hihiquote:Op maandag 25 februari 2013 16:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik schrik ook steeds als ik iets post
Ja! Ik ga slagen voor school, hierdoor bakken met tijd en geld overhouden en ik kom de liefde van m'n leven tegenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
2013 wordt vast het jaar waar alles in eens gaat lukken
zoiets jah, hoop ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Ik ga slagen voor school, hierdoor bakken met tijd en geld overhouden en ik kom de liefde van m'n leven tegen
Altijd hoop blijven houden en niet verzuurd rakenquote:
5 kilo vlees in 1 broodje vind ik wat overdrevenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
krijg honger van al dat gepraat over eten.
Denk dat ik morgen maar broodje shoarma maak, heb ik gelijk de hoeveelheid vlees voor een maand naar binnen gewerkt.
ik ben een flextarier he?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
5 kilo vlees in 1 broodje vind ik wat overdreven
quote:
Ah, dus iedere dag uit eten?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik ben een flextarier he?
eigenlijk eet ik alleen maar vlees als iemand anders mij dat voorschotelt.
brrrrrquote:Op maandag 25 februari 2013 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee gezond zelf koken. Met tofu
'Kom tegen'? Dat riekt naar toekomende tijd..quote:Op maandag 25 februari 2013 16:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Ik ga slagen voor school, hierdoor bakken met tijd en geld overhouden en ik kom de liefde van m'n leven tegen
Mis je dan niet de bite van vlees?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee gezond zelf koken. Met tofu
niet echt, maar ik ben van kleins af aan al een groentenfreak geweest en geen vleesmens.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mis je dan niet de bite van vlees?
Lampjesquote:Op maandag 25 februari 2013 17:39 schreef alors het volgende:
Dat goedpratenHij wachtte hem op gek, het was niet in het heetst van de strijd.
neequote:Op maandag 25 februari 2013 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
is ergens een topic die over ieniminie gaat als UI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |