Ja, succes om Oxford binnen te komen. Je zal het nodig hebben!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Sowieso kunstgeschiedenis studeren aan Oxford
Eton toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, succes om Oxford binnen te komen. Je zal het nodig hebben!
Ga naar Westminster tot je 18e en dan maak je een redelijke kans
weet ikquote:
Dat bedoel ik ja, dat noemen e tegenwoordig directeur van een rabobank, en geloof me, die functie is toch redelijk prestigieus, veel kans om op te klimmen etc.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Directeur van een regiobank bedoel je. Dus bijvoorbeeld Rabobank Aalsmeer/Uithoorn
Tuurlijk kan dat niet manquote:Op maandag 25 februari 2013 15:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik denk dat jij aan een gevalletje tunnelvisie ''Met de opleiding kunstgeschiedenis kan ik overal terecht'' lijd
Op zich wil ik wel wedden, als ik op Oxford wordt toegelaten betaal jij mijn boeken.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, succes om Oxford binnen te komen. Je zal het nodig hebben!
Ga naar Westminster tot je 18e en dan maak je een redelijke kans
Net kon je nog directeur van dit en dat worden, de politiek in etc etc.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, dat noemen e tegenwoordig directeur van een rabobank, en geloof me, die functie is toch redelijk prestigieus, veel kans om op te klimmen etc.
[..]
Tuurlijk kan dat niet man
Ik hang sowieso al jouw posts boven mijn bedquote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
weet ik![]()
uitprinten en hangen boven mn bed. Historisch moment allusz
Man man man man, dat gaat met geen een opleiding makkelijk, natuurlijk is daar veel meer voor nodig!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Net kon je nog directeur van dit en dat worden, de politiek in etc etc.
Eton is een boarding school. Die is niet perse beter dan bijvoorbeeld Harrowquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hang sowieso al jouw posts boven mijn bed
Ik ken iemand die dat is en die is midden 50. Wie van 30 is dat dan en waar?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, dat noemen e tegenwoordig directeur van een rabobank, en geloof me, die functie is toch redelijk prestigieus, veel kans om op te klimmen etc.
[..]
Tuurlijk kan dat niet man
Heb je het beetje hoog in je bol ja?quote:
Over Eton gesproken, wat vind jij van Cameron?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eton is een boarding school. Die is niet perse beter dan bijvoorbeeld Harrow
Het is een klassieke school voor de adelijken en veel mensen uit de politiek. Maar bijna de helft van de studenten van Westminster gaan naar Oxford en Cambridge
Er zijn veel goede scholen. St Pauls is ook heel goed bijvoorbeeld. Allemaal privé scholen en die maken het makkelijker om binnen te komen
Okay en als je niet wordt toegelaten betaal jij mij die waardequote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Op zich wil ik wel wedden, als ik op Oxford wordt toegelaten betaal jij mijn boeken.
Ja maar een papiertje van de kunstopleiding is daar geen vereiste vanquote:Op maandag 25 februari 2013 15:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Man man man man, dat gaat met geen een opleiding makkelijk, natuurlijk is daar veel meer voor nodig!
Als je dan toch negatief wilt doen moet je wel opletten. Hij had post 301 en vroeg mij per DM te openen. Je kunt dus je duimpje weer opbergenquote:
Heppie was sarcastischquote:Op maandag 25 februari 2013 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je dan toch negatief wilt doen moet je wel opletten. Hij had post 301 en vroeg mij per DM te openen. Je kunt dus je duimpje weer opbergen
Sommige vinden van wel omdat ik graag kunstgeschiedenis wil gaan studeren laterquote:Op maandag 25 februari 2013 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je het beetje hoog in je bol ja?
Wat dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Boardingschoolsslechte ervaring ermee
Dan geef ik je ¤20,-quote:Op maandag 25 februari 2013 15:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay en als je niet wordt toegelaten betaal jij mij die waarde
Maar dan heb je het toch juist niet hoog in je bol?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sommige vinden van wel omdat ik graag kunstgeschiedenis wil gaan studeren laterof iets met literatuur
was gewoon niet fijnquote:Op maandag 25 februari 2013 15:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Dan geef ik je ¤20,-
nee, geloof ik nietquote:Op maandag 25 februari 2013 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je dan toch negatief wilt doen moet je wel opletten. Hij had post 301 en vroeg mij per DM te openen. Je kunt dus je duimpje weer opbergen
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik postte door het slotje per ongeluk
Waarom wil je dat weten? En daarna Boris?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Over Eton gesproken, wat vind jij van Cameron?
quote:
Balen dit, begon me net beter te voelen dan julliequote:Op maandag 25 februari 2013 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan heb je het toch juist niet hoog in je bol?
lever je badge en je wapen in, dit is de laatste keerquote:Op maandag 25 februari 2013 15:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik postte door het slotje per ongeluk
Sorry meneerquote:Op maandag 25 februari 2013 15:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lever je badge en je wapen in, dit is de laatste keer
Nee, laten we om een gelijk bedragen wedden. Laten we zeggen £1,000quote:Op maandag 25 februari 2013 15:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Dan geef ik je ¤20,-
Dat mag, ik twijfel ook wel eens, maar nooit te lang.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Bannen die 2Happy4U hij twijfelde aan stuart
Ik wil je subtiel laten beginnen over je politieke standpuntenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? En daarna Boris?
Jammerquote:Op maandag 25 februari 2013 15:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Balen dit, begon me net beter te voelen dan jullie
Je blauwe kleurtje ook weg!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sorry meneer
* LompeHork druipt af.
Ook ja en de leraren. Maar ik was ook 8 en veel te aardig en naïfquote:
Ik kan mezelf niet schilderenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je blauwe kleurtje ook weg!
hihihihiquote:Op maandag 25 februari 2013 15:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat mag, ik twijfel ook wel eens, maar nooit te lang.
Dat begrijp ik. Ik ga daar niet op in maar je mag best weten dat ik rechts denk en stem.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil je subtiel laten beginnen over je politieke standpunten
Correct, ik heb altijd Statham-UI's (en daarvoor had ik nog een hark als UI, ooit).quote:Op maandag 25 februari 2013 15:23 schreef nodig het volgende:
[..]
hihihihi
Vette UI, dat is Jason Statham toch?
PVV'er gespotquote:Op maandag 25 februari 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik ga daar niet op in maar je mag best weten dat ik rechts denk en stem.
of een transformerquote:Op maandag 25 februari 2013 15:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Correct, ik heb altijd Statham-UI's (en daarvoor had ik nog een hark als UI, ooit).
Hij is een coole gozertquote:Op maandag 25 februari 2013 15:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Correct, ik heb altijd Statham-UI's (en daarvoor had ik nog een hark als UI, ooit).
Ik woon al 7 jaar niet meer in Nederland en stem daar ook nietquote:
doei hypo en hepquote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Hypo en ik gaan nu weg, nog 15 minuten samen zijn dan in de bus ciao
Dat weet ik, en iedereen mag z'n mening hebben, mij part stem je op de NBP. (hoewel ik het daar zelf niet in kan vinden).quote:Op maandag 25 februari 2013 15:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon al 7 jaar niet meer in Nederland en stem daar ook niet
Ik zou overigens VVD stemmen in NL. Niet omdat ik het helemaal met hun eens ben hoor. Het is de enige partij waar ik een beetje bij pas.
#strugglesquote:Op maandag 25 februari 2013 15:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
wauw ik loop echt mijn tijd te verdoen
Zijn jullie samen nu dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Hypo en ik gaan nu weg, nog 15 minuten samen zijn dan in de bus ciao
De keuze is te groot in NL en daardoor moeten ze altijd concessies doen. Rommelig systeem welquote:Op maandag 25 februari 2013 15:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat weet ik, en iedereen mag z'n mening hebben, mij part stem je op de NBP. (hoewel ik het daar zelf niet in kan vinden).
Ik stem VVD omdat het het meest bij mij past en ik mij wel redelijk tot goed kan vinden in hun standpunten/partijprogramma. Sommige andere standpunten vind ik ook meer dan prima (PvdA heeft zo ook wel wat aardige dingen).
Best vervelend welquote:
Klopt. Mag wat mij betreft ook uitgedund worden (4 tot 5 partijen), zou ideaal zijn. Maar hé, je kunt natuurlijk niet zonder de Partij voor de Dierenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
De keuze is te groot in NL en daardoor moeten ze altijd concessies doen. Rommelig systeem wel
50+ is op dit moment groter dan het CDAquote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Mag wat mij betreft ook uitgedund worden (4 tot 5 partijen), zou ideaal zijn. Maar hé, je kunt natuurlijk niet zonder de Partij voor de Dieren_!
jaquote:Op maandag 25 februari 2013 15:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zijn jullie samen nu dan?
Oh maar dat vind ik niet erg. Ik ben sowieso niet zo van de CDA, ik heb het niet zo op gelovigenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
50+ is op dit moment groter dan het CDA
Inderdaad, iets van 3, 4 en maximaal 5 partijen zou al een hele vooruitgang zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Mag wat mij betreft ook uitgedund worden (4 tot 5 partijen), zou ideaal zijn. Maar hé, je kunt natuurlijk niet zonder de Partij voor de Dieren_!
Hahaquote:Op maandag 25 februari 2013 15:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh maar dat vind ik niet erg. Ik ben sowieso niet zo van de CDA, ik heb het niet zo op gelovigen
hypo heeft vrije dag.en ik ben vrijquote:
Exact. Ik denk dat 3 te weinig is trouwens (wisselvallige Hollanders, je kent het wel).quote:Op maandag 25 februari 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad, iets van 3, 4 en maximaal 5 partijen zou al een hele vooruitgang zijn
Hadden ze moeten bedenken toen ze een naam uit zochtenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaMwah ligt eraan. als je het gewoon gescheiden houdt.
CDA is nog niet heel erg hoor. Beter dan de CU of de SGPquote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact. Ik denk dat 3 te weinig is trouwens (wisselvallige Hollanders, je kent het wel).
[..]
Hadden ze moeten bedenken toen ze een naam uit zochten
Dat is waar, maar toch "Christen Democratisch Appel" (hihi omdat appel) klinkt gewoon niet zo lekker. Trouwens, de SGP vind ik nog wel een aardige partij op wat punten, lekker ouderwetschquote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
CDA is nog niet heel erg hoor. Beter dan het CU of de SGP
St Paul's en Westminster ken ik trouwens best goed aangezien ik daar nog wel eens komquote:Op maandag 25 februari 2013 15:30 schreef Stuart het volgende:
Pizza, dit artikel is wel leuk voor je trouwens
http://www.bbc.co.uk/news/education-14069516
Five schools 'send more to Oxbridge than 2,000 others'
Four independent schools - Eton, Westminster, St Paul's Boys and St Paul's Girls - and state-funded Hills Road Sixth Form College in Cambridge, together sent 946 pupils to Oxford and Cambridge between 2007 and 2009.
ze zegt toch tegen mij; ga weg debiel :S.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom moet ze weg, deze slowchat is voor iedereen hoor
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is waar, maar toch "Christen Democratisch Appel" (hihi omdat appel) klinkt gewoon niet zo lekker. Trouwens, de SGP vind ik nog wel een aardige partij op wat punten, lekker ouderwetsch
Waarom heb ik geen vrijquote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hypo heeft vrije dag.en ik ben vrij
Nee nee dat niet!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]Vrouwen weren enzo. Daar ben je wel van?
Jij bent meer een niemand.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:34 schreef utopie het volgende:
[..]
ze zegt toch tegen mij; ga weg debiel :S.
Doe je nou zo dom, of ben je dom geboren ?
Zo ben ik geboren, daar kan ik niets aan doen. en ik wil dat je stopt met mij daarmee te pesten!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:34 schreef utopie het volgende:
[..]
ze zegt toch tegen mij; ga weg debiel :S.
Doe je nou zo dom, of ben je dom geboren ?
Sorry man, ik vroeg me alleen af of je vroeger ooit knap bent geweest, of dat je zo bent geborenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zo ben ik geboren, daar kan ik niets aan doen. en ik wil dat je stopt met mij daarmee te pesten!
Oxford sowiesoquote:Op maandag 25 februari 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, ik heb mijn punt 'gemaakt' dat het dus vooral belangrijk is hier naar welke school je gaat
Bam pizza slaat toequote:Op maandag 25 februari 2013 15:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij bent meer een niemand.
Anders wat?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:37 schreef utopie het volgende:
[..]
Ga jij nou maar niet stoer lopen doen
Ohja, het deed ook zo'n pijn...quote:Op maandag 25 februari 2013 15:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben volgens jou dan wel niet de knapste, maar ik leg je wel met een stoot neer
En ik jouquote:Op maandag 25 februari 2013 15:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben volgens jou dan wel niet de knapste, maar ik leg je wel met een stoot neer
Nee dat valt me wel van haar tegen, straks begint ze op jou te lijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:37 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik ben niet naar Oxford of Cambridge geweest maar je toekomst zit wel goed als je daar je opleiding volgt. Maar om daar binnen te komen, zo blijkt uit onderzoek. is nog niet zo makkelijk en de dure private/public schools zijn met een handjevol meer aanwezig dan 2000 andere scholenquote:
Maar jij bent erquote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef LompeHork het volgende:
Ja, hou even op zeg, lekker gezellig zo.
We komen hier toch om te rellen gvdquote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef LompeHork het volgende:
Echt wel, in het echte leven ben ik een dun mager ventje met slungelig stekeltjeshaar toch Hork?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef utopie het volgende:
[..]
Ohja, het deed ook zo'n pijn...Volgens mij ben jij zo'n eckte toetsenbordmitrailleur
Snel weer aan het werk LH hoef je deze boel niet te modererenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef LompeHork het volgende:
Ditquote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We komen hier toch om te rellen gvd
Gewoon yolo togquote:
Ik praat tegen pizza, grapjes ditdat jeweetquote:Op maandag 25 februari 2013 15:37 schreef utopie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel inderdaad, dat zijn toch scholen welke zó hoog aangeschreven staan dat er altijd wel wat mee te behalen valt.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet naar Oxford of Cambridge geweest maar je toekomst zit wel goed als je daar je opleiding volgt. Maar om daar binnen te komen, zo blijkt uit onderzoek. is nog niet zo makkelijk en de dure private/public schools zijn met een handjevol meer aanwezig dan 2000 andere scholen
Hahahha grapjes ditdat jeweet kusjekroel yolo skittie xdxdxdquote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik praat tegen pizza, grapjes ditdat jeweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat kan ik reddenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kom Utrecht centraal over 3 kwartier dan
knikkeren.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef nodig het volgende:
[..]
En dat kan ik redden![]()
Wou je flippo's ruilen of wat?
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We komen hier toch om te rellen gvd
Ga maar lekker in ONZ een topic openen ofzo. En doe het daar.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef utopie het volgende:
[..]
Hahahha grapjes ditdat jeweet kusjekroel yolo skittie xdxdxdstahp gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Je moet ook bepaalde cijfers hebben, speciale testen enzo doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel inderdaad, dat zijn toch scholen welke zó hoog aangeschreven staan dat er altijd wel wat mee te behalen valt.
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat je je daar ook gewoon kon aanmelden, maar het zal dan waarschijnlijk gaan op loting of iets dergelijks (en wat de ouders in kunnen brengen waarschijnlijk)
Ik had laatst een meesterlijke topic in ONZ gemaakt, maar die werd dicht gegooidquote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ga maar lekker in ONZ een topic openen ofzo. En doe het daar.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef utopie het volgende:
[..]
Hahahha grapjes ditdat jeweet kusjekroel yolo skittie xdxdxdWacht, ze was niet duidelijk, het is niet haar bedoeling dat je nog op haar reageert, ik denk, ik zeg het maar even, want kennelijk is het moeilijk te bevatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Je kunt ook wel proberen daar binnen te komen maar het is ook een beetje politiek spelletje zeg maar. De kinderen met heel rijke ouders komen daar duidelijk veel makkelijker binnen. Anders kun je ook niet eerst naar Eton, Westminster of St Paul's. Die scholen kosten zomaar 25,000 euro per jaarquote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel inderdaad, dat zijn toch scholen welke zó hoog aangeschreven staan dat er altijd wel wat mee te behalen valt.
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat je je daar ook gewoon kon aanmelden, maar het zal dan waarschijnlijk gaan op loting of iets dergelijks (en wat de ouders in kunnen brengen waarschijnlijk)
Maar dan moet jij mijn rotzooi op gaan ruimenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ga maar lekker in ONZ een topic openen ofzo. En doe het daar.
Nee ik ruil alleen Pokemonkaarten#nERDquote:
Ik heb jou de afgelopen 2 jaar geen goed topic zien openenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:41 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik had laatst een meesterlijke topic in ONZ gemaakt, maar die werd dicht gegooid
Ja, dat wist ik trouwens wel, ook niet verwonderlijk trouwens, zo kunnen ze natuurlijk de parels er uit vissenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moet ook bepaalde cijfers hebben, speciale testen enzo doen.
Teken bezwaar aan dang!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:41 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik had laatst een meesterlijke topic in ONZ gemaakt, maar die werd dicht gegooid
Net wou je nog knikkerenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ruil alleen Pokemonkaarten#nERD
Oh, 25k "valt nog mee", relatief gezien.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt ook wel proberen daar binnen te komen maar het is ook een beetje politiek spelletje zeg maar. De kinderen met heel rijke ouders komen daar duidelijk veel makkelijker binnen. Anders kun je ook niet eerst naar Eton, Westminster of St Paul's. Die scholen kosten zomaar 25,000 euro per jaar
Gewoon knikkeren met pokemon kaarten togquote:Op maandag 25 februari 2013 15:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Net wou je nog knikkeren![]()
KNIKKERBITCH!
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon knikkeren met pokemon kaarten tog
Boarding is duurderquote:Op maandag 25 februari 2013 15:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, 25k "valt nog mee", relatief gezien.
Sgoed mang, *terugzoekt een topic uit 2011quote:Op maandag 25 februari 2013 15:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik trouwens wel, ook niet verwonderlijk trouwens, zo kunnen ze natuurlijk de parels er uit vissen
[..]
Teken bezwaar aan dang!
travoquote:
Pokemonknikkersquote:Op maandag 25 februari 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon knikkeren met pokemon kaarten tog
Fiiiiiiew, dat is niet mis inderdaadquote:Op maandag 25 februari 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Boarding is duurder
http://www.westminster.org.uk/admissions/fees.html (voorbeeld van Westminster)
Jeweettoch oneluv.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:43 schreef utopie het volgende:
[..]
Sgoed mang, *terugzoekt een topic uit 2011
Het stoort mij ook wel eigenlijk. Maar goed, daar is niets aan te doen en ik heb nu geen tijd om er verder op in te gaan helaasquote:Op maandag 25 februari 2013 15:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fiiiiiiew, dat is niet mis inderdaad
En dan zeuren ze hier over de prijzen, bizar
[..]
Jeweettoch oneluv.
Andere keerquote:Op maandag 25 februari 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het stoort mij ook wel eigenlijk. Maar goed, daar is niets aan te doen en ik heb nu geen tijd om er verder op in te gaan helaas
Stiekem deed ik gewoon mee met de rest, kuddegedragquote:Op maandag 25 februari 2013 15:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mensen geven om mij. Luek.
Nee hoor. Puur uit beleefdheid reageren.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ik niet xdxdquote:Op maandag 25 februari 2013 15:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Altijd jeweet.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Niks manquote:Op maandag 25 februari 2013 15:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
utopie liefje.. wats aan de hand?
Zo die heeft er zin inquote:Op maandag 25 februari 2013 15:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
NRChebben ze een foto reportage van de oscars, zetten ze deze erstussen
[ afbeelding ]
Ik zou haar doenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
Kristen Steward?quote:
hahahaquote:Op maandag 25 februari 2013 15:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ze heeft vast een leuk karakter
Klinkt gezelligquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
In de comments:
Volgens mij is dat 'vrolijk' bij haar
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LEAVE KIRSTEN ALOOOOOONE
alvast gefeliciteerd enzoquote:
quote:Top 100 voor reeks "Jong! slowchat 1" van 23-11-2012 t/m 26-02-2013
nr / aantal posts / gebruiker
001 19805 promisionxexposed
002 14824 supersof
003 11241 Stuart
004 10965 JRRY
005 09253 Fok-it
006 08075 Pizza_Pepperoni
007 07606 Vinniiee
008 06626 AppelCake
009 06534 Ga.aguyim
010 05421 Rockiejj
011 05402 Hypocriet
012 05384 Taexon
013 05355 VoornaamAchternaam
014 05078 LittleBrownie
015 05013 OmgevallenFlat
016 04812 Angel-Joy
017 04442 msacras
018 03766 hamerhaaitje
019 03718 Dientje12
020 03599 Ro-ald
021 02339 nodig
022 02098 ch0c0l0c0
023 01911 2Happy4U
024 01397 Beach
025 01320 Faux.
026 01213 EugeneKrabs
027 01064 LETMEIN
028 00961 Conflict
029 00913 Spaghettivreter
030 00875 Kimberliedje
031 00786 ChesterPerry
032 00763 timmmmm
033 00653 Bitterlemon
034 00624 Nestalgie
035 00596 badschaap
036 00544 LompeHork
037 00475 krullenbolletje
038 00455 Akantha
039 00447 Monsieursander
040 00421 FL_Freak
041 00404 Zweetteef
042 00386 Plastic_zak
043 00367 IlBacio
044 00361 BBQSausage
044 00361 Demon_from_heaven
046 00325 AldoTheApache
047 00303 pannenkoekeneter
048 00300 kanovinnie
049 00280 j95
050 00279 Onorgineel
051 00273 Adames
052 00270 Chocoprince
053 00269 plopkweker
054 00268 AnimeFan
055 00264 Oceanview
056 00255 TBakkert
057 00245 Guus_Geluk7
058 00238 RetRy32
059 00236 Argo
060 00221 Snowbells
061 00219 Geo4kant
062 00214 Tjacka
063 00209 Ajacied422
064 00188 SpaceInvaders
065 00175 Bendoe
066 00166 gogosweden
067 00164 Bustin_Beeber
068 00154 Flippiee
068 00154 heloef
068 00154 inhetvliegtuigoverdezee
071 00146 Watertornado
072 00138 Typisch
073 00135 -niemand-
073 00135 Drabit
075 00122 Crocodi1e
076 00120 Oerbeer
077 00115 Vaseline_
078 00112 bjanaan
079 00097 Dr.Mikey
080 00092 doeterniettoe123
081 00091 1410
082 00089 Tyron
083 00081 Flodder450
083 00081 utopie
085 00080 tompsv18
086 00075 Rezania
086 00075 arachide.
088 00072 Klinkerbotsing
089 00071 Aardappelschijf
090 00066 Ahmad1nejad
091 00064 technicalx
092 00061 KingRoland
093 00059 Euribob
094 00050 InktvisHaak
095 00049 ImTheBase
096 00047 Miniem
096 00047 pimmetje2010
098 00045 Dark_Angelus
098 00045 leeell
100 00041 Faaluser
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Nu kan je het vergeten bij Sofquote:
Daar gaat Appel's zogenaamde titel.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze heeft geneukt met 11 fokkers zei ze, daarom is ze de hoofdslet van JNG SC.
Oh dan stuur ik haar wel ff een berichtjequote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef nodig het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef nodig het volgende:
[..]
AJ had er 10 hoor, ik had er 11quote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed goed, wel moe. En met jou?quote:
Ja, een beetje chagrijnig want ik moet veel leren.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed goed, wel moe. En met jou?
welk vak?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, een beetje chagrijnig want ik moet veel leren.
Welke periode bij geschiedenis?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles.
Begin vandaag maar met economie, Nederlands en geschiedenis.
ja daar word ik ook wel chaggo vanquote:Op maandag 25 februari 2013 16:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles.
Begin vandaag maar met economie, Nederlands en geschiedenis.
Dat met uhhhhhhh hoe noem je dat, middeleeuwen geloof ik. En met Karel de Grote enzo, en het fedolaisme.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Welke periode bij geschiedenis?
Heb je die methode, met dat je aan het eind van de paragraaf beneden in de hoek zo'n blokje hebt, over bijvoorbeeld geld of een koopman?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat met uhhhhhhh hoe noem je dat, middeleeuwen geloof ik. En met Karel de Grote enzo, en het fedolaisme.
Dan ben jij de hoofdslet!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
AJ had er 10 hoor, ik had er 11
Geen zin om te kijken, maar het is een saai boek met heel veel tekst en plaatjes, vrij nieuw en een kutwerkboek waarin je niet mag schrijven waardoor ik al helemaal geen flikker uitvoer.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je die methode, met dat je aan het eind van de paragraaf beneden in de hoek zo'n blokje hebt, over bijvoorbeeld geld of een koopman?
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan ben jij de hoofdslet!
AJ is de hoofdslet onder de asians
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan ben jij de hoofdslet!
AJ is de hoofdslet onder de asians
Die heb ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 16:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Geen zin om te kijken, maar het is een saai boek met heel veel tekst en plaatjes, vrij nieuw en een kutwerkboek waarin je niet mag schrijven waardoor ik al helemaal geen flikker uitvoer.
Overheersende kleuren in het design zijn een lichte donkerblauw, paars enzo.
Ja, en wat had je en hoe had je geleerd? Had je ook H3&H4?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Ik heb de toets al gehad
H3&H4 ja, twee keer goed doorgelezen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, en wat had je en hoe had je geleerd? Had je ook H3&H4?
Ja en wat had je?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
H3&H4 ja, twee keer goed doorgelezen.
nerdquote:
Nerd, dat is hier nog nooit gebeurd met GS man.quote:
Ik sta een 8 voor gymquote:Op maandag 25 februari 2013 16:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nerd, dat is hier nog nooit gebeurd met GS man.
Sta je überhaupt lager dan een 8 ergens voor (ik ken iemand wiens laagste cijfer op het vorige rapport een 7,7 was)
ja dus?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij doet natuurkunde studie drummertje
Nee. Mijn hoogste cijfer is natuurlijk voor Duits, een 9,4 nu.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
bsm? Is dat ook je hoogfste cijfer en favo vak?
ai das kut net geen 10quote:Op maandag 25 februari 2013 16:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee. Mijn hoogste cijfer is natuurlijk voor Duits, een 9,4 nu.
heul nietquote:
xdxdquote:Op maandag 25 februari 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zou een nerd ook zeggen xdxd
Jullie dansen bij gym?!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:37 schreef JRRY het volgende:
Gym een 7,8 komt omdat ik voor alles een 8 had behalve dansen, een 7,5.
3 cijfers ofzo
EN JIJ DAN!?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dat ook, je bent gewoon een nerdje
iewl nerd in de SC
vidsquote:Op maandag 25 februari 2013 16:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, en ik kon er best wel wat van maar mijn groepje niet.
Je staat hoger voor wis dan ik, een 6 ofzo geloof ik nu.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
EN JIJ DAN!?
Mijn hoogste cijfer is een 7,4 voor wis en mn laagste een 5,5 voor scheikunde
domme nerd dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
EN JIJ DAN!?
Mijn hoogste cijfer is een 7,4 voor wis en mn laagste een 5,5 voor scheikunde
quote:
Boefjequote:Op maandag 25 februari 2013 16:42 schreef JRRY het volgende:
Jullie houden mij van mijn werk en ik vind het wel prima zo.
quote:
Ik snap er geen kut van.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
Matcht met mijn celtics snapback
Veel te veel gedronken?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Griep al 8 dagen wat nog 9 dagen kan duren
Mijn moeder deze carnaval wel.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daar krijg je ook echt griep van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:21 schreef AppelCake het volgende:
Schrik niet.Ik kreeg een stijfjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik heb niet teveel gezopen, tevens wordt griep veroorzaakt door een virus genaamd influenza die zich verplaatst dmv speeksel etcquote:
Via een glas bier?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb niet teveel gezopen, tevens wordt griep veroorzaakt door een virus genaamd influenza die zich verplaatst dmv speeksel etc
Taxquote:Op maandag 25 februari 2013 17:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb niet teveel gezopen, tevens wordt griep veroorzaakt door een virus genaamd influenza die zich verplaatst dmv speeksel etc
Misschien heeft mijn moeder niet goed op de thermometer gekeken omdat ze nog dronken was.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |