Strak buikje dan welquote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Pizza, ik ben dan ook een oma van 55, niet doorvertellen hoor
ik ben echt kapot moequote:
Als hij zelf zegt dat hij dom is, laat hemquote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zegt ze niet, maar je bent wel erg kortzichtig
Oohja, maar Asian dus je ziet er gewoon nog uit als 16quote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Pizza, ik ben dan ook een oma van 55, niet doorvertellen hoor
ik blijf welquote:
Je ging ook kapot laat naar bed voor jou doenquote:
Buren maken herriequote:
Neequote:Op maandag 25 februari 2013 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ging ook kapot laat naar bed voor jou doenVolgens mij op het moment dat je zei: Oke tijd om te slapen viel je al dood neer
Dan wens je me gewoon geen weltrustenquote:
Ja je doet aan liposuctie?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks. Allemaal vet uit laten zuigen.
Tief lekker op debielquote:
True, over 5 jaar zak ik pas in een keer in elkaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oohja, maar Asian dus je ziet er gewoon nog uit als 16
nee tuurlijk nietquote:Op maandag 25 februari 2013 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan wens je me gewoon geen weltrustengrmbl
geylquote:Op maandag 25 februari 2013 14:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True, over 5 jaar zak ik pas in een keer in elkaar.
Weet niet precies wat kunstgeschiedenis inhoud maar lijkt me iets waarmee je later niet als schilder eindigt maar eerder als rondleider in een museum of kua docent of zoiets? Dan zit je wel goed natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En kunstgeschiedenis dan? Kunst is een ontzettend breed begrip, ik reken zelf bijvoorbeeld ook literatuur tot kunst, en dat is het ook in zekere zin. Het gaat toch veel verder dan alleen maar wat tekenen, of schrijven? Het is toch ook kritisch leren kijken en zelf nadenken, dus het is verre van nutteloos.
Het is nou gewoon eenmaal zo dat je een stuk meer talent moet hebben als je een muziek/artiest/kunstenaar opleiding moet hebben, dit moet je niet kiezen omdat het je het minst saai lijkt om te doen maar je moet er al echt goed in zijn op het middelbaar is mijn mening. Natuurlijk hou je altijd uitzonderingen die er wel gekomen zijn door geluk. Zanger Rinus is ook zo'n voorbeeld.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet je, de meeste mensen die worden aangenomen hebben allemaal talent, maar het gaat ook om geluk hebben en eruit springen, hoeveel moeite je ervoor doet.
Artiesten zoals Nicki Minaj ofzo hebben wel talent wil je zeggen?
Ga weg, alsjeblieft.
tr gemacht xdxdquote:
Ja en Botoxquote:Op maandag 25 februari 2013 14:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja je doet aan liposuctie?
quote:
o.a. Alexander Pechthold heeft geschiedenis gestudeerd.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Weet niet precies wat kunstgeschiedenis inhoud maar lijkt me iets waarmee je later niet als schilder eindigt maar eerder als rondleider in een museum of kua docent of zoiets? Dan zit je wel goed natuurlijk.
Dus je geeft toe dat het stompzinnig is om alle kunstopleidingen meteen als nutteloos af te doen?quote:[..]
Het is nou gewoon eenmaal zo dat je een stuk meer talent moet hebben als je een muziek/artiest/kunstenaar opleiding moet hebben, dit moet je niet kiezen omdat het je het minst saai lijkt om te doen maar je moet er al echt goed in zijn op het middelbaar is mijn mening. Natuurlijk hou je altijd uitzonderingen die er wel gekomen zijn door geluk. Zanger Rinus is ook zo'n voorbeeld.
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat het stompzinnig is om alle kunstopleidingen meteen als nutteloos af te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |