Theoretisch niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is de Bijlmer, wat denk je zelf?
Ja beetje ruime broekquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef leeell het volgende:
[..]
Ja beetje ruime broekanders knelt t zo straks
Ik weet niet of mijn penguinpyjama wel toepasselijk isquote:
Jawel johquote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn penguinpyjama wel toepasselijk is
Hehehehe Ik wel..... maar wss rij ik of de ander.....quote:Op maandag 25 februari 2013 19:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Pretty! Ik ga met het OV neem ik aan, behalve als mijn zus wil rijden. Denk niet dat ik mijn galajurk ga dan.
dat verklaard waarom je de vorige keer niemand aansprakquote:Op maandag 25 februari 2013 19:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
geen paniek, ik wil ook niet iedereen kennen
moet je wel iets hebben om te knellen t0gquote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef leeell het volgende:
[..]
Ja beetje ruime broekanders knelt t zo straks
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
moet je wel iets hebben om te knellen t0g
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
moet je wel iets hebben om te knellen t0g
Dank je wel voor je snelle antwoord!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja. Maar: het is pas officieel als je 12 maart 's middags de bevestiging krijgt. Maar je mag er nu al helemaal vanuit gaan.
Ik sprak wel mensen aanquote:Op maandag 25 februari 2013 19:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat verklaard waarom je de vorige keer niemand aansprak
Volgens mij ook jaquote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
intro weet alles over knellen in zijn carnavalspak volgens mij
Ik reis ook meteen door vanuit stage trouwens.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehe Ik wel..... maar wss rij ik of de ander.....want anders hebben we OV-geneuzel...
hahah ja eerste keer dat L niet pastquote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
intro weet alles over knellen in zijn carnavalspak volgens mij
Minder eten bollequote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
hahah ja eerste keer dat L niet past
Niks mis mee.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik reis ook meteen door vanuit stage trouwens.Dat wordt een relatief basic outfit denk ik. Of iets dat klein opvouwt.
Ik verwacht op z'n minst een minirokquote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik reis ook meteen door vanuit stage trouwens.Dat wordt een relatief basic outfit denk ik. Of iets dat klein opvouwt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik ga weer. Op naar een verjaardag! Daaag allemaal, tot de 12de.
Penguinpak.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
Is een screenshot genoeg? Heb geen internetabonnement op mijn telefoon.
Ja hoe zit dat eigenlijk?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Pretty! Ik ga met het OV neem ik aan, behalve als mijn zus wil rijden. Denk niet dat ik mijn galajurk ga dan.
En ditquote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken jullie allemaal niet maar ik kom ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |