PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Wel lekker, maar deze lijkt me per ongeluk met een curve shot toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Misschien vind je deze dan ook lekker van Castaignos?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/138419242
Volgens mij was het bedoeld als een voorzet.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel lekker, maar deze lijkt me per ongeluk met een curve shot toch?
Goede speler hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef quer het volgende:
heb ik een brasilver.. is het deze
[ afbeelding ]
Beter dan 3/4de van de shiny poep spelersquote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
Die had je moeten hebben toen ik met SMLENO begon want toen was hij 4-5k.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/133099214 Marcio Azevedo met zijn 2* weak foot
Wil je niet steeds op mijn posts reageren je zit alleen maar te zeiken en dit is nietquote:
Als je een brasilver ziet met dat logo hoop je op deze man jaquote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ben jij DS2 en Thorb?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wil je niet steeds op mijn posts reageren je zit alleen maar te zeiken en dit is nietwaardig.
Wtf?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dankje voor de tip, wilde hem nooit kopen vanwege zijn pace, maar merk je dat ook echt of niet?
Colombiaquote:
Als je bedenkt dat hij 2* WF heeft en zo'n corner bijna nooit lukt nietquote:Op maandag 25 februari 2013 21:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Inderdaad best wel een kutgoal![]()
Maar ik mag niet meer op DS2 reageren dus ik zeg niks
De laatste user die (pak m beet) 79 pace voor een CAM te weinig vond....quote:Op maandag 25 februari 2013 21:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wtf?79 vind je te weinig pace als CAM?
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het hakje van Oduro: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/117699616
Ik zie gewoon niet in hoe die info relevant is?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het hakje van Oduro: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/117699616
[..]
Als je bedenkt dat hij 2* WF heeft en zo'n corner bijna nooit lukt niet
Zusi, Zavarise, Bradley, Ibarbo etc etcquote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef vandermar het volgende:
Vorig jaar maakte ik vies veel longshots
Dortmund is volgens mij geen 5*, die doenquote:
Ja, dit was een silver speler dus dat maakt het nog knapper.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niet in hoe die info relevant is?
Dan zou een goal met een bronze altijd mooier zijn dan met een goude speler, want als je bedenkt dat hij op elke stat slechter is dan de gouden is het dus mooier?
Ja, toen wel.. dit jaar lukt dat niet zo goed.quote:
Nog nooit meegemaakt...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon vanzelf als je op b drukt (soms dan).
kut, verwarde hem met een ander, nevermindquote:Op maandag 25 februari 2013 21:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wtf?79 vind je te weinig pace als CAM?
Met Totti?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kut, verwarde hem met een ander, nevermind
Heb ik nooit eigenlijk..quote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon vanzelf als je op b drukt (soms dan).
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel gewone hakjes als je met je rug naar het doel staat?
met Ganso, dom dom domquote:
gewoon als je met je rug naar het doel staat, gewoon R1 + X doen toch ja?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel gewone hakjes als je met je rug naar het doel staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |