Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat die jongen op die film niet doodgeschopt had kunnen worden?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Potentiële moordenaarsJa echt een zware crimineel is Ricardo. Potentiële moordenaar? Massamoordenaar bedoel je!
Je zou je echt moeten schamen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk het wel. Vrijdags liggen ze braaf in de moskee met hun gat omhoog, zaterdags maken ze de uitgangsgebieden onveilig met zinloos geweld.
Vanaf een jaar of 21 worden het brave huisvaders die dan hier op fok gaan verkondigen dat Nederland nog heel wat te wachten staat als de allochtonen in de meerderheid zijn.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat die jongen op die film niet doodgeschopt had kunnen worden?
Ik vermaak me redelijk op deze mooie grijze dinsdagmiddag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:04 schreef De_Guidance het volgende:
Clap, je doet precies wat ze willen. Heb je dat niet door?
Schamen voor feiten? Das ook wat nieuws.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je zou je echt moeten schamen.
Waarom? Een deel doet dit ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je zou je echt moeten schamen.
Denk het wel, want die loop je zo kwijt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:53 schreef arjan1212 het volgende:
[ afbeelding ]Zou jij het in je hoofd halen om een strafbaar feit te plegen als er op iedere hoek van de straat zo een mevr. staat?
Kom je nog met je bron of is het net zo gefabriceerd als je zogenaamde bedrijf en vermogen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Schamen voor feiten? Das ook wat nieuws.
Gekke cultuur heb je...
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk het wel, want die loop je zo kwijt.
Nee, zou bang zijn. En jij?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:53 schreef arjan1212 het volgende:
[ afbeelding ]Zou jij het in je hoofd halen om een strafbaar feit te plegen als er op iedere hoek van de straat zo een mevr. staat?
Een schop kan iemands dood tot gevolg hebben. Het zal niet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een onzinAls dat waar zou zijn zouden er meerdere doden vallen elk uitgaansweekend. Dit is geen incident in het uitgaansleven maar iets wat elk weekend vrijwel overal gebeurt.
Knul toch. Doe eens beter je best mij persoonlijk aan te vallen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kom je nog met je bron of is het net zo gefabriceerd als je zogenaamde bedrijf en vermogen?
Dus iedereen die schoppen goedpraat keurt moord goed. Sterk staaltje logica.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Een schop kan iemands dood tot gevolg hebben. Het zal niet de eerste keer zijn.
Dat komt niet voor. Ze werken niet individueel, maar altijd in groepen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:59 schreef ReplaR het volgende:
Flikt dat tuig wat bij jou dat is het een individueel en mag je niet iedereen over een kam scheren.
Waarom zou ik? Je stelt voor mij geen reet voor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Knul toch. Doe eens beter je best mij persoonlijk aan te vallen.
De discussie bedoel je? Gaat al lang nergens meer over. Alle randdebielen op Fok zijn er weer.quote:
Hyena's zijn ook van die laffe dieren...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat komt niet voor. Ze werken niet individueel, maar altijd in groepen!
Ja een aanrijding met een fiets ook. Je punt? Zelfs die pure Nederlandse kopschoppers hebben die gozer nog niet kunnen doodtrappen, je gaat echt niet zo snel doodquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Een schop kan iemands dood tot gevolg hebben. Het zal niet de eerste keer zijn.
Nah, tis al de 2de keer dat je die onzin erin gooit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Je stelt voor mij geen reet voor.
Altijd!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat komt niet voor. Ze werken niet individueel, maar altijd in groepen!
Leer toch eens lezen, het zou je sieren ipv dat stomme geblaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus iedereen die schoppen goedpraat keurt moord goed. Sterk staaltje logica.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Altijd!!
Ik was trouwens laatst in het ziekenhuis en had een hele vriendelijke Marokkaanse arts. Maar die werken ook in groepen (gelukkig) Overleg is wel belangrijk.
Je bent er vroeg bij:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik vermaak me redelijk op deze mooie grijze dinsdagmiddag.
Misschien moeten de verstandige mensen eens beginnen te beseffen dat mensen individuen zijn en daarmee dus niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor het gedrag van andere mensen die we voor het gemak even in dezelfde groep hebben gegooid.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, nu wordt ie mooi. Als die groep zich eens normaal gedroeg, dan was er uberhaupt geen probleem.
Veel meer moeite steek in niet in deze triestheid.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nah, tis al de 2de keer dat je die onzin erin gooit.
Verzin eens wat andere stoere praat.
.. en je hapt alweer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Veel meer moeite steek in niet in deze triestheid.
Deed het filmpje me ook aan denken, een groep hyena's.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hyena's zijn ook van die laffe dieren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |