Als het geldig is vanaf 15 euro en via de website gewoon vanaf 10 euro.. dan heeft die kortings code ook geen nut.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:42 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Ik zie alleen het volgende staan:
www.kaartenvoordeel.nl (kortingscode: fokforum13, gratis verz. vanaf e.10,-)
Bij dit kaartje:quote:hallo Lydia
dank je wel voot een mooi kartije- olifenten brengen geluk!
Mijn Nederlands is een beetje beter
nog steeds moeilijk om te zeggen, ik probeer te leren denken in het Nederlands, Ik denk dat ik het kan doen
groetes Kat
De code geeft 5% korting vanaf 15 euro. De verzendkosten zijn bij elke verzending vanaf 10¤ gratisquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:10 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Als het geldig is vanaf 15 euro en via de website gewoon vanaf 10 euro.. dan heeft die kortings code ook geen nut.
Ahhquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:08 schreef lunapuella het volgende:
Vanochtend een hele schattige hurray van een Oekraïens meisje dat Nederlands aan het leren is (had mijn kaart in het NL geschreven):
[..]
Bij dit kaartje:
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1691399
Vanaf 15e 5% korting en vanaf 10e altijd gratis verzendingquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:10 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Als het geldig is vanaf 15 euro en via de website gewoon vanaf 10 euro.. dan heeft die kortings code ook geen nut.
wazig...dus dan stuurt ze maar geen kaart?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:44 schreef Bos81 het volgende:
Haiti COol
Ik had daar dus ook bijna een kaart uit gehad, maar mevrouw had er blijkbaar toch niet echt zin in. Had me wel een bericht gestuurd, maar inmiddels is ze postcrosser af..
Ik kreeg dus van haar een bericht. Dat ze een paar weken terug mij een kaart gestuurd had en of die al was aangekomen en of ik nog op het zelfde adres woonde zodat ze nog iets kon sturen. Ik wilde dus terug reageren en kom op haar profiel. Zie ik dat ze zich pas op die dag had geregistreerd... Dus in mijn verhaal zet ik het er bij dat ik het een beetje raar vind dat ze zegt dat ze me een paar weken terug iets gestuurd had, terwijl op haar profiel staat dat ze pas een paar uur geregistreerd staat.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:45 schreef Lienzz het volgende:
[..]
wazig...dus dan stuurt ze maar geen kaart?
Awh, dat is lief!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:08 schreef lunapuella het volgende:
Vanochtend een hele schattige hurray van een Oekraïens meisje dat Nederlands aan het leren is (had mijn kaart in het NL geschreven):
[..]
Bij dit kaartje:
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1691399
quote:"Now there's a puzzle connected with the picture of cars. There's a secret agent and a blue-eyed blondie (dead) hidden there. Where? Now, however, they can be somewhere else."
Zijn jullie er al achter?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef Crientj het volgende:
Een vriend van me ontving deze kaart, met een puzzeltje. We komen er alleen niet helemaal uit, zin om mee te denken?
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad, daarom doen we dit..quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:33 schreef Unites het volgende:
Waar slaat dit op? Net of je niks beters te doen hebt in je leven...
Nee, nog niet. Ik dacht eerst dat de kleine gele + blauwe auto de blue-eyed blondie waren. Maar ik zie in de gele auto rechtsbovenin twee ogen in de ramen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:41 schreef kvd het volgende:
[..]
Zijn jullie er al achter?
Je zou verwachten dat je Marilyn Monroe en James Bond ergens zou tegenkomen.
Zie in de gele auto aan de linkerkant van de bus wel een B in het raam, maar goed, kan net zo goed de vorm van het raam zijn
En in de onderste auto aan de rechterkant zie ik een paar trieste ogen in die 2 bovenste groene vlekken, doen me aan de ogen van Mona Lisa denken
Ik hoop dat je nog wel achter de oplossing komt. Vriend en ik hebben al een uurtje zitten kijken,uitvergroten,draaien enzovoortquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:42 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik dacht eerst dat de kleine gele + blauwe auto de blue-eyed blondie waren. Maar ik zie in de gele auto rechtsbovenin twee ogen in de ramen.
De bus in het midden lijkt op een witte Dark Vader. Dus ik ga er vanuit dat die er ook iets mee te maken heeft
blijkbaar heb jij niks beters te doen dan je drukmaken om andermans bezigheden. Blij dat wij wel een hobby hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:33 schreef Unites het volgende:
Awh thanks.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:47 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog wel achter de oplossing komt. Vriend en ik hebben al een uurtje zitten kijken,uitvergroten,draaien enzovoort
Wel ultra leuk zo'n kaart! *start zoektocht*quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Awh thanks.Ik laat het zeker weten
Tot hij liegt en iedereen z'n tijd aan het verdoen is, haha! En die verzender maar lachen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:11 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Wel ultra leuk zo'n kaart! *start zoektocht*
En dan zie jij het natuurlijk directquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:11 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Wel ultra leuk zo'n kaart! *start zoektocht*
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Tot hij liegt en iedereen z'n tijd aan het verdoen is, haha! En die verzender maar lachen.
Goede insteek, maar zou slim zijn om dát dan op zijn profiel te zetten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:31 schreef Mokkels het volgende:
Kreeg dit als Hurray van die man uit Zwitserland met niks op z'n profiel.
"Besten Dank für die schöne Postkarte mit der Windmühle (Wassermühle)
und für die bunten Briefmarken.
Zu meinem "Profil".
Auf meinem Profil habe ich bewusst
keine Vorlieben aufgeführt.
So lasse ich jeder Absenderin, jedem
Absender die freie Auswahl der Postkarte.
Auch will ich niemandem vorschreiben
welche Karten ich nicht wünsche.
Das wiederum finde ich unhöflich.
(Einem geschenkten Gaul schaut
man nicht ins Maul).
So sind bei mir auch Karten aus
der "Restenwaren-Kiste" willkommen.
Gruss aus Stein am Rhein, "mapson".
www.steinamrhein.ch"
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Tot hij liegt en iedereen z'n tijd aan het verdoen is, haha! En die verzender maar lachen.
Dat zou wel een stunt zijn, inderdaad!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef kvd het volgende:
[..]![]()
Leuk idee om dat bij al je kaarten te doen haha
Dat vond ik dus ook..quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Goede insteek, maar zou slim zijn om dát dan op zijn profiel te zetten.
Zover ik weet moet je dat ding steeds nat maken voor gebruik. En na het tijdje verdampt het water uiteraard, dan gewoon weer nat maken als je 'm wilt gebruiken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:06 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
[..]
Dat zou wel een stunt zijn, inderdaad!![]()
Even wat anders: hoe werkt zo'n postzegelbevochtiger? Ik heb er een gekregen van PMK, maar er zit geen handleiding bij. Ik dacht dat je er water op moest gooien, maar nu (nog geen 24u later) is dat ding alweer droog..?
Oké, alleen handig als je heel veel moet plakken dus...quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:11 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Zover ik weet moet je dat ding steeds nat maken voor gebruik. En na het tijdje verdampt het water uiteraard, dan gewoon weer nat maken als je 'm wilt gebruiken.
Ga jij nou maar weer slechte enquetes maken over de postcode loterij en zorgen dat je cijfer voor Nederlands omhoog gaat.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:33 schreef Unites het volgende:
Verschrikkelijk, he? Ik heb het in mijn commentaar erbij gezet. Ongelooflijk voor een directeur van zo'n bedrijf...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:14 schreef M-etje het volgende:
Heb hem net getekend. Ik mocht niet tekenen met alleen mijn voornaam omdat het dan minder geloofwaardig over zou komen, maar ik hoop toch niet dat de petitie aangeboden wordt zoals 'ie op de website staat. Over ongeloofwaardig gesproken met al die taalfouten!
Ik ook. Vreselijk zeg zo kan het toch niet. Heb m ook maar even gedeeld op facebook. Hoop dat het helpt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:47 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, he? Ik heb het in mijn commentaar erbij gezet. Ongelooflijk voor een directeur van zo'n bedrijf...
Is het wel iets van PMK ik zie op hun site geen link naar deze petitie,.(of ik kijk niet goed)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:29 schreef Achtentachtig het volgende:
Hebben jullie de petitie van PMK gezien? http://www.postzegelfraude.nl/
Die man (De Ruiter) is de eigenaar van PMK, rechts in de balk op de petitie paginaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:40 schreef janeway het volgende:
[..]
Is het wel iets van PMK ik zie op hun site geen link naar deze petitie,.(of ik kijk niet goed)
Ik wil liever ook geen religieuze kaarten ontvangen, maar dat ene kruis zou me echt geen drol uitmaken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:17 schreef Mokkels het volgende:
Mijn kaartjes van de afgelopen tijd gekregen:
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/GB-401847
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/FR-264908
^ ook al is deze van Dali, toch vind ik hem niet leuk..heb speciaal gevraagd om géén religieuze kaartjes te sturen staat hier wel een kruis op..^
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/DE-1968101
^Deze was van glimmend, zilver papier dus die kwam niet zo goed uit de scan..^
En verstuurd:
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1719927
Ik sta dus weer met 2 gekregen voor...
Nja niet alleen dat kruis maakt me uit maar helemaal.. volgens mij zijn het ook allemaal van die 'heilige' gebouwen.. Vind het gewoon een beetje een mehh kaart..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik wil liever ook geen religieuze kaarten ontvangen, maar dat ene kruis zou me echt geen drol uitmaken.
Deze heb ik vandaag naar Amerika verstuurd:
[ afbeelding ]
Ik heb een ronde hoekpons gekocht, dus ik ben nu bij bijna al m'n kaarten de hoeken aan het rond ponzen. Vind ik zo veel leuker staan!
Staat er ook op de kaart hoe hij heet? Wordt nu nieuwsgierigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:38 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Nja niet alleen dat kruis maakt me uit maar helemaal.. volgens mij zijn het ook allemaal van die 'heilige' gebouwen.. Vind het gewoon een beetje een mehh kaart..
En waar kun je zo'n pons kopen?Dat vind ik namelijk ook véél mooier bij sommige kaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |