hoeveel kost het opsturen?quote:Op donderdag 25 april 2013 01:03 schreef FreaZ het volgende:
Contact gehad met Banggood m.b.t. tot mijn (waarschijnlijk) kapotte microfoon. Ik mag hem opsturen en dan gaan ze hem repareren (mending). Aangegeven dat ik wel een nieuw toestel prefereeraangezien wifi, gps ook te wensen overlaten en ik niet verwacht dat zij dit kunnen repareren.
Hopen dat Nancy een goeie dag heeft
Binnen 3.2cm (brief) 16 euroquote:
1 2 3 4 5 | Pakket: Zonder TT: Met TT: Wereld ¤ 18,05 ¤ 24,30 Brief (<3.2CM): Zonder TT: Met TT: Wereld ¤ 12,35 ¤ 16,00 |
Nee helaas nietquote:Op donderdag 25 april 2013 10:36 schreef FreaZ het volgende:
TT gaat niet naar china toch? Ik heb haar gevraagd hoe ze wil dat ik hem verzend. Ben allang blij dat ik een nieuwe krijg
Nog een tip:quote:Op donderdag 25 april 2013 10:52 schreef FreaZ het volgende:
Ik verwacht morgen een mailtje. Krijg elke keer een dag later antwoord. In ieder geval zet ik Banggood bovenaan mijn lijst van betrouwbare shops. Dit wordt nog beter (en sneller) afgehandeld dan menig webwinkel hier in NL. Banggood +1
quote:Wereld 2kg met T en T (E 24,3, f: 53,60)
Op stickervellen mogelijk aangevuld met enkele losse zegels
Prijs: ¤12,05 + ¤1,95
Guldenzegels gaan er uit per 1/11quote:Op donderdag 25 april 2013 11:44 schreef FreaZ het volgende:
Hoe gaat dat in zijn werk? Drukte op bestellen om te kijken of er meer info kwam... nu sta ik al genoteerd voor 1Scheelt wel een hoop geld. 14 i.p.v. 24 euro. Hoe kunnen ze dat voor die prijs aanbieden?
Oké zijn er vaak problemen met de eerste batch?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:17 schreef RobertNL het volgende:
Ja, er is nu een officiële distributeur in Nederland blijkbaar willen ze nu toch internationaal waar ze dat met de G3 juist aan het tegen weken waren...
Zelf zou ik zeker niet gaan voor die eerste batch. Geheid meer problemen.
Beter (even) wachten op een versie met 2gb ram.
Chineese Bluethoot natuurlijkquote:Op woensdag 24 april 2013 19:08 schreef Feyen18 het volgende:
g, over de G4.
Wat voor versie bluetooth zit erop?
Op pandawill zeggen ze 4.0, en op mentoo zeggen ze 2.0.
Dit ivm kado voor mijn
Als je voor dat bedrag wat je extra betaalt 2 jaar garantie hebtquote:Op donderdag 25 april 2013 18:09 schreef shiznuts het volgende:
Ligt eraan wat je redelijk goedkoop vindt...Je moet rekenen dat je 'em in EUR minimaal hebt voor hetzelfde bedrag in USD (kijk ook eens naar DE/IT/ES distributors
) en dat ze voorraad technisch ook kudt zijn.
ahaquote:Op donderdag 25 april 2013 21:31 schreef shiznuts het volgende:
Gast. Hoe kom je erbij dat free shipping binnen een week bij je is.
Een beetje Chinashopper weet dat:
1. Je daar niet echt een pijl op kunt trekken, er zijn geen garanties
2. Dat het doorgaans 10~21 dagen duurt, of langer (en waarschijnlijk niet sneller dan dat)
3.Dat je altijd of PayPal of CC gebruikt, maar eigenlijk nooit op een rekening geld overboekt, omdat je door je betalingsinstituut niet zo gerugdekt wordt als daar. Rabobank vraagt waarschijnlijk iets van 10% van de boeking als ze dat al kunnen terugboeken
Dus ik kan het wel vergeten met mijn Parrot in de auto?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Chineese BT, werkt alleen met Chineese producten natuurlijk
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:27 schreef Feyen18 het volgende:
[..]
Dus ik kan het wel vergeten met mijn Parrot in de auto?
Oké dat is dan mooi balen voor mijn smartwatch, die heeft 3.0 nodig.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]nee joh, het is gewoon bluetooth 2.0
2.1 trouwensquote:Op donderdag 25 april 2013 22:37 schreef Feyen18 het volgende:
[..]
Oké dat is dan mooi balen voor mijn smartwatch, die heeft 3.0 nodig.
Bedankt voor de info!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |