Nee daar ben ik echt iets te oud voor.quote:
Je bent nooit te oud voor een toyboy.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee daar ben ik echt iets te oud voor.
Slaap zequote:
Ik heb mijn toyboys wel graag meerderjarigquote:Op maandag 25 februari 2013 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud voor een toyboy.
Ik heb heel veel slaapquote:
Dat welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 05:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn toyboys wel graag meerderjarig
Bezwaar indienen, verzekeringsmaatschappijen moeten datum van onderzoek aanhouden en niet de datum van de factuur. Maar kijk wel even in de voorwaarden hoe het precies staat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:17 schreef roos85 het volgende:
Dus.. ben al groot deel eigen risico kwijt door een onderzoekje wat in 2012 is uitgevoerd
Ik ook en ik heb het koudquote:
Nee. Lekker gezond kokenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:34 schreef Uccie het volgende:
Zal ik vanavond gewoon eten bestellen....
ja, maar watquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lekkere maaltijdsalade. Of kip grillen, broccoli koken met aardappelschijfjes
Oh, bummer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:41 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Behalve die broccoli...die wel lekker is, maar waar ik ziek van word
Nee, in Twente zijn ze lekker normaal hé?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In jouw provincie heb je vaak de gekste dingen. Altijd fun!
Nou heb ik ineens zin in iets oud-hollandsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In jouw provincie heb je vaak de gekste dingen. Altijd fun!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Of de achterhoek.
IK WEET HET NIET
KRAS ENDE SNIJ!
Pffffft.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:46 schreef Uccie het volgende:
Twente...Achterhoek, vanuit hier is het hetzelfde
Ja, alles koek en ei en krentenwegge!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, in Twente zijn ze lekker normaal hé?
ik probeerde te multi-quoten.... met de nadruk op probeerdequote:
Nou Twente - Ilse en Achterhoek - Normaal....dan kies ik toch Twentequote:
en in welk mooi stukje Nederland woon jij?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:54 schreef Zeroku het volgende:
Daar houden ze wel van knallende feesten, dat is wel weer een pluspunt.
Brabant, waar het feesten is uitgevonden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
en in welk mooi stukje Nederland woon jij?
Laat hem ook het dorp noemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
en in welk mooi stukje Nederland woon jij?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Brabant, waar het feesten is uitgevonden.
Is er iets bijzonders aan het dorp??quote:
Haaiquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:12 schreef Uccie het volgende:
Zal ik speklapjes eten met bietjes.....
quote:
het zal weer eens niet waar zijnquote:
Ik lust bijna allesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
het zal weer eens niet waar zijn
Als ik iets opnoem wat ik heel lekker vind en iedereen smerig...ga jij het dan ook net weer lekker vinden?
Dat is toch ook lekker?quote:
Lever ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lust bijna alles
Vandaar de vetjes
Lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:12 schreef Uccie het volgende:
Klinkt goed hoorquote:
Eetmeet bij Uccie is een beter plan.quote:
Doen! Hier zuurkool. Mijn favorietste eten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:12 schreef Uccie het volgende:
Ik eet geen orgaanvleesquote:
Dat zat ik ook te overwegen, maar dan wil ik spek erbij en dat moet dan eerst weer lang koken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doen! Hier zuurkool. Mijn favorietste eten.
Pfff...eindelijkquote:
quote:
Die nasi die je bij de Chinees haalt wel ja. Maar gewone nietquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Hihi bekeuring gekregen van het ritje naar Kally
jij moet opletten en niet steeds vragen hoe hard je mag hehehquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joah. Maar jij zei dat het 130 was
I knowquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
jij moet opletten en niet steeds vragen hoe hard je mag heheh
Ik vind bami en nasi zelf maken lekkerder dan de chinezenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die nasi die je bij de Chinees haalt wel ja. Maar gewone niet
Ik eet dus nu officieel bietjes met speklapje en aardappeltjesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:33 schreef roos85 het volgende:
Zuurkool![]()
Orgaanvlees![]()
Wij eten hutspot met gehaktdinges
Ik spinazie met vissticksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eet dus nu officieel bietjes met speklapje en aardappeltjes
A12 zekerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joah. Maar jij zei dat het 130 was
Ik word gek....ik heb even met de vissticks in handen gestaanquote:
Creepyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word gek....ik heb even met de vissticks in handen gestaan
Oh ja....die hele lange saaie weg met 10.000 flitsers.....da's net zo'n leger stormbaan waar je hoopt dat je andere kant haalt zonder gelasergunned te wordenquote:
Achja.... 4 km te hard... 30 euro. 'T valt meequote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ja....die hele lange saaie weg met 10.000 flitsers.....da's net zo'n leger stormbaan waar je hoopt dat je andere kant haalt zonder gelasergunned te wordenmaar dat is jou dus ook niet gelukt
Oh? René stuurt net een whatsapp dat het een heel duur weekend wasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Achja.... 4 km te hard... 30 euro. 'T valt mee
dat soort bekeuringen krijg ik ook te vaakquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Achja.... 4 km te hard... 30 euro. 'T valt mee
Je hebt FB toch gezien?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh? René stuurt net een whatsapp dat het een heel duur weekend was
Noodlesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind bami en nasi zelf maken lekkerder dan de chinezen
Maar de noodles van de indonesier zijn wel echt
Ik had niet naar het bedrag gekekenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had niet naar het bedrag gekeken
Prima.quote:
quote:
quote:
Mooi zoquote:
MBquote:
Kally!quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog een voordeelpak van 45 stuks bij de C1000 gekocht!
Ohquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Kally!![]()
Vrij heftige periode achter de rug maar verder alles oké
Is inderdaad alweer poosje terug jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Oh
Gelukkig gaat alles verder oké, dat is wel lang geleden
Geeft niet, gelukkig ben je ons niet vergetenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Is inderdaad alweer poosje terug ja
Hoe kan ik jullie nou vergeten?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niet, gelukkig ben je ons niet vergeten
Dan moet ik me nog officieel voorstellenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Hoe kan ik jullie nou vergeten?
Aangenaam Ucciequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet ik me nog officieel voorstellenhoi aangenaam ik ben Uccie
Ik denk het nietquote:
Dat heb je bij mij ook niet gedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet ik me nog officieel voorstellenhoi aangenaam ik ben Uccie
Is dat zoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat heb je bij mij ook niet gedaan..
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat zo![]()
Nou aangenaam, ik ben Uccie
Hallo Zeroquote:
Nee jij bent langquote:
Luister vooral niet wat al die mensen hier over mij zeggen, er klopt niets van.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hallo Zero![]()
Vertel iets over jezelf....houd je van noodles
ik maak een mental notequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Luister vooral niet wat al die mensen hier over mij zeggen, er klopt niets van.
Tenzij ze zeggen dat ik een knappe jongeman ben die van noodles houdt, dat is dan weer wel waar.
quote:
Zero is een schatje, en een slimmerd, en langquote:
Geluktquote:
Die noodles ga ik wel onthoudenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]. De rest heeft ook nog wat moeite met het onthouden, dus ik vergeef je als je het af en toe vergeet.
Zegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]. De rest heeft ook nog wat moeite met het onthouden, dus ik vergeef je als je het af en toe vergeet.
Dat doe je snelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Zero is een schatje, en een slimmerd, en lang
[..]
Gelukt
Oke, dit mag je ook onthouden.quote:
Dagelijks hequote:
Hoe lang is langquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Zero is een schatje, en een slimmerd, en lang
[..]
Gelukt
Ongeveer 30+ cm. langer dan jouquote:
quote:
quote:
16 cmquote:
17 cm is het gemiddelde heb ik ergens gehoordquote:
Uccie is een ukkiequote:
Ik dacht 24 op Fok!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
17 cm is het gemiddelde heb ik ergens gehoord
Op Fok! 30quote:
In slappe toestand uiteraard.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha! Dat is een kleine piemel!
Met ooit eens een niet ukkie-vriendquote:
Jeff, jij bent wat, 1.90?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met ooit eens een niet ukkie-vriend
Ja, alleen sta je nooit naakt in de vriekou buitenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijne is zelfs als ik naakt buiten sta in de vrieskou groter!
Daar willen we natuurlijk wel bewijs vanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zoiets. Of ietsjes groter.quote:
Oh die was 1.95m en mijn beste vriend is 1.97 en zijn vrouw is 1.55 ofzoquote:
Lekker hoor.. Vooral de salmiakquote:
Een ware ijspegel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd leuk, ik hou van lange mannenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh die was 1.95m en mijn beste vriend is 1.97 en zijn vrouw is 1.55 ofzo
Kipknotsen dan? Al zullen dat wel paardenlullen zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:39 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Lekker hoor.. Vooral de salmiak
Ja slowchat, waar praat je anders overquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:40 schreef Uccie het volgende:
ik begin langzaam te denken dat alle subfora alleen maar over eten of seks gaan.....
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kipknotsen die paardenlullen zijn jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee, wij zijn wel altijd onderscheidend hier hè.
Zorroquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:42 schreef Zeroku het volgende:
Ik stel voor dat we over Zorro praten.
Zorro is of een poezel of een hele harige antonioquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Zorro
Zorro is een lieverd, en zijn vacht glimt zo mooi
Voor de Passion?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor mij is Anita Meyer als Moeder Maria toch wel het nieuws van de dag. Wat een heldin is het ook.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor de Passion?
Die is dit jaar hiero
1 van mijn 4 snuiterstjesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zorro is of een poezel of een hele harige antonio
Nou ik ben bang dat mijn moeder wel wil en aangezien mijn vader niet goed ter been is...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]!! Kom jij je kribbe er voor uit?
Anita horen zingen is nooit verkeerd. En gezellig met moeders!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik ben bang dat mijn moeder wel wil en aangezien mijn vader niet goed ter been is...
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor mij is Anita Meyer als Moeder Maria toch wel het nieuws van de dag. Wat een heldin is het ook.
Surprisepoesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
1 van mijn 4 snuiterstjes
1 heb een rode kater Lynxie, zijn rode zus Kruimel, 1 zwarte kater Zorro, en een klein zwart/wit monstertje Pikaboy (dat was Pikapoes maar er zat wat meer dan we dachten)
Ja, hij lag op zijn rug op schoot en ik dacht huh dat hoort daar nietquote:
Ik vond de vorige jaren op TV ook wel gaaf hoor om te zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Anita horen zingen is nooit verkeerd. En gezellig met moeders!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, hij lag op zijn rug op schoot en ik dacht huh dat hoort daar niet
Maar het is zo'n lieverd
Ooeh leuke namen....en pikaboyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
1 van mijn 4 snuiterstjes
1 heb een rode kater Lynxie, zijn rode zus Kruimel, 1 zwarte kater Zorro, en een klein zwart/wit monstertje Pikaboy (dat was Pikapoes maar er zat wat meer dan we dachten)
Ik vind het wel fijn zo, haar niet al te vaak meer zien. Dan blijft ze voor mij meer heldin.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond de vorige jaren op TV ook wel gaaf hoor om te zien.
En Anita is inderdaad een goede zangeres, jammer dat je haar zo weinig nog ziet.
Kinderen hebben ze verzonnen, behalve Zorroquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ooeh leuke namen....en pikaboy
dat hadden mijn ouders met een parkiet...bleek een meisje ipv jongetje.
Ik weet van mijn kleine dikkerds nog niet wat ze precies zijn
Beetje de mythe in stand houden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn zo, haar niet al te vaak meer zien. Dan blijft ze voor mij meer heldin.
Onze laatste aanwinst heet Whiskey. Leuk als ze s'avonds niet binnen wil komen en je haar dus buiten staat te roepenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Kinderen hebben ze verzonnen, behalve Zorro
René van Kooten(Jezus) en Jurgen Raymann(Verteller).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beetje de mythe in stand houden.
Kan ik al ergens vinden wie de rest zingt?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:52 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Onze laatste aanwinst heet Whiskey. Leuk als ze s'avonds niet binnen wil komen en je haar dus buiten staat te roepen
[..]
Onze laatste aanwinst heet Whiskey. Leuk als ze s'avonds niet binnen wil komen en je haar dus buiten staat te roepen
René had ik nooit aan gedacht maar wel een leuke keuzequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
René van Kooten(Jezus) en Jurgen Raymann(Verteller).
Rest wordt v/d week bekend gemaakt
[..]
Arm beesjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ken iemand wiens hond Klootzak heet.
Ik stop nu echtquote:
Ik heb ooit eens voor een buurman op zijn kat gepast. Was zwarte kater luisterend (euh, eigenlijk niet) naar de naam Satan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ken iemand wiens hond Klootzak heet.
Volgens mij gaan die dieren zich naar hun naam gedragenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens voor een buurman op zijn kat gepast. Was zwarte kater luisterend (euh, eigenlijk niet) naar de naam Satan.
Het is ook minder erg dan je kind een stomme naam te geven hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach ja, maakt het wel grappig om met iemand mee te lopen bij het uitlaten.
Precies, het wordt op dat gebied steeds gekker.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is ook minder erg dan je kind een stomme naam te geven hoor.
Oh, das wel makkelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef Kally het volgende:
Ik hoef niet te koken, oudste is misselijk dus wil niks, jongste hoeft dan ook niks buiten een boterham, ik bak wel een eitje
Ja lucky mequote:
Die griepriedel hebben wij gelukkig al achter de rug.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lucky me
Hoop alleen dat oudste geen griep krijgt
Hier nog niksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Die griepriedel hebben wij gelukkig al achter de rug.
Eet smakelijkquote:
Dat is wel makkelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef Kally het volgende:
Ik hoef niet te koken, oudste is misselijk dus wil niks, jongste hoeft dan ook niks buiten een boterham, ik bak wel een eitje
Wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:32 schreef roos85 het volgende:
Hier toch geen hutspot maar hapje eten!
Ik wilde het net vragenquote:
Oehquote:
Chique.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:45 schreef Lutte het volgende:
Mijn diner was een frikandellenbroodje van de bakker Bart
Ge mot wel goe eten hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:45 schreef Lutte het volgende:
Mijn diner was een frikandellenbroodje van de bakker Bart
Verbaast me niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou vergeleken met de Bakker Bart in V-town is het ook echt een chique tent hoor!
Ik voel me betraptquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verbaast me niet.Ik vind jou ook wel een type voor die volkorenstengels overigens.
Wow, mijn inschattingsvermogen kon ook wel weer een boost gebruiken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik voel me betraptIk vind die dingen echt heel lekker!
Sterkte !!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga me eens omkleden en die kou in. Hardlopen!
quote:
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Loopse!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
stakke loopbroekquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag de runtasticjes, goed bezig!
Komt goed hoor hier, heb m'n sexy strakke loopbroek aan, fluorescerend hesje. En meer natuurlijk, anders is het echt te koud.
quote:
Ik wil weer skeelerenquote:
Sommige dingen willen we inderdaad niet wetenquote:
ook al lang niet meer gedaan jaquote:
Oeeee... dat weekend ben ik bij jouuuu!!! Ga ik toekijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Heden kinderen. Dag voor pasen eieren zoeken enzo. Met kinderen...
Eh, geloof dat we bij jou MOESTEN zijn om een bepaalde redenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oeeee... dat weekend ben ik bij jouuuu!!! Ga ik toekijken
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eh, geloof dat we bij jou MOESTEN zijn om een bepaalde reden
Gewooooon, vakantieshotjesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat voor een soort foto's ben je van plan te maken?
Meen jequote:
Heb je wel relaxte werktijdenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha. Ik ben straks ambtenaar
Nouja... half-ish. Ofzo
En 30min pauze?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag tussen 07.30 en 09.00 beginnen en dan 8 uurtjes werken en dan vrij
Beterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag tussen 07.30 en 09.00 beginnen en dan 8 uurtjes werken en dan vrij
Moeten betalen (reiskosten) voor een stage van een maandquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:38 schreef roos85 het volgende:
Inderdaad, ik vond het behoorlijk frustrerend om helemaal niks te krijgen voor 4 dagen stage..
Nog erger!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moeten betalen (reiskosten) voor een stage van een maand
Ook geen rabies of zo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:53 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nog nooit wat gekregen op mijn stages
Ik altijd gelukkig. Behalve eerste jaar detailhandel. Moest ik 1 dag stage lopen per week, maar dat deed ik gewoon daar waar ik werkte.. enne... als ze personeelstekort hadden werkte ik en dus betaald, en anders was het stage en dus onbetaald.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:53 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nog nooit wat gekregen op mijn stages
Das wel beterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik altijd gelukkig. Behalve eerste jaar detailhandel. Moest ik 1 dag stage lopen per week, maar dat deed ik gewoon daar waar ik werkte.. enne... als ze personeelstekort hadden werkte ik en dus betaald, en anders was het stage en dus onbetaald.
Joahh... en bij de ene kapper kreeg ik het handje contantje en de andere netjes op de bank(en dat was veel meer dan handje contantjequote:
Deels herkenbaar.. en vergoeding was niet mogelijk..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moeten betalen (reiskosten) voor een stage van een maand
Nicequote:Op woensdag 27 februari 2013 17:02 schreef Kally het volgende:
Kreeg vandaag een gesprek over wat ik precies moet doen in Den Haag, omdat ik er vanaf deze week 4 dagen zit, In principe werd er letterlijk gezegd, bemoei je maar overal tegenaan![]()
Maar het komt er op neer, dat ik de centralisten een soort van een bepaalde richting in duw, chauffeurs aanspreek op dingen die niet kunnen e.d.
Bij wat ik al deed, dus druk zat en behoorlijke verantwoording, dit met het oog op als ik het doe kunnen ze niet zonder me en kunnen ze me moeilijk weg doen.
Kijk! Dat is nou goed nieuwsquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:02 schreef Kally het volgende:
Kreeg vandaag een gesprek over wat ik precies moet doen in Den Haag, omdat ik er vanaf deze week 4 dagen zit, In principe werd er letterlijk gezegd, bemoei je maar overal tegenaan![]()
Maar het komt er op neer, dat ik de centralisten een soort van een bepaalde richting in duw, chauffeurs aanspreek op dingen die niet kunnen e.d.
Bij wat ik al deed, dus druk zat en behoorlijke verantwoording, dit met het oog op als ik het doe kunnen ze niet zonder me en kunnen ze me moeilijk weg doen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kijk! Dat is nou goed nieuws![]()
Het is je gegund
Veel te lang alweerquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alle begrip, ik ben zelf ook niet echt bellerig
Beetje welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |