SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Je ziet hetquote:Op maandag 25 februari 2013 18:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
3 keer achter elkaar dat kan echt niet LoLa
Afgezien van de typefout vind ik het een goede TTquote:Op maandag 25 februari 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ok mobiel, dus inspiratie voor een leuke TT is niet gegarandeerd.
Mijn nederige excuses
Nee ik ben blindquote:
He kak....quote:Op maandag 25 februari 2013 18:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Afgezien van de typefout vind ik het een goede TT
Dat is geen probleem, maar de moeite en de afwasquote:
vaatwasserquote:Op maandag 25 februari 2013 18:58 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, maar de moeite en de afwas
Welke spelfout?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[x] not presentquote:
Ik zag ook geen spelfoutquote:
Hoezo, is muziekluisteren 1 woord?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
schoet?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft zeker een schoetgebedje gedaan.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft zeker een schoetgebedje gedaan.
En die heet General Pee?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hier heb je ook een brommobiel als General Lee
Volgens mij stond er gewoon General Lee op, maar kennelijk flink van voren en achteren aangeduwdquote:
quote:
Si.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie gaan er van jullie naar die première ?
van?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga ook!quote:
Redelijk beetje ziekjesquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:
Ah minder, goed uitzieken hoor!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Redelijk beetje ziekjes![]()
Dat jij heen ging wist ik ja![]()
Geniale actie
Ja maar ga gewoon naar school enzoquote:Op maandag 25 februari 2013 19:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ah minder, goed uitzieken hoor!
Ik zou wel willenquote:Ga je ook naar de film of nog steeds te ver weg?
Zo hoort het!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja maar ga gewoon naar school enzo
Dacht ik alquote:[..]
Ik zou wel willen![]()
Maar trein kaartje is duur
Vet!quote:
Natuurlijkquote:
Het is niet andersquote:Dacht ik alals ik die dag helemaal vrij was had ik je gewoon opgepikt en weer naar huis gebracht, maar ik krijg geen vrij van mijn werkgever
Dat mixen valt tegen zonder hoofdtelefoonquote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef WickedTunes het volgende:
Live aan het mixen - DJ pedaalemmerrrrrr
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Verdomme, moeten ze die pop weer naar voren brengen? Dat is ZO passé!"
Didn't know thatquote:Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
De stem van Chucky en de acteur die de moordenaar speelde voor hij in de pop belandde.
Wie wat waar????quote:Op maandag 25 februari 2013 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan wist je zeker ook niet dat hij in Star Trek Voyager heeft meegedaan>
Je bent een Trekkie?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wie wat waar????
*mijn nerd-alert ging af op "Star Trek: Voyager"
Nee, gewoon reguliere nerdinquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen rappen in Klingon
Ik trek geen sci-fi, viel in slaap bij een vriend die per sé wilde dat ik keekquote:Op maandag 25 februari 2013 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, gewoon reguliere nerdin
Star Wars, Star Trek, Dr. Who, Hitchhikers's guide
helemaal niets sci-fi?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik trek geen sci-fi, viel in slaap bij een vriend die per sé wilde dat ik keek
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, gewoon reguliere nerdin
Star Wars, Star Trek, Dr. Who, Hitchhikers's guide
Ook geen films?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet zo verbaasdquote:
Ik zou even wegduiken nuquote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef Murdera het volgende:
Ik snap alleen Dr Who niet zo. Wat is daar zo leuk aan?
Ik? Resistance is futilequote:
geen enkele terminator film gezien?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je dacht dat ik boeken las? Alleen de kaft is al slaapverwekkend
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
I'm life Jim, but not as you know it.
Om eerlijk te zijn, neequote:Op maandag 25 februari 2013 19:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat dan weer welquote:Op maandag 25 februari 2013 19:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen enkele terminator film gezien?
Dudequote:
Vroeger de verhalen en in de nieuwe serie uh....Dr. Who zelfquote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef Murdera het volgende:
Ik snap alleen Dr Who niet zo. Wat is daar zo leuk aan?
Nee hij heeft geluk...ik ben vandaag gevoelig voor jeugdige naïviteitquote:
Ik heb het nooit meegekregen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vroeger de verhalen en in de nieuwe serie uh....Dr. Who zelf
[..]
Nee hij heeft geluk...ik ben vandaag gevoelig voor jeugdige naïviteit
Crap...ik wist niet dat je zo'n cultuurbarbaar wasquote:Op maandag 25 februari 2013 19:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen Dr. Who, wel ooit gedaan, way way way backquote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vroeger de verhalen en in de nieuwe serie uh....Dr. Who zelf
[..]
Nee hij heeft geluk...ik ben vandaag gevoelig voor jeugdige naïviteit
Oh haai Zwabquote:
Boekenwurmquote:Op maandag 25 februari 2013 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Crap...ik wist niet dat je zo'n cultuurbarbaar was
In de niet drukke periode lees ik 3 boeken per week, in engels min. 500 blz
Ook niet Stargate (de film uit 1994) ?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
hoeveel lees je in niet-druk?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die sinds 2005...alle 3quote:Op maandag 25 februari 2013 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen Dr. Who, wel ooit gedaan, way way way back
Mijn redding.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen Dr. Who, wel ooit gedaan, way way way back
Wtf, jij bent mij, wij zijn duo penotti samenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kijk mij een anker zijn danquote:
Aliensquote:
In de drukke periode (werktechnisch) lees ik niet dus dat haal ik daarna in.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoeveel lees je in niet-druk?
Dat is wel echt een rap tempo.
Ik begon aan The Stand van SK, heb maar de hele nacht doorgelezen, hij moest uitquote:Op maandag 25 februari 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
In de drukke periode (werktechnisch) lees ik niet dus dat haal ik daarna in.
Maar goeie boeken moeten in één keer uit
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Wtf, jij bent mij, wij zijn duo penotti samen
snap ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
In de drukke periode (werktechnisch) lees ik niet dus dat haal ik daarna in.
Maar goeie boeken moeten in één keer uit
Hmmquote:
Dan lees ik die 2 uur ook nog doorquote:Op maandag 25 februari 2013 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
snap ik.
Daarom mag ik niet meer voor het slapen lezen.Om 5 uur opkijken van het boek en denken: fuck, wekker over 2 uur.
Met Hawking? Volgens mij was dat die film wat ik per sé moest zien, want wetenschappelijke theorieën en zulks. Dat was spannendquote:Op maandag 25 februari 2013 19:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ook niet Stargate (de film uit 1994) ?
Wekkers negerenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
snap ik.
Daarom mag ik niet meer voor het slapen lezen.Om 5 uur opkijken van het boek en denken: fuck, wekker over 2 uur.
Beam me up Scottyquote:Op maandag 25 februari 2013 19:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog een TrekkieBen ik de enige hier die geen uniform aan heeft?
Mijn baas geeft geen neukquote:Op maandag 25 februari 2013 19:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
daar denkt mijn baas anders over.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog een TrekkieBen ik de enige hier die geen uniform aan heeft?
R2D2quote:
Live long and prosperquote:
Vage shitquote:
ik wil een Ewokquote:
quote:
Zelfs die film heb ik gezienquote:
Had je daar moeten zeggen, had ie er misschien iets aan kunnen doenquote:
ik zat al de hele tijd te bidden voor warme voetenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had je daar moeten zeggen, had ie er misschien iets aan kunnen doen
Die kreeg je toen van de priester.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zat al de hele tijd te bidden voor warme voeten
ik lijk er wel een beetje opquote:
Ik mag eigenlijk na gisteren geen grapjes meer maken over kerken....Wicked heeft al een trauma opgelopenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zat al de hele tijd te bidden voor warme voeten
nee, een droog stuk broodquote:
Scott me up beamy.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo hilarisch dat die zin nooit gesproken is in de serie of film.
vertel..quote:Op maandag 25 februari 2013 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk na gisteren geen grapjes meer maken over kerken....Wicked heeft al een trauma opgelopen
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo hilarisch dat die zin nooit gesproken is in de serie of film.
Triskelion? Vuige kelten hier?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohmm in The Savage Curtain en The Gamesters of Triskelion zei hij wel: Scotty, beam us up.
William baaschquote:Op maandag 25 februari 2013 19:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohmm in The Savage Curtain en The Gamesters of Triskelion zei hij wel: Scotty, beam us up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |