Ook dan wil je vrijen lijkt me.quote:
Hij houdt van me, dus dat zegt al veel?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:49 schreef JamFlava het volgende:
Een man die geen sex wil.. Misschien valt hij niet op vrouwen?
Dan op een avondje lekker wat alcohol naar binnen drinken, jullie beiden, en dan neem je hem snoei hard! En nee niet accepteren!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef Silam het volgende:
hij is ook 21, en hij is nog maagd omdat hij 'the right girl' nog niet was tegen gekomen, en ik doe alle moeite, maar niet alles moet van mijn kant komen vind ik. Ik moet wel eerlijk zeggen, int begin van onze relatie, had hij nog nooit iets met een meisje geprobeerd ( hij is heel verlegen en ingetogen op dat vlak). en als we erover praten zegt hij dat die tijd wel zal komen, maar dat zegt m al 4 maanden lang.. en ik begin een beetje ongeduldig te worden :p
Vraag is dan of hij jou wel die juiste meid vindt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef Silam het volgende:
hij is ook 21, en hij is nog maagd omdat hij 'the right girl' nog niet was tegen gekomen, en ik doe alle moeite, maar niet alles moet van mijn kant komen vind ik. Ik moet wel eerlijk zeggen, int begin van onze relatie, had hij nog nooit iets met een meisje geprobeerd ( hij is heel verlegen en ingetogen op dat vlak). en als we erover praten zegt hij dat die tijd wel zal komen, maar dat zegt m al 4 maanden lang.. en ik begin een beetje ongeduldig te worden :p
Trek je conclusie.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef Silam het volgende:
hij is ook 21, en hij is nog maagd omdat hij 'the right girl' nog niet was tegen gekomen,
en dan krijgt hij hem niet meer omhoog door de drankquote:Op maandag 25 februari 2013 20:59 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Dan er gewoon een avondje lekker wat alcohol naar binnen drinken, jullie beiden, en dan neem je hem snoei hard! En nee niet accepteren!
Ik zei ook 'wat' en geen hele fles o.i.d.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:00 schreef LookAtMe het volgende:
Begin hem gewoon een keertje uit te kleden ofzo, dan gaat hij vast wel mee.
[..]
en dan krijgt hij hem niet meer omhoog door de drank
Wat doe je dan precies als je "alle moeite" doet om hem warm te krijgen..?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef Silam het volgende:
PRAAAATEN TS PRAAATquote:Op maandag 25 februari 2013 20:41 schreef Canillas het volgende:
Wat zegt hij wanneer jullie erover praten?
Ik hou ook van jou.. dat zegt ook nietsquote:Op maandag 25 februari 2013 20:59 schreef Silam het volgende:
[..]
Hij houdt van me, dus dat zegt al veel?
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:07 schreef Silam het volgende:
ik ben er ZEKER van dat hij niet homo is... ik denk dat hij zowat 'schrik heeft' want vanaf t moment dat ik iets doe bij hem gaat zijn ding naar beneden in plaats van naar boven uit zenuwachtigheid zegt hij danHij is onervaren op dat vlak en ZEKER timide
Het probleem is dat ik ook ietwat onzeker ben, maar tot nu toe heb ik alle touwtjes in handen genomen, en ik vind dat hij ook wel eens eentje mag vast nemen haha. als je snapt wat ik bedoel!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:10 schreef DeRakker. het volgende:
Dat hij onervaren is betekent niet dat je dan ook niet meteen wilt neuken.
Iedereen begint onervaren...
Waar een wil is... is een weg.
Als jij de leiding neemt zou ik niet weten waarom hij je zou afkappen.
Begin met zoenen en ga gewoon verder.
Vreemd. Maar gewoon doorgaan, geil hem op. Hij moet hier gewoon overheen kunnen, en over jou ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:07 schreef Silam het volgende:ik denk dat hij zowat 'schrik heeft' want vanaf t moment dat ik iets doe bij hem gaat zijn ding naar beneden in plaats van naar boven uit zenuwachtigheid zegt hij dan
Hij is onervaren op dat vlak en ZEKER timide
Klopt helemaalquote:Op maandag 25 februari 2013 21:12 schreef Silam het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik ook ietwat onzeker ben, maar tot nu toe heb ik alle touwtjes in handen genomen, en ik vind dat hij ook wel eens eentje mag vast nemen haha. als je snapt wat ik bedoel!
Klopt helemaal en je hebt gelijk. Maar als jij nog seks wil dan zou ik niet al te lang wachten want deze kerel gaat niks ondernemen. Anders had hij dit al minimaal 7 maanden geleden geprobeerd.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:12 schreef Silam het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik ook ietwat onzeker ben, maar tot nu toe heb ik alle touwtjes in handen genomen, en ik vind dat hij ook wel eens eentje mag vast nemen haha. als je snapt wat ik bedoel!
Dus hij vindt het niet erg om naakt te zijn bij jou in de buurt. Nou, dat is dan in ieder geval iets.quote:
neen, dat is het feit net. We zijn allebei al samen in de douche gegaan naakt, we doen alles buiten de uiteindelijk daad danquote:Op maandag 25 februari 2013 21:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dus hij vindt het niet erg om naakt te zijn bij jou in de buurt. Nou, dat is dan in ieder geval iets.
Krijgt hij een stijve als hij samen met jou douche? Zo niet, dan vindt hij jou niet aantrekkelijk of zoals eerder gezegd: HOMO!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef Silam het volgende:
[..]
neen, dat is het feit net. We zijn allebei al samen in de douche gegaan naakt, we doen alles buiten de uiteindelijk daad danraar he?
Dus om het beestje even bij de naam te noemen: hij beft je en jij pijpt hem..?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef Silam het volgende:
[..]
neen, dat is het feit net. We zijn allebei al samen in de douche gegaan naakt, we doen alles buiten de uiteindelijk daad danraar he?
neen dat niet, hij durft dat niet bij mij ...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dus om het beestje even bij de naam te noemen: hij beft je en jij pijpt hem..?
Of behoort dat ook tot de daad..?
een douche neukt ook niet echt lekker he..quote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef Silam het volgende:
[..]
wait what?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef Silam het volgende:
[..]
neen dat niet, hij durft dat niet bij mij ...
ja ik ben aan de pil, en condoom is belangrijk, zekerquote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een douche neukt ook niet echt lekker he..
hebben jullie condooms/pil? en neem hem gewoon mee in bed, is niet zo moeilijk
...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:20 schreef Life2.0 het volgende:
ga gewoon op hem zitten en duw hem er zelf in..
Maar jij ook niet bij hem... wssquote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef Silam het volgende:
[..]
neen dat niet, hij durft dat niet bij mij ...
Hij zegt het wat lomp, maar hij heeft wel degelijk een punt.quote:
Of TS niet seksueel aantrekkelijk vindt.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:27 schreef theunderdog het volgende:
En je ziet dat hij er niet opgewonden van raakt, dan moet je gewoon concluderen dat hij homoseksueel of aseksueel is.
Mwau.. je moet als vrouw/meid toch wel echt afschuwelijk lelijk zijn om een man niet een beetje opgewonden te kunnen krijgen.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of TS niet seksueel aantrekkelijk vindt.
Maar waarom zou je 8 maanden een relatie hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vindt?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oerwoud onder de oksels of daar verder onder..quote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maatjes, veilig gevoel, hopen dat dat gevoel nog ontluikt. Zoiets.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:31 schreef padlarf het volgende:
Maar waarom zou je 8 maanden een relatie hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vindt?(En er is geen verblijfsvergunning in het spel
)
Haha.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maatjes, veilig gevoel, hopen dat dat gevoel nog ontluikt. Zoiets.
Ik zou er iig erg op afknappen, zo'n slappe zak.
Hoe vaak ga je het nog herhalen ?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maatjes, veilig gevoel, hopen dat dat gevoel nog ontluikt. Zoiets.
Zelfs al trekt ook daar de huid wel wát aan op het juiste moment, toch heb ik niet het idee dat "een slappe zak hebben" echt in de top tien afknappers staat.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef Copycat het volgende:
Misschien wel honderd keer. Om jou te irriteren.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:37 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Hoe vaak ga je het nog herhalen ?
Jep, dat heeft TS al gezegd.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:38 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Hebben jullie al wel samen onder de douche geweest (zonder kleren)? Zo niet dan heeft hij misschien wat te verbergen.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 21:38 schreef Blue.Stratos het volgende:
[..]
Kijk naar haar name... copycut... wat verwacht je dan?
Daar heb je een punt. Alhoewel een slappe zak nooit echt op knappen staat.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:38 schreef Litpho het volgende:
Zelfs al trekt ook daar de huid wel wát aan op het juiste moment, toch heb ik niet het idee dat "een slappe zak hebben" echt in de top tien afknappers staat.
Mijn vriend was ook 21 en maagd, en de eerste twee keer kreeg hij het heel snel omhoog, maar net zo snel weer omlaag vanwege de ontzettende nervositeit!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:07 schreef Silam het volgende:
ik ben er ZEKER van dat hij niet homo is... ik denk dat hij zowat 'schrik heeft' want vanaf t moment dat ik iets doe bij hem gaat zijn ding naar beneden in plaats van naar boven uit zenuwachtigheid zegt hij danHij is onervaren op dat vlak en ZEKER timide
dat ie homo is mag geen optie heten?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:39 schreef zarGon het volgende:
Geen aanvallen op TS en ook genoeg met dat homo-geroep.
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
dat ie homo is mag geen optie heten?
quote:
En klaar daarmee dus.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:07 schreef Silam het volgende:
ik ben er ZEKER van dat hij niet homo is...
Dit dus...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef Alissila het volgende:
Oh, ik denk dat ik uit je reacties kun opmaken dat je niet seksueel 'agressief' wil zijn! Daar heb ik ook 'last' van![]()
Ik wil niet opdringerig overkomen, en ik probeer mijn seksuele behoeftes altijd subtiel aan hem door te laten dringen, maar hij was vooral in het begin daar niet gevoelig genoeg op! Maar, geloof me, ookal voelt het alsof je hem aanrand, of zelf 'beestachtig' lijkt om zo op seks uit te zien, doe het de eerste keer! Anders blijf je de kat uit de boom kijken, lieverd. En, als hij eenmaal heeft gevoeld hoe seks voelt, en dan vooral met jou, zal hij het echt niet meer kunnen missen!![]()
Het is het waard, neem het lef, neem het risico, ookal voelt het vreemd of verkeerd, en neem het initatief: Ga op zijn heupen zitten als hij ligt, en laat hem erin glijden! Als dat alsnog niet lukt door de zenuwen (slap worden, pijnlijk voor hem), geeft niets zoals ik je al eerder vertelde! Proberen, proberen, proberen
Het is een behoorlijke barrière, maar als je er eenmaal over heen bent!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit dus...
Graai hem uit zn broek en begin hem te pijpen..
Nu denk je: ja maar daar ben ik te onzeker voor... twee minuten na die tijd is dat gevoel voorbij en liggen jullie te genieten..
8 Maanden onzekerheid van twee maagden. Als ik zelf niet verlegen was en zelf geen maagd was, had het misschien wel zo lang geduurd. De tijdsduur maakt niets uit hierin, de stap moet genomen worden, ongeacht de snelheid!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef VacaLoca het volgende:
We hebben het over 8 maanden, niet over een paar keer zoals bij Alissila.
Treffend voor zowel het geslachtsdeel in kwestie als de gemiddelde FOK!ker.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is allemaal natuurlijk best moeilijk voor zo'n jongen, gevangen in z'n eigen wereldje. Bang voor de buitenwereld, maar ooit moet ie eens uit z'n schulp kruipen of eruit getrokken worden, anders wordt het nooit wat Oh wait..
Wat doe je als homo 7 maanden bij een meid...?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef VacaLoca het volgende:
Jezus zarGon, mag je hier geeneens een mening hebben? Het is in dit geval zelfs (en niet voor niets) de populaire mening. Dat het jouw mening niet is of dat de TS er (nog) niet aan wilt dat het een mogelijkheid is maakt het nog niet off-topic of whatever.
We hebben het over 8 maanden, niet over een paar keer zoals bij Alissila.
En hij beft d'r zelfs geeneens.
Oké tuurlijk is het een mogelijkheid dat het een extreem geval van aanhoudende faalangst is, waar ie zo over inzit dat het zelfs zijn sexlust tot een absoluut minimum heeft gebracht. Dat is een optie.
Maar homosexualiteit of a-sexualiteit ook. Er zijn tig relaties die uitgaan omdat de ander toch van de andere geaardheid bleek. De partner daarvan zou daarover in beging wss ook stellig hebben beweert dat dat niet zo is.
Maar anders geef je even jouw visie zarGon, dan kan er een slotje op.
En terecht ook, 8 maanden is ook veel te lang. Latente gedoe ook.. Put her out of her misery..quote:Op maandag 25 februari 2013 21:53 schreef AthCom het volgende:
[..]
Treffend voor zowel het geslachtsdeel in kwestie als de gemiddelde FOK!ker.
Tuurlijk, mannen moeten stoer zijn en de koe bij de hoorn durven vatten. Alhoewel, als hij op een hoorn zit te wachten...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:55 schreef Kola het volgende:
Hij is gewoon onzeker. Zoveel vrouwen die dat zijn en niets durven/doen, wordt bijna als normaal gezien, maar hier is het ineens raar? hm.
Wat ik zeg, er zijn jarenlange relaties waar de een toch op hetzelfde geslacht bleek te vallen. En in die relaties kwam zelfs sex voor. Je zou dus zelfs kunnen stellen dat het nooit 100% uit te sluiten is. Maar bij iemand die blijkbaar geeneens zin in haar heeft (dus geen kwestie van wel zin hebben, enkel fysiek niet kunnen), of dan ook haar maar kan plezieren... dan is er toch wel reden tot twijfel lijkt me.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat doe je als homo 7 maanden bij een meid...?
Waarom praat je als homo met een meid over sex..?
Waarom sta je als homo met je vriendin onder de douche..?
Nee... ze zijn enkel nog niet gestruikeld tijdens het handjes vasthouden... en moeten dus eventjes getackeld worden.... thats all..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |