SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Zit jij nou Mur zijn billen voor mijn neus weg te kapen?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak een taart voor jou
en ik bijt in je billen
het niet doenquote:
Zo, ook niet een kleine opdracht om mee te beginnen he?quote:
Daar kan ik wel wat mee.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak een taart voor jou
en ik bijt in je billen
Proof you're a man of your wordquote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo, ook niet een kleine opdracht om mee te beginnen he?
[..]
Daar kan ik wel wat mee.
Tevens, Mur TT![]()
Grmpffffquote:Op maandag 25 februari 2013 15:51 schreef xBubbles het volgende:
@Kally: Nee, m'n jurk is er nog steeds niet..
Ohquote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit jij nou Mur zijn billen voor mijn neus weg te kapen?![]()
Ik bijt tussendoor wel om je enthousiast te houdenquote:
1e levering niet, 2e wel staat er op de site.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Volgens mij levert PostNL ook geen pakketten op maandag
Delen?quote:
Ze hebben hem nog geen 1e keer afgeleverd...goddomme, moet ik nog langer wachtenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:54 schreef Kally het volgende:
[..]
1e levering niet, 2e wel staat er op de site.
Jij zegt het... ik dacht hetquote:Op maandag 25 februari 2013 15:54 schreef Kally het volgende:
[..]
1e levering niet, 2e wel staat er op de site.
[..]
Delen?
Dinsdagquote:Op maandag 25 februari 2013 15:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ze hebben hem nog geen 1e keer afgeleverd...goddomme, moet ik nog langer wachten![]()
GMTAquote:
En liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn ergere dingenquote:
Ik wil ook wel eens als lustobeject gezien willen worden hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen
Weet je ook eens hoe wij vrouwen ons voelen
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap niet waar jullie dan zo over zeuren.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen
Weet je ook eens hoe wij vrouwen ons voelen
Eindelijk, vechten om mij.![]()
En dan die uitkomst, delen.Wat een liefde.
![]()
ik ook, maar wie ben ikquote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens als lustobeject gezien willen worden hoor
Ja hier ookquote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb jij niet te klagen toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil jou best als lustobject zienquote:
Waar heb je mij zien zeuren precies?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet waar jullie dan zo over zeuren.
Eindelijk, vechten om mij.![]()
En dan die uitkomst, delen.Wat een liefde.
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb jij niet te klagen toch?
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb jij niet te klagen toch?
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil jou best als lustobject zien
Jou niet, maar vrouwen in het algemeen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Waar heb je mij zien zeuren precies?
Ik ben te oud om te zeurenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jou niet, maar vrouwen in het algemeen.
Zulke billen in het vooruitzicht, en dan nog klagen? Zou je eens moeten proberen.
Zulke billen? Waar kan ik pics vinden?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jou niet, maar vrouwen in het algemeen.
Zulke billen in het vooruitzicht, en dan nog klagen? Zou je eens moeten proberen.
De vraag is wel, ben je goed in bedquote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef robdriessen het volgende:
Lustobject meldt zich. Redder van levens, benen van staal, hartje van peperkoek. En ik ben niet te beroerd om te koken en soms de afstandsbediening af te geven.
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef robdriessen het volgende:
Lustobject meldt zich. Redder van levens, benen van staal, hartje van peperkoek. En ik ben niet te beroerd om te koken en soms de afstandsbediening af te geven.
Niet geheel onbelangrijkquote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De vraag is wel, ben je goed in bed
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef robdriessen het volgende:
Ja dat, niet iedereen kan datquote:
Ik heb nog nooit klachten gehad?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De vraag is wel, ben je goed in bed
Alle getuigen laten verdwijnen ja? Slim.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit klachten gehad?
Toch wel een afknapper jaquote:
Dat zegt niksquote:Op maandag 25 februari 2013 16:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit klachten gehad?
Een enorme, dan maakt goed in bed eigenlijk niet meer uitquote:
Deze vrouw weetquote:Op maandag 25 februari 2013 16:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Een enorme, dan maakt goed in bed eigenlijk niet meer uit
serieus?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Een enorme, dan maakt goed in bed eigenlijk niet meer uit
Nee hohoho even....quote:Op maandag 25 februari 2013 16:13 schreef robdriessen het volgende:
Dus zoenen is belangrijker dan bed-skills? Weer iets geleerd
Nee, als je niet goed kan zoenen, komt de zin om met je naar bed te gaan ook nietquote:Op maandag 25 februari 2013 16:13 schreef robdriessen het volgende:
Dus zoenen is belangrijker dan bed-skills? Weer iets geleerd
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, als je niet goed kan zoenen, komt de zin om met je naar bed te gaan ook niet
Plus als je wel goed kan zoenen, kun je andere dingen ook goed met je mond
Nee ervaringsdeskundigenquote:
Dat is liefquote:Op maandag 25 februari 2013 16:15 schreef xBubbles het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij. Ik kreeg de laatste tijd met werken steeds meer last van mijn schouder, heeft met m'n blessure te maken. Nou moest ik eigenlijk fulltime vullen, dus ook veel frisdrank en bier enzo. Kwam mijn baas vorige week ermee dat ze me uit de winkel gaan halen, dus schrok ik enorm omdat ik bang was dat ik mijn werk slecht deed. Wat bleek? Ze deden het omdat ze mij minder wilden belasten. Dus voortaan alleen nog maar kassa, woensdag vrij en 1 dag in de week een paar uurtjes winkel
Zo lief van m'n baas
quote:
quote:
Ze zijn blij met jequote:Op maandag 25 februari 2013 16:15 schreef xBubbles het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij. Ik kreeg de laatste tijd met werken steeds meer last van mijn schouder, heeft met m'n blessure te maken. Nou moest ik eigenlijk fulltime vullen, dus ook veel frisdrank en bier enzo. Kwam mijn baas vorige week ermee dat ze me uit de winkel gaan halen, dus schrok ik enorm omdat ik bang was dat ik mijn werk slecht deed. Wat bleek? Ze deden het omdat ze mij minder wilden belasten. Dus voortaan alleen nog maar kassa, woensdag vrij en 1 dag in de week een paar uurtjes winkel
Zo lief van m'n baas
quote:
Oke ben jij de oefenpersoon ?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:17 schreef Kally het volgende:
Dus mannen, oefen op zoenen, daarmee win je al 75% terrein
Laat mij erbuiten wil je.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:17 schreef Kally het volgende:
Dus mannen, oefen op zoenen, daarmee win je al 75% terrein
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Oke ben jij de oefenpersoon ?
quote:
Ik had je moeder kunnen zijnquote:
Mag ik dan met je oefenen?quote:
Ja dusquote:
Advies voor wie nodigquote:
Lola, hoe mooi en lekker je ook bent, voor mij mis je ietsquote:Op maandag 25 februari 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik dan met je oefenen?
Ik heb nog niet zoveel ervaring met vrouwen
Nee, hoe jong ben je vraag je danquote:Op maandag 25 februari 2013 16:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk kally ?
Zucht ... 39quote:Op maandag 25 februari 2013 16:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk kally ?
Dan is het goed.quote:
Eerlijk delen, dan komen we er met zn 3en wel uit.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Lola, hoe mooi en lekker je ook bent, voor mij mis je iets
Kan nog mooiquote:
Whahahaquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Lola, hoe mooi en lekker je ook bent, voor mij mis je iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil je wel knuffelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:
Ja, uh die zijn nu eenmaal, nou ja je weettochquote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een discriminatie... alleen omdat ik geen piemol heb
Het is niet eerlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan koop je er toch eenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dan koop je er toch een
Oh... dat is niet nodig...quote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dan koop je er toch een
Ja maar ik heb skilzz je weetquote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, uh die zijn nu eenmaal, nou ja je weettoch
Nee, niet echtquote:
Ik geloof je direct, maar niks boven een stevig mannenlichaam voor mijquote:
Ik kom wel even langsquote:Op maandag 25 februari 2013 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof je direct, maar niks boven een stevig mannenlichaam voor mij
mannenlichaam, niet jongetjeslichaam.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs
Nu is de treinreis geen probleemquote:Op maandag 25 februari 2013 16:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
mannenlichaam, niet jongetjeslichaam.
Nee hoorquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof je direct, maar niks boven een stevig mannenlichaam voor mij
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Na de eerste moord of 1e vrouw.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:29 schreef Kally het volgende:
Vanaf wanneer zijn jongetjes mannen dan?
Ja zo eentje waar je in kan klimmen en in weg kunt kruipen.....rawrrrrrrrquote:
quote:
Volgens mij bedoel jij een boom.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zo eentje waar je in kan klimmen en in weg kunt kruipen.....rawrrrrrrr
Ik heb een passend antwoord maar ik ga even wijs mijn mond houdenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:29 schreef Kally het volgende:
Zegt niks hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
1e vrouw hmm, niet echt veel ervaring dan
Neequote:
Nee vertel?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een passend antwoord maar ik ga even wijs mijn mond houden
.Tell usquote:Op maandag 25 februari 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zodra er een baard groeit in plaats van dons.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:29 schreef Kally het volgende:
Volgens Rob de Nijs gebeurt dat in één nacht.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring zei andersquote:
Ahquote:Op maandag 25 februari 2013 16:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zodra er een baard groeit in plaats van dons.
Sowieso niet met Nederlandstalige meuk aankomen zettenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgens Rob de Nijs gebeurt dat in één nacht.
"Als een jongen pakte ik je hand, maar als een man zag ik de zon weer opgaan... en het werd zomer."
Rotnummer trouwens
Zal niet gebeurenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso niet met Nederlandstalige meuk aankomen zetten
-1
Misschien was/is die wat doortastenderquote:Op maandag 25 februari 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ervaring houdt het al 6 jaar met mij uit
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien was/is die wat doortastender
Een Godswonder.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ervaring houdt het al 6 jaar met mij uit
Dat scheelt al de helft jaquote:Op maandag 25 februari 2013 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Er zijn altijd uitzonderingen he
Ja hallo, jij zegt zelf dat je Lomp & Famous bentquote:
Maar dat heeft hier helemaal niets mee te makenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja hallo, jij zegt zelf dat je Lomp & Famous bent
Lola is hartstikke lomp, zoals een goede vrouw hoort te zijnquote:
Schatje, you haven't met me yetquote:
Whahahahaquote:Op maandag 25 februari 2013 16:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Lola is hartstikke lomp, zoals een goede vrouw hoort te zijn
Enige, enigste is schattigquote:Op maandag 25 februari 2013 16:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
De enigste die lomp is hork
Dan ken je mij nog niet! Ik ben de grootste kluns die er bestaatquote:Op maandag 25 februari 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schatje, you haven't met me yetIk ben heus wel lomp
Ik ook hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 16:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet! Ik ben de grootste kluns die er bestaat
Ach, ik deed gisteren een verfblik open en stak een schroevendraaier in mijn handquote:Op maandag 25 februari 2013 16:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet! Ik ben de grootste kluns die er bestaat
Daarmee val je niets op.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:43 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben voornamelijk verstrooid en chaotisch. Als we dan toch mindere trekjes aan het bespreken zijn
Dat ben jij, ik alleen met het woord enigequote:
Ik ben een puristquote:Op maandag 25 februari 2013 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ben jij, ik alleen met het woord enige
Ik wilde het eigenlijk liever niet over mijn micro-penis hebben, sssst.quote:
enigste enigste enigste enigste enigste enigste enigste enige enigstequote:Op maandag 25 februari 2013 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ben jij, ik alleen met het woord enige
Is die van jou ook 5 cm?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk liever niet over mijn micro-penis hebben, sssst.
Doet dat pijn?quote:
Schattig hè?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
enigste enigste enigste enigste enigste enigste enigste enige enigste
Neequote:
You think?quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is die van jou ook 5 cm?
Ik heb 'm nog niet kunnen meten, ik raak 'm altijd kwijt in het oerwoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Wellesquote:
Neinquote:
Niet doenquote:
Regel nummer 1: Kally heeft altijd gelijkquote:
Oke mamaquote:Op maandag 25 februari 2013 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Regel nummer 1: Kally heeft altijd gelijk
Regel nummer 2: Als Kally geen gelijk heeft treedt automatisch regel nummer 1 in.
Hmm, ik doe anderen liever geen pijnquote:
Ik ook niet, terwijl ik het zo goed bedoelquote:Op maandag 25 februari 2013 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, ik doe anderen liever geen pijn
The road to hell is paved with good intentionsquote:Op maandag 25 februari 2013 16:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook niet, terwijl ik het zo goed bedoel
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:50 schreef ACT-F het volgende:
Nog 10 minuten, ik meld me even dat ik er ben![]()
Is dat zo?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
The road to hell is paved with good intentions
http://en.wikipedia.org/w(...)with_good_intentionsquote:Op maandag 25 februari 2013 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
The road to hell is paved with good intentions
Buurman en Buurman in theater? Hoe moet ik me dat voorstellen, een poppenkast?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zijn baas
Ik ga naar de theatervoorstelling met de jongste
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:54 schreef robdriessen het volgende:
"We're all going to hell, and Kally is driving the bus."
Nee hoor, ik kom in de hemel, ik ben liever dan ik overkomquote:Op maandag 25 februari 2013 16:54 schreef robdriessen het volgende:
"We're all going to hell, and Kally is driving the bus."
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Buurman en Buurman in theater? Hoe moet ik me dat voorstellen, een poppenkast?
Wat kost dat? Om in de hemel te komen?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom in de hemel, ik ben liever dan ik overkom
Dat lijkt me minder leukquote:
Ben ik al dood? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat kost dat? Om in de hemel te komen?
Nijntje blaat nietquote:Op maandag 25 februari 2013 16:56 schreef robdriessen het volgende:
Ik was laatst in de Blokker, staat er zo'n TV-tje keihard te blaten over NIJNTJE DE FILM
Ik moest ook zo lachen om Ernst en Bobby, daar vind ik normaal geen zak aanquote:
Jij zegt dat je in de hemel komt..quote:Op maandag 25 februari 2013 16:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben ik al dood? Heb ik iets gemist?
Ik heb mijn portie al wel gehad jaquote:Op maandag 25 februari 2013 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zegt dat je in de hemel komt..
Niet helemaal neequote:Op maandag 25 februari 2013 17:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoop dat je het waardeert, club is niet echt jouw straatje volgens mij
Neh...quote:Op maandag 25 februari 2013 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom in de hel... No doubt about that
Ja, maar dit is ook niet helemaal mijn smaak, dit nummer dan.quote:
Dat belooft watquote:Op maandag 25 februari 2013 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar dit is ook niet helemaal mijn smaak, dit nummer dan.
Heb je al gehoord hoe slecht die vrouw zingt?quote:
Ik zal er een karaoke versie van opzoeken, zodat je het mag inzingen tijdens Wicked's Karaoke Festquote:Op maandag 25 februari 2013 17:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je al gehoord hoe slecht die vrouw zingt?
Ik kan niet zingen, maar doe ook niet net alsof ik het wel kan.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal er een karaoke versie van opzoeken, zodat je het mag inzingen tijdens Wicked's Karaoke Fest
Doneer zequote:
Heldquote:
En?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bloed kost in NL alleen veel meer dan in belgie...
Dat klopt niet helemaal.
Aids?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:07 schreef xBubbles het volgende:
Ik wil dolgraag bloed geven, maar lijkt me niet verstandig..
DUik zequote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aids?BloedarmoedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
KnuffelhoofdJEquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Bloedarmoede
Nee, ik ga kokenquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet iedereen weet dat
Believe you can, and you will.
Ik luister nu al zo'n 10 minuten mee.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik luister nu al zo'n 10 minuten mee.
Draait ACT-F dan alleen nog voor mij?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:47 schreef Kally het volgende:
Sorry, ik tune uit, niet mijn soort club muziek
quote:
Stampwerk is voor de late uurtjesquote:Op maandag 25 februari 2013 17:47 schreef Kally het volgende:
Sorry, ik tune uit, niet mijn soort club muziek
Ik heb het niet over stampen, maar dit is niet de muziek die ik in een club wil horen.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Stampwerk is voor de late uurtjes
Als opwarmertje welquote:Op maandag 25 februari 2013 17:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het niet over stampen, maar dit is niet de muziek die ik in een club wil horen.
Dan doorbijtenquote:
Ook niet als opwarmertje, het is het gewoon net niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als opwarmertje welDaarna moet het los
ToTquote:
Ik heb net gekookt, en nu geen trekquote:
* Armen om Lola heen slaatquote:Op maandag 25 februari 2013 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
Over opwarmen gesproken? Wie warmt mij op
Whehehe dat heb ik ook wel eens met koken. Scheelt weer dat ik bijna alleen magnetronvoer vreet!quote:Op maandag 25 februari 2013 17:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net gekookt, en nu geen trek
* Melting geeft een warme knuffel aan Lola!quote:Op maandag 25 februari 2013 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
Over opwarmen gesproken? Wie warmt mij op
Daar kan ik je wel vanaf helpen, zak hooi.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]Hey daar!
Alles fijn?
Ja ik ben vandaag ik een beleefde bui, blijkbaar!
Dat geloof ik....quote:Op maandag 25 februari 2013 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor!Heb alleen steeds minder zin om te werken.
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar kan ik je wel vanaf helpen, zak hooi.
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar kan ik je wel vanaf helpen, zak hooi.
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:13 schreef ToT het volgende:
Pfff mijn PC liep de laatste tijd steeds te kloten.
Nu pas viel me op dat bij een stekkerdoos er steeds de vonken uit vlogen!
Andere stekkerdoos, probleem opgelost!
quote:
Waar?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:30 schreef xBubbles het volgende:
Hehe, Pirates of the Caribbean bloopers
Wie? Waar? Wat?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
But it's the last show i will ever do![]()
vanaf 1 min 20quote:
Ditquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:36 schreef WickedTunes het volgende:
* WickedTunes is ingetuned...
We cheer you up in the BIN-up Club!
Gelukkig snapt iemand 'mquote:
Omdat ze in een kooi horen en niet aan iemand muisquote:
Nee, want ik weet niet wat een Bin isquote:
prullenbakquote:Op maandag 25 februari 2013 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, want ik weet niet wat een Bin is
Ik was sarcastischquote:Op maandag 25 februari 2013 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prullenbak
Ik kom net binnen vallen hoor
Deed dat niet pijn ?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prullenbak
Ik kom net binnen vallen hoor
Omdat ze van die kleine pootjes hebbenquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:49 schreef WickedTunes het volgende:
* WickedTunes zet de naald stukje verder...
Ja... Nu wil ik kusjes enzoquote:Op maandag 25 februari 2013 18:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Deed dat niet pijn ?
My dear, my big love was ever so Britishquote:
quote:
quote:
Mag ik je een kusje geven?quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag ik je een kusje geven?
Zaterdag
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:53 schreef WickedTunes het volgende:
Zoooo... eten in de magnetron, lekker naar ACT-F luisteren en zo een vet poster ontwerp maken
Dan nog moet het smakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |