quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee ik was even mijn nieuwe prostaat massager aan het uitproberen.
quote:
Er wordt van boven naar jou gekeken!quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Schuldbelijdenis wanneer is de laatste keer dat jij hem gedaan hebt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit
Vinden de Katholieken ook niet goed
Toen ik zes was, en toen heb ik nog gelogen omdat ik geen echte zonde kon bedenkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Schuldbelijdenis wanneer is de laatste keer dat jij hem gedaan hebt?
Iedereen zondigt Marie, ik hoop dat je ooit weer terug komt bij God. Zou het niet goed zijn eens met een pastoor te praten? Ik praat graag met meneer de pastoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Toen ik zes was, en toen heb ik nog gelogen omdat ik geen echte zonde kon bedenkenGeen succes dus...
Hij is niet beschikbaar, zit momenteel in de gevangenisquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Iedereen zondigt Marie, ik hoop dat je ooit weer terug komt bij God. Zou het niet goed zijn eens met een pastoor te praten? Ik praat graag met meneer de pastoor.
Goeie tip wel, bedankt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:17 schreef Rezania het volgende:
Je moet je aarsje ook oprekken onder de douche, kan je het zo weer wegspoelen.
Een betere eerlijke pastoor, wij hebben 1 hele goeie, en een oudere hulp pastoor die heel vriendelijk is. Ik ga eens met hem praten, denk ik heb hem pas nog gemaild. Deze pastoor heeft ook veel psychische stroggles gehad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hij is niet beschikbaar, zit momenteel in de gevangenis
praten met meneer pastoor. weet je zeker dat je praat of dat je je mond op een andere manier gebruiktquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Iedereen zondigt Marie, ik hoop dat je ooit weer terug komt bij God. Zou het niet goed zijn eens met een pastoor te praten? Ik praat graag met meneer de pastoor.
En ik ben zo naar bed accu vna laptop begeeft het zo.
Praten, en iedereen diei k ken zegt altijd meneer pastoor. Ik vind het wel grappig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:19 schreef AF_ het volgende:
[..]
praten met meneer pastoor. weet je zeker dat je praat of dat je je mond op een andere manier gebruikt
Misschien kan je nog paus wordenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:16 schreef Argo het volgende:
[..]
En ik ben zo naar bed accu vna laptop begeeft het zo.
meneer pastoor houdt wel van mensen die hem aanspreken alsof hij de meester isquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Praten, en iedereen diei k ken zegt altijd meneer pastoor. Ik vind het wel grappig.
Bwa neen... toch bedankt. Heb al een beschermengel... Een goedequote:
Geen zorgen, zijn accu van zijn laptop is bijna leegquote:
Sorry teveel gedronkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:31 schreef CristinaYang het volgende:
Gatverdamme Argo. Zit ik de hele dag medelijden met je te hebben, sluit je de dag af met zo'n topic
Je weet toch wel dat als je dood gaat terwijl je zo bezig bent de politie aan je moeder verteld hoe ze je gevonden hebben?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:10 schreef Argo het volgende:
[..]
zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:39 schreef robber57 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat als je dood gaat terwijl je zo bezig bent de politie aan je moeder verteld hoe ze je gevonden hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |