Dus om het beestje even bij de naam te noemen: hij beft je en jij pijpt hem..?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef Silam het volgende:
[..]
neen, dat is het feit net. We zijn allebei al samen in de douche gegaan naakt, we doen alles buiten de uiteindelijk daad danraar he?
neen dat niet, hij durft dat niet bij mij ...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dus om het beestje even bij de naam te noemen: hij beft je en jij pijpt hem..?
Of behoort dat ook tot de daad..?
een douche neukt ook niet echt lekker he..quote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef Silam het volgende:
[..]
neen, dat is het feit net. We zijn allebei al samen in de douche gegaan naakt, we doen alles buiten de uiteindelijk daad danraar he?
wait what?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef Silam het volgende:
[..]
neen dat niet, hij durft dat niet bij mij ...
ja ik ben aan de pil, en condoom is belangrijk, zekerquote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een douche neukt ook niet echt lekker he..
hebben jullie condooms/pil? en neem hem gewoon mee in bed, is niet zo moeilijk
...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:20 schreef Life2.0 het volgende:
ga gewoon op hem zitten en duw hem er zelf in..
Maar jij ook niet bij hem... wssquote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef Silam het volgende:
[..]
neen dat niet, hij durft dat niet bij mij ...
Hij zegt het wat lomp, maar hij heeft wel degelijk een punt.quote:
Of TS niet seksueel aantrekkelijk vindt.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:27 schreef theunderdog het volgende:
En je ziet dat hij er niet opgewonden van raakt, dan moet je gewoon concluderen dat hij homoseksueel of aseksueel is.
Mwau.. je moet als vrouw/meid toch wel echt afschuwelijk lelijk zijn om een man niet een beetje opgewonden te kunnen krijgen.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of TS niet seksueel aantrekkelijk vindt.
Maar waarom zou je 8 maanden een relatie hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vindt?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oerwoud onder de oksels of daar verder onder..quote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maatjes, veilig gevoel, hopen dat dat gevoel nog ontluikt. Zoiets.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:31 schreef padlarf het volgende:
Maar waarom zou je 8 maanden een relatie hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vindt?(En er is geen verblijfsvergunning in het spel
)
Haha.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maatjes, veilig gevoel, hopen dat dat gevoel nog ontluikt. Zoiets.
Ik zou er iig erg op afknappen, zo'n slappe zak.
Hoe vaak ga je het nog herhalen ?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maatjes, veilig gevoel, hopen dat dat gevoel nog ontluikt. Zoiets.
Zelfs al trekt ook daar de huid wel wát aan op het juiste moment, toch heb ik niet het idee dat "een slappe zak hebben" echt in de top tien afknappers staat.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef Copycat het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |