Bedankt voor je review.quote:Op zondag 21 april 2013 14:36 schreef Xaia het volgende:
Zoals beloofd hier is een kleine overview van de Meizu MX2.
Mijn ervaring met de Meizu MX2:
Nu lees ik ergens dat er ook een geheel zwarte versie komt. Weten jullie de waarheid? Blijft dat zilveren randje om de zwarte versie of niet? Of is dit optioneel?quote:Op zondag 21 april 2013 15:01 schreef nickhguitar het volgende:
Dat zilveren randje op de g4 is trouwens wel heel lelijk, jammer.
quote:Op zondag 21 april 2013 16:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nu lees ik ergens dat er ook een geheel zwarte versie komt. Weten jullie de waarheid? Blijft dat zilveren randje om de zwarte versie of niet? Of is dit optioneel?
Als ik jou was zou ik helemaal geen Chinese telefoon bestellen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:35 schreef 16meter het volgende:
Beter even de reeks doorlezen en Googlen voordat je overbodige vragen stelt.
Zit je te azen op dit soort posts ofzo? Wachtend totdat iemand een vraag stelt om er vervolgens bovenop te duiken en te verwijzen naar een post die iemand ooit heeft gemaakt? Als je niet wilt antwoorden, doe dat dan niet maar houdt verder gewoon je mond a.u.b.quote:Op zondag 21 april 2013 16:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]
Als ik jou was zou ik helemaal geen Chinese telefoon bestellen.
Je moet hem ook begrijpen.quote:Op zondag 21 april 2013 22:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zit je te azen op dit soort posts ofzo? Wachtend totdat iemand een vraag stelt om er vervolgens bovenop te duiken en te verwijzen naar een post die iemand ooit heeft gemaakt? Als je niet wilt antwoorden, doe dat dan niet maar houdt verder gewoon je mond a.u.b.
Daarvoor is het toch een forum? Ik zou op mijn beurt dan ook gewoon newbies (want daar schaar ik mezelf wel gewoon onder) ook antwoorden en adviezen geven wanneer ik daar de kennis voor had.quote:Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Je moet hem ook begrijpen.
Er is enorm veel info te vinden op het net, en zelfs in dit topic gewoon. Jij neemt echter amper de moeite om dit wat door te spitten en vraagt ons gewoon al de vragen. Ik snap dat dit voor jou een kleine moeite lijkt, maar als iedereen die hier nieuw komt altijd maar de zelfde vragen komt stellen wordt dat wel vermoeiend op den duur
True, maar ga op eender welk forum kijken en je zal zien dat reeds vaak beantwoorde vragen vaak niet heel hartelijk onthaald worden :pquote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Daarvoor is het toch een forum? Ik zou op mijn beurt dan ook gewoon newbies (want daar schaar ik mezelf wel gewoon onder) ook antwoorden en adviezen geven wanneer ik daar de kennis voor had.
Hoesjes met de maat van de HTC One X. Die passen vrijwel altijd. Ik heb er ook eentje waarin hij helemaal beschermd is zo'n leren ding met riemclipquote:Op zondag 21 april 2013 20:52 schreef glsf het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor kwalitatief hoesje voor de Neo N02-M of N002i ?
Ik heb al zo'n (trek) hoesje van ebay voor een HTC one (dacht ik) voor een paar euro. Link is hier wel eens voorbij gekomen. Kwaliteit is niet echt geweldig, zeer dun leer.
Lightake heeft ook een case. Heeft iemand die en wat is de kwaliteit ?
Ik zoek dus case waarin de gehele telefoon beschermt is.
Welke andere bekende telefoon komt qua afmetingen in de buurt ?
Dan kan ik ook daar eens op zoeken.
Wat vinnie zegt. Maar om dan toch maar met een antwoord te komen. De witte Jiayu G4 zal inderdaad met zilver randje verschijnen. Er zijn verschillende prototypen van de zwarte geweest, waarbij sommige eruitzagen als volledig zwart en andere als de G2s met een zilveren randje erom. Maar volgens het ejiayu-forum wordt de witte dus ontwikkeld met een zilveren metalen rand en de zwarte met een zwart metalen rand, zoals ook de piepjonge plaatjes laten zien.quote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Daarvoor is het toch een forum? Ik zou op mijn beurt dan ook gewoon newbies (want daar schaar ik mezelf wel gewoon onder) ook antwoorden en adviezen geven wanneer ik daar de kennis voor had.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:25 schreef shiznuts het volgende:
Hmm..
[ 6. Witte versie krijgt (wit) zilver metalen frame en de zwarte een zwarte metalen frame...]
Nu vat ik 'em ff niet meer.
Unboxing op 7/3: http://mtksj.com/html/MTKshoujitupian/2740.html -> black frame
Meest recente unboxing op 22/3: http://mtksj.com/html/MTKshoujitupian/2917.html -> silver frame
Heb je misschien ook een linkje van die van jouw ?quote:Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef eleganza het volgende:
[..]
Hoesjes met de maat van de HTC One X. Die passen vrijwel altijd. Ik heb er ook eentje waarin hij helemaal beschermd is zo'n leren ding met riemclipSuperfijn, kan er dan tenminste mee gooien
Kende die van Lightake nog niet, maar die van mij is echt een stuk dikker ( vind ik zelf fijner, iets veiliger) maar ik denk dat dat ook gewoon zou moeten werken. Ik was met 3,50¤ voor mijn hoesje klaar
Net marktplaats mensenquote:Op maandag 22 april 2013 10:19 schreef 16meter het volgende:
Was ook gewoon te zien via de link die ik een paar posts eerder gaf.
Waarom mensen helpen die nog te lui zijn om dit topic door te lezen of even te Googlen? Of misschien zelfs wel te dom, maar dat hoop ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 23-04-2013 00:04:06 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ik gebruik de "Rubberized Snap-on Hard Plastic Back Skin Cases Covera Protector Guard for NEO N02-M Cell Phone - Black" . Die was trouwens op 20 november 2012 nog maar 3 dollar.. Inmiddels 10..quote:Op zondag 21 april 2013 20:52 schreef glsf het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor kwalitatief hoesje voor de Neo N02-M of N002i ?
Dat snap ik nooit, waarom willen mensen de hele dag hun bluetooth aan hebben staan? Headphone ofzo?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:45 schreef Casper_nl het volgende:
bluetooth altijd hebt aanstaan en redelijk veel belt. Ik merk dat vooral de bluetooth veel batterij vreet.
dat is toch logisch? als je in de auto stapt moet je handsfree kit automatisch gekoppeld worden. Als je eerst bluetooth steeds in moet schakelen, ga ik dat geheid vergeten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:51 schreef Xaia het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit, waarom willen mensen de hele dag hun bluetooth aan hebben staan? Headphone ofzo?
quote:Op maandag 22 april 2013 23:35 schreef RobertNL het volgende:
Best onder de indruk van de G4's foto's! (zeker in vergelijking met de G3
)
- http://bbs.ejiayu.com/thread-504132-1-1.html
2GB RAM probleem is ook gefixt:
- http://bbs.ejiayu.com/thread-504089-1-1.html
Als ik mij niet vergis gaan wij binnen niet al te lange tijd ook nog een bazig klinkend inside Jiayu filmpje zienSpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 23-04-2013 20:30:46 ]
Dat geeft toch alleen bescherming aan de achterkant ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:49 schreef Casper_nl het volgende:
[..]
Ik gebruik de "Rubberized Snap-on Hard Plastic Back Skin Cases Covera Protector Guard for NEO N02-M Cell Phone - Black" . Die was trouwens op 20 november 2012 nog maar 3 dollar.. Inmiddels 10..
Ben wel tevreden over dat ding. Maakt hem wel wat dikker en log. Ligt wel lekker in de hand.
Ik kan mijne niet meer terugvinden op ebay helaas.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:45 schreef glsf het volgende:
[..]
Dat geeft toch alleen bescherming aan de achterkant ?
Niet aan de voorkant als ik het zo zie.
Heeft niemand die "PU Leather Case For NEO N002 Smart Phone - Black" van Lightake ?
kochten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |