Ook dan wil je vrijen lijkt me.quote:
Hij houdt van me, dus dat zegt al veel?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:49 schreef JamFlava het volgende:
Een man die geen sex wil.. Misschien valt hij niet op vrouwen?
Dan op een avondje lekker wat alcohol naar binnen drinken, jullie beiden, en dan neem je hem snoei hard! En nee niet accepteren!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef Silam het volgende:
hij is ook 21, en hij is nog maagd omdat hij 'the right girl' nog niet was tegen gekomen, en ik doe alle moeite, maar niet alles moet van mijn kant komen vind ik. Ik moet wel eerlijk zeggen, int begin van onze relatie, had hij nog nooit iets met een meisje geprobeerd ( hij is heel verlegen en ingetogen op dat vlak). en als we erover praten zegt hij dat die tijd wel zal komen, maar dat zegt m al 4 maanden lang.. en ik begin een beetje ongeduldig te worden :p
Vraag is dan of hij jou wel die juiste meid vindt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef Silam het volgende:
hij is ook 21, en hij is nog maagd omdat hij 'the right girl' nog niet was tegen gekomen, en ik doe alle moeite, maar niet alles moet van mijn kant komen vind ik. Ik moet wel eerlijk zeggen, int begin van onze relatie, had hij nog nooit iets met een meisje geprobeerd ( hij is heel verlegen en ingetogen op dat vlak). en als we erover praten zegt hij dat die tijd wel zal komen, maar dat zegt m al 4 maanden lang.. en ik begin een beetje ongeduldig te worden :p
Trek je conclusie.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef Silam het volgende:
hij is ook 21, en hij is nog maagd omdat hij 'the right girl' nog niet was tegen gekomen,
en dan krijgt hij hem niet meer omhoog door de drankquote:Op maandag 25 februari 2013 20:59 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Dan er gewoon een avondje lekker wat alcohol naar binnen drinken, jullie beiden, en dan neem je hem snoei hard! En nee niet accepteren!
Ik zei ook 'wat' en geen hele fles o.i.d.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:00 schreef LookAtMe het volgende:
Begin hem gewoon een keertje uit te kleden ofzo, dan gaat hij vast wel mee.
[..]
en dan krijgt hij hem niet meer omhoog door de drank
Wat doe je dan precies als je "alle moeite" doet om hem warm te krijgen..?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef Silam het volgende:
PRAAAATEN TS PRAAATquote:Op maandag 25 februari 2013 20:41 schreef Canillas het volgende:
Wat zegt hij wanneer jullie erover praten?
Ik hou ook van jou.. dat zegt ook nietsquote:Op maandag 25 februari 2013 20:59 schreef Silam het volgende:
[..]
Hij houdt van me, dus dat zegt al veel?
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:07 schreef Silam het volgende:
ik ben er ZEKER van dat hij niet homo is... ik denk dat hij zowat 'schrik heeft' want vanaf t moment dat ik iets doe bij hem gaat zijn ding naar beneden in plaats van naar boven uit zenuwachtigheid zegt hij danHij is onervaren op dat vlak en ZEKER timide
Het probleem is dat ik ook ietwat onzeker ben, maar tot nu toe heb ik alle touwtjes in handen genomen, en ik vind dat hij ook wel eens eentje mag vast nemen haha. als je snapt wat ik bedoel!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:10 schreef DeRakker. het volgende:
Dat hij onervaren is betekent niet dat je dan ook niet meteen wilt neuken.
Iedereen begint onervaren...
Waar een wil is... is een weg.
Als jij de leiding neemt zou ik niet weten waarom hij je zou afkappen.
Begin met zoenen en ga gewoon verder.
Vreemd. Maar gewoon doorgaan, geil hem op. Hij moet hier gewoon overheen kunnen, en over jou ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:07 schreef Silam het volgende:ik denk dat hij zowat 'schrik heeft' want vanaf t moment dat ik iets doe bij hem gaat zijn ding naar beneden in plaats van naar boven uit zenuwachtigheid zegt hij dan
Hij is onervaren op dat vlak en ZEKER timide
Klopt helemaalquote:Op maandag 25 februari 2013 21:12 schreef Silam het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik ook ietwat onzeker ben, maar tot nu toe heb ik alle touwtjes in handen genomen, en ik vind dat hij ook wel eens eentje mag vast nemen haha. als je snapt wat ik bedoel!
Klopt helemaal en je hebt gelijk. Maar als jij nog seks wil dan zou ik niet al te lang wachten want deze kerel gaat niks ondernemen. Anders had hij dit al minimaal 7 maanden geleden geprobeerd.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:12 schreef Silam het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik ook ietwat onzeker ben, maar tot nu toe heb ik alle touwtjes in handen genomen, en ik vind dat hij ook wel eens eentje mag vast nemen haha. als je snapt wat ik bedoel!
Dus hij vindt het niet erg om naakt te zijn bij jou in de buurt. Nou, dat is dan in ieder geval iets.quote:
neen, dat is het feit net. We zijn allebei al samen in de douche gegaan naakt, we doen alles buiten de uiteindelijk daad danquote:Op maandag 25 februari 2013 21:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dus hij vindt het niet erg om naakt te zijn bij jou in de buurt. Nou, dat is dan in ieder geval iets.
Krijgt hij een stijve als hij samen met jou douche? Zo niet, dan vindt hij jou niet aantrekkelijk of zoals eerder gezegd: HOMO!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef Silam het volgende:
[..]
neen, dat is het feit net. We zijn allebei al samen in de douche gegaan naakt, we doen alles buiten de uiteindelijk daad danraar he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |