't Is gewoon zuur, want ik schaf zo'n kaart aan omdat ik graag een G3 op AE wil bestellen en dan gaan ze ze niet meer accepterenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is het echt zo erg dan met The Alibaba Group??
Wat is er erg aan? Ze hebben wss gewoon last van oplichters of dergelijke.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is het echt zo erg dan met The Alibaba Group??
Klopt, erg zuurquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:27 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
't Is gewoon zuur, want ik schaf zo'n kaart aan omdat ik graag een G3 op AE wil bestellen en dan gaan ze ze niet meer accepteren. Frustrating. Ik hoorde ook eens dat je op AE met iDeal kon betalen, is dat nog wel steeds zo, en zoja, hoe?
Is er een andere site waar ik voor de zelfde prijs een G3 kan bestellen met een Visa debit card (3V in dit geval)? Ik zit nu te kijken naar Mistertao, maar heb hier nog nooit mee gewerkt en vind het daardoor vrij lastig. Iemand tips?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat is er erg aan? Ze hebben wss gewoon last van oplichters of dergelijke.
[..]
Klopt, erg zuur
Ideal is gestopt waarom geen idee(te duur gok ik).
Je kon betalen met iDEAL en Paypal,maar weet niet waarom ze dat weg hebben gehaald.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:27 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
't Is gewoon zuur, want ik schaf zo'n kaart aan omdat ik graag een G3 op AE wil bestellen en dan gaan ze ze niet meer accepteren. Frustrating. Ik hoorde ook eens dat je op AE met iDeal kon betalen, is dat nog wel steeds zo, en zoja, hoe?
iDEAL duur??en PayPal dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat is er erg aan? Ze hebben wss gewoon last van oplichters of dergelijke.
[..]
Klopt, erg zuur
Ideal is gestopt waarom geen idee(te duur gok ik).
Heb je nog steeds geen G3? Je zit hier toch al een tijdje.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Trouwens,heeft iemand weleens betaald via AE Pay with "Internatonal" Bank Transfer met Citibank Singapore?
Inmiddels is betaling 3 werkdagen(duur van Paypal of iDEAL) geleden gedaan,heb geen flauw idee hoe en wat verder!!!
* Blue_Panther_Ninja wil zo snel mogelijk de Jiayu G3 in zijn handen hebben
Ik heb het pas vorige week besteld en betaaldquote:Op woensdag 17 april 2013 10:14 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen G3? Je zit hier toch al een tijdje.
Heb hem nu hier besteld. Via AE duurde lang en nu betaal ik inclusief coupon bijna dezelfde prijs, namelijk $187. Kan ik mee leven en ik kon hierbij eindelijk die 3V-kutkaart gebruiken.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:31 schreef RobertNL het volgende:
BIC is er wel mooi snel bij![]()
http://www.buyincoins.com(...)e-product-28965.html
196 dollar ex coupon
Lekker goedkoop!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:31 schreef RobertNL het volgende:
BIC is er wel mooi snel bij![]()
http://www.buyincoins.com(...)e-product-28965.html
196 dollar ex coupon
Met 5% recommender of coupon valt het mee inderdaadquote:
Bestel 1tje voor mij dan!quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Met 5% recommender of coupon valt het mee inderdaad
187$ kwam ik op uit, te doen dus. Ben zeer benieuwd, want BIC levert meestal wel snelquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Met 5% recommender of coupon valt het mee inderdaad
In 8 dagen toch? of was het 3 dagen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
187$ kwam ik op uit, te doen dus. Ben zeer benieuwd, want BIC levert meestal wel snel
Probeer eens alle waarden van '255' te veranderen in '124'.quote:Op zondag 21 april 2013 12:24 schreef FreaZ het volgende:
Misschien moet ik Banggood maar eens mailen en vragen naar garantie... Om na enkele maanden de telefoon alweer open te moeten schroeven is nou niet bepaald fijn.
Welke settings bedoel je dan precies?quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Probeer eens alle waarden van '255' te veranderen in '124'.
Mijn broer had dezelfde klacht en zei dat dit het verholpen heeft.
Ik gok:quote:Op zondag 21 april 2013 13:04 schreef shiznuts het volgende:
Die Mobile Uncle waarden zullen dat zijn.
Meer dan dat (van 255 -> 124 maken) had m'n broer er niet echt over gezegd.
Dit was mijn situatie, probeer het maar eens...quote:quote:
Op zondag 6 januari 2013 17:57 schreef MrJLJL het volgende:
[..]
Nou, ik had dit dit probleem:
- PDAnet succesvol geïnstalleerd
- USB-driver ook gewoon werkend
Toen ik dus de Preloaders wilde installeren, door middel van dus naar device manager(apparaatbeheer) te gaan wanneer je hem insteekt (als hij uitstaat), kwam hij maar heel even tevoorschijn, kun ik hem gewoon rechtermuisklikken, en de driver bijwerken, maar kon toch niet de recovery flashen.
Ik kreeg dus de error dat de COM-poort niet geopend kon worden, wat blijkbaar duidt op het verkeerd installeren van de Preloader...
Nadat ik hem dus weer (uitgezet) instak, kreeg ik gwn het 'verbonden' geluidje en bijna gelijk daarna het 'verbinding verbroken' geluidje, waardoor hij dus helemaal niet meer verscheen in apparaatbeheer.
Probeerde het op alle andere USB-poorten, maar steeds herhaalde dit zich...
Voor de duidelijkheid, deze foutmelding:
BROM_ERROR: S_COM_PORT_OPEN_FAIL (1013)
[COM] Failed to open COM 3
[HINT}:
Possible Reason:1. If you use UART1 to download DA, please make sure that you have selected the correct UART1 COM port first! 2. USB driver is abnormal, please restore them, and then try again.
Geen idee waarom, maar het werkte allemaal wel gewoon op m'n Windows XP desktop...
Vermoed dat de Preloader dan toch verkeerd geinstalleerd was...
Moest alleen met batterij in beginnen, en direct nadat het balkje rood is eruit halen.
Recovery: check
Mijne ook vandaag pas opgestuurd. Geduld.quote:Op maandag 22 april 2013 09:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja heeft zoveel moeite om zijn Jiayu G3 binnen te hebben
Na 7 werkdagen wachten zeker?quote:Op maandag 22 april 2013 16:40 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Mijne ook vandaag pas opgestuurd. Geduld.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:35 schreef RobertNL het volgende:
Best onder de indruk van de G4's foto's! (zeker in vergelijking met de G3
)
- http://bbs.ejiayu.com/thread-504132-1-1.html
2GB RAM probleem is ook gefixt:
- http://bbs.ejiayu.com/thread-504089-1-1.html
Als ik mij niet vergis gaan wij binnen niet al te lange tijd ook nog een bazig klinkend inside Jiayu filmpje zien6 maandjes wachten tot prijsdaling!om 1 te kopen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- Ergens in je instellingen menu moet je bij systeem o.i.d. de grid (met 4x4 apps e.d.) kunnen aanpassenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
-waar vind ik de homescreen setting (hoeveelheid homescreens, hoeveel apps etc.)
-hoe krijg ik de google zoekbalk bovenin het homescreen weg?
-Homescreen settings??Elke homescreen launcher is steeds anders qua configs.Gebuik trouwens een home switcher,zoals deze of dezequote:Op woensdag 24 april 2013 12:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ben te lui om goed te zoeken dus vraag ik het hiet ff.
-waar vind ik de homescreen setting (hoeveelheid homescreens, hoeveel apps etc.)
-hoe krijg ik de google zoekbalk bovenin het homescreen weg?
Bvd, en zal nu zelf zoeken
http://www.mediatek.com/_en/01_products/04_pro.php?sn=1081quote:Op woensdag 24 april 2013 19:08 schreef Feyen18 het volgende:
Ik had nog even een vraag, over de G4.
Wat voor versie bluetooth zit erop?
Op pandawill zeggen ze 4.0, en op mentoo zeggen ze 2.0.
Dit ivm kado voor mijn verjaardag ze willen me graag een smartwatch geven.
Weet iemand het antwoord?
Dankjewel RobertNL, ik hoopte het al.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.mediatek.com/_en/01_products/04_pro.php?sn=1081
ik ook nietquote:Op woensdag 24 april 2013 23:46 schreef Feyen18 het volgende:
[..]
Dankjewel RobertNL, ik hoopte het al.
Zou een beetje achterhaald zijn, als ze nog Bluetooth 2.0 zouden gebruiken.
Ik kan niet wachten op mijn 1ste Chinese smartphone.
hoeveel kost het opsturen?quote:Op donderdag 25 april 2013 01:03 schreef FreaZ het volgende:
Contact gehad met Banggood m.b.t. tot mijn (waarschijnlijk) kapotte microfoon. Ik mag hem opsturen en dan gaan ze hem repareren (mending). Aangegeven dat ik wel een nieuw toestel prefereeraangezien wifi, gps ook te wensen overlaten en ik niet verwacht dat zij dit kunnen repareren.
Hopen dat Nancy een goeie dag heeft
Binnen 3.2cm (brief) 16 euroquote:
1 2 3 4 5 | Pakket: Zonder TT: Met TT: Wereld ¤ 18,05 ¤ 24,30 Brief (<3.2CM): Zonder TT: Met TT: Wereld ¤ 12,35 ¤ 16,00 |
Nee helaas nietquote:Op donderdag 25 april 2013 10:36 schreef FreaZ het volgende:
TT gaat niet naar china toch? Ik heb haar gevraagd hoe ze wil dat ik hem verzend. Ben allang blij dat ik een nieuwe krijg
Nog een tip:quote:Op donderdag 25 april 2013 10:52 schreef FreaZ het volgende:
Ik verwacht morgen een mailtje. Krijg elke keer een dag later antwoord. In ieder geval zet ik Banggood bovenaan mijn lijst van betrouwbare shops. Dit wordt nog beter (en sneller) afgehandeld dan menig webwinkel hier in NL. Banggood +1
quote:Wereld 2kg met T en T (E 24,3, f: 53,60)
Op stickervellen mogelijk aangevuld met enkele losse zegels
Prijs: ¤12,05 + ¤1,95
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |