Gooi het eruit, wat zit er zo dwars jongenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dus dan ben je niet meer irritant?
dus jij denkt dat de grootste factor is die irriteert aan jou?
heheheh hoe onwetend
Amateurquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef JRRY het volgende:
1 seconde was ik te vroeg, op lapo te hebben.
Ja maar ''taked'' is wel echt heeeeeel foutquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
JRRY azijnpissereen beetje normaal denkend mens begrijpt wel wat Hamer ermee wil zeggen.
Mijn ouders hebben me verwekt op een eiland.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke maar daarom dus misschien wel jouw voorliefde op Britney, omdat je ouders seks hadden op haar muziek.
Mijn ouders verwekten mij geloof ik op TLC.
Ik denk niet normaal, ik ben zwakbegaafd stiekemquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
JRRY azijnpissereen beetje normaal denkend mens begrijpt wel wat Hamer ermee wil zeggen.
Ik ben single vriendquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Gooi het eruit, wat zit er zo dwars jongen![]()
Heeft je vriendin het uitgemaakt?
Ja maar daar had ik het helemaal niet overquote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ''taked'' is wel echt heeeeeel fout
Dat was een grapje,quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ''taked'' is wel echt heeeeeel fout
Ben je jaloers op mij dat ik zoveel chicks heb, is dat het hem?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ben single vriend
echt al een aantal jaar
STUPID GIRL.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef nodig het volgende:
Even beyoncé luisteren omdat jullie er zo fan van zijn
Nee gewoon nee.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef nodig het volgende:
Ja welk nummer luister je?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef nodig het volgende:
Junk.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een toffe outfit.
Lelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal zo'n kerel vierkant uitlachen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou voor een nummer van het album B'Day gaan, haar beste album naar mijn mening.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Uhmm nr1 in spotify: Best thing i ever had
Maar ik ga toch voor halo
Halo is zo'n schreeuwnummer, alleen in het akoestisch of acapella is die leuk.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Uhmm nr1 in spotify: Best thing i ever had
*fixedquote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Uhmm nr1 in spotify: Best thing i never had
Wait, je vind haar muziek echt fantastisch he? Ik dacht dat het alleen om de buitenkant gingquote:Op maandag 25 februari 2013 19:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Halo is zo'n schreeuwnummer, alleen in het akoestisch of acapella is die leuk.
Vind ik leuk, lekker mensen irriteren, denken dat ik psychologisch wat mankeer enzo. en zeggen dat ze zelf veel meiden hebben omdat ik de indruk wek dat ik geen vriendin kan krijgenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben je jaloers op mij dat ik zoveel chicks heb, is dat het hem?
Kom laten we het uitpraten want je zit iedere keer op zo'n manier op mijn posts te reageren.
Hejquote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik hou gewoon meer van Casual jongens sorry
Nee, ik vind haar muziek niet fantastisch, op enkele meesterwerken na.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Wait, je vind haar muziek echt fantastisch he? Ik dacht dat het alleen om de buitenkant ging
Wat is casual voor jou want ik heb ook heel veel truien met egale kleuren enzoquote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |