SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:42 schreef Ceased2Be het volgende:
OP wel, dat was vanochtend na de wekker
spuitelfquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Een Subway menu (30 cm broodje + 0,5l frisdrank + koekje) voor 1 euro bij Subway Den Bosch. Bedank me later maar.
http://www.socialdeal.nl/(...)fris-naar-keuze/CWWB
Effectief krijg je het broodje en koekje gewoon gratis omdat in de supermarkt een flesje drinken al 1 euro kost. Leuke actie toch.quote:
bedoel meer dat ik de actie vannacht hier al had gepostquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Effectief krijg je het broodje en koekje gewoon gratis omdat in de supermarkt een flesje drinken al 1 euro kost. Leuke actie toch.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
tip voor mensen die weleens bij de subway komen http://www.socialdeal.nl/(...)fris-naar-keuze/RTVQvoor 1 euro! footlong menu
Ondertussen heb je de gratis deal toch al ontvangen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bedoel meer dat ik de actie vannacht hier al had gepost
[..]
ik heb geen gratis dealquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ondertussen heb je de gratis deal toch al ontvangen?
Geef mij dan ook een kans.
neuh, boterham met pindakaas en een glaasje water terwijl ik mijn bammetjes smeer om mee te nemenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:42 schreef muhahaha het volgende:
[..], heb jij zo een riant ontbijtje met koffie en alles?
Water drinkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
neuh, boterham met pindakaas en een glaasje water terwijl ik mijn bammetjes smeer om mee te nemen
Dit. Mensen die water niet 'lusten', zoals mijn nicht: wtf.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
Niks mis met een glaasje gemeentepils.
Ik begrijp ze wel, ik lustte het ook niet. Na een week geforceerd water drinken krijg ik het nu zonder enige moeite wegquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit. Mensen die water niet 'lusten', zoals mijn nicht: wtf.
Wat?quote:
Drink vrijwel alleen maar water (of koffie). Fris bij hoge uitzondering nog.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik begrijp ze wel, ik lustte het ook niet. Na een week geforceerd water drinken krijg ik het nu zonder enige moeite weg. Alleen thuis ga ik sneller aan de fris
.
Ja, ik ook. Ik pak af en toe fris, en dan geen light ofzo. Die ene keer dat ik het pak...quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Drink vrijwel alleen maar water (of koffie). Fris bij hoge uitzondering nog.
Bijna alles is ongezonder dan water om te drinken hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Water drinken!
Ik zit nu ook aan het ontbijt trouwens
Light is dan ook de grootste onzin, minder van het ene ongezonde stofje wat je dan vervangt door iets wat net zo ongezond is..quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik pak af en toe fris, en dan geen light ofzo. Die ene keer dat ik het pak...Water vind ik gewoon lekker, als het warm is ofzo en dan een glas koud water
Maar daar zitten dan wel minder caloriën in, dus op zich snap ik ze wel. Dan pak ik liever 1x in de zoveel tijd regular ipv light. Wel mooi van die wijven van 150+ kg die dan een xxl big mac menu pakken met pepsi lightquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Light is dan ook de grootste onzin, minder van het ene ongezonde stofje wat je dan vervangt door iets wat net zo ongezond is..
Nee, het ergste zijn mensen die beweren dat Light lekkerder is, of niet verschilt van smaak met regular.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar daar zitten dan wel minder caloriën in, dus op zich snap ik ze wel. Dan pak ik liever 1x in de zoveel tijd regular ipv light. Wel mooi van die wijven van 150+ kg die dan een xxl big mac menu pakken met pepsi light
Als het lekker was of hetzelfde smaakte zou ik het ook wel pakken. Van een aantal merken is light wel lekkerder, maar die drink ik sowieso amper.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, het ergste zijn mensen die beweren dat Light lekkerder is, of niet verschilt van smaak met regular.
Smaakverschil is er wel, maar wat je lekkerder vindt zal ook wel liggen aan gewenning hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, het ergste zijn mensen die beweren dat Light lekkerder is, of niet verschilt van smaak met regular.
Ja, als je het maar lang genoeg slikt vergal je je smaakpapillen uiteindelijk welquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Smaakverschil is er wel, maar wat je lekkerder vindt zal ook wel liggen aan gewenning hoor.(Pepsi max
)
Want het kan niet zo zijn dat iemand light lekkerder vindt dan regular. Die ene keer dat ik energydrank pak pak ik light, want die smaakt echt heel andersquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, als je het maar lang genoeg slikt vergal je je smaakpapillen uiteindelijk wel.
Dat is ook wel zo, maar als cola drinker vind ik light echt smerig, andersom, dus als light drinker, vindt bijna niemand eckte cola viezer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Smaakverschil is er wel, maar wat je lekkerder vindt zal ook wel liggen aan gewenning hoor.(Pepsi max
)
Moet zeggen dat cola zero wel echt goed is! Maar die ene keer dat ik cola drink dan vind ik cherry coke ook lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:59 schreef FAP_SMOEL het volgende:
Als ik gewone cola drink krijgen mn kiezen een opneuker... voor mij dan ook altijd de zero
Zeroquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet zeggen dat cola zero wel echt goed is! Maar die ene keer dat ik cola drink dan vind ik cherry coke ook lekker
Zero vind ik echt goed te doen hoor. Cherry pak ik alleen maar als ik met mijn chicks uit eten ga na collegequote:
Dat was niet het punt, punt van MR was gewenning en daar haakte ik op inquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Want het kan niet zo zijn dat iemand light lekkerder vindt dan regular. Die ene keer dat ik energydrank pak pak ik light, want die smaakt echt heel anders
Ik viel over 'vergal', want dat impliceert dat je het alleen kan waarderen als je je smaak vergalt. Maarjaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was niet het punt, punt van MR was gewenning en daar haakte ik op in.
Ik doelde meer op de gewenning, dat je dus iets gaat forceren totdat je het uiteindelijk zonder moeite wegkrijgtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik viel over 'vergal', want dat impliceert dat je het alleen kan waarderen als je je smaak vergalt. Maarja
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de gewenning, dat je dus iets gaat forceren totdat je het uiteindelijk zonder moeite wegkrijgt.
quote:
Pepsi Max -> de rest.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]Maar het is wel: Coca Cola Regular/Cherry > Coca Cola Zero > Coca Cola Light > alles van Pepsi
Ik heb iets tegen Pepsi en daar schaam ik me niet voorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Pepsi Max -> de rest.
Maar het liefst Bitter Lemon als ik al fris drink
Pepsi, kom op zegquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
)
In Rosmalen hebben ze pas met een paar man iemand van 24 in elkaar getrapt. 3dubbele beenbreuk, botten staken er uitquote:Op zondag 3 maart 2013 23:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ja zeg hee, wie zit hier nou weer achter?
Man gemolesteerd in Den Bosch
Die reacties trouwensgodverdomme zeg wat een niveautje op de FP
edit: Oh hai trouwens, ik ben een uit Limburg geïmporteerde Bosschenaar sinds anderhalf jaar. Sommigen hier wisten dat al, sommigen nog niet. Is er nog een plekje voor mij?
Eens met vriendin. Pepsi is echt veel te zoet. Nu gaat thee ook wel erg verquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:41 schreef bijdehand het volgende:
Ik zat van de zomer met een vriendin in een cafeetje aan de markt, vroeg ze aan de bediening: hebben jullie pepsi of coca cola?
Dus de bediening zegt dat ze pepsi hebben, zij zegt zo van 'doe maar een kopje thee'_!
Altijd die kutboerenquote:Op maandag 4 maart 2013 08:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Rosmalen hebben ze pas met een paar man iemand van 24 in elkaar getrapt. 3dubbele beenbreuk, botten staken er uit![]()
mogge!
Ik moet zeggen dat ik op een terrasje vaak cola bestel (als ik iets wil drinken waar geen alcohol in zit). Pepsi is dan altijd een afknapper dus meestal probeer ik te kijken wat ze hebben. Want anders drink ik liever ice tea of spa roodquote:Op maandag 4 maart 2013 08:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens met vriendin. Pepsi is echt veel te zoet. Nu gaat thee ook wel erg ver
Ja, want wat voor een merk cola je kiest is ook zo belangrijk.quote:
Zekerquote:Op maandag 4 maart 2013 19:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, want wat voor een merk cola je kiest is ook zo belangrijk._!
Coca cola is gemakkelijker te krijgen in bv cafe'squote:Op maandag 4 maart 2013 19:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, want wat voor een merk cola je kiest is ook zo belangrijk._!
Gemakkelijker dan waar?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Coca cola is gemakkelijker te krijgen in bv cafe's.
quote:Op maandag 4 maart 2013 08:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Rosmalen hebben ze pas met een paar man iemand van 24 in elkaar getrapt. 3dubbele beenbreuk, botten staken er uit![]()
Ja jonge, ik woon net zo erg in Den Bosch als jij heur. Maargoed, u vraagt wij draaien. Vlaai voor dit heule topique:quote:En er is plaats voor je als je vlaai meeneemt![]()
mogge!
Valt tegenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:37 schreef muhahaha het volgende:
Is het afhankelijk van de stad dan? Hier is het voornamelijk coca cola namelijk.
Ik ook, maar ze hebben nog best vaak pepsi.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind coca cola lekkerder
Nee de politie had me opgelaaien. Eindelijk vrij gelatenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |