Gooi het eruit, wat zit er zo dwars jongenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dus dan ben je niet meer irritant?
dus jij denkt dat de grootste factor is die irriteert aan jou?
heheheh hoe onwetend
Amateurquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef JRRY het volgende:
1 seconde was ik te vroeg, op lapo te hebben.
Ja maar ''taked'' is wel echt heeeeeel foutquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
JRRY azijnpissereen beetje normaal denkend mens begrijpt wel wat Hamer ermee wil zeggen.
Mijn ouders hebben me verwekt op een eiland.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke maar daarom dus misschien wel jouw voorliefde op Britney, omdat je ouders seks hadden op haar muziek.
Mijn ouders verwekten mij geloof ik op TLC.
Ik denk niet normaal, ik ben zwakbegaafd stiekemquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
JRRY azijnpissereen beetje normaal denkend mens begrijpt wel wat Hamer ermee wil zeggen.
Ik ben single vriendquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Gooi het eruit, wat zit er zo dwars jongen![]()
Heeft je vriendin het uitgemaakt?
Ja maar daar had ik het helemaal niet overquote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ''taked'' is wel echt heeeeeel fout
Dat was een grapje,quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je jaloers op mij dat ik zoveel chicks heb, is dat het hem?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ben single vriend
echt al een aantal jaar
STUPID GIRL.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef nodig het volgende:
Even beyoncé luisteren omdat jullie er zo fan van zijn
Nee gewoon nee.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef nodig het volgende:
Ja welk nummer luister je?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef nodig het volgende:
Junk.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een toffe outfit.
Lelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal zo'n kerel vierkant uitlachen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou voor een nummer van het album B'Day gaan, haar beste album naar mijn mening.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Uhmm nr1 in spotify: Best thing i ever had
Maar ik ga toch voor halo
Halo is zo'n schreeuwnummer, alleen in het akoestisch of acapella is die leuk.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Uhmm nr1 in spotify: Best thing i ever had
*fixedquote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Uhmm nr1 in spotify: Best thing i never had
Wait, je vind haar muziek echt fantastisch he? Ik dacht dat het alleen om de buitenkant gingquote:Op maandag 25 februari 2013 19:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Halo is zo'n schreeuwnummer, alleen in het akoestisch of acapella is die leuk.
Vind ik leuk, lekker mensen irriteren, denken dat ik psychologisch wat mankeer enzo. en zeggen dat ze zelf veel meiden hebben omdat ik de indruk wek dat ik geen vriendin kan krijgenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben je jaloers op mij dat ik zoveel chicks heb, is dat het hem?
Kom laten we het uitpraten want je zit iedere keer op zo'n manier op mijn posts te reageren.
Hejquote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik hou gewoon meer van Casual jongens sorry
Nee, ik vind haar muziek niet fantastisch, op enkele meesterwerken na.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Wait, je vind haar muziek echt fantastisch he? Ik dacht dat het alleen om de buitenkant ging
Wat is casual voor jou want ik heb ook heel veel truien met egale kleuren enzoquote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Er zit je echt flink wat dwars hé. Hoe komt dat toch. Hoe kan ik mij aanpassen zodat je je minder hoeft te irriteren aan mij? Iedereen weet hier dat ik geen vriendin hebquote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vind ik leuk, lekker mensen irriteren, denken dat ik psychologisch wat mankeer enzo. en zeggen dat ze zelf veel meiden hebben omdat ik de indruk wek dat ik geen vriendin kan krijgen
ghehehehe![]()
Kerel doe nou maar niet zo wijs en groot enzoJe bent irritant en ik ben niet de enige hier met die mindstate
gewoon trui, spijkerbroek, gympenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat is casual voor jou want ik heb ook heel veel truien met egale kleuren enzo
Ah oke, niet echt mijn muziek.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar muziek niet fantastisch, op enkele meesterwerken na.
Ik bewonder haar vooral omdat ze zo'n goede live performer is.
Dat is precies wat die dude aan heeftquote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon trui, spijkerbroek, gympen
Joehoeee, hier ben ik!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zie in de discussieleidende foto eigenlijk ook wel zoiets eigenlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon trui, spijkerbroek, gympen
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom doe je zo biggie danquote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Er zit je echt flink wat dwars hé. Hoe komt dat toch. Hoe kan ik mij aanpassen zodat je je minder hoeft te irriteren aan mij? Iedereen weet hier dat ik geen vriendin heb
Ja klopt, maar ik ga toch niet als 'hetero'-jongen naar een Beyoncé-concert vol met homo's en meisjes. Mooi niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah oke, niet echt mijn muziek.
Heb je kaarten voor dat concert? Bij ons zaten er meisjes onder de les achter de pc gedoken om in de wachtrij te gaan staan voor kaartjes die uiteindelijk uitverkocht bleken
Kan je mooi meisjes hosselen als duidelijk kan maken dat je geen gay bentquote:Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik ga toch niet als 'hetero'-jongen naar een Beyoncé-concert vol met homo's en meisjes. Mooi niet.
Als ze nou naar het stadhuisplein ofzo zou komen zou ik er wel heengaan
Dit is trouwens de enige beetje straight outfit die ik op die lookbook site kon vindenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit is trouwens de enige beetje straight outfit die ik op die lookbook site kon vinden
Jouw posts zijn wel leuk maar ik heb het over anderen. ;$quote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn excuses als de nodig posts je om de oren vliegen
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit is trouwens de enige beetje straight outfit die ik op die lookbook site kon vinden
Mij neerslaan paar topics terug, nu net met die meidenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Waar doe ik biggie? Gewoon lekker ouwehoeren hier toch
Zijn we nu weer thunderbuddies?
ik vind die trui gewoon te bekaktquote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zie in de discussieleidende foto eigenlijk ook wel zoiets eigenlijk.
Kijk er dan niet op.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
JA ECHT XD
Echt allemaal rare flikkers op die site.
gay, homo, nicht of niet-hetero.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen, niet-gay? niet-homo? niet-nicht? hetero?s
Nou en dat is het dan maar, het is niet lelijk. Want bekakt = mooiquote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind die trui gewoon te bekakt
oneensch.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
gay, homo, nicht of niet-hetero.
Je bedoelt dat de rest op die site wel straight is en deze dat niet is?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
gay, homo, nicht of niet-hetero.
dan ist okequote:Op maandag 25 februari 2013 19:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kijk er vooral voor de mooie outfits van meisjes.
heeft al een vriendjequote:Op maandag 25 februari 2013 19:18 schreef JRRY het volgende:
Kut ik kan wel zo ongeveer 3 truien en 4 broeken weggooien als ik indruk zou willen maken op prom.
Dees is iig niet echt straight.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de rest op die site wel straight is en deze dat niet is?
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en ik een vriendintje dus komt goed uit, maar ik zeg 'als' xd
zo'n shirtje heb ik aan atmquote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef nodig het volgende:
Zo'n outfit promi? Al zie je hier geen schoenen etc..
[ afbeelding ]
Ik sla toch niet tegen mijn dure scherm aan gekkie.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mij neerslaan paar topics terug, nu net met die meiden
Wat noem jij een straight outfit dan? Een lelijk oud zwart fleecetruitje met rode gangsterletters en een plaatje van een boef?quote:
Nee, maar je bent irritant, en daarnaast heb je ook nog tegen mij lopen te kutten met argoquote:Op maandag 25 februari 2013 19:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik sla toch niet tegen mijn dure scherm aan gekkie.
Maar ik merk gewoon dat alles wat jij na mij post altijd haat bevat hoe is dat zo gekomen? Wij hebben nooit ruzie gehad toch![]()
![]()
ik vind een capuchontrui mooier staan bij mannenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef nodig het volgende:
Zo'n outfit promi? Al zie je hier geen schoenen etc..
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat noem jij een straight outfit dan? Een lelijk oud zwart fleecetruitje met rode gangsterletters en een plaatje van een boef?
Ik heb er nu een aan!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind een capuchontrui mooier staan bij mannenschattiger ook
Ja en die heb ik ook wel. Wel zonder lelijke prints enzo, gadver wat is dat lelijk. Soms.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
3x raden wat ik nu aan hebquote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Aaaaah nu komt de aap uit de mouw.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee, maar je bent irritant, en daarnaast heb je ook nog tegen mij lopen te kutten met argo
Ja maar dat ga je toch verdomme niet dragen, dat is echt tyfus lelijk en onaantrekkelijk en nerdigquote:
Ben geen 12 meerquote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ah oke.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee zelfde soort printje zelfde kleur en zelfde design
Ja. argo is een bitch, en jij bent zijn hulpje.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Aaaaah nu komt de aap uit de mouw.
Ik mengde mij inderdaad in die discussie nu je het zegt, vond dat je Argo benadeelde door te zeggen dat je het perongeluk deed terwijl overal aan af te lezen was dat je Argo aan het haten was. (niet alleen jij trouwens het halve topic geloof ik op dat moment)
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:24 schreef JRRY het volgende:
Capuchontrui moet wel zoiets zijn
[ afbeelding ]
omg dat heb ik aan nu!!!!111quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Klopt wel geloof ik. en dan krijg je eer shirt bij om er onder aan te trekkenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah oke.
C&A![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat blousje kost 19 euro zie ik
Zitten fijn tijdens het joggen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kleding met rage faces
Nou bij prom trek ik hem liever uitquote:Op maandag 25 februari 2013 19:24 schreef nodig het volgende:
[..]
* VA Trekt snel zijn capuchontrui aan![]()
![]()
Wut? Ik kende die hele Argo niet voordat ik me in die discussie mengde.. Ging me om het feit dat jij stug bleef volhouden dat je het perongeluk deed terwijl ik vond dat Argo gelijk had maar iedereen achter jouw stond.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja. argo is een bitch, en jij bent zijn hulpje.
en please ga niet ontkennen iedereen kan het lezen
Heeft niks met de rage face te maken hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 19:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zitten fijn tijdens het joggen.
Neequote:Op maandag 25 februari 2013 19:24 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft niks met de rage face te maken hoor
Ik hield me al inquote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef AppelCake het volgende:
TROUWENS EEN CAPUCHONTRUI HEET EEN HOODIE
Nee dat beinvloed de vorm toch niet?quote:
OKE TENKS VOOR DE INFO DIE IK ZELF OOK WEL WISTquote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef AppelCake het volgende:
TROUWENS EEN CAPUCHONTRUI HEET EEN HOODIE
Toch vind ik het awesome.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat beinvloed de vorm toch niet?
Als je die argo gekend had had je hem niet verdedigdquote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut? Ik kende die hele Argo niet voordat ik me in die discussie mengde.. Ging me om het feit dat jij stug bleef volhouden dat je het perongeluk deed terwijl ik vond dat Argo gelijk had maar iedereen achter jouw stond.
ik kauw altijd aan die touwtjes.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:26 schreef nodig het volgende:
Gewoon zo iets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn mijn lazy saturday outfits.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:26 schreef nodig het volgende:
Gewoon zo iets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom? Iedereen kan meelezen met wat er gebeurd is en daarmee moet Conflict maar beoordelen wat hij ervan vind, in dit geval was hij gewoon te lui om alles terug te gaan lezen. (wat ook volkomen terecht is natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 19:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als je die argo gekend had had je hem niet verdedigd![]()
het is gewoon een vervelend ventje en zelfs merendeel crew is het daarin met mij eens. en het is in dat geval zijn woord tegen het mijne
En hij is nu verbannenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als je die argo gekend had had je hem niet verdedigd![]()
het is gewoon een vervelend ventje en zelfs merendeel crew is het daarin met mij eens. en het is in dat geval zijn woord tegen het mijne
Zeker felgeel met felgroen eronderquote:Op maandag 25 februari 2013 19:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat zijn mijn lazy saturday outfits.
Maar zonder letters en andere kleuren
Wat een slet zeg.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat ie een Oscar won zonder vertellen genomineerd te zijn
Maar zijn we nu weer vriendjes of kunnen we met zn 2en nog steeds niet door een virtueele deur?quote:
Jup ik ook, cyaquote:Op maandag 25 februari 2013 19:31 schreef JRRY het volgende:
Ik ga weer, voordat ik alweer in de dag top 50 te vinden ben.
Ik heb je wss alang ingehaald vandaagquote:Op maandag 25 februari 2013 19:31 schreef JRRY het volgende:
Jouw smaak heb je echt ondergescheten he?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:24 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Ciaoquote:
Ciaoquote:Op maandag 25 februari 2013 19:31 schreef JRRY het volgende:
Ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:26 schreef nodig het volgende:
Gewoon zo iets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jouw smaak heb je echt ondergescheten he?
Ik moet nu spontaan schijten van deze post, even wegquote:Op maandag 25 februari 2013 19:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jouw smaak heb je echt ondergescheten he?
Andere keer op terugquote:Op maandag 25 februari 2013 19:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar zijn we nu weer vriendjes of kunnen we met zn 2en nog steeds niet door een virtueele deur?
Hoiquote:
Tsjaquote:Op maandag 25 februari 2013 19:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
http://www.memecenter.com/fun/1129550/beyonce
Ja vetquote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het liefje.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi
Heb het over mijn eigen struggles hoor
Overal aan ergeren dit dat![]()
Een leuke baan vinden met een vast inkomen brengt een hoop stress met zich mee
Ben even bezig met school enzoquote:Op maandag 25 februari 2013 19:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut? Wat zit je nou nog dwars dan? Ik niet begrijpen doen.
Ik heb maandag (JA ZELFS NU AL JAquote:Op maandag 25 februari 2013 19:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
zsm haha.
Weer gewoon effe bijkletsen.
Ik heb net gegeten en ga nu ff leren, tot hoelaat wil je hierheen komen?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb maandag (JA ZELFS NU AL JA) tm donderdag in de avond tijd haha
Dus roep maar wat, nu gewoon weer even lekker maccen en rijden vind ik ook best![]()
Verveel me de tering hierzo
Ik ook al merk ik er weinig vanquote:Op maandag 25 februari 2013 19:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ben even bezig met school enzo
Geen idee, tot ik je zat ben!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten en ga nu ff leren, tot hoelaat wil je hierheen komen?
Nee, maar ik snap dat je niet om 11 uur nog hierheen wilt..quote:
Klopt, nee ik zal hooguit tot 23:00 van huis zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 19:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap dat je niet om 11 uur nog hierheen wilt..
Jij geeft alleen tax neukjesquote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omg ik geef geen neuk!!!!111
Kom ik aan met mijn 17 jaar, ik zit nog een beetje kwallen te vissen enzo en jij moet al fulltime aan het werkquote:
ICT opleiding, altijd online enzo jeweet, alleen niet zo veel tijd voor FOK! dus kan af en toe kijkenquote:
Puppyquote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 17 jaar, ik zit nog een beetje kwallen te vissen enzo en jij moet al fulltime aan het werk
Ah, is ICT opleiding leuk? Wil het heeeel misschien gaan doen, gaat het programmeren niet vervelen?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
KRABS WAAR BEN JE HEB EEN LINKJE VOOR JE
[..]
ICT opleiding, altijd online enzo jeweet, alleen niet zo veel tijd voor FOK! dus kan af en toe kijken
Ik zoek altijd zeesterren.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 17 jaar, ik zit nog een beetje kwallen te vissen enzo en jij moet al fulltime aan het werk
Ach daar kies ik zelf voor, kan ook wel een studie gaan doen maar daar heb ik niks aan uiteindelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik doe laag niveauquote:Op maandag 25 februari 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah, is ICT opleiding leuk? Wil het heeeel misschien gaan doen, gaat het programmeren niet vervelen?
De blauwe zijn zeldzaam. ;$quote:Op maandag 25 februari 2013 19:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Vet coowl, ik ga in de pauze altijd kwallen vissen met mijn vrienden
Ah oke, lijkt het je niet vet om leiding te geven aan een groep? Dat je beslissingen neemt over omstandigheden op evenementen enzo? Lekker roepen door de porto enzo lijkt mij wel leukquote:Op maandag 25 februari 2013 19:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach daar kies ik zelf voor, kan ook wel een studie gaan doen maar daar heb ik niks aan uiteindelijk
Wil gewoon zo snel mogelijk fulltime de beveiliging in, maarja zo weinig vacatures ditdat
(Al zoekende sinds Augustus en werk nu 40 uur per week in een kut magazijn)
En als ik dan vast werk heb etc lekker het huis uit
Ik ga als ik een nieuwe PC ga kopen hem zelf ook assembleren, waar moet ik op letten?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik doe laag niveau![]()
Dus demonteren assembleren en installeren en nee dat is best geinig
klopt lijkt me ook echt wel leuk maar dan moet je toch echt even wat meer ervaring hebbenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah oke, lijkt het je niet vet om leiding te geven aan een groep? Dat je beslissingen neemt over omstandigheden op evenementen enzo? Lekker roepen door de porto enzo lijkt mij wel leuk
Heel goed opletten dat je de CPU er goed in drukt, verbogen pinnetje is funestquote:Op maandag 25 februari 2013 19:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga als ik een nieuwe PC ga kopen hem zelf ook assembleren, waar moet ik op letten?![]()
Erwtje koelpasta heb ik gelezen. En paar video's op youtube gezien, op tweakers zeggen ze allemaal dat het makkelijk te doen isRaad je aan om toch een expert mee te laten kijken of kan der niet zoveel mis gaan?
Misschien is het wel gewoon varkensvlees!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik verkoop ze altijd gelijk kan ik paardenvleesbroodjes bij de appie halen![]()
Ben je niet bang om een keer flink wat klappen te moeten incasseren? Of gekken die met een mes rondlopenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
klopt lijkt me ook echt wel leuk maar dan moet je toch echt even wat meer ervaring hebben
Werk nu nog steeds ook bij 2 beveiligings bedrijven
Maar vanwege tijdgebrek doe ik daar nu vrijwel niets voor... in de zomer wat evenementen pakken maar locaties zoals De Kuip ed. doe ik niet meer
Eigen ervaring? Gaat toch met een hoekje ofzo die je goed moet leggen? Valt die er vanzelf in of moet je redelijk wat kracht zetten?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heel goed opletten dat je de CPU er goed in drukt, verbogen pinnetje is funest
Leukquote:Op maandag 25 februari 2013 19:57 schreef Rockiejj het volgende:
Wat vinden jullie van een Jong! Radio?
Zelfs bij de ikea hebben ze nu paardenvleesquote:Op maandag 25 februari 2013 19:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon varkensvlees!![]()
![]()
Dit:quote:Op maandag 25 februari 2013 19:57 schreef Rockiejj het volgende:
Voedingquote:Op maandag 25 februari 2013 19:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga als ik een nieuwe PC ga kopen hem zelf ook assembleren, waar moet ik op letten?![]()
Erwtje koelpasta heb ik gelezen. En paar video's op youtube gezien, op tweakers zeggen ze allemaal dat het makkelijk te doen isRaad je aan om toch een expert mee te laten kijken of kan der niet zoveel mis gaan?
Je bedoeld een radio49 maar dan een JNG versie?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:57 schreef Rockiejj het volgende:
Leuk initiatief, maar ik weet niet hoe dat zit met hosten enzoquote:Op maandag 25 februari 2013 19:57 schreef Rockiejj het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Zelfs bij de ikea hebben ze nu paardenvleesMaar goed dat ik daar geen bureaustoel heb gekocht vieze oplichters
Uhu.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Je bedoeld een radio49 maar dan een JNG versie?
Tuurlijk weet je dat zulke dingen kunnen gebeuren, maar daar is weinig tegen te doen en stiekem geven die dingen ook wel een kick hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 19:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben je niet bang om een keer flink wat klappen te moeten incasseren? Of gekken die met een mes rondlopen? Of zit je wel 3x per week in de sportschool
daar heeft hij toch niks aan, kom eens met een goed onderbouwde mening waarom je hetquote:
Dat wil ik allemaal wel op me nemen en regelen enzo..quote:Op maandag 25 februari 2013 19:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Leuk initiatief, maar ik weet niet hoe dat zit met hosten enzo
Bij mij altijd goed gegaan haha. Hij valt er gewoon in als het goed is. Klemmetje dichtdoen vereist wat meer krachtquote:Op maandag 25 februari 2013 19:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Eigen ervaring? Gaat toch met een hoekje ofzo die je goed moet leggen? Valt die er vanzelf in of moet je redelijk wat kracht zetten?
Dankje lieverd.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar heeft hij toch niks aan, kom eens met een goed onderbouwde mening waarom je hetvindt de tering zeg
Moet je even radio49 om advies vragenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Leuk initiatief, maar ik weet niet hoe dat zit met hosten enzo
Aangezien je op word gelicht waar je bij staat!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom maakte iedereen daar zo'n probleem van anyways?
Gaat niet werken, te weinig animo. Anders zal ik een vaste DJ zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 19:57 schreef Rockiejj het volgende:
Leuk hoor, en is gewoon een leuk hobby projectje etcquote:Op maandag 25 februari 2013 19:57 schreef Rockiejj het volgende:
Ik word dan ook vaste DJ.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat niet werken, te weinig animo. Anders zal ik een vaste DJ zijn
wordt opgelicht*quote:Op maandag 25 februari 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Aangezien je op word gelicht waar je bij staat!
Dus je kan me wel een beetje helpen met die shit?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Leuk hoor, en is gewoon een leuk hobby projectje etcheb voorheen ook wel wat internet radio programma's gedraaid voor de gein
Heb je ook een beetje vechten etc geleerd op je opleiding? Dat je ze binnen een paar seconden effectief naar de grond kan werpen mocht het nodig zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 19:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tuurlijk weet je dat zulke dingen kunnen gebeuren, maar daar is weinig tegen te doen en stiekem geven die dingen ook wel een kick hoor.
Sportschool heb ik nu even gewoon geen zin/tijd voor maar weet zeker wel hoe ik van me af moet bijten in de meeste vervelende situaties
Belangrijkste middel: Praten, daarmee kan je bijna de hele wereld aan
Ah okequote:Op maandag 25 februari 2013 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij mij altijd goed gegaan haha. Hij valt er gewoon in als het goed is. Klemmetje dichtdoen vereist wat meer kracht
Of hij wel past bij de rest van de componenten, als jij 2 dikke videokaarten en een I7 neemt en een voeding van 250 wat gaat je voeding boem doen. je moet echt berekenen hoeveel je systeem nodig heeft qua voedingquote:Op maandag 25 februari 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Zooo daar heb ik wat aanWaarbij moet ik opletten bij de voeding?
Ik wil anders ook wel een keertje meekijkenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dus je kan me wel een beetje helpen met die shit?
Omdat ik er tog niet naar ga luisteren omdat slecht en amateuristisch.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar heeft hij toch niks aan, kom eens met een goed onderbouwde mening waarom je hetvindt de tering zeg
Ahja heb ik rekening mee gehouden, heb een 550 watt in me wenslijstje staan op tweakers icm met een i5 en een 7950quote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Of hij wel past bij de rest van de componenten, als jij 2 dikke videokaarten en een I7 neemt en een voeding van 250 wat gaat je voeding boem doen. je moet echt berekenen hoeveel je systeem nodig heeft qua voeding
Hoe het allemaal werkt... nee eigenlijk geen idee meer, wij gebruikte toen gewoon een programma in je browser maar dit is echt allemaal toen ik 12/13 was dus geen idee meer hoe het heetquote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dus je kan me wel een beetje helpen met die shit?
Vooroordelenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik er tog niet naar ga luisteren omdat slecht en amateuristisch.
Dan luister je er toch lekker niet naar en ga je lekker youtuben naar Nicki Minaj? Maar doe dan niet zo dom tegen Rock.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oh nice. grote kast ook?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Ahja heb ik rekening mee gehouden, heb een 550 watt in me wenslijstje staan op tweakers icm met een i5 en een 7950
Heb indd gratis host gevonden, die we ook gebruikten op Radio49 dus dat werkt top.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoe het allemaal werkt... nee eigenlijk geen idee meer, wij gebruikte toen gewoon een programma in je browser maar dit is echt allemaal toen ik 12/13 was dus geen idee meer hoe het heet
Eventueel hosten moet wel gratis te doen zijn... even googlen and stuff
Maar ik heb er zelf echt te puf even voor om er echt tijd in te steken
Minaj*quote:Op maandag 25 februari 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
Als er een JNG radio komt. Vraagt JRRY alleen maar Beyonce liedjes aan. En AppelCake liedjes van Nicky Minsk. Hoe je dat ook moet spellen
Ja dat denk jij.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vriend dan kun je zelf gaan draaien, hardcore met hamerhaaiavondquote:Op maandag 25 februari 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
Als er een JNG radio komt. Vraagt JRRY alleen maar Beyonce liedjes aan. En AppelCake liedjes van Nicky Minsk. Hoe je dat ook moet spellen
Ik moest lachenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
Laat me mijn mening hebben.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan luister je er toch lekker niet naar en ga je lekker youtuben naar Nicki Minaj? Maar doe dan niet zo dom tegen Rock.
Er zijn nog meer users dan alleen die tweequote:Op maandag 25 februari 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
Aanvragen mag.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
Als er een JNG radio komt. Vraagt JRRY alleen maar Beyonce liedjes aan. Eon AppelCake liedjes van Nicky Minaj. Hoe je dat ook moet spellen
Yup heel veel zelfverdediging dus heel veel van die leuke handige trucjesquote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je ook een beetje vechten etc geleerd op je opleiding? Dat je ze binnen een paar seconden effectief naar de grond kan werpen mocht het nodig zijn?
Nee, ik luister nooit naar de radio ik heb mijn eigen playlist.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja dat denk jij.
Heb je wel eens naar Radio49 geluisterd?
Ja had het verbeterd.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Minaj*
En Britney en Avril Lavigne enz enz
Daarom.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik luister nooit naar de radio ik heb mijn eigen playlist.
Hebben ze wel een traag reactievermogenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup heel veel zelfverdediging dus heel veel van die leuke handige trucjes
Nadeel is alleen dat op iemand die strak staat veel van die dingen niet werken
okee okee. weet je trouwens hoe dat zit met die power knop enzo?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Fractal Design R4 kon me wel lokken
Ik wel een paar keer, soms best leuk, dikke carnavalskrakers toenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja dat denk jij.
Heb je wel eens naar Radio49 geluisterd?
Haha, dan heb je waarschijnlijk naar mij geluisterd!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wel een paar keer, soms best leuk, dikke carnavalskrakers toen
Hoe je zoiets aansluit? Geen flauw ideequote:Op maandag 25 februari 2013 20:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
okee okee. weet je trouwens hoe dat zit met die power knop enzo?
daar struikelde ik vandaag over
Heb ik al geprobeerd maar het is nog steeds niet goed.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Onderbouw je meningen dan ook eens goed
Wut echt?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, dan heb je waarschijnlijk naar mij geluisterd!
Dat denk jij...quote:Op maandag 25 februari 2013 20:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Hebben ze wel een traag reactievermogen
Klopt, er zit een stekker van je voeding op je mobo en eentje van je mobo naar je kast, alleen die in de kast is wat moeilijker aan te sluiten dan die van je voedingquote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe je zoiets aansluit? Geen flauw ideeEr zal wel een stekkertje van je voeding naar mobo gaan en van mobo naar kast verwacht ik?
nee omdat je niet onderbouwt waarom het slecht en amateuristisch zou zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd maar het is nog steeds niet goed.
Ja ik draaide vroeger elke dag, dus dat weet ik niet meerquote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut echt?Toen vroeg ik nog of die daarna 90's wou doen
Wat is radio49?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee omdat je niet onderbouwt waarom het slecht en amateuristisch zou zijn.
Rock draait ook voor radio49 en weet wat hij doet dus jammer niet zo en je bent niet verplicht te luisteren.
Achja, zolang ze jou maar niet neersteken dat is het belangrijkste, hun moeten maar weten waar ze aan beginnen voor ze de drugs achter in hun strot gooien.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat denk jij...![]()
Grootste gevaar is gewoon dat ze op een gegeven moment geen pijn meer voelen en zichzelf echt gewoon verwonden (als in botten breken) in poging weer op te staan... zijn een soort terminators dan
Zelf gelukkig nog niet meegemaakt maar als ik die verhalen van collega's soms hoor snap ik wel dat steeds meer beveiligers met steekvesten ed. lopen op evenementen
Gewoon doorzoekenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Klopt, er zit een stekker van je voeding op je mobo en eentje van je mobo naar je kast, alleen die in de kast is wat moeilijker aan te sluiten dan die van je voeding
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Meen je die?
Of is het iets zoals Q-Music?
Heb hier een fractal design kast staan, goede koeling, kabelmanagement, etcquote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Fractal Design R4 kon me wel lokken
Gewoon radio maar dan zonder reclame en nieuwsquote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Meen je die?
Wat the fack man?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Meen je die?
Leek mij wel een aardige kast iddquote:Op maandag 25 februari 2013 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb hier een fractal design kast staan, goede koeling, kabelmanagement, etc
Dom.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat the fack man?
Ben je nou echt zo dom of gewoon schijtirritant?
Die kast-mobo kabeltjes:quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe je zoiets aansluit? Geen flauw ideeEr zal wel een stekkertje van je voeding naar mobo gaan en van mobo naar kast verwacht ik?
Een vest waar je niet 1-2-3 met een mes doorheen komtquote:Op maandag 25 februari 2013 20:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Achja, zolang ze jou maar niet neersteken dat is het belangrijkste, hun moeten maar weten waar ze aan beginnen voor ze de drugs achter in hun strot gooien.
Wat zijn steekvesten? Egel effect?
Nee is echt zoquote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Meen je die?
Weet ik toch niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee is echt zo
ONZ / [Radio 49] #3298 Koken in je eentje, samen muziek luisteren
Ah soort kogelvrijvest dusquote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een vest waar je niet 1-2-3 met een mes doorheen komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |