SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Zit jij nou Mur zijn billen voor mijn neus weg te kapen?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak een taart voor jou
en ik bijt in je billen
het niet doenquote:
Zo, ook niet een kleine opdracht om mee te beginnen he?quote:
Daar kan ik wel wat mee.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak een taart voor jou
en ik bijt in je billen
Proof you're a man of your wordquote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo, ook niet een kleine opdracht om mee te beginnen he?
[..]
Daar kan ik wel wat mee.
Tevens, Mur TT![]()
Grmpffffquote:Op maandag 25 februari 2013 15:51 schreef xBubbles het volgende:
@Kally: Nee, m'n jurk is er nog steeds niet..
Ohquote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit jij nou Mur zijn billen voor mijn neus weg te kapen?![]()
Ik bijt tussendoor wel om je enthousiast te houdenquote:
1e levering niet, 2e wel staat er op de site.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Volgens mij levert PostNL ook geen pakketten op maandag
Delen?quote:
Ze hebben hem nog geen 1e keer afgeleverd...goddomme, moet ik nog langer wachtenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:54 schreef Kally het volgende:
[..]
1e levering niet, 2e wel staat er op de site.
Jij zegt het... ik dacht hetquote:Op maandag 25 februari 2013 15:54 schreef Kally het volgende:
[..]
1e levering niet, 2e wel staat er op de site.
[..]
Delen?
Dinsdagquote:Op maandag 25 februari 2013 15:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ze hebben hem nog geen 1e keer afgeleverd...goddomme, moet ik nog langer wachten![]()
GMTAquote:
En liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn ergere dingenquote:
Ik wil ook wel eens als lustobeject gezien willen worden hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen
Weet je ook eens hoe wij vrouwen ons voelen
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap niet waar jullie dan zo over zeuren.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen
Weet je ook eens hoe wij vrouwen ons voelen
Eindelijk, vechten om mij.![]()
En dan die uitkomst, delen.Wat een liefde.
![]()
ik ook, maar wie ben ikquote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens als lustobeject gezien willen worden hoor
Ja hier ookquote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb jij niet te klagen toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil jou best als lustobject zienquote:
Waar heb je mij zien zeuren precies?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet waar jullie dan zo over zeuren.
Eindelijk, vechten om mij.![]()
En dan die uitkomst, delen.Wat een liefde.
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb jij niet te klagen toch?
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb jij niet te klagen toch?
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil jou best als lustobject zien
Jou niet, maar vrouwen in het algemeen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Waar heb je mij zien zeuren precies?
Ik ben te oud om te zeurenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jou niet, maar vrouwen in het algemeen.
Zulke billen in het vooruitzicht, en dan nog klagen? Zou je eens moeten proberen.
Zulke billen? Waar kan ik pics vinden?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jou niet, maar vrouwen in het algemeen.
Zulke billen in het vooruitzicht, en dan nog klagen? Zou je eens moeten proberen.
De vraag is wel, ben je goed in bedquote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef robdriessen het volgende:
Lustobject meldt zich. Redder van levens, benen van staal, hartje van peperkoek. En ik ben niet te beroerd om te koken en soms de afstandsbediening af te geven.
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef robdriessen het volgende:
Lustobject meldt zich. Redder van levens, benen van staal, hartje van peperkoek. En ik ben niet te beroerd om te koken en soms de afstandsbediening af te geven.
Niet geheel onbelangrijkquote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De vraag is wel, ben je goed in bed
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef robdriessen het volgende:
Ja dat, niet iedereen kan datquote:
Ik heb nog nooit klachten gehad?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De vraag is wel, ben je goed in bed
Alle getuigen laten verdwijnen ja? Slim.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit klachten gehad?
Toch wel een afknapper jaquote:
Dat zegt niksquote:Op maandag 25 februari 2013 16:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit klachten gehad?
Een enorme, dan maakt goed in bed eigenlijk niet meer uitquote:
Deze vrouw weetquote:Op maandag 25 februari 2013 16:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Een enorme, dan maakt goed in bed eigenlijk niet meer uit
serieus?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Een enorme, dan maakt goed in bed eigenlijk niet meer uit
Nee hohoho even....quote:Op maandag 25 februari 2013 16:13 schreef robdriessen het volgende:
Dus zoenen is belangrijker dan bed-skills? Weer iets geleerd
Nee, als je niet goed kan zoenen, komt de zin om met je naar bed te gaan ook nietquote:Op maandag 25 februari 2013 16:13 schreef robdriessen het volgende:
Dus zoenen is belangrijker dan bed-skills? Weer iets geleerd
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, als je niet goed kan zoenen, komt de zin om met je naar bed te gaan ook niet
Plus als je wel goed kan zoenen, kun je andere dingen ook goed met je mond
Nee ervaringsdeskundigenquote:
Dat is liefquote:Op maandag 25 februari 2013 16:15 schreef xBubbles het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij. Ik kreeg de laatste tijd met werken steeds meer last van mijn schouder, heeft met m'n blessure te maken. Nou moest ik eigenlijk fulltime vullen, dus ook veel frisdrank en bier enzo. Kwam mijn baas vorige week ermee dat ze me uit de winkel gaan halen, dus schrok ik enorm omdat ik bang was dat ik mijn werk slecht deed. Wat bleek? Ze deden het omdat ze mij minder wilden belasten. Dus voortaan alleen nog maar kassa, woensdag vrij en 1 dag in de week een paar uurtjes winkel
Zo lief van m'n baas
quote:
quote:
Ze zijn blij met jequote:Op maandag 25 februari 2013 16:15 schreef xBubbles het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij. Ik kreeg de laatste tijd met werken steeds meer last van mijn schouder, heeft met m'n blessure te maken. Nou moest ik eigenlijk fulltime vullen, dus ook veel frisdrank en bier enzo. Kwam mijn baas vorige week ermee dat ze me uit de winkel gaan halen, dus schrok ik enorm omdat ik bang was dat ik mijn werk slecht deed. Wat bleek? Ze deden het omdat ze mij minder wilden belasten. Dus voortaan alleen nog maar kassa, woensdag vrij en 1 dag in de week een paar uurtjes winkel
Zo lief van m'n baas
quote:
Oke ben jij de oefenpersoon ?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:17 schreef Kally het volgende:
Dus mannen, oefen op zoenen, daarmee win je al 75% terrein
Laat mij erbuiten wil je.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:17 schreef Kally het volgende:
Dus mannen, oefen op zoenen, daarmee win je al 75% terrein
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Oke ben jij de oefenpersoon ?
quote:
Ik had je moeder kunnen zijnquote:
Mag ik dan met je oefenen?quote:
Ja dusquote:
Advies voor wie nodigquote:
Lola, hoe mooi en lekker je ook bent, voor mij mis je ietsquote:Op maandag 25 februari 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik dan met je oefenen?
Ik heb nog niet zoveel ervaring met vrouwen
Nee, hoe jong ben je vraag je danquote:Op maandag 25 februari 2013 16:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk kally ?
Zucht ... 39quote:Op maandag 25 februari 2013 16:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk kally ?
Dan is het goed.quote:
Eerlijk delen, dan komen we er met zn 3en wel uit.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Lola, hoe mooi en lekker je ook bent, voor mij mis je iets
Kan nog mooiquote:
Whahahaquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Lola, hoe mooi en lekker je ook bent, voor mij mis je iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil je wel knuffelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:
Ja, uh die zijn nu eenmaal, nou ja je weettochquote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een discriminatie... alleen omdat ik geen piemol heb
Het is niet eerlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan koop je er toch eenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dan koop je er toch een
Oh... dat is niet nodig...quote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dan koop je er toch een
Ja maar ik heb skilzz je weetquote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, uh die zijn nu eenmaal, nou ja je weettoch
Nee, niet echtquote:
Ik geloof je direct, maar niks boven een stevig mannenlichaam voor mijquote:
Ik kom wel even langsquote:Op maandag 25 februari 2013 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof je direct, maar niks boven een stevig mannenlichaam voor mij
mannenlichaam, niet jongetjeslichaam.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs
Nu is de treinreis geen probleemquote:Op maandag 25 februari 2013 16:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
mannenlichaam, niet jongetjeslichaam.
Nee hoorquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof je direct, maar niks boven een stevig mannenlichaam voor mij
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |