PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Wel lekker, maar deze lijkt me per ongeluk met een curve shot toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Misschien vind je deze dan ook lekker van Castaignos?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/138419242
Volgens mij was het bedoeld als een voorzet.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel lekker, maar deze lijkt me per ongeluk met een curve shot toch?
Goede speler hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef quer het volgende:
heb ik een brasilver.. is het deze
[ afbeelding ]
Beter dan 3/4de van de shiny poep spelersquote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
Die had je moeten hebben toen ik met SMLENO begon want toen was hij 4-5k.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/133099214 Marcio Azevedo met zijn 2* weak foot
Wil je niet steeds op mijn posts reageren je zit alleen maar te zeiken en dit is nietquote:
Als je een brasilver ziet met dat logo hoop je op deze man jaquote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ben jij DS2 en Thorb?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wil je niet steeds op mijn posts reageren je zit alleen maar te zeiken en dit is nietwaardig.
Wtf?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dankje voor de tip, wilde hem nooit kopen vanwege zijn pace, maar merk je dat ook echt of niet?
Colombiaquote:
Als je bedenkt dat hij 2* WF heeft en zo'n corner bijna nooit lukt nietquote:Op maandag 25 februari 2013 21:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Inderdaad best wel een kutgoal![]()
Maar ik mag niet meer op DS2 reageren dus ik zeg niks
De laatste user die (pak m beet) 79 pace voor een CAM te weinig vond....quote:Op maandag 25 februari 2013 21:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wtf?79 vind je te weinig pace als CAM?
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het hakje van Oduro: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/117699616
Ik zie gewoon niet in hoe die info relevant is?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het hakje van Oduro: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/117699616
[..]
Als je bedenkt dat hij 2* WF heeft en zo'n corner bijna nooit lukt niet
Zusi, Zavarise, Bradley, Ibarbo etc etcquote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef vandermar het volgende:
Vorig jaar maakte ik vies veel longshots
Dortmund is volgens mij geen 5*, die doenquote:
Ja, dit was een silver speler dus dat maakt het nog knapper.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niet in hoe die info relevant is?
Dan zou een goal met een bronze altijd mooier zijn dan met een goude speler, want als je bedenkt dat hij op elke stat slechter is dan de gouden is het dus mooier?
Ja, toen wel.. dit jaar lukt dat niet zo goed.quote:
Nog nooit meegemaakt...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon vanzelf als je op b drukt (soms dan).
kut, verwarde hem met een ander, nevermindquote:Op maandag 25 februari 2013 21:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wtf?79 vind je te weinig pace als CAM?
Met Totti?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kut, verwarde hem met een ander, nevermind
Heb ik nooit eigenlijk..quote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon vanzelf als je op b drukt (soms dan).
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel gewone hakjes als je met je rug naar het doel staat?
met Ganso, dom dom domquote:
gewoon als je met je rug naar het doel staat, gewoon R1 + X doen toch ja?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel gewone hakjes als je met je rug naar het doel staat?
Als dat zo zou zijn dan zou je na je slechte reeks al een hoop kneusjes moeten zijn tegengekomen juist..quote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef Philos het volgende:
D1 op puntje na gewonnen, seizoen erna gedegradeerd, en nu lijkt het er op dat ik naar derde ga. God I love FUT en zijn scripting/matchmaking...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lindgren.-hosselskillsquote:Op maandag 25 februari 2013 21:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben trouwens al twee dagen wezen afrekenen bij het leukste kassameisje van Nederland. Ik ga haar morgen maar eens zo noemen.
Picsquote:Op maandag 25 februari 2013 21:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben trouwens al twee dagen wezen afrekenen bij het leukste kassameisje van Nederland. Ik ga haar morgen maar eens zo noemen.
Hoax, die woont in mijn dorpquote:Op maandag 25 februari 2013 21:24 schreef Lindgren. het volgende:
Haha, ja niet dus. Ik speel hier in D2 tegen titelkandidaten voor D1 denk ikquote:Op maandag 25 februari 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zou je na je slechte reeks al een hoop kneusjes moeten zijn tegengekomen juist..
Is dit een stuk uit je dagboek?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:24 schreef Lindgren. het volgende:
Leuke kassameisjes neuken.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:25 schreef FCsuarez het volgende:
* heeft het leukste kassa meisje van nederland al eens gen#@kt
Wel chill dat die ene kassa die jullie hebben dan ook nog een leuke kassameisje heeft.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:24 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:25 schreef FCsuarez het volgende:
* heeft het leukste kassa meisje van nederland al eens gen#@kt
Ja, problemen mee?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Is dit een stuk uit je dagboek?
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:25 schreef FCsuarez het volgende:
* heeft het leukste kassa meisje van nederland al eens geFOK!T
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel chill dat die ene kassa die jullie hebben dan ook nog een leuke kassameisje heeft.
De eerst volgende zonsverduistering was vandaag toch niet?quote:
Ik had al iets kazigs bedacht.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]ik had vroeger ook zo'n babe achter de kassa. Had ik een briefje geschreven met dat ik haar leuk vond met mijn telefoonnummer om samen met het geld aan haar te geven
![]()
Maar ze zat er niet. En de dag er na ook niet. Kortom: Ze was weg
Raiffeisen SL (ofzo) volgens mijquote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef quer het volgende:
Ik kan de axpo super league niet vinden?
Buter bree griene tsiis wa dat net sizze kin mei net knabbelje oan myn tsiis?quote:
Je kan niet skillen dus niet aan beginnenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]toch ga ik hem uitproberen(4 spelers met 5* skills en heeeeel goedkoop
)
Kijk voor de grap eens bij Super Leaguequote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef quer het volgende:
Ik kan de axpo super league niet vinden?
dat is een anderequote:Op maandag 25 februari 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens bij Super League
Fake shot! G wat weet jijquote:Op maandag 25 februari 2013 21:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan niet skillen dus niet aan beginnen
Daarom was het ook zo'n leuke grap.quote:
Oscar op CM positie neerzettenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]toch ga ik hem uitproberen(4 spelers met 5* skills en heeeeel goedkoop
)
Als ze er binnenkort weer zit noem ik haar het leukste kassameisje van Nederland. Ik zie wel hoe ze daarop reageert. Als ze daarna vraagt of ik mijn bonnetje meewil zeg ik dat ik 'm alleen wil als zij haar nummer eropzet.quote:
maar de McGeady spin is zo effectiefquote:Op maandag 25 februari 2013 21:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan niet skillen dus niet aan beginnen
Kan wel, maar niet in deze formatie iddquote:Op maandag 25 februari 2013 21:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Oscar op CM positie neerzetten
Dan krijg je alleen wat mini's meequote:Op maandag 25 februari 2013 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ze er binnenkort weer zit noem ik haar het leukste kassameisje van Nederland. Ik zie wel hoe ze daarop reageert. Als ze daarna vraagt of ik mijn bonnetje meewil zeg ik dat ik 'm alleen wil als zij haar nummer eropzet.Echt kazig.
Ik heb hem als eens op CDM gehad en dat ging ook goedquote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan wel, maar niet in deze formatie idd
Veel plezier als onervaren skiller tegenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar de McGeady spin is zo effectief
Laat even weten hoe het aflooptquote:Op maandag 25 februari 2013 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ze er binnenkort weer zit noem ik haar het leukste kassameisje van Nederland. Ik zie wel hoe ze daarop reageert. Als ze daarna vraagt of ik mijn bonnetje meewil zeg ik dat ik 'm alleen wil als zij haar nummer eropzet.Echt kazig.
Die van die date? Ja ik word nog bijna dagelijks geappt.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laat even weten hoe het aflooptMaar dat ene meisje van een paar weken geleden is weer verleden tijd?
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Veel plezier als onervaren skiller tegen [ afbeelding ][ afbeelding ] !
Je speelt hard to get?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die van die date? Ja ik word nog bijna dagelijks geappt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die van die date? Ja ik word nog bijna dagelijks geappt.
wazda?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Veel plezier als onervaren skiller tegen [ afbeelding ][ afbeelding ] !
Nee, ik wil haar gewoon niet. Ik heb twee keer met haar gezoend en ze is ook best oké, maar ze praat echt de euren van je kup.quote:
Daar kan je heel makkelijk iets aan doenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ik wil haar gewoon niet. Ik heb twee keer met haar gezoend en ze is ook best oké, maar ze praat echt de euren van je kup.
Toen speelde je met 2 CDM's nu heb je er geen. Kan je beter een speler kiezen die high def work heeft.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb hem als eens op CDM gehad en dat ging ook goed
Oren van je kop snijden?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Daar kan je heel makkelijk iets aan doen
Vrouwen moet op enig moment ook gewoon stil houden inderdaadquote:Op maandag 25 februari 2013 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ik wil haar gewoon niet. Ik heb twee keer met haar gezoend en ze is ook best oké, maar ze praat echt de euren van je kup.
geef me gewoon een kans ja jaquote:Op maandag 25 februari 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat je niet door de verdediging kom
Ga dan eerst leren skillen in de arenaquote:Op maandag 25 februari 2013 21:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geef me gewoon een kans ja ja
ik ga hem trouwens pas maken als ik 200k heb
kan nog even duren
Staak de plannen maar vast.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geef me gewoon een kans ja ja
ik ga hem trouwens pas maken als ik 200k heb
kan nog even duren
Ik ken bijna alle skills wel uit mijn hoofd hoor, door virtuele prof op FIFA 10quote:Op maandag 25 februari 2013 21:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga dan eerst leren skillen in de arena
als nu alles verkocht is, heb ik 154k jaquote:
154 ookquote:Op maandag 25 februari 2013 21:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als nu alles verkocht is, heb ik 154k ja
toe maar hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 21:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen heb ik je nog nooit een skill zien doen tegen mijquote:Op maandag 25 februari 2013 21:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ken bijna alle skills wel uit mijn hoofd hoor, door virtuele prof op FIFA 10
Ik heb dan bijna 17 miljoenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
toe maar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb dan bijna 17 miljoen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
154 ook
Geen coin meer of minder?
Crouch!!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb dan bijna 17 miljoen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
toe maar hoorniet op mij zeveren, dat is in vergelijking met sommigen hier ook niet eens zo veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Carroll-Jonesquote:Op maandag 25 februari 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
Hé, iemand maak een team voor mij.
Goud en 110K
Wel de spelers op de goede posities, 99 chem en PACE.
had er de spelers niet voor. max. 4* skills en Toni Kroos + Klose.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen heb ik je nog nooit een skill zien doen tegen mij
Wil nog een keer een beesten squad maken met Ronaldo of Messi 91.quote:
koop maar mijn pepe voor 20k binquote:Op maandag 25 februari 2013 21:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Team gemacht voor La Liga cup.
[ afbeelding ]
met 4* skillers kan je toch goed skillen vind ik hoor.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
had er de spelers niet voor. max. 4* skills en Toni Kroos + Klose.
Alleen Gotze, Reus en Gundogan zouden wat kunnen, maar met die kap ik liever gewoon uit.
Wil je potje tegen mij ?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:42 schreef quer het volgende:
wie komt potje tegen mij?
ps3 ; Yade-ROFL
kan, maar echt skillen om het skillen doe ik liever met 5.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
met 4* skillers kan je toch goed skillen vind ik hoor.
Ik zou Benat eens proberenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Is al dit al bevestigd? En als voorwaarde gewoon 18 Liga BBVA spelers?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Jackson Martinez speelde bij mij echt ondermaats.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:44 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga denk ik maar weer coins verkopen. Dit team in de verkoop doen want het speelt ruk.![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:44 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga denk ik maar weer coins verkopen. Dit team in de verkoop doen want het speelt ruk.![]()
Goud is gewoon te hoog gegrepen voor jequote:Op maandag 25 februari 2013 21:44 schreef detennismaster het volgende:
Ik kan sowieso niet spelen met Balo op Fifa.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:44 schreef detennismaster het volgende:
Vooral IF Balo is ruk, ik zal wel gewoon slecht zijn. [ afbeelding ]
Al een eredivisie club gevonden om volgend jaar te supporten?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef Philos het volgende:
FUT script mij definitief naar 3de. WTF
Eventjes genoeg geweest voor mij. Ik ga wel weer carrière spelen.
Weer eens wat anders dan hier.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef vandermar het volgende:
Ik ben hier lekker aan het stoken in huis
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prachtige longshots ja. Maar daarvoor heb ik Costa al
Zo'n straalkachel? Wat een kut dingen zijn dat, komt een stank vanafquote:Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er staat hier een kachel op het bureau
Oke oke....ik ben omquote:Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zieke stats voor een NIFEn misschien krijgt ie een IF
nee ventilatorkachel, zo'n oud ding, stinkt wel in het begin maar verder prima te doenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo'n straalkachel? Wat een kut dingen zijn dat, komt een stank vanaf
Zuur..wel een goed team, maar misschien mis je wat explosiviteit op de flanken aangezien je ook geen skiller bent. Bij gold kom je daar niet echt mee weg helaas. En tegen 3atb moet je het van de vleugel hebben en dan kom je alleen 80+ pace CB's tegen en zit je met een weak foot aan de crosskant. Gewoon 3-5-2 doen met Falcao naast Jackson ofzo. Of gewoon Muriel.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:44 schreef detennismaster het volgende:
Oh, dan heb ik ook zo'n dingquote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ventilatorkachel, zo'n oud ding, stinkt wel in het begin maar verder prima te doen
Ja daar kan Costa niet tegen op hoorquote:
Je moet niet zo vaak op datingsites zittenquote:
quote:
Ronaldo moet je in 4-3-2-1 doen, is gewoon de perfectie spits, op LW benut je zijn kopballen denk ik niet genoeg...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand een cheap team met Ronaldo ?
Graag in 4-3-3.
Ik heb mijn team op een gegeven moment omgegooid naar dit:quote:Op maandag 25 februari 2013 21:44 schreef detennismaster het volgende:
Vooral IF Balo is ruk, ik zal wel gewoon slecht zijn. [ afbeelding ]
Als hij woensdag IF wordt, wordt hij waarschijnlijk loeiduur (zeker met dit toernooi)...dat heb ik er niet voor overquote:Op maandag 25 februari 2013 21:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja daar kan Costa niet tegen op hoor96 curve 98 shotpower 99 Free kicks is echt sick
Ik moet hem ook nog proberen, kan ik mooi doen voor die Cup
Maar dan meteen met IF
Ja, heb nu even een heel cheap goedkoop team gebouwd, lijkt op jouw team. Hopelijk lukt het hier wel mee:quote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zuur..wel een goed team, maar misschien mis je wat explosiviteit op de flanken aangezien je ook geen skiller bent. Bij gold kom je daar niet echt mee weg helaas. En tegen 3atb moet je het van de vleugel hebben en dan kom je alleen 80+ pace CB's tegen en zit je met een weak foot aan de crosskant. Gewoon 3-5-2 doen met Falcao naast Jackson ofzo. Of gewoon Muriel.
dat is volgens mij bijna een 1 op 1 kopie van tim's teamquote:Op maandag 25 februari 2013 21:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, heb nu even een heel cheap goedkoop team gebouwd, lijkt op jouw team. Hopelijk lukt het hier wel mee:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat best meegaat vallen vanwege zijn pace. Zijn UP was ook super snel gezaktquote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als hij woensdag IF wordt, wordt hij waarschijnlijk loeiduur (zeker met dit toernooi)...dat heb ik er niet voor over
Alleen Falcao ontbreekt volgens mijquote:Op maandag 25 februari 2013 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is volgens mij bijna een 1 op 1 kopie van tim's team
En Chiellini volgens mij. Maar boeie, ik speel er toch niet meer dan 10 wedstrijden mee, alleen even om het gevoel weer terug te vinden.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen Falcao ontbreekt volgens mij
Te langzaam.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen Falcao ontbreekt volgens mij
Dat doe ik helemaal nietquote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet niet zo vaak op datingsites zitten
SMBETVquote:
quote:
Thijske toch.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 24-02-2013 om 13:27:05Als #psv zo geconcentreerd blijft spelen is er geen vuiltje aan de lucht en loopt t via counters uit naar ruime zege. #feypsv reageer retweet
DIe houden we erinquote:Op maandag 25 februari 2013 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Thijske toch.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 24-02-2013 om 13:27:05Als #psv zo geconcentreerd blijft spelen is er geen vuiltje aan de lucht en loopt t via counters uit naar ruime zege. #feypsv reageer retweet
Daar ben ik het mee eens hoor. Dat was een tweet na de eerste helft.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
2 kansen 1 goal.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens hoor. Dat was een tweet na de eerste helft.
Hulk Wellington pace.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die een cheap ST RW koppel weet ?
remy - Ben Arfa?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef Djeetje het volgende:
Feyenoord eerste helft 0 kansen 0 goalsquote:
het is in een 4-3-3.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
remy - Ben Arfa?
of perfecte link?
Chima - Ekpoquote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef Djeetje het volgende:
Ja, misschien zelfs wel -1quote:Op maandag 25 februari 2013 22:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Feyenoord eerste helft 0 kansen 0 goals
omg omg omg omgquote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
wat is deze ik krijg ineens een squad update voor FUT
okquote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
en een friendrequest?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja duh, nieuwe bronze UPs toch vandaag.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die is van mij, ik heb een heel gaaf bronze squad gemaakt en wil het uitproberen tegen de bronze koningquote:
bronze upsquote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is toch een troll?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja duh, nieuwe bronze UPs toch vandaag.
En wat voor team mag dat dan zijn?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die is van mij, ik heb een heel gaaf bronze squad gemaakt en wil het uitproberen tegen de bronze koning
wowww .... the road to 154K never stopsquote:Op maandag 25 februari 2013 22:06 schreef TBakkert het volgende:
die Fanni ging maar niet weg, maar nu eindelijk verkocht met 7k winst
200K*quote:Op maandag 25 februari 2013 22:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wowww .... the road to 154K never stops
deze had ik daar al in meegerekendquote:Op maandag 25 februari 2013 22:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wowww .... the road to 154K never stops
Haha, made you look!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is toch een troll?
[..]
En wat voor team mag dat dan zijn?
ik heb geen team meer, anders ga ik weer spelen en stoppen met handelen (autistische ik, weet ikquote:Op maandag 25 februari 2013 22:10 schreef FCsuarez het volgende:
haha okeen de spelers in je club ook nog of dat nog net niet ? :p
2500?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:10 schreef ThadCastle het volgende:
Zoek eens op Miranda 352 bin (atletico madrid)
Xbox
Allemaal weggekocht meneer Wizard?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:10 schreef ThadCastle het volgende:
Zoek eens op Miranda 352 bin (atletico madrid)
Xbox
Meh te weinigquote:Op maandag 25 februari 2013 22:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Allemaal weggekocht meneer Wizard?Staat een vreemde op
35k laagste bin. Koop die nu!!111!!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
2500?
Zonet 1 vor 900 gemist goever
Kan niet, moet coins verkopenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
35k laagste bin. Koop die nu!!111!!
Ik heb er 1 in 4-1-2-1-2 voor 1.5k. Nu dus ook een #SMLENO bij een goldquote:Op maandag 25 februari 2013 22:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
35k laagste bin. Koop die nu!!111!!
Staat er 1 voor 5k in 352! Koop nu snel smlenoquote:Op maandag 25 februari 2013 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 in 4-1-2-1-2 voor 1.5k. Nu dus ook een #SMLENO bij een gold
lijkt me niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:19 schreef Philos het volgende:
Iemand wil Kompany en IF Podolski ruilen voor Ramos... Ik moet hem op de TL zetten voor een bedrag dat ik mag kiezen, en hij biedt mij die spelers aan... Kan ik gescammed worden?
Nee man je bent gek. Feyenoord shirt gewoon aangetrokken na die 3-2 tegen PEC.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dus je hebt gelijk een PEC shirt gekocht?![]()
Ja, tenzij je je bedrag veel te laag erop zetquote:Op maandag 25 februari 2013 22:19 schreef Philos het volgende:
Iemand wil Kompany en IF Podolski ruilen voor Ramos... Ik moet hem op de TL zetten voor een bedrag dat ik mag kiezen, en hij biedt mij die spelers aan... Kan ik gescammed worden?
nou nou, das flinkquote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Philos het volgende:
Kompany verkopen 58,5k
winst 55,5k
- 3k tax
Podolski IF verkopen 129k
122,5
-6,5k
Ramos worth: 173k
55,5+122,5 = 178k
5k winst zou ik dan maken, als ik juist ben :p
Sergio Ramos? 173Kquote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Philos het volgende:
Kompany verkopen 58,5k
winst 55,5k
- 3k tax
Podolski IF verkopen 129k
122,5
-6,5k
Ramos worth: 173k
55,5+122,5 = 178k
5k winst zou ik dan maken, als ik juist ben :p
Nee, Ajacied en Wieisboos hebben nog niet gespeeld voor de halve finale.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:25 schreef Baje het volgende:
Heeft *j*cied7 al de smleno cup gewonnen?
One direction is toch die homo band?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad, is One Direction x ook een team van jou danOf iemand die hier meeleest en je idee jat ?
One direction is ook van mij. JustinBxoxo ookquote:Op maandag 25 februari 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad, is One Direction x ook een team van jou danOf iemand die hier meeleest en je idee jat ?
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
One direction is ook van mij. JustinBxoxo ook
Nee jongequote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoeveel accounts heb jijEn hoe een paar postits hangen voor de wachtwoorden en mailadressen
?
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee jongeDat zijn geen accounts van mij haha
quote:
Nee man, dat zijn brute SMLENO spelers, 100k per stukquote:
Ramos is 345K waard, kan dus niet uit.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee man, dat zijn brute SMLENO spelers, 100k per stuk
De volleyballers van het Nederlands elftalquote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een leuk interview met de Boer
Hij had nochtans die spelers. En nu staat Ramos op de transfermarkt voor een uur. Damnquote:
11 lekkere vrouwen in het veld in plaats van 6quote:Op maandag 25 februari 2013 22:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De volleyballers van het Nederlands elftal
Geniale wedstrijd ja, maar door die 2 tegengoals zal hij hem wel niet krijgen.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
SIF Jääskeläinen als West Ham niet gaat verliezen.
Lees anders die andere posts van hem ook even hieroverquote:Op maandag 25 februari 2013 22:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Alleen iemand uit je vriendenlijst kan toch een trade offer sturen??
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lees anders die andere posts van hem ook even hierover
Pass der pingquote:
Ik zag het ookquote:Op maandag 25 februari 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
En deze knul wilt wel even
https://twitter.com/Thijs_010x
midweek gamequote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Bale krijgt nieuwe IF, idiote goal scoort ie zeg
Nee maandag..hoort bij het weekend altijd mbt IF'squote:
Okquote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee maandag..hoort bij het weekend altijd mbt IF's
I'm forever blowing Bubblesquote:
Als hij een normale nederlandse naam zou hebben...quote:
Wat motte we hiermee?quote:
Doe maar RW, dan verkoop ik mijn coins nietquote:
Waar speelde hij dan? En gif van die goal graagquote:Op maandag 25 februari 2013 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe maar RW, dan verkoop ik mijn coins niet
Of CF
GSE!quote:
Kijk boven, troelaquote:Op maandag 25 februari 2013 22:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waar speelde hij dan? En gif van die goal graag
Oke merciquote:Op maandag 25 februari 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het om IF's gaat wel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |