toch op jouw bordje komt, een rekening die nog veel hoger uitpakt dan als je nu de pijn pakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
maar wanneer er weinig of niets meer verkocht wordt heeft niemand daar iets aan.
Voor sommige mensen is het ook wel leuk als je huis onderwater staat. Toen ik ging scheiden moest ik betalen, omdat overwaarde. Wanneer huis onderwater dan ook betalen, maar de tegenpartij ook haha.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:24 schreef Kirov het volgende:
Er moet nog 20% van de huizenprijzen af wil de markt weer normaal functioneren. Waarom? Omdat de hypotheekeisen strenger zijn geworden. Eerder was de gemiddelde hypotheek 225k. Door nieuwe hypotheek regels is het gemiddelde wat men kan lenen gedaald tot 150k. Mensen moeten gewoon accepteren dat ze verlies moeten lijden op hun woning.
huizenprijzen blijven dalenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
maar wanneer er weinig of niets meer verkocht wordt heeft niemand daar iets aan.
Iemand had alleen de ballen moeten hebben om dat 4 jaar geleden al te doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het kort: omdat het idd helpt de lucht uit de woningmarkt te knijpen. Dat dat pijn doet is evident. Maar nu maar weer met hypotheken gaan smijten betekent dat je over een paar jaar wéér bij de staat (en dus bij de belastingbetaler, en dus bij de burger, en dus bij jou) aan moet kloppen omdat je met een hypotheekportefeuille zit die rot blijkt te zijn.
dat jij graag wil dat het niets oplost, is wat anders dan dat het ook niets op gaat lossen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:14 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Het lost niets op hoor de kraan dichtdraaien. Er wordt niet gebouwd, de hypotheek wordt moeilijker en lager. Een woning verkopen doe je straks alleen nog maar omdat je echt moet, beter nog ga je hem verhuren want vraag naar woonruimte is er zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |