Ja, succes om Oxford binnen te komen. Je zal het nodig hebben!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Sowieso kunstgeschiedenis studeren aan Oxford
Eton toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, succes om Oxford binnen te komen. Je zal het nodig hebben!
Ga naar Westminster tot je 18e en dan maak je een redelijke kans
weet ikquote:
Dat bedoel ik ja, dat noemen e tegenwoordig directeur van een rabobank, en geloof me, die functie is toch redelijk prestigieus, veel kans om op te klimmen etc.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Directeur van een regiobank bedoel je. Dus bijvoorbeeld Rabobank Aalsmeer/Uithoorn
Tuurlijk kan dat niet manquote:Op maandag 25 februari 2013 15:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik denk dat jij aan een gevalletje tunnelvisie ''Met de opleiding kunstgeschiedenis kan ik overal terecht'' lijd
Op zich wil ik wel wedden, als ik op Oxford wordt toegelaten betaal jij mijn boeken.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, succes om Oxford binnen te komen. Je zal het nodig hebben!
Ga naar Westminster tot je 18e en dan maak je een redelijke kans
Net kon je nog directeur van dit en dat worden, de politiek in etc etc.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, dat noemen e tegenwoordig directeur van een rabobank, en geloof me, die functie is toch redelijk prestigieus, veel kans om op te klimmen etc.
[..]
Tuurlijk kan dat niet man
Ik hang sowieso al jouw posts boven mijn bedquote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
weet ik![]()
uitprinten en hangen boven mn bed. Historisch moment allusz
Man man man man, dat gaat met geen een opleiding makkelijk, natuurlijk is daar veel meer voor nodig!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Net kon je nog directeur van dit en dat worden, de politiek in etc etc.
Eton is een boarding school. Die is niet perse beter dan bijvoorbeeld Harrowquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hang sowieso al jouw posts boven mijn bed
Ik ken iemand die dat is en die is midden 50. Wie van 30 is dat dan en waar?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, dat noemen e tegenwoordig directeur van een rabobank, en geloof me, die functie is toch redelijk prestigieus, veel kans om op te klimmen etc.
[..]
Tuurlijk kan dat niet man
Heb je het beetje hoog in je bol ja?quote:
Over Eton gesproken, wat vind jij van Cameron?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eton is een boarding school. Die is niet perse beter dan bijvoorbeeld Harrow
Het is een klassieke school voor de adelijken en veel mensen uit de politiek. Maar bijna de helft van de studenten van Westminster gaan naar Oxford en Cambridge
Er zijn veel goede scholen. St Pauls is ook heel goed bijvoorbeeld. Allemaal privé scholen en die maken het makkelijker om binnen te komen
Okay en als je niet wordt toegelaten betaal jij mij die waardequote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Op zich wil ik wel wedden, als ik op Oxford wordt toegelaten betaal jij mijn boeken.
Ja maar een papiertje van de kunstopleiding is daar geen vereiste vanquote:Op maandag 25 februari 2013 15:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Man man man man, dat gaat met geen een opleiding makkelijk, natuurlijk is daar veel meer voor nodig!
Als je dan toch negatief wilt doen moet je wel opletten. Hij had post 301 en vroeg mij per DM te openen. Je kunt dus je duimpje weer opbergenquote:
Heppie was sarcastischquote:Op maandag 25 februari 2013 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je dan toch negatief wilt doen moet je wel opletten. Hij had post 301 en vroeg mij per DM te openen. Je kunt dus je duimpje weer opbergen
Sommige vinden van wel omdat ik graag kunstgeschiedenis wil gaan studeren laterquote:Op maandag 25 februari 2013 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je het beetje hoog in je bol ja?
Wat dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Boardingschoolsslechte ervaring ermee
Dan geef ik je ¤20,-quote:Op maandag 25 februari 2013 15:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay en als je niet wordt toegelaten betaal jij mij die waarde
Maar dan heb je het toch juist niet hoog in je bol?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sommige vinden van wel omdat ik graag kunstgeschiedenis wil gaan studeren laterof iets met literatuur
was gewoon niet fijnquote:Op maandag 25 februari 2013 15:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Dan geef ik je ¤20,-
nee, geloof ik nietquote:Op maandag 25 februari 2013 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je dan toch negatief wilt doen moet je wel opletten. Hij had post 301 en vroeg mij per DM te openen. Je kunt dus je duimpje weer opbergen
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik postte door het slotje per ongeluk
Waarom wil je dat weten? En daarna Boris?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Over Eton gesproken, wat vind jij van Cameron?
quote:
Balen dit, begon me net beter te voelen dan julliequote:Op maandag 25 februari 2013 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan heb je het toch juist niet hoog in je bol?
lever je badge en je wapen in, dit is de laatste keerquote:Op maandag 25 februari 2013 15:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik postte door het slotje per ongeluk
Sorry meneerquote:Op maandag 25 februari 2013 15:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lever je badge en je wapen in, dit is de laatste keer
Nee, laten we om een gelijk bedragen wedden. Laten we zeggen £1,000quote:Op maandag 25 februari 2013 15:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Dan geef ik je ¤20,-
Dat mag, ik twijfel ook wel eens, maar nooit te lang.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Bannen die 2Happy4U hij twijfelde aan stuart
Ik wil je subtiel laten beginnen over je politieke standpuntenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? En daarna Boris?
Jammerquote:Op maandag 25 februari 2013 15:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Balen dit, begon me net beter te voelen dan jullie
Je blauwe kleurtje ook weg!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sorry meneer
* LompeHork druipt af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |