SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.Oh.
Zanka kan er niet veel van idd.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:22 schreef rubbereend het volgende:
De fout zit ook nog daarvoor, Zanka kopt die bal van de zijkant zo naar het centrum en Pellè maakt het dankbaar af
Een keerquote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef rubbereend het volgende:
Zanka zaten tal van clubs achteraan, een gratis speler. Het kan een keer verkeerd uitpakken.
Een echte Feyenoorder ja, grote bek in de media, maar als puntje bij paaltje komt zijn het bange verlegen schooljochies.quote:
Wat een geweldenaar was datquote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die had nog bazige tricks en zulks
Hoezo ineens, hij heeft al meerdere interlands achter de rug.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Janmaat ineens de back voor OranjeHet gaat hard in VI.
In VI... eerst kon hij er niks van en was Van Rhijn het talent. (V/d Wiel daargelaten)quote:Op maandag 25 februari 2013 21:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo ineens, hij heeft al meerdere interlands achter de rug.
Oh, werkelijk?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef rubbereend het volgende:
Moisander is gewoon net zo matig Marcelo. Wekelijks in de fout
Nou nee. Leuk geprobeerd.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef rubbereend het volgende:
Moisander is gewoon net zo matig Marcelo. Wekelijks in de fout
Ja, over Frank de Boerquote:Op maandag 25 februari 2013 21:31 schreef Anno2012 het volgende:
Heeft gijp 1x iets positiefs gezegd vandaag ?
Over Ajaxquote:Op maandag 25 februari 2013 21:31 schreef Anno2012 het volgende:
Over Janmaat.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:31 schreef Anno2012 het volgende:
Ben jij twaalf ofzo?quote:
Jij ook al!quote:
Douglas is echt een clown jaquote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef Evertjan het volgende:
mensen die Douglas in Oranje wouden hebben![]()
![]()
quote:
SV van gisteren is het ook wel waard om terug te kijken. Geen Sjek.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
Ik hoor het al wel weer, dit is zo'n showtje om vanavond even terug te kijken.
Heerenveen heeft een groot probleemquote:Op maandag 25 februari 2013 21:39 schreef rubbereend het volgende:
De vloer wordt even aangeveegd met Heerenveen
Zal ik doen, eerst gamen met pa.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
SV van gisteren is het ook wel waard om terug te kijken. Geen Sjek.
Niks mis mee om het er over te hebben.quote:
Riemer.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:41 schreef TC03 het volgende:
Vraag me toch af welke bronnen Johan hiervoor heeft...
Ene R. Van der Velde. Ook wel Riemer van der V. genoemdquote:Op maandag 25 februari 2013 21:41 schreef TC03 het volgende:
De financiële jaarcijfers?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:41 schreef TC03 het volgende:
Met hooivorken en fakkels erheenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
Veenstra directeur van de scholengemeenschap oprotten!
We hebben hier dus te maken met een anonieme bron?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ene R. Van der Velde. Ook wel Riemer van der V. genoemd
gemiddelde Fokker kan 10 van zulke auto's cash kopenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef RedFever007 het volgende:
Zal ongetwijfeld duur zijn maar mooi is ie niet
Een Dacia Sanderoquote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Dan toch liever de Nissan Juke
quote:
Is dat ForzaSport 1? De graphics zijn nog niet heel mooi.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit niet kunnen permitteren
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Eigenlijk moeten we onze mooie reeks niet zo vervuilen. Dit hoort alleen in kuttopics.
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Eigenlijk moeten we onze mooie reeks niet zo vervuilen. Dit hoort alleen in kuttopics.
Tja hooligans blijvens hooligans. Tuig van de richel.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Eigenlijk moeten we onze mooie reeks niet zo vervuilen. Dit hoort eigenlijk alleen in kuttopics.
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
Studio Voetbal
![]()
Voetbal International
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hij heeft op de grebbeberg gelegen ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
Johan heeft ons beschermt tegen de Moffen begrijp ik
Ga weg dan. SV is er zondag weer voor je.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
Dit heb ik nog nooit gehoord. Wat een leuk verhaal
dat was leuk tijdens de pauze iddquote:Op maandag 25 februari 2013 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Jongens even kappen nou met diesjonge jonge
Echt hequote:Op maandag 25 februari 2013 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Jongens even kappen nou met diesjonge jonge
Wat zei je daar?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga weg dan. SV is er zondag weer voor je.
Als je er van kan levenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is crisis dus tja wat moet je dan hé
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wil ook een voetbalclub kopen. Staat Hansie City te koop?
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Veendam is vast wel te koopquote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Die dacht ook dat Ajax zou winnen van ADOquote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
Johan dacht dat PSV zou winnen van Feyenoord
Stuur een Hansiekaartquote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
En nieuw oogquote:Op maandag 25 februari 2013 21:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Morgen gaat Johan naar tandarts voor nieuw tandje![]()
Weinig PSV'ers die het zien zitten ookquote:
Dit is het voetbalforum, Showbizz is eldersquote:Op maandag 25 februari 2013 21:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Morgen gaat Johan naar tandarts voor nieuw tandje![]()
Ik zie het meer in Faber zitten.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Weinig PSV'ers die het zien zitten ook
Sophie heeft eindelijk eens een avondje vrijquote:Op maandag 25 februari 2013 22:00 schreef Grifte het volgende:
Waar is de aankondiging voor Sophietje
Denk het niet want Paul was de enige man die er last van had en die kijkt toch al niet meerquote:Op maandag 25 februari 2013 22:01 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Komt vast door die VK column
Ik ook, maak Cocu maar assistent van hemquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik miste Herman van Idols en Jan Paparazzi, die overigens ook leraar aardrijkskunde is
quote:
Volgens mij kijkt Sigaarsnor gewoon op Fok.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Knurft-Zork3 staat op Sigaarsnor
Dit vermoeden leeft bij mij al langer.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt Sigaarsnor gewoon op Fok.
mag ik die gif eens zienquote:Op maandag 25 februari 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Knurft-Zork3 staat op Sigaarsnor
Uhh...zitten je beste twee onderzoeksjournalisten op deze zaak?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vermoeden leeft bij mij al langer.
Gelukkig ben ik bezig te infiltreren bij Sigaarsnor. Dan zal het eea duidelijk worden.
Niet verder vertellen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan ga ik altijd even pissen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zat in begin liedje van Danny Vera
Ik denk dat iedereen dat wel is maar Johan's smaak is nu eenmaal superieur aan die van de gewone man dus moeten we deze gedateerde pseudo-rockabilly maar toleren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben een beetje Danny Vera moe.
Zit niet met zijn kloten te spelen hè?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben een beetje Danny Vera moe.
Met zijn dom geblaat en covers. Was eerst wel leuk maar ben het wel een beetje zat. Escha mag blijvenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel is maar Johan's smaak is nu eenmaal superieur aan die van de gewone man dus moeten we deze gedateerde pseudo-rockabilly maar toleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |