abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125558772
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 14:36 schreef Xaia het volgende:
Zoals beloofd hier is een kleine overview van de Meizu MX2.

Mijn ervaring met de Meizu MX2:
Bedankt voor je review.
5"ftw!
pi_125559509
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:01 schreef nickhguitar het volgende:
Dat zilveren randje op de g4 is trouwens wel heel lelijk, jammer.
Nu lees ik ergens dat er ook een geheel zwarte versie komt. Weten jullie de waarheid? Blijft dat zilveren randje om de zwarte versie of niet? Of is dit optioneel?
pi_125559557
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 16:50 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nu lees ik ergens dat er ook een geheel zwarte versie komt. Weten jullie de waarheid? Blijft dat zilveren randje om de zwarte versie of niet? Of is dit optioneel?
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 13:35 schreef 16meter het volgende:
Beter even de reeks doorlezen en Googlen voordat je overbodige vragen stelt.
Als ik jou was zou ik helemaal geen Chinese telefoon bestellen.
pi_125562929
@16meter: Ik denk dat na de mooie review van Xaia de "expected" wel weggehaald mag worden uit de OP ;)

Mooie review Xaia!
pi_125570717
Heeft iemand nog een tip voor kwalitatief hoesje voor de Neo N02-M of N002i ?

Ik heb al zo'n (trek) hoesje van ebay voor een HTC one (dacht ik) voor een paar euro. Link is hier wel eens voorbij gekomen. Kwaliteit is niet echt geweldig, zeer dun leer.

Lightake heeft ook een case. Heeft iemand die en wat is de kwaliteit ?

Ik zoek dus case waarin de gehele telefoon beschermt is.
Welke andere bekende telefoon komt qua afmetingen in de buurt ?
Dan kan ik ook daar eens op zoeken.
pi_125578011
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 16:51 schreef 16meter het volgende:

[..]

[..]

Als ik jou was zou ik helemaal geen Chinese telefoon bestellen.
Zit je te azen op dit soort posts ofzo? Wachtend totdat iemand een vraag stelt om er vervolgens bovenop te duiken en te verwijzen naar een post die iemand ooit heeft gemaakt? Als je niet wilt antwoorden, doe dat dan niet maar houdt verder gewoon je mond a.u.b.
pi_125579215
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 22:27 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Zit je te azen op dit soort posts ofzo? Wachtend totdat iemand een vraag stelt om er vervolgens bovenop te duiken en te verwijzen naar een post die iemand ooit heeft gemaakt? Als je niet wilt antwoorden, doe dat dan niet maar houdt verder gewoon je mond a.u.b.
Je moet hem ook begrijpen.
Er is enorm veel info te vinden op het net, en zelfs in dit topic gewoon. Jij neemt echter amper de moeite om dit wat door te spitten en vraagt ons gewoon al de vragen. Ik snap dat dit voor jou een kleine moeite lijkt, maar als iedereen die hier nieuw komt altijd maar de zelfde vragen komt stellen wordt dat wel vermoeiend op den duur ;)
pi_125580430
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Je moet hem ook begrijpen.
Er is enorm veel info te vinden op het net, en zelfs in dit topic gewoon. Jij neemt echter amper de moeite om dit wat door te spitten en vraagt ons gewoon al de vragen. Ik snap dat dit voor jou een kleine moeite lijkt, maar als iedereen die hier nieuw komt altijd maar de zelfde vragen komt stellen wordt dat wel vermoeiend op den duur ;)
Daarvoor is het toch een forum? Ik zou op mijn beurt dan ook gewoon newbies (want daar schaar ik mezelf wel gewoon onder) ook antwoorden en adviezen geven wanneer ik daar de kennis voor had.
pi_125580618
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Daarvoor is het toch een forum? Ik zou op mijn beurt dan ook gewoon newbies (want daar schaar ik mezelf wel gewoon onder) ook antwoorden en adviezen geven wanneer ik daar de kennis voor had.
True, maar ga op eender welk forum kijken en je zal zien dat reeds vaak beantwoorde vragen vaak niet heel hartelijk onthaald worden :p
Iedereen is hier om elkaar te helpen, true. Maar ik bedoel maar dat je er zelf ook wat moeite in mag steken en ons niet gewoon al het werk mag laten doen.
  zondag 21 april 2013 @ 23:12:30 #210
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_125581293
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 20:52 schreef glsf het volgende:

Ik heb al zo'n (trek) hoesje van ebay voor een HTC one (dacht ik) voor een paar euro. Link is hier wel eens voorbij gekomen. Kwaliteit is niet echt geweldig, zeer dun leer.

Lightake heeft ook een case. Heeft iemand die en wat is de kwaliteit ?

Ik zoek dus case waarin de gehele telefoon beschermt is.
Welke andere bekende telefoon komt qua afmetingen in de buurt ?
Dan kan ik ook daar eens op zoeken.
Hoesjes met de maat van de HTC One X. Die passen vrijwel altijd. Ik heb er ook eentje waarin hij helemaal beschermd is zo'n leren ding met riemclip :9 Superfijn, kan er dan tenminste mee gooien :+

Kende die van Lightake nog niet, maar die van mij is echt een stuk dikker ( vind ik zelf fijner, iets veiliger :9 ) maar ik denk dat dat ook gewoon zou moeten werken. Ik was met 3,50¤ voor mijn hoesje klaar :)
Koekje d'r bij?
  zondag 21 april 2013 @ 23:26:32 #211
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125582241
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wat vinnie zegt. Maar om dan toch maar met een antwoord te komen. De witte Jiayu G4 zal inderdaad met zilver randje verschijnen. Er zijn verschillende prototypen van de zwarte geweest, waarbij sommige eruitzagen als volledig zwart en andere als de G2s met een zilveren randje erom. Maar volgens het ejiayu-forum wordt de witte dus ontwikkeld met een zilveren metalen rand en de zwarte met een zwart metalen rand, zoals ook de piepjonge plaatjes laten zien.

Had je ook in het Jiayu-topic waarnaar ik je eerder linkte kunnen nalezen als je de moeite had genomen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:25 schreef shiznuts het volgende:
Hmm..

[ 6. Witte versie krijgt (wit) zilver metalen frame en de zwarte een zwarte metalen frame...]

Nu vat ik 'em ff niet meer. :P

Unboxing op 7/3: http://mtksj.com/html/MTKshoujitupian/2740.html -> black frame

Meest recente unboxing op 22/3: http://mtksj.com/html/MTKshoujitupian/2917.html -> silver frame

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_125589697
Was ook gewoon te zien via de link die ik een paar posts eerder gaf. :')

Waarom mensen helpen die nog te lui zijn om dit topic door te lezen of even te Googlen? Of misschien zelfs wel te dom, maar dat hoop ik niet.

[ Bericht 18% gewijzigd door 16meter op 22-04-2013 13:26:17 ]
pi_125608724
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef eleganza het volgende:

[..]

Hoesjes met de maat van de HTC One X. Die passen vrijwel altijd. Ik heb er ook eentje waarin hij helemaal beschermd is zo'n leren ding met riemclip :9 Superfijn, kan er dan tenminste mee gooien :+

Kende die van Lightake nog niet, maar die van mij is echt een stuk dikker ( vind ik zelf fijner, iets veiliger :9 ) maar ik denk dat dat ook gewoon zou moeten werken. Ik was met 3,50¤ voor mijn hoesje klaar :)
Heb je misschien ook een linkje van die van jouw ?
pi_125621928
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 10:19 schreef 16meter het volgende:
Was ook gewoon te zien via de link die ik een paar posts eerder gaf. :')

Waarom mensen helpen die nog te lui zijn om dit topic door te lezen of even te Googlen? Of misschien zelfs wel te dom, maar dat hoop ik niet.
Net marktplaats mensen :+
  maandag 22 april 2013 @ 23:35:45 #215
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125625033
Best onder de indruk van de G4's foto's :o! (zeker in vergelijking met de G3 :P)
- http://bbs.ejiayu.com/thread-504132-1-1.html

2GB RAM probleem is ook gefixt:
- http://bbs.ejiayu.com/thread-504089-1-1.html

Als ik mij niet vergis gaan wij binnen niet al te lange tijd ook nog een bazig klinkend inside Jiayu filmpje zien ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 23-04-2013 00:04:06 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_125641036
Ik had trouwens de accessoires nog niet vermeld bij mijn review op zich ook wel leuk bij de MX2 zat een gratis goede kwaliteit screenprotector, simkaartmodule, premium Meizu EP20S headphones (geven een lekker geluidje), usbkabel, netstroom oplader en mijn verkoper deed er ook nog een gratis NL converterplug bij zodat hij in onze stopcontacten past :)
pi_125641989
Ben een poosje niet geweest hier. Druk met nieuwe baan enzo :) Even een update.

Gebruik mijn Neo N02-m nu een maand of vier en ben nog steeds tevreden. Zeker voor wat betreft prijs-kwaliteit. Als ik minpunten zou moeten noemen dan zijn dat de batterij en het scherm. Mijn Neo gaat elke dag de lader in. Is echt wel nodig als je continu op 3g/wifi zit, bluetooth altijd hebt aanstaan en redelijk veel belt. Ik merk dat vooral de bluetooth veel batterij vreet. Voor wat betreft het scherm: is duidelijk dat het geen top kwaliteit is. Als ik nu opnieuw zou aanschaffen, dan zou ik zeker voor de IPS gaan.

Ik heb de T15 rom erop staan die door Neomobile lang geleden is uitgegeven. Heb zelf nooit de T12-nl gedraaid. Ik stoor mij niet aan het Engels. Zag dat er inmiddels een T16 uit is. Iemand daar ervaring mee?

Mijn T15 draait redelijk. Ik heb zo nu en dan dat er iets crasht. Een reboot is dan de oplossing. Dit trouwens lang niet dagelijks ofzo..

Kortom: voor dit geld ben ik meer dan tevreden. Voorlopig nog geen noodzaak om een nieuwe GSM aan te schaffen.
pi_125642135
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 20:52 schreef glsf het volgende:
Ik gebruik de "Rubberized Snap-on Hard Plastic Back Skin Cases Covera Protector Guard for NEO N02-M Cell Phone - Black" . Die was trouwens op 20 november 2012 nog maar 3 dollar.. Inmiddels 10..

Ben wel tevreden over dat ding. Maakt hem wel wat dikker en log. Ligt wel lekker in de hand.
pi_125642204
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:45 schreef Casper_nl het volgende:
bluetooth altijd hebt aanstaan en redelijk veel belt. Ik merk dat vooral de bluetooth veel batterij vreet.
Dat snap ik nooit, waarom willen mensen de hele dag hun bluetooth aan hebben staan? Headphone ofzo?
pi_125642534
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:51 schreef Xaia het volgende:

[..]

Dat snap ik nooit, waarom willen mensen de hele dag hun bluetooth aan hebben staan? Headphone ofzo?
dat is toch logisch? als je in de auto stapt moet je handsfree kit automatisch gekoppeld worden. Als je eerst bluetooth steeds in moet schakelen, ga ik dat geheid vergeten.
pi_125645054
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:35 schreef RobertNL het volgende:
Best onder de indruk van de G4's foto's :o! (zeker in vergelijking met de G3 :P)
- http://bbs.ejiayu.com/thread-504132-1-1.html

2GB RAM probleem is ook gefixt:
- http://bbs.ejiayu.com/thread-504089-1-1.html

Als ik mij niet vergis gaan wij binnen niet al te lange tijd ook nog een bazig klinkend inside Jiayu filmpje zien ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 23-04-2013 20:30:46 ]
pi_125648258
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:49 schreef Casper_nl het volgende:

[..]

Ik gebruik de "Rubberized Snap-on Hard Plastic Back Skin Cases Covera Protector Guard for NEO N02-M Cell Phone - Black" . Die was trouwens op 20 november 2012 nog maar 3 dollar.. Inmiddels 10..

Ben wel tevreden over dat ding. Maakt hem wel wat dikker en log. Ligt wel lekker in de hand.
Dat geeft toch alleen bescherming aan de achterkant ?
Niet aan de voorkant als ik het zo zie.

Heeft niemand die "PU Leather Case For NEO N002 Smart Phone - Black" van Lightake ?
  woensdag 24 april 2013 @ 01:50:01 #223
397801 Beemster
Beter dwars dan rechtdoor!
pi_125668669
Een kleine 2 weken geleden mijn Jiayu G2S ontvangen. Het was voor mij m'n eerste chinese smartphone, maar heb nog geen seconde spijt gehad. De G2S is optisch echt een prachtig apparaat, en met zijn 4" scherm ook nog erg handzaam.
Alle chinese apps heb je er met een paar minuten af en vervolgens werkt alles super, inclusief Playstore.
Enige minpuntje is GPS. Die is echt slecht, GPS fix kan zo 10 minuten duren. Maak zelf geen gebruik van de GPS, dat scheelt.
Behalve dit puntje, absolute aanrader!
Beter dwars dan rechtdoor!
pi_125676012
Jiayu G5 :9~
  woensdag 24 april 2013 @ 12:44:45 #225
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_125676165
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:45 schreef glsf het volgende:

[..]

Dat geeft toch alleen bescherming aan de achterkant ?
Niet aan de voorkant als ik het zo zie.

Heeft niemand die "PU Leather Case For NEO N002 Smart Phone - Black" van Lightake ?
Ik kan mijne niet meer terugvinden op ebay helaas.
Denk dat niemand die case heeft omdat ie nog niet beschikbaar was toen de meesten van ons hun n(0)02i kochten.
Koekje d'r bij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')