quote:
Nee mijn stijl is beetje casual/sportief.quote:
picsquote:Op maandag 25 februari 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mijn stijl is beetje casual/sportief.
Vestjes-Truien. Jeans. en wel hippe pattas
mijn stijl is nu zwerver, shirtje en joggingbroekquote:
Omy. dat dit kan!quote:Op maandag 25 februari 2013 01:16 schreef Rockiejj het volgende:
Ik had vandaag een bruine (!) broek aan!
ik geloof dat die op film 1 zijnquote:
Ja dat heb ik niet helaasquote:Op maandag 25 februari 2013 01:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik geloof dat die op film 1 zijn
ik neuk alleen met vrouwen.quote:
Oke hihaho, wat een leuken verhaal weer XD heb genoten met Ria, ook groetjes van de kids en poot van Balto de hont XD XD gr grquote:
Hieeehaaahahhahoohohohoo is ria je moeder hihihihi hahhhha xxxxxxxxx lywjnmk ihvj xxx kusje kusje jfnas nwfkquote:Op maandag 25 februari 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke hihaho, wat een leuken verhaal weer XD heb genoten met Ria, ook groetjes van de kids en poot van Balto de hont XD XD gr gr
ikquote:
ik ook bakkiebahquote:
Vind ik niet kunnen, DUSHIEquote:Op maandag 25 februari 2013 01:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kan OP niet veranderen op mob sorry dushies
Kan wel.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kan OP niet veranderen op mob sorry dushies
quote OP dan voor mij DUSHIEEEquote:
niet de oude OP erinquote:
ik ga niet naar school dommiequote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]
Ben, of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee, iedereen is hier welkom! Wij nodigen je van harte welkom!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JNG / [Veiligheid] Weet wat je post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BAAAAAAAAAAAADquote:Op maandag 25 februari 2013 01:27 schreef Rockiejj het volgende:
Dag schatjes, over 7 uur zit ik weer op school!
Ik zit eraan te denken om de eerste 2 uur te skippen, heb het niet gemaakt en anders gaan ze weer zeiken enzo..
jaquote:Op maandag 25 februari 2013 01:28 schreef nodig het volgende:
[..]
ohja broodjes bakken enzo, jij hebt altijd vakantie
slaap lekkerquote:
en het werkt. halfquote:
link kapotte plaatjequote:
huh?quote:
wat werkt er niet?quote:
Hij werkt wel. staat gewoon scheef in verhoudingquote:Op maandag 25 februari 2013 01:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wat werkt er niet?link dat eens
oh?quote:Op maandag 25 februari 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij werkt wel. staat gewoon scheef in verhouding
Of dat lijkt zo. Gooi die neukplaatjes er eens uit?quote:
donequote:Op maandag 25 februari 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of dat lijkt zo. Gooi die neukplaatjes er eens uit?
Lijkt wel beter zo.quote:
How come?quote:
Dat vroeg ik me net af van jou jaquote:
hoezo?quote:
slaap lekker sofquote:
Omdat het al laat isquote:
Trustenquote:
true maar vakantiequote:
Ja maar ook in vakantie blijft het doods op 2 uurquote:
ohquote:Op maandag 25 februari 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ook in vakantie blijft het doods op 2 uur![]()
Oscars kijken
hoelang moet je werken morgen?quote:
3 uurtjesquote:
ga je telkens maar 3 uurtjes werken of mag het niet anders?quote:
geen idee nogquote:Op maandag 25 februari 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ga je telkens maar 3 uurtjes werken of mag het niet anders?
Oh heb je nog geen contract getekend enzo?quote:
nog niet inderdaad. Vraag me af wanneer ik dat mag doen en wanneer ik mn voordeelpasshit krijgquote:Op maandag 25 februari 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh heb je nog geen contract getekend enzo?
Volgens mij paar weken proefwerken. Als je contract hebt mag je niet meer zomaar weg als je het niks vindt of hun jou niks vindenquote:Op maandag 25 februari 2013 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nog niet inderdaad. Vraag me af wanneer ik dat mag doen en wanneer ik mn voordeelpasshit krijg
volgens een vriend van me niet najaquote:Op maandag 25 februari 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij paar weken proefwerken. Als je contract hebt mag je niet meer zomaar weg als je het niks vindt of hun jou niks vindenDat pasje krijg je dan ook pas denk ik.
Vraag het morgenquote:Op maandag 25 februari 2013 02:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
volgens een vriend van me niet naja
quote:Op maandag 25 februari 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag het morgenPasje is wel chill
Slapen of WA?quote:
LOLquote:Op maandag 25 februari 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
OHMYGAWDDD, I HAVE TO KNOW IT, WHO IS THE DESIGNAHH![]()
Amerikanen
Geen idee :/ kon gewoon niet in slaap vallen. Geen slaappillen geslikt, dus ja. Tot 3 uur wakker gelegenquote:
Ze werken bij de AH bijna altijd met korte shifts, ik ken veel mensen die bij de AH werken en dat is dan altijd maar vrij kort, steeds een paar uurtjes.quote:
Ja iddquote:Op maandag 25 februari 2013 09:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze werken bij de AH bijna altijd met korte shifts, ik ken veel mensen die bij de AH werken en dat is dan altijd maar vrij kort, steeds een paar uurtjes.
mwa nee hoor, ligt er maar net aan denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze werken bij de AH bijna altijd met korte shifts, ik ken veel mensen die bij de AH werken en dat is dan altijd maar vrij kort, steeds een paar uurtjes.
Tuurlijk zitten er lange dagen tussen, maar over het algemeen korte shifts toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 09:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa nee hoor, ligt er maar net aan denk ik.
De ene keer werk ik van 10 tot 7 en dan weer van 4 tot 9
Ja dat wel, zijn ook mensen tussen die 4-6 uur werken en mensen die 6-9 uur werken.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Tuurlijk zitten er lange dagen tussen, maar over het algemeen korte shifts toch?
Iig kortere dan ik, als ik in het weekend werk zijn het eigenlijk altijd shifts van minstens 8 uur.
Doordeweeks vaak 5-8 's avondsquote:Op maandag 25 februari 2013 09:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja iddparttimers hebben korte dagen!
ja iddquote:Op maandag 25 februari 2013 10:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doordeweeks vaak 5-8 's avonds
hahaha wtfquote:Op maandag 25 februari 2013 10:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok, voor school ga ik in flash dus een aantal ruimtes maken. Situatie: discotheek, verschillende zalen met andere muziek.
Er zijn daar allemaal verschillende mensen waar je op kan klikken en dan zeggen ze wat enzo. Ideeën van wat ze kunnen zeggen en wie ze zijn? Sowieso dat ik er een paar Yvonne en Danny noem
Hey, als ik toch bezig ben kan ik er net zo goed wat leuke dingen tussen stoppen.quote:
haha grappigquote:Op maandag 25 februari 2013 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, als ik toch bezig ben kan ik er net zo goed wat leuke dingen tussen stoppen.
''Say what again, I dare you, I double dare you motherfucker!'' komt er ook in denk ik
oh srryquote:Op maandag 25 februari 2013 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen, ga niet klef zitten doen recht voor mij welbedankt
U jelly bro?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben er vandaag achtergekomen dat mijn school een klefheidsverbod heeft, er hangen nu allemaal posters dat zoenen in de gangen verboden is, en bestraft wordt met een uur corveeënquote:Op maandag 25 februari 2013 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja duh al die bacterieen die overspringen, je wilt toch geen griep oplopenquote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag achtergekomen dat mijn school een klefheidsverbod heeft, er hangen nu allemaal posters dat zoenen in de gangen verboden is, en bestraft wordt met een uur corveeën![]()
Sorryquote:Op maandag 25 februari 2013 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is meer omdat mijn school van oorsprong Christelijk is (waar trouwens niets van te merken is) en wat strengere ouders geklaagd hadden over 'al die uitingen van seksualiteit' op mijn schoolquote:Op maandag 25 februari 2013 12:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja duh al die bacterieen die overspringen, je wilt toch geen griep oplopen![]()
Tevens zoenen![]()
Ieehll bah jakkiebah tfoe
Tevens deze post
quote:
weggëditquote:
Shhtt niet door vertellen aan sofquote:Op maandag 25 februari 2013 12:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Wat, Promi en Nodig__!
Waren jullie die mensen die dat ene hadden gedaan waar die ene jongen vandaag over aan het vertellen wasquote:Op maandag 25 februari 2013 12:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Shhtt niet door vertellen aan sof
Was in de trein![]()
![]()
hmm?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Wat, Promi en Nodig__!
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oohja, ik snap het, mag het natuurlijk niet hardop typen, sorry
Wat werd er verteld danquote:Op maandag 25 februari 2013 13:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waren jullie die mensen die dat ene hadden gedaan waar die ene jongen vandaag over aan het vertellen was
Neehoor het is al goedquote:Op maandag 25 februari 2013 13:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb het al weggeëdit, ben je niet al te boos nu
Je laten dwingen door promiquote:Op maandag 25 februari 2013 13:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb het al weggeëdit, ben je niet al te boos nu
Nietus zij pakte me opeens op mn snufferdquote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens die ene jongen deed jij dat dus ook
En terecht. Wat moet er daarna komen? Seks? VOOR het huwelijk?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag achtergekomen dat mijn school een klefheidsverbod heeft, er hangen nu allemaal posters dat zoenen in de gangen verboden is, en bestraft wordt met een uur corveeën![]()
Ik denk dat ik ga vragen of Argo een gastlezing mag komen houden.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En terecht. Wat moet er daarna komen? Seks? VOOR het huwelijk?
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga vragen of Argo een gastlezing mag komen houden.
Doenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga vragen of Argo een gastlezing mag komen houden.
Wie geht?quote:
Rain is fallingquote:
Oh die bedoel jequote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sunday mornin' is everyday for all I care.
Goed hoor. Beetje argue gehad net met men ma over men paquote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
BevengemiddeldMet oe dan?
Wat is er dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor. Beetje argue gehad net met men ma over men paze zijn weer eens bezorgd
Omdat ik thuis zit zonder werk en school, naja school begrijpen ze dan natuurlijk wel.quote:
Zie hier een kansloze uit onze maatschappij!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik thuis zit zonder werk en school, naja school begrijpen ze dan natuurlijk wel.
Maarja ik kan er ook niks aan doen dat er amper werk is
Flikker toch op. Ik gedraag me tenminste niet als een kind van 12 als ik 5 jaar ouder ben.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Zie hier een kansloze uit onze maatschappij!
Hier betalen wij voor!
Wordt dichter.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik thuis zit zonder werk en school, naja school begrijpen ze dan natuurlijk wel.
Maarja ik kan er ook niks aan doen dat er amper werk is
realistisch inderdaadquote:
Ik dicht niet. ik schrijfquote:Op maandag 25 februari 2013 13:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stuur eens een gedicht, ik beoordeel wel.
Hier heb ik mijn eigen identiteit niet, lekker ouwehoeren dus, moet kunnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flikker toch op. Ik gedraag me tenminste niet als een kind van 12 als ik 5 jaar ouder ben.
23quote:Op maandag 25 februari 2013 13:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Hier heb ik mijn eigen identiteit niet, lekker ouwehoeren dus, moet kunnen.
Hoe oud ben je? Ik had mijn werk zo..
Daar zijn het natuurlijk ouders voorquote:Op maandag 25 februari 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor. Beetje argue gehad net met men ma over men paze zijn weer eens bezorgd
Indeed. Maarja, misschien maar eens naar vrijwilligerswerk kijken ofzoquote:Op maandag 25 februari 2013 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar zijn het natuurlijk ouders voor
Wat doet jouw moeder voor werk?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:34 schreef promisionxexposed het volgende:
Godverdomme, de inkt is op omdat mijn ma vanalles moet printen en nu moet ik weer die kou in met griep om kutinkt te gaan halen omdat ze weer tig verslagen uitgeprint moet hebben
Jawel heb wel paar baantjes gehad. En dat is een lang verhaal.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je wel ooit een baantje gehad? Waarom niet gewoon een opleiding doen?
Staat ook geweldig op je CV! Een vriend van mij heeft vrijwilligerswerk in Laos gedaan, dan zie je ook nog eens wat van de wereld!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Indeed. Maarja, misschien maar eens naar vrijwilligerswerk kijken ofzoheb ik toch wat te doen
Thuiszorg maar ze is bezig met een opleiding en haar rooster moet ook thuis uitgeprint wordenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat doet jouw moeder voor werk?
Ja ik bedoel gewoon hier in Nederlandquote:Op maandag 25 februari 2013 13:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Staat ook geweldig op je CV! Een vriend van mij heeft vrijwilligerswerk in Laos gedaan, dan zie je ook nog eens wat van de wereld!
En waarom ben je daar gestopt?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel heb wel paar baantjes gehad. En dat is een lang verhaal.
Wordt dat dan niet vergoed?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel gewoon hier in Nederlandik heb geen geld om in het buitenland te doen
Nee, alleen kost en inwoning meestal. maar dan nog ben je veel geld kwijt natuurlijk als je ook nog iets wil doen in je vrije tijd.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wordt dat dan niet vergoed?
Wat vind jij er trouwens van dat Argo beste film kreeg?
Ontslagenquote:
Ik vind het wel terecht dat Cristoph Waltz er een wonquote:Op maandag 25 februari 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, alleen kost en inwoning meestal. maar dan nog ben je veel geld kwijt natuurlijk als je ook nog iets wil doen in je vrije tijd.
Dom.. Typisch Amerikaans om die film met een Oscar te belonen omdat het over Iran gaat.
Stoer, ontslagen...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ontslagenmaar dat is alweer hele tijd geleden, omdat ik opleiding ging doen heb ik geen werk gedaan.
WTFquote:Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=492098884161131![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat vond ik ook nice iddquote:Op maandag 25 februari 2013 13:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht dat Cristoph Waltz er een won
stoer? where the fuck zeg ik dat ik dat stoer vind?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Stoer, ontslagen...
Enigste goeie reden is dat je te duur werd door je leeftijd.
wat is er stoer aan ontslagen worden?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Stoer, ontslagen...
Ik ben nu echt flabbergasted dat er mensen zo dom, kortzichtig en racistisch kunnen zijn.quote:
Enige.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Stoer, ontslagen...
Wat een debielenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vatte ik op door:quote:Op maandag 25 februari 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
stoer? where the fuck zeg ik dat ik dat stoer vind?
Die smiley daarna.quote:Ontslagen![]()
Succes manquote:Op maandag 25 februari 2013 13:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja man druk bezig met een toets enzo
Ja je bent heel slim enzoquote:
ja echt triest manquote:Op maandag 25 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nu echt flabbergasted dat er mensen zo dom, kortzichtig en racistisch kunnen zijn.
Vooral die gastquote:Op maandag 25 februari 2013 13:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat Hitler met de joden heeft gedaan, ben ik wel mee tevredenlol wat is dit
''Ja ze komen je land binnen en pakken het van je af''quote:Op maandag 25 februari 2013 13:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat Hitler met de joden heeft gedaan, ben ik wel mee tevredenlol wat is dit
Zeg je dat ook tegen supersof als zij je verbeterd of knik je dan ja als een onderdanige puppy?quote:
Ik hoop dat hij dood gaat. Miserabel kutjochquote:Op maandag 25 februari 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die gastje merkt gewoon dat hij niet helemaal 100 is hoor
Wat een teringmongolen, wat voor opvoeding hebben hun gehad.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahah ik moest lachenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dood gaat. Miserabel kutjoch![]()
Als een onderdanig poesjequote:Op maandag 25 februari 2013 13:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen supersof als zij je verbeterd of knik je dan ja als een onderdanige puppy?
Maar waarom ben je ontslagen dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je bent heel slim enzoNee ik vind het niet stoer ontslagen te worden nee.
Jouw post, slaat ook nergens op.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat een teringmongolen, wat voor opvoeding hebben hun gehad.
Allemaal terug naar eigen land behalve die turk die op hun inpraat die heeft tenminste verstand
'Is toch vrijheid van meningsuiting', waar zijn die assasins van 4chan als je ze nodig hebtquote:Op maandag 25 februari 2013 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah ik moest lachenDie man vroeg: Dus jullie zijn allemaal beetje extreem-rechts? Dat joch vol trots breed glimlachend
wat een mafkees
Kerstperiode bij de AH. Drukke periode dus, en ze hadden een flexibel iemand nodig. Daarna ben ik er gewoon uitgegooid omdat ze me niet meer nodig hadden.quote:
Havo 5 op het momentquote:Op maandag 25 februari 2013 13:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw post, slaat ook nergens op.
Welke opleiding heb jij gehad?
Ik moest lachenquote:
Door dit soort uitspraken mag jij lekker mee naar hun eigen landquote:Op maandag 25 februari 2013 13:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat een teringmongolen, wat voor opvoeding hebben hun gehad.
Allemaal terug naar eigen land behalve die turk die op hun inpraat die heeft tenminste verstand
Heb je wel veel gesolliciteerd dan? Supermarkt ga je niet meer aan de bak komen met jouw leeftijd denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kerstperiode bij de AH. Drukke periode dus, en ze hadden een flexibel iemand nodig. Daarna ben ik er gewoon uitgegooid omdat ze me niet meer nodig hadden.
Maar dat is al meer dan een jaar geleden
Wat loop je dan te haten op andermans opleidingenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Havo 5 op het moment![]()
Hierna na een HBO en dan master er achter aan knallen waarschijnlijk
Oh, zo kom je echt niet over.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Havo 5 op het moment![]()
Hierna na een HBO en dan master er achter aan knallen waarschijnlijk
Die zijn een protest aan het doen met de Westboro Baptist Churchquote:Op maandag 25 februari 2013 13:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
'Is toch vrijheid van meningsuiting', waar zijn die assasins van 4chan als je ze nodig hebt
Wat heb ik verkeerd gezegd?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Door dit soort uitspraken mag jij lekker mee naar hun eigen land![]()
Mafketel
quote:
Andermans GEEN opleiding. Wat is er bovendien met havo/hbo?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat loop je dan te haten op andermans opleidingen
Nee dat weet ik wel zeker. Na je 18de nemen ze niemand meer aan. en ik kan moeilijk solliciteren op werk wat niet bestaat?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je wel veel gesolliciteerd dan? Supermarkt ga je niet meer aan de bak komen met jouw leeftijd denk ik.
Goed geformuleerd jaquote:Op maandag 25 februari 2013 13:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Andermans GEEN opleiding. Wat is er bovendien met havo/hbo?
horeca? Al word dat misschien lastig omdat je geen ervaring hebt..quote:Op maandag 25 februari 2013 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat weet ik wel zeker. Na je 18de nemen ze niemand meer aan. en ik kan moeilijk solliciteren op werk wat niet bestaat?
of waar je specifieke opleiding voor nodig hebt, want dat heb ik niet.
horeca zonder ervaring is onmogelijk ja. en ik heb een oogafwijking dus met 4 borden op elke arm lopen gaat een beetje lastig worden vrees ikquote:Op maandag 25 februari 2013 13:51 schreef nodig het volgende:
[..]
horeca? Al word dat misschien lastig omdat je geen ervaring hebt..
Als je van school afkomt heb je ook geen ervaringquote:Op maandag 25 februari 2013 13:51 schreef nodig het volgende:
[..]
horeca? Al word dat misschien lastig omdat je geen ervaring hebt..
Dat is niet eens een normale zinquote:Op maandag 25 februari 2013 13:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Andermans GEEN opleiding. Wat is er bovendien met havo/hbo?
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat weet ik wel zeker. Na je 18de nemen ze niemand meer aan. En ik kan moeilijk solliciteren op werk wat niet bestaat?
of waar je een specifieke opleiding voor nodig hebt, want dat heb ik niet.
Bril op? Of heb je grote afwijking of iets?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
horeca zonder ervaring is onmogelijk ja. en ik heb een oogafwijking dus met 4 borden op elke arm lopen gaat een beetje lastig worden vrees ik
Ga alsjeblieft niet zo lopen zeiken als je het zelf ook niet goed doet op FOK!quote:
Op je 16e nemen ze je wel aan, lekker goedkoop en krijg je vanzelf ervaring héquote:Op maandag 25 februari 2013 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je van school afkomt heb je ook geen ervaring
Ik vond het wel ironisch omdat jij indirect impliceert dat omdat ik geen opleiding doe maar 1 of andere domme randdebiel ben met een Wajong. Terwijl het echt niet aan mijn niveau ligt hoorquote:
Een zin mag met beginnen met 'en', dit kan zelfs een stijlfiguur zien, en wordt vaak in literatuur gebruikt.quote:
Ik word gecorrigeerd door iemand die ook zijn posts vol met taalfouten heeft zitten jaquote:Op maandag 25 februari 2013 13:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft niet zo lopen zeiken als je het zelf ook niet goed doet op FOK!
''Bevorderd Integratie''quote:Op maandag 25 februari 2013 13:51 schreef promisionxexposed het volgende:
NWS / Rechtszaak om Turkse les
Wat
Vooral doordat je zei dat je ''ontslagenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het wel ironisch omdat jij indirect impliceert dat omdat ik geen opleiding doe maar 1 of andere domme randdebiel ben met een Wajong. Terwijl het echt niet aan mijn niveau ligt hoorDat kan iedereen hier wel bevestigen denk ik
wow 1 keer `een'' vergeten is boordevol spelfouten.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik word gecorrigeerd door iemand die ook zijn posts vol met taalfouten heeft zitten ja
En dan ga je proberen die persoon te verbeteren en faal jequote:Op maandag 25 februari 2013 13:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik word gecorrigeerd door iemand die ook zijn posts vol met taalfouten heeft zitten ja
Dan moet je ook niet beginnen over opleidingen, want het is FOK!quote:
En interpunctie x3 ofzo.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow 1 keer `een'' vergeten is boordevol spelfouten.
Ga lekker naar kb in plaats van havo.wat een lul de behanger ben jij zeg.
en garpers:quote:Op maandag 25 februari 2013 13:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet beginnen over opleidingen, want het is FOK!
We mogen alleen over honten en kadden praten![]()
Ja je moeder.quote:
Gaat om het idee, nergens beweer ik dat ik een held in talen ben.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dan ga je proberen die persoon te verbeteren en faal je
Mag friet/patat discussie hier ookquote:Op maandag 25 februari 2013 13:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet beginnen over opleidingen, want het is FOK!
We mogen alleen over honten en kadden praten![]()
Doe het dan gewoon nietquote:Op maandag 25 februari 2013 13:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Gaat om het idee, nergens beweer ik dat ik een held in talen ben.
Nee, dan moet je naar ONZ.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Mag friet/patat discussie hier ook?
Dus?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu begin je dus zelf een zin met 'en', heb je dat door?
Moest lachenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
en garpers:
[ afbeelding ]
Volgens mij werd je gecorrigeerd door Ro-ald en niet door Fok-it dus dan snap ik niet waarom je hem aan het verbeteren bent terwijl hij er niet eens iets over zei.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Ohhh, mijn excuses dan Fok-it ik dacht dat jij mij aan het corrigeren wasquote:Op maandag 25 februari 2013 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Volgens mij werd je gecorrigeerd door Ro-ald en niet door Fok-it dus dan snap ik niet waarom je hem aan het verbeteren bent terwijl hij er niet eens iets over zei.
Mijn ziel brakquote:Op maandag 25 februari 2013 14:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik moet huilen door dat filmpje VA![]()
Daar word ik teveel geconfronteerd met tong80 postsquote:Op maandag 25 februari 2013 13:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus of post normaal mee, of oprotten naar ONZ
Accepted.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ohhh, mijn excuses dan Fok-it ik dacht dat jij mij aan het corrigeren wasMijn fout.
Even lachen nuquote:Op maandag 25 februari 2013 14:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik moet huilen door dat filmpje VA![]()
tong80 post overal, niet alleen in ONZ.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Daar word ik teveel geconfronteerd met tong80 posts
Haten op tongquote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Daar word ik teveel geconfronteerd met tong80 posts
Ik vraag me vooral af hoe die kinderen aan zulke denkbeelden komen.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die normale man maakt het dan tenminste een beetje goed.
Hij is een virus die zich over het hele forum verplaatstquote:Op maandag 25 februari 2013 14:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
tong80 post overal, niet alleen in ONZ.
Volgende keer meer informatie opzoeken voordat je weer onzin zegt.
Voornamelijk in ONZ héquote:Op maandag 25 februari 2013 14:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
tong80 post overal, niet alleen in ONZ.
Volgende keer meer informatie opzoeken voordat je weer onzin zegt.
Maar mag ik vragen wat voor HBO opleiding je hebt gedaan? Ben nu wel nieuwsgierig geraakt.quote:
Vooroordelenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe die kinderen aan zulke denkbeelden komen.
HBO Communicatie. Maar het lag niet aan het niveau. als ik een mbo opleiding had gedaan had ik er ook mee moeten stoppen, als ik een universitaire opleiding deed ook. Heb zware concentratieproblemen en nog wat dingen die daar bij horen.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Voornamelijk in ONZ hé
[..]
Maar mag ik vragen wat voor HBO opleiding je hebt gedaan? Ben nu wel nieuwsgierig geraakt.
Huilen danquote:Op maandag 25 februari 2013 14:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij is een virus die zich over het hele forum verplaatst
Dat is dan fijn voor je.quote:
Ouders.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe die kinderen aan zulke denkbeelden komen.
Nah, het is meer onwetendheid. Ze weten gewoon letterlijk en figuurlijk niet wat ze zeggenquote:
doe ik allangquote:Op maandag 25 februari 2013 14:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Huilen dan
[..]
Dat is dan fijn voor je.
Ja dan moet je toch wel de meest racistische ouders hebben die je je maar kan voorstellenquote:
ja oke maar vooroordelen berusten vaak ook op onwetendheid dus roepen ze maar wat om "stoer" te doenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, het is meer onwetendheid. Ze weten gewoon letterlijk en figuurlijk niet wat ze zeggen
Het komt wel goed schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True true.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja oke maar vooroordelen berusten vaak ook op onwetendheid dus roepen ze maar wat om "stoer" te doen
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatjeWaarom lieg jij tegen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Ja inderdaadquote:Op maandag 25 februari 2013 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan moet je toch wel de meest racistische ouders hebben die je je maar kan voorstellen
Klinkt goed. Ik was gaan huilen als je met de opleiding kunst of artiest kwamquote:Op maandag 25 februari 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HBO Communicatie. Maar het lag niet aan het niveau. als ik een mbo opleiding had gedaan had ik er ook mee moeten stoppen, als ik een universitaire opleiding deed ook. Heb zware concentratieproblemen en nog wat dingen die daar bij horen.
Techniek heerst inderdaad een enorme werkeloosheidquote:Op maandag 25 februari 2013 14:07 schreef Fok-it het volgende:
En ook echt `alleen'' maar techniek-baantjesIk heb 2 linkerhanden en kan niet eens een band plakken
Waarom is kunst nou altijd zo slechtquote:Op maandag 25 februari 2013 14:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik was gaan huilen als je met de opleiding kunst of artiest kwamHeb je je hele omgeving al af gesolliciteerd? Mac donalds misschien? (ja serieus mac donalds, normaal maak ik daar altijd gein over maar kom je denk ik wel aan de bak als 23 jarige)
Wat is er mis met de opleiding "kunst" of "artiest"?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik was gaan huilen als je met de opleiding kunst of artiest kwamHeb je je hele omgeving al af gesolliciteerd? Mac donalds misschien? (ja serieus mac donalds, normaal maak ik daar altijd gein over maar kom je denk ik wel aan de bak als 23 jarige)
Mcdonalds heeft een schandalig laag salaris.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Omdat het kan. #yolo #swagquote:Op maandag 25 februari 2013 14:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Waarom lieg jij tegen mij
wat ik wel echt onzin vind is dat ze geen buitenlanders ofzo meer genoemd mogen worden maar nu Nederlandse turken moeten genoemd wordenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar Joden en niet Nederlanders zijn toch ook minder
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Foto's van de NVU meets:
[ afbeelding ]
Beter als niksquote:Op maandag 25 februari 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mcdonalds heeft een schandalig laag salaris.
Dankje voor deze reactiequote:Op maandag 25 februari 2013 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is er mis met de opleiding "kunst" of "artiest"?
En voor zover ik het weet kan je niet "artiest" studeren?
Dus wat zeg je nu weer?
Dat las ik laatst ja, wist niet zeker of ik moest lachen of huilenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat ik wel echt onzin vind is dat ze geen buitenlanders ofzo meer genoemd mogen worden maar nu Nederlandse turken moeten genoemd worden
Als ik in Turkije e.d. ga wonen word ik ook niet Turkse Nederlander genoemd echt dafuqquote:Op maandag 25 februari 2013 14:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat las ik laatst ja, wist niet zeker of ik moest lachen of huilen
Nee, ik verwacht over een paar maanden onderzoeken naar ADD. En als dat positief uitvalt met medicijnen enzo wil ik in September weer gaan studeren dus.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Beter als niksLijkt me bovendien een stuk leuker als vakkenvullen, bovendien kan je er ook nog wel doorgroeien.
Of zoek je iets voor vast? Of ben je nog wel van plan om een studie te gaan volgen?
Turkse Nederlanderquote:Op maandag 25 februari 2013 14:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als ik in Turkije e.d. ga wonen word ik ook niet Turkse Nederlander genoemd echt dafuq
Hierin moet je echt van te voren weten dat je ontiegelijk veel talent hebt. Als je daarna gaat klagen dat je geen werk kan vinden is gewoon zieligquote:Op maandag 25 februari 2013 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is er mis met de opleiding "kunst" of "artiest"?
En voor zover ik het weet kan je niet "artiest" studeren?
Dus wat zeg je nu weer?
True story bro.quote:
Ga je dan wel verder met communicatie? Als je helemaal opnieuw moet beginnen is ook weer zo balenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht over een paar maanden onderzoeken naar ADD. En als dat positief uitvalt met medicijnen enzo wil ik in September weer gaan studeren dus.
Ja echt ik ben domquote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True story bro.
Jij bent 15, maar veel volwassener/slimmer/meer kennis dan nodig, en hij is al 17
Ik kan me ook niet voorstellen dat pizza net zo oud is als mijn broertjequote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True story bro.
Jij bent 15, maar veel volwassener/slimmer/meer kennis dan nodig, en hij is al 17
Ik moet sowieso een 21+toets doen omdat ik geen vooropleiding heb. Maar nee heb wel wat andere studies in mijn hoofdquote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga je dan wel verder met communicatie? Als je helemaal opnieuw moet beginnen is ook weer zo balen
Ja toch, waar slaat het op dat zij geen allochtonen enzo genoemd mogen wordenquote:
En kunstgeschiedenis dan? Kunst is een ontzettend breed begrip, ik reken zelf bijvoorbeeld ook literatuur tot kunst, en dat is het ook in zekere zin. Het gaat toch veel verder dan alleen maar wat tekenen, of schrijven? Het is toch ook kritisch leren kijken en zelf nadenken, dus het is verre van nutteloos.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Hierin moet je echt van te voren weten dat je ontiegelijk veel talent hebt. Als je daarna gaat klagen dat je geen werk kan vinden is gewoon zieligWeet je van te voren wanneer je eraan begint. Zelfde geld voor muziekopleidingen etc. Je komt er niet met alleen een papiertje.
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True story bro.
pizza heeft zelfs meer kennis dan iemand van 18 hierquote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True story bro.
Weet je, de meeste mensen die worden aangenomen hebben allemaal talent, maar het gaat ook om geluk hebben en eruit springen, hoeveel moeite je ervoor doet.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Hierin moet je echt van te voren weten dat je ontiegelijk veel talent hebt. Als je daarna gaat klagen dat je geen werk kan vinden is gewoon zieligWeet je van te voren wanneer je eraan begint. Zelfde geld voor muziekopleidingen etc. Je komt er niet met alleen een papiertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |