Ja, succes om Oxford binnen te komen. Je zal het nodig hebben!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Sowieso kunstgeschiedenis studeren aan Oxford
Eton toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, succes om Oxford binnen te komen. Je zal het nodig hebben!
Ga naar Westminster tot je 18e en dan maak je een redelijke kans
weet ikquote:
Dat bedoel ik ja, dat noemen e tegenwoordig directeur van een rabobank, en geloof me, die functie is toch redelijk prestigieus, veel kans om op te klimmen etc.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Directeur van een regiobank bedoel je. Dus bijvoorbeeld Rabobank Aalsmeer/Uithoorn
Tuurlijk kan dat niet manquote:Op maandag 25 februari 2013 15:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik denk dat jij aan een gevalletje tunnelvisie ''Met de opleiding kunstgeschiedenis kan ik overal terecht'' lijd
Op zich wil ik wel wedden, als ik op Oxford wordt toegelaten betaal jij mijn boeken.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, succes om Oxford binnen te komen. Je zal het nodig hebben!
Ga naar Westminster tot je 18e en dan maak je een redelijke kans
Net kon je nog directeur van dit en dat worden, de politiek in etc etc.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, dat noemen e tegenwoordig directeur van een rabobank, en geloof me, die functie is toch redelijk prestigieus, veel kans om op te klimmen etc.
[..]
Tuurlijk kan dat niet man
Ik hang sowieso al jouw posts boven mijn bedquote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
weet ik![]()
uitprinten en hangen boven mn bed. Historisch moment allusz
Man man man man, dat gaat met geen een opleiding makkelijk, natuurlijk is daar veel meer voor nodig!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Net kon je nog directeur van dit en dat worden, de politiek in etc etc.
Eton is een boarding school. Die is niet perse beter dan bijvoorbeeld Harrowquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hang sowieso al jouw posts boven mijn bed
Ik ken iemand die dat is en die is midden 50. Wie van 30 is dat dan en waar?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, dat noemen e tegenwoordig directeur van een rabobank, en geloof me, die functie is toch redelijk prestigieus, veel kans om op te klimmen etc.
[..]
Tuurlijk kan dat niet man
Heb je het beetje hoog in je bol ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |