Nu is het nog leuk idd.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In het begin heel leuk, daarna wordt het vermoeiend...
Althans das mijn ervaring haha
Pas nou maar op, ben bang dat je je op een gegeven moment gaat ergeren. Zonde als het zo leuk begon.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Nu is het nog leuk idd.Maar nu ook al erg vermoeiend, ze verneukt mijn bioritme
Meh het zal daar niet snel op stuklopen, als ik er echt even geen zin in heb zeg ik het gewoon.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pas nou maar op, ben bang dat je je op een gegeven moment gaat ergeren. Zonde als het zo leuk begon.
'maar... maar... vind je me niet aantrekkelijk dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:35 schreef habitue het volgende:
Meh het zal daar niet snel op stuklopen, als ik er echt even geen zin in heb zeg ik het gewoon.
Ik kan me dat alles echt slecht voorstellen..quote:Op maandag 25 februari 2013 12:41 schreef Northside het volgende:
[..]
'maar... maar... vind je me niet aantrekkelijk dan?'
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:41 schreef Northside het volgende:
[..]
'maar... maar... vind je me niet aantrekkelijk dan?'
Deze baas snapt hetquote:Op maandag 25 februari 2013 12:45 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Je moet vrouwen ook een beetje in onzekerheid laten
Over the top is wel ergerlijk idd.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou het best wel irritant vinden als een vrouw alleen maar daar mee bezig is, zeker op afstand, als je er niets mee kunt doen. "Ga werken ofzo!", zou ik dan denken. Of zoek een leuke hobby
.
Hebben jullie verder ook nog iets gemeen behalve dat jullie je fysiek tot elkaar aangetrokken voelen?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Over the top is wel ergerlijk idd.
Ze zijn er hoor die figuren. Als je dan niet reageert: "Je bent niet echt van de whatsapp hè?".quote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Fascination het volgende:
De hele dag met iemand whatsappen.Moet er niet aan denken.
Elkaar voor het slapen gaan nog welterusten wensen op whatsappquote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Fascination het volgende:
Vreselijk iddquote:Op maandag 25 februari 2013 12:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ze zijn er hoor die figuren. Als je dan niet reageert: "Je bent niet echt van de whatsapp hè?".
Daar was ik snel klaar mee.
Is ook niet te doen tussen al dat fokken door.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Overdag heb ik geen tijd om uitgebreid te whatsappen,
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is ook niet te doen tussen al dat fokken door.
Verschikkelijk inderdaad, zo heb ik er ook eentje gehad. Had er wel mee afgesproken maar toen kon ze niet komen hierna werd het helemaal te gek, uiteindelijk heb ik niet meer met haar gesproken.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Fascination het volgende:
Neem een nokia 1100, werkt perfectquote:Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef Weissman het volgende:
Ik heb geen Whatsapp, maak ik nog kans om ooit een date te krijgen ?
Voornamelijk voelen we ons bizar op ons gemak bij elkaar na 24 uur bij elkaar te zijn geweest, en maken elkaar constant aan het lachen. Dat is voor nu goed zo.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben jullie verder ook nog iets gemeen behalve dat jullie je fysiek tot elkaar aangetrokken voelen?daar heb ik je niet over gehoord
.
Ja, da's wel lief.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Elkaar voor het slapen gaan nog welterusten wensen op whatsapp
Ik ook nietquote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me gewoon super onhandig anno 2013, ik zou niet meer zonder willen.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef Weissman het volgende:
Ik heb geen Whatsapp, maak ik nog kans om ooit een date te krijgen ?
Heb je haar al eens gezien dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:59 schreef barocci het volgende:
[..]
Verschikkelijk inderdaad, zo heb ik er ook eentje gehad. Had er wel mee afgesproken maar toen kon ze niet komen hierna werd het helemaal te gek, uiteindelijk heb ik niet meer met haar gesproken.
Met mijn huidige date heb ik ongeveer 4 a 5 keer in de week contact via whatsapp en dan hebben we hele leuke gesprekken waar gemakkelijk een uurtje of langer mee zoet zijn. Veel beter als dat onzinnig contact terwijl je elkaar eigenlijk niks te melden hebt.
We zijn alsnog wel nieuwsgierig hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 13:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Voornamelijk voelen we ons bizar op ons gemak bij elkaar na 24 uur bij elkaar te zijn geweest, en maken elkaar constant aan het lachen. Dat is voor nu goed zo.
Verder delen we veel passies als muziek, reizen en koken. Er zijn echter ook wel dingen die ik minder aantrekkelijk aan haar vindt, die heb ik bewust in het midden gelaten, dat had de mood van het datingverslag een beetje gekilled.
Zien wanneer de ander voor het laatst online was op whatsapp... 'je zei dat je ging slapen!'quote:Op maandag 25 februari 2013 12:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Elkaar voor het slapen gaan nog welterusten wensen op whatsapp
Bij één drankje laten en dan "Hee, ik ga er weer vandoor." (bij voorkeur na toiletbezoek, dan hoef je geen geschikt moment te zoekenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ehm... Heb volgende week een date maar ik vraag me voornamelijk af wat je moet doen als iemand echt totaal tegenvalt en je wilt dat de date zo snel mogelijk voorbij is...
Die waar ik op afknapte heb ik uiteindelijk nooit ontmoet, dat duurde gewoon te lang waardoor het contact steeds minder leuk werd.quote:
Of, als je het dramatischer wil doen, zeggen dat je buikpijn hebt of je door een goede vriend laten bellen. De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:07 schreef Viking84 het volgende:
Bij één drankje laten en dan "Hee, ik ga er weer vandoor." (bij voorkeur na toiletbezoek, dan hoef je geen geschikt moment te zoeken) Hoef je ook niets uit te leggen verder
.
Liegen en dramatisch doen = nergens voor nodig.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:09 schreef Northside het volgende:
[..]
Of, als je het dramatischer wil doen, zeggen dat je buikpijn hebt of je door een goede vriend laten bellen. De mogelijkheden zijn eindeloos.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:09 schreef Northside het volgende:
[..]
Of, als je het dramatischer wil doen, zeggen dat je buikpijn hebt of je door een goede vriend laten bellen. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Superman pak onder je kleren aan doen en als het dan niks wordt doe je net alsof je een geheim teken hebt gekregen en het kwaad moet bestrijdenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:09 schreef Northside het volgende:
[..]
Ook daarom; date = 1 drankje. En duurt nooit langer dan 30 minuten. Meer heb je niet nodig om er achter te komen of er een klik is met iemand.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ehm... Heb volgende week een date maar ik vraag me voornamelijk af wat je moet doen als iemand echt totaal tegenvalt en je wilt dat de date zo snel mogelijk voorbij is...
Voor een vrouw ben jij wel heel erg down to earth he?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:11 schreef Viking84 het volgende:
Liegen en dramatisch doen = nergens voor nodig.
Een date van 30 minuten? Zo kort heb ik ze nog nooit gehad, altijd toch nog wel minimaal anderhalf uur ofzo.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ook daarom; date = 1 drankje. En duurt nooit langer dan 30 minuten. Meer heb je niet nodig om er achter te komen of er een klik is met iemand.
Als het toch leuker is ga je daarna wat doen samen en noem je het ''een 2e date''.
Beetje geluk heb je ook wel nodig natuurlijk..quote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ook daarom; date = 1 drankje. En duurt nooit langer dan 30 minuten. Meer heb je niet nodig om er achter te komen of er een klik is met iemand.
Als het toch leuker is ga je daarna wat doen samen en noem je het ''een 2e date''.
Time is money, so don't waste it...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Een date van 30 minuten? Zo kort heb ik ze nog nooit gehad, altijd toch nog wel minimaal anderhalf uur ofzo.
Dat zou handig zijn als je meer in de buurt zou daten, ik date meestal half overzees... Mijn dates duren daarom ook vaak verrekt langquote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
- Ze komt nogal verwend over. Vader betaalt extreem veel.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We zijn alsnog wel nieuwsgierig hoor
Tja, ik behandel mensen graag zoals ik zelf ook graag behandeld zou wordenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:14 schreef Northside het volgende:
[..]
Voor een vrouw ben jij wel heel erg down to earth he?
Gewoon een 2e date er gelijk achteraan plannen.... Dat ze afgewisseld wordt...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Time is money, so don't waste it...
Niks mis mee.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon een 2e date er gelijk achteraan plannen.... Dat ze afgewisseld wordt...
Idd, ik blijf toch ook wel een uurtje of twee zitten.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Een date van 30 minuten? Zo kort heb ik ze nog nooit gehad, altijd toch nog wel minimaal anderhalf uur ofzo.
En als date 1 nu toch heel erg leuk is?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon een 2e date er gelijk achteraan plannen.... Dat ze afgewisseld wordt...
Dubbeldaten!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als date 1 nu toch heel erg leuk is?
Zeggen dat je een tweelingbroer hebt die graag grapjes uithaalt.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als date 1 nu toch heel erg leuk is?
Was jij ook niet degene die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
maak je niet zo'n zorgen KT, tis wel een leuk meisje. En anders zeg je na 2 drankjes van, het was gezellig, ik stap weer eens op.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
maak je niet zo'n zorgen KT, tis wel een leuk meisje. En anders zeg je na 2 drankjes van, het was gezellig, ik stap weer eens op.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was jij ook niet degene die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken?Ik ben nog steeds getraumatiseerd hoor
Nee, ik kan me niet herinneren dat ik dat zei?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was jij ook niet degene die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken?Ik ben nog steeds getraumatiseerd hoor
Jawel, je zei dat het wel goed ging komen als het contact zo leuk wasquote:Op maandag 25 februari 2013 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik kan me niet herinneren dat ik dat zei?
Nouja, eigenlijk hoef je je nooit zorgen te maken. Het kan hooguit fout gaan toch?
Maar dit is anders.Deze draagt niet opeens rose crocs.
oh.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, je zei dat het wel goed ging komen als het contact zo leuk was. En je weet toch niet van tevoren of iemand roze crocs draagt of niet?
Nou hwt is toch goed gekomen? Nieuwe ervaring, leuk kunnen lachen achter af dan wel.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, je zei dat het wel goed ging komen als het contact zo leuk was. En je weet toch niet van tevoren of iemand roze crocs draagt of niet?
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh.Nouja is wel goed gekomen toch? Jij een ervaring rijker, wij hebben allemaal smakelijk kunnen lachen.. Top avond.
en ja dat weet ik wel.tenminste van KT's date.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou hwt is toch goed gekomen? Nieuwe ervaring, leuk kunnen lachen achter af dan wel.
Ik voel gewoon dat er hier een super smakelijk verhaal heerst...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik kan er achteraf wel om lachen (gelukkig vervaagt haar beeltenis rap), maar ik ben wel een stuk voorzichtiger geworden nu.
Ter leeringh ende vermaeckquote:Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel gewoon dat er hier een super smakelijk verhaal heerst...
Ik zou het heel graag horen.
Helaas geen hete lesbian schaar verhaal.quote:
Dat is wel érg optimistisch gedachtquote:Op maandag 25 februari 2013 15:34 schreef Dizorn het volgende:
En maar blijven fokken.. maar tijd om te whatsappen? ho maar![]()
Ik denk dat mijn voorgevoel goed is, heb echt nooit een kutdate gehad. Maar dan nog, zou er niet zo bang voor zijn. gewoon op je gevoel vertrouwen dat een date leuk wordt.. je kan ook altijd zelf de date leuker maken toch?
En anders wegwezen, en dus niet 3 uur verderop daten..
Een positieve levenshouding wordt hier in Nederland vaak gezien als arrogantie.quote:
Ja, dan was het met mevrouw Stretchbroek misschien ook nog leuk gewordenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef Silenus het volgende:
Drank helpt wel vaak om het nog wat dragelijker te maken natuurlijk.
drank, optimisme en lage verwachtingen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef Silenus het volgende:
quote:
Ja en als ze op een grensgeval zit van "ik zou haar wel kunnen doen", dan kan het nog eens een vervelende ochtend wordenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef Silenus het volgende:
Dan zal je toch snel biertjes moeten wegtikken. Dan maak ik me liever snel uit de voeten.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef Silenus het volgende:
Daar hebben ze tequilla voor uitgevonden!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dan zal je toch snel biertjes moeten wegtikken. Dan maak ik me liever snel uit de voeten.
*Prik & einde droom*quote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef habitue het volgende:
- Ze komt nogal verwend over. Vader betaalt extreem veel.
- Ik had haar wat intelligenter ingeschat dan ze daadwerkelijk is. (niet dat ze dom is ofzo)
- Soms wat teveel op zichzelf gericht.
Nu maar hopen dat ze dit niet leest!
Moet je Viking de schuld geven!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
*Prik & einde droom*![]()
Dit wil ik helemaal niet horen na zo'n prachtig zwijmelverhaal![]()
Jullie leefden ondertussen toch al heel lang en heeeeel erg gelukkig?!![]()
![]()
Jij vertelt het toch zelf?!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Moet je Viking de schuld geven!![]()
We kunnen nog steeds gelukkig worden
Wat een zielig gejank op die site zeg. Moet me echt door zo'n tekst heen worstelen. Grow a pair of balls of zo. Al dat zelfmedelijden de hele tijd.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:55 schreef mister_white het volgende:
Hier nog meer verhalen. Niet alles is even leuk maar sommige dingen zijn wel om te lachen (en herkenbaar, auw): Ter leeringh ende vermaeck
Ja maar, ja maar... Sorryquote:Op maandag 25 februari 2013 17:01 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Jij vertelt het toch zelf?!![]()
![]()
Ondanks alle gedeelde 'smetjes' (*ignore*), hoop ik nog steeds op een mooi droomverhaal dan!
Dat dus, helemaal geen zin om die blogs te lezen na de inleiding. Ligt denk ik eerder aan zijn karakter dan aan zijn uiterlijk dat het lastig is.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat een zielig gejank op die site zeg. Moet me echt door zo'n tekst heen worstelen. Grow a pair of balls of zo. Al dat zelfmedelijden de hele tijd.
Dit ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat een zielig gejank op die site zeg. Moet me echt door zo'n tekst heen worstelen. Grow a pair of balls of zo. Al dat zelfmedelijden de hele tijd.
eens!quote:Op maandag 25 februari 2013 17:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat dus, helemaal geen zin om die blogs te lezen na de inleiding. Ligt denk ik eerder aan zijn karakter dan aan zijn uiterlijk dat het lastig is.
bitch alertquote:Op maandag 25 februari 2013 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag hoe ik bepaalde gegevens uit iemands profiel moet opvatten...
Stuurt ze terug: "vat het op zoals jij het wilt''
Ok Doei...
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ok Doei...
Is dat het enige wat je gestuurd hebt?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ok Doei...
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je gestuurd hebt?
Wie wat?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Try againIk bedoelde uiteraard je eerste berichtje.
Ben wel benieuwd naar wat je precies hebt gevraagd van haar profiel.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie wat?
Wees eens duidelijk wat je bedoelt.
Zwijmverhaal?? Knaap is 24 en heeft gewipt (>2). Credits daarvoor hoor, maar verder...quote:Op maandag 25 februari 2013 16:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
*Prik & einde droom*![]()
Dit wil ik helemaal niet horen na zo'n prachtig zwijmelverhaal![]()
Jullie leefden ondertussen toch al heel lang en heeeeel erg gelukkig?!![]()
![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zwijmverhaal?? Knaap is 24 en heeft gewipt (>2). Credits daarvoor hoor, maar verder...
Laatste keer dat ik dat deed nam het meisje niet op de volgende dag en hoorde ik via via dat ze zichzelf pedo voelde omdat ik 1 of 2 jaar jonger was dan haar.. Hmm.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze hebben ook lief tegen elkaar aangehangen in de trein en toen heeft ie haar gekust
mensen snappen niet dat het niet erg is om eens een dag niet te postenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:42 schreef dawg het volgende:
nog even en dit topic is dicht, vermoed ik zo.
als we uitgaan van een hoge frequentie qua dating, dan nemen we silenus natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
mensen snappen niet dat het niet erg is om eens een dag niet te posten
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zwijmverhaal?? Knaap is 24 en heeft gewipt (>2). Credits daarvoor hoor, maar verder...
Ow nee, dat dus!quote:Op maandag 25 februari 2013 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Ze hebben ook lief tegen elkaar aangehangen in de trein en toen heeft ie haar gekust
Onze hele nacht passionele seks degraderen tot wipquote:Op maandag 25 februari 2013 17:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quote:Hallo Baron!
Wat een leuke tekst heb jij neergezet haha.
Humor heb je zeker dat is wel te lezen.
Jammer dat je niet van dieren houd anders had ik jou een interesse verzoek gestuurd.
Want ik ben juist wel gek op beesten.![]()
Nou Baron veel succes verder met zoeken.
Groetjes Dierengekbloem
quote:Hoi wat leuk dat je mijn profiel even komt bekijken! Ik ben ik een gewone meid uit het Gooi. Die wel het een en ander mee heeft gemaakt. Ik ben 27 jaar. Ben 1.66 groot nou ja zeg maar klein haha. Ik ben niet de slankste. Maar wel de leukste. Ik woon op mezelf met me diertjes (2 hondjes + cavia's). Ik heb ook nog een eigen paard. Ik ben heel zorgzaam, lief, eerlijk, open, sociaal, luisterend oor, kan verlegen zijn, heb humor,even lekker gek doen, kan ook heel serieus zijn, gevoelig, ik ben gewoon een gezellig mens haha. Als werk zit ik in de ouderenzorg en werk in een verzorgingshuis en draai alleen maar nachtdiensten.
quote:Favorieten
Eten: Shoarma met veel knoflooksaus!!
Ik blijf het knap vinden dat je in die "hele nacht hete, passionele seks" (zo zei je t, niet?) slechts 3 condooms versleten hebt.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Onze hele nacht passionele seks degraderen tot wip
Mijn god... Het is dat ze in de zorg werkt, anders was ik ervan overtuigd dat het een voormalig collega van me is.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:20 schreef Silenus het volgende:
Ik heb weer een reactie op RP!![]()
[..]Nouja zeg, Iemand die reageert dat ze eigenlijk niet geinteresseerd is. En dan te bedenken wat ik dus allemaal mis omdat ik niet van dieren houd.
[..]
[..]
Na 3 x met mag het zonder, toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik blijf het knap vinden dat je in die "hele nacht hete, passionele seks" (zo zei je t, niet?) slechts 3 condooms versleten hebt.
je wilt zeggen dat jij het ook gelooft?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik blijf het knap vinden dat je in die "hele nacht hete, passionele seks" (zo zei je t, niet?) slechts 3 condooms versleten hebt.
Ja, dan is ze genoeg volgepompt met zaaddodend glijmiddel voor de rest van die nacht.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Na 3 x met mag het zonder, toch?
Uiteraardquote:Op maandag 25 februari 2013 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat jij het ook gelooft?
Als je bij de 3e bent kan je de 1e weer binnenstebuiten gebruiken.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je bij de 3e bent kan je de 1e weer binnenstebuiten gebruiken.
Na 2 keer kom ik bijna niet meer klaar! Daarbij valt voorspel ed toch ook onder de noemer seks. Standaard voorspel neuken slapen seksquote:Op maandag 25 februari 2013 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je bij de 3e bent kan je de 1e weer binnenstebuiten gebruiken.
yup, blijkbaar wil men niet luisterenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:42 schreef dawg het volgende:
nog even en dit topic is dicht, vermoed ik zo.
Whut the...quote:Op maandag 25 februari 2013 20:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoi, stel... Allebei online... Keertje chatten? (Heerlijk cliché zo, maar even geen idee hoe ik je aandacht kan trekken )
Keertje chatten kan wat mij betreft nooit geen kwaad, al scheelt het wanneer we allebei online zijn, dat klopt wel...
En och, cliché of niet, ik stuur zelf niet zo heel vaak oneliners, maar ik maak er zelf ook geen Charles Dickens-achtig relaas van verder.
Einde gesprek (vandaag om 00:48)
Hoi, leuk dat je de oneliner accepteert ???? ik stuur ze eigenlijk alleen maar als ik Credits heb en die heb ik niet zo vaak. / Charles Dickens relaas? Van?
Ja. Wie zou nu wie zijn?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whut the...
Cursief = niet zo snuggere dame?
Bioscoop is ook een kutidee voor een eerste date. Je wilt elkaar toch leren kennen? Nou dan. En ik zou hem gewoon wat sturen of hij zin heeft om nog eens wat te gaan drinken of iets in plaats van het maar af te wachten als je het zo graag weten wilt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef ejiraM het volgende:
Ik heb gisteren mijn allereerste paiq-date gehad. En het was.. oké. Bios is toch niet zo'n goed ideeHet was gezellig, ik heb geen wauw, maar ook geen blurgh gevoel. Wil hem eigenlijk vooral best nog een keer zien, en dan echt práten in plaats van stil naast elkaar een film kijken
![]()
Maar hoe pakken jullie dat aan ná de dateOf is het gewoon echt een heel slecht teken als je gewoon nog steeds matig whatsappcontact hebt, en kan ik het dan beter laten rusten?
Ja ok, dat jij t niet was is duidelijk.quote:
Ja, daar kwam ik gisteren ook achterquote:Op maandag 25 februari 2013 20:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bioscoop is ook een kutidee voor een eerste date. Je wilt elkaar toch leren kennen? Nou dan. En ik zou hem gewoon wat sturen of hij zin heeft om nog eens wat te gaan drinken of iets in plaats van het maar af te wachten als je het zo graag weten wilt.
Of je gaat op je bek of niet. Maar dan weet je het wel en is het next.
Somebody is on the run!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik gisteren ook achterHeb er een seconde bij stilgestaan en ben niet zo'n dateheld
En hij dus schijnbaar ook niet
![]()
Maar heb hem vanmiddag een berichtje gestuurd, maar nog niets op gehoordMaar hij reageert wel vaker traag.. Denk dat ik hem inderdaad dan morgen nog een berichtje stuur.
Al die 1-smiley-posts hebben weinig te maken met de discussie of het "datingsite" of "dating" ervaringen moet zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:48 schreef Luxuria het volgende:
Maar kan er nu niet 'datingervaringen' van gemaakt worden?
Dat is al en paar keer geopperd. Wie beslist dat?
Nog steeds? dus het is nooit echt leuk geweest? Hmm, dat klinkt niet al te best tbhquote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef ejiraM het volgende:
Ik heb gisteren mijn allereerste paiq-date gehad. En het was.. oké. Bios is toch niet zo'n goed ideeHet was gezellig, ik heb geen wauw, maar ook geen blurgh gevoel. Wil hem eigenlijk vooral best nog een keer zien, en dan echt práten in plaats van stil naast elkaar een film kijken
![]()
Maar hoe pakken jullie dat aan ná de dateOf is het gewoon echt een heel slecht teken als je gewoon nog steeds matig whatsappcontact hebt, en kan ik het dan beter laten rusten?
Dat zou ik dan weer niet doen. Je stuurde hem vandaag al wat en dan gaat het al snel wanhopig overkomen. Wat stond er ongeveer in?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik gisteren ook achterHeb er een seconde bij stilgestaan en ben niet zo'n dateheld
![]()
Maar heb hem vanmiddag een berichtje gestuurd, maar nog niets op gehoordMaar hij reageert wel vaker traag.. Denk dat ik hem inderdaad dan morgen nog een berichtje stuur.
Take a chill pillquote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
![]()
Is dat dezelfde jongen die ook al zo mat reageerde toen je voorstelde om te gaan daten? Waarom kijk je niet verder als dat nu nog niet veranderd is? Beetje aan een dood paard trekken dit. Zonde van je tijd...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
![]()
O iets over de film van gisteren, had daar nog iets over gelezen. Dus een redelijk nietszeggend bericht, niet heel wanhopig hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen. Je stuurde hem vandaag al wat en dan gaat het al snel wanhopig overkomen. Wat stond er ongeveer in?
Ja, maar uiteindelijk was hij degene die hier heel erg het voortouw in nam. Want ik had ook zoiets van laat maar danquote:Op maandag 25 februari 2013 21:12 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Is dat dezelfde jongen die ook al zo mat reageerde toen je voorstelde om te gaan daten? Waarom kijk je niet verder als dat nu nog niet veranderd is? Beetje aan een dood paard trekken dit. Zonde van je tijd...
Humor werkt altijd wel goed, geen standaard "Hoi, hoe gaat het?" iig.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:15 schreef DaFan het volgende:
Pff ik zit er al dagen om heen te draaien om eens wat mensen berichtje te sturen op Lexa.
In de kroeg doe ik niet zo moeilijk maar op internet is de drempel ineens stuk hogerWat zet je er in godsnaam in ...
Als iets drempelverlagend werkt is het internet wel. Kijk maar naar al die stoere hosselverhalen hier van kiddo's die nog tussen hun paps en mams in slapen.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:15 schreef DaFan het volgende:
Pff ik zit er al dagen om heen te draaien om eens wat mensen berichtje te sturen op Lexa.
In de kroeg doe ik niet zo moeilijk maar op internet is de drempel ineens stuk hogerWat zet je er in godsnaam in ...
Ja zoiets had ik ook al bedachtquote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef habitue het volgende:
[..]
Humor werkt altijd wel goed, geen standaard "Hoi, hoe gaat het?" iig.
Ja klopt.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als iets drempelverlagend werkt is het internet wel. Kijk maar naar al die stoere hosselverhalen hier van kiddo's die nog tussen hun paps en mams in slapen.
Wat zou je dan in de kroeg zeggen?
In wezen werkt dit hetzelfde, maar dan met kiekeboe-en op elkaars profiel. Hou het luchtig. Een berichtje doet niks meer of minder dan interesse van jouw kant aangeven, dus een megalap tekst is wat overbodig.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt.
In de kroeg doe ik het eerste contact niet met praten, maar met kijken/uitstraling..als iemand erop reageert loop ik er wel even heen en dan is het in eerste instantie toch een 'Hoi'Werkt altijd wel redelijk (mag niet klagen in ieder geval).
Heb ook niet zoveel trek om in zo'n eerste bericht meteen een heel verhaal over mezelf op te hangen. Wat ik kwijt wil staat al op mn profiel...
Zo had ik het nog niet bekeken, dacht dat het meer jezelf verkopen was.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In wezen werkt dit hetzelfde, maar dan met kiekeboe-en op elkaars profiel. Hou het luchtig. Een berichtje doet niks meer of minder dan interesse van jouw kant aangeven, dus een megalap tekst is wat overbodig.
Ik doe eigenlijk altijd totaal weer iets anders. De ene keer flauwe opmerking over een detail op de achtergrond van haar foto, andere keer iets luchtigs over haar username. Maak het niet te serieus...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik ook al bedacht
[..]
Ja klopt.
In de kroeg doe ik het eerste contact niet met praten, maar met kijken/uitstraling..als iemand erop reageert loop ik er wel even heen en dan is het in eerste instantie toch een 'Hoi'Werkt altijd wel redelijk (mag niet klagen in ieder geval).
Heb ook niet zoveel trek om in zo'n eerste bericht meteen een heel verhaal over mezelf op te hangen. Wat ik kwijt wil staat al op mn profiel...
En als iemand een verhaal over dr hond heeft op het profiel heeft het echt weinig nut om daarop in te gaan, vermoed dat iedereen dat al doet!
Daar heb je op Lexa je profiel dan weer meer voor. Al kan het natuurlijk geen kwaad wat humor te gebruiken in een berichtje om wat onderscheid aan te brengen. Maar dat moet je dan weer niet doen als je het niet hebt.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken, dacht dat het meer jezelf verkopen was.
Fuck it ik ga ff wat berichtjes sturen.
Waarom twijfel je?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
Hmmm, dubio, dame met Oost-Europese achtergrond heeft mij via een normale Nederlandse dating-site een berichtje gestuurd. Vloeiend en foutloos Nederlands, langdurig al in Nederland wonend.
Wel of niet reageren :-)
Ben ik nu naief of niet![]()
Thanks. Profiel ook maar beetje aangepast, het was een beetje karigquote:Op maandag 25 februari 2013 21:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daar heb je op Lexa je profiel dan weer meer voor. Al kan het natuurlijk geen kwaad wat humor te gebruiken in een berichtje om wat onderscheid aan te brengen. Maar dat moet je dan weer niet doen als je het niet hebt.
De Oost Europese achtergrond :-)quote:Op maandag 25 februari 2013 21:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom twijfel je?
Of beter gezegd, waarom zou je het niet doen?
Té.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
De Oost Europese achtergrond :-)
Of ben ik nu heel achterdochtig ?
Gewoon kijken of het wat word, als ze echt al lang in Nederland woont is het niet iets om moeilijk over te doen. Of je een klik krijgt merk je toch pas tijdens het daten, zonde om je eisen zo hoog te stellen simpelweg vanwege het feit dat er veel keus is op een datingsite.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
Hmmm, dubio, dame met Oost-Europese achtergrond heeft mij via een normale Nederlandse dating-site een berichtje gestuurd. Vloeiend en foutloos Nederlands, langdurig al in Nederland wonend.
Wel of niet reageren :-)
Ben ik nu naief of niet![]()
Duh, daar heb ik het toch niet over.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:09 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Al die 1-smiley-posts hebben weinig te maken met de discussie of het "datingsite" of "dating" ervaringen moet zijn.
Reageren kost toch niets?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 25 februari 2013 21:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ja Baron!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:11 schreef Silenus het volgende:
Ja precies...waar doe je moeilijk over. In de tijd dat je hier op fok dit vraagt had je ook een paar regels terug kunnen sturen en dan maar kijken waar ze mee komt. Het is niet dat je meteen aan een Jamba ringtone-abonnement van 40 euro per maand vastzit als je wat terugstuurt.
Zodra ze over een sms-chatbox begint weet je wel genoeg.
Waarom dat?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:22 schreef Craptacular het volgende:
Ik vind het zo lastig om iemand weg te klikken.
Bedenk je dat ze ook zelf weg klikkenquote:
Hangt ervan af hoe je het doet. En wat is erger, wegklikken (zij heeft duidelijkheid) of niets meer laten horen en het een beetje in t midden laten?quote:
laten we de primaire focus op ervaringen over datingsites houden, dat er over algemene datingervaringen gesproken wordt is geen ramp maar wel de eindeloze SC, dat moet stoppen. En daar gaan we wat actiever tegen modereren dus.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:48 schreef Luxuria het volgende:
Maar kan er nu niet 'datingervaringen' van gemaakt worden?
Dat is al en paar keer geopperd. Wie beslist dat?
in mijn Paiq-tijd kwam ik er eerlijk voor uit, en ik hoorde het ook wel af en toe van een man, 'sorry je bent niet mijn type maar leuk met je te hebben gechat'. prima toch, die openheid, eerlijk zonder lullig te worden. ik vind het getuigen van volwassenheid.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bedenk je dat ze ook zelf weg klikken
Over dat weg klikken gesproken.... Doe je dat met of zonder "nee, helaas je bent het niet? Maar ik wens je veel succes verder"
Ik ben er nog niet achter wat ik er zelf van vind, maar zomaar weggedrukd worden, vind ik als het mij gebeurd toch wel een beetje jammer....
wat een arrogante postquote:Op maandag 25 februari 2013 22:56 schreef mr-green het volgende:
Hahahahahahahaha
wow
Zat net even op Paiq en had een gesprek met een meisje en die wilde gaan slapen maar nog wel blijven chatten tot ze de foto's kon zien. Dus wij door praten tot de foto's kwamen.
Was een gemiddeld meisje (niet super ofzo). Zegt ze: mwah niet helemaal mijn type en toen werd ik verwijderd hahahaha![]()
Nou dat is gelijk mijn eerste blauwtje onlineMijn foto heeft een 9.1 als waardering mrja dat zegt natuurlijk niet alles
wel interessant om te zien hoe sommige vrouwen handelen op dit soort dating websites...
Ik verwacht het niet van de ander maar vindt het zelf wel netjes om zoiets te zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bedenk je dat ze ook zelf weg klikken
Over dat weg klikken gesproken.... Doe je dat met of zonder "nee, helaas je bent het niet? Maar ik wens je veel succes verder"
Ik ben er nog niet achter wat ik er zelf van vind, maar zomaar weggedrukd worden, vind ik als het mij gebeurd toch wel een beetje jammer....
Ik herken mezelf, maar dan niet in de saaie colbertjes manquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:46 schreef Weissman het volgende:
Column uit de Metro van gisteren.
[ afbeelding ]
Laatste zin had ook kunnen luiden:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:46 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort dingen storen me wel altijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:46 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja... als ik in de kroeg zie hoe sommige mannen alleen maar zitten te staren naar mooie vrouwen, wachtend tot ze de moed hebben of tot er een situatie voordoet waardoor je iets kan zeggen, schaam ik me voor mijn soortquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Laatste zin had ook kunnen luiden:
Zij zien er allemaal goed uit. Geen van ons is nog op hen afgestapt.
tja da's uitstraling...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:16 schreef Silenus het volgende:
"Geintimideerd door de succesvolle vrouw."![]()
Wat dacht je van "Geen zin in weer zo'n arrogant kutwijf."
En dan lekker externaliseren want ze zijn niet lui, maar gewoon te succesvolquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit soort dingen storen me wel altijd.
Emancipatie tot waar ze er geen zin meer in hebben.
Dat is een beetje als dat ik ga zeiken dat ik wel mijn loon wil hebben, maar dat dat werken toch wel veel gedoe is.
Dit vind ik dus een kortzichtige post...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 05:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat een arrogante postook 'gemiddelde' vrouwen hebben voorkeuren en niet alle vrouwen zullen in katzwijm aan je voeten liggen
hoe knap je ook bent, je kunt nog steeds iemands type niet zijn. Mss valt zij op donker en ben jij blond, wiv.
Waarom?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dit vind ik dus een kortzichtige post...
Oké, dan heb ik je even verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:07 schreef mr-green het volgende:
Omdat het niet arrogant bedoeld is. Het is de verontwaardiging die ik heb op bepaalde vrouwen hoe snel zij een oordeel klaar hebben. Ik zie vaak genoeg een meisje wat niet aan mijn perfecte beeld voldoet maar die geef ik wel de kans op een gesprek. Puur omdat er soms hele interessant gesprekken uit voort komen
Aan de andere kant snap ik het wel hoor. Sommige mensen gaan alleen uit op uiterlijk. Ik ga dat ook in eerste instantie maar ik laat wel ruimte open voor de inhoud
Ook al bij haar thuis? Toe maarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Gisteren een gezellige date gehad, het was bij haar thuis. Het ging wel goed, voor herhaling vatbaar wat mij betreft. Thuis gekomen nog even een whatsapp gestuurd dat ik weer thuis was, maar ze reageerde wel erg kortaf. Dus ik denk dat ik afgewezen ben.![]()
Alleen vanmorgen kreeg ik al vrij vroeg een paar langere berichtjes, geen bijzonderheden, gewoon goeiemorgen blah blah werk ze etc.
Nou ja effe afwachten dan maarHeb er niet echt vertrouwen in dat ze nog vaker wil afspreken maar wie weet... vond haar in ieder geval de moeite waard.
heh nee alleen 3 afscheidszoenen, maar goed ik zie wel of ik nog iets van haar hoor. Heb haar een fijne werkdag gewenstquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook al bij haar thuis? Toe maar
Wat hebben jullie gedaan? Is er nog gezoend etc?
Waarom niet thuis als zij het voorstelt? Vind het wel relaxed, al doen niet veel vrouwen dat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
WTF spreekt iedereen thuis afIk zou dat echt niet zo snel doen....
Ik ga altijd gewoon naar de kroeg...
Thuis is wel een intiemere setting, kan me voorstellen dat mensen zich sneller op hun plek voelen in zo'n setting. Eigenlijk is het ook maar raar om niet thuis af te spreken. Stel dat je een minimeet hebt met een fokker, dan nodig je die toch ook zonder problemen thuis uit? Waarom een date dan niet? Net alsof je de ander niet vertrouwt. Leuk startpunt voor een datequote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
Idd, een eerste date heb ik echt nooit thuis. Tenzij ik haar al eens ontmoet heb.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
Tja geen idee... ik vind juist de afleiding om me heen van mensen etc. wel prettig als er een stilte valt ofzo...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thuis is wel een intiemere setting, kan me voorstellen dat mensen zich sneller op hun plek voelen in zo'n setting. Eigenlijk is het ook maar raar om niet thuis af te spreken. Stel dat je een minimeet hebt met een fokker, dan nodig je die toch ook zonder problemen thuis uit? Waarom een date dan niet? Net alsof je de ander niet vertrouwt. Leuk startpunt voor een date.
Ja maar je kunt dus ook veel minder makkelijk weg en dan wordt het al snel wat ongemakkelijk als het echt heel erg tegenvalt. En zeker als je iemand bij jou thuis uitnodigt, hoe krijg je die persoon dan zo snel mogelijk je huis uit? Ik zou het echt nooit doen op een eerste date.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thuis is wel een intiemere setting, kan me voorstellen dat mensen zich sneller op hun plek voelen in zo'n setting. Eigenlijk is het ook maar raar om niet thuis af te spreken. Stel dat je een minimeet hebt met een fokker, dan nodig je die toch ook zonder problemen thuis uit? Waarom een date dan niet? Net alsof je de ander niet vertrouwt. Leuk startpunt voor een date.
Edit: zou een man, date of niet, niet zo snel bij mij thuis uitnodigen. Die kunnen nog wel eens handtastelijk worden, zelfs als ze weten dat je niet op mannen valt.
Tot nu toe heb ik hoofdzakelijk thuisdates gehad en nooit de behoefte gehad om weg te rennen/iemand eruit te schoppen en dit bij de ander ook nooit gemerktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja maar je kunt dus ook veel minder makkelijk weg en dan wordt het al snel wat ongemakkelijk als het echt heel erg tegenvalt. En zeker als je iemand bij jou thuis uitnodigt, hoe krijg je die persoon dan zo snel mogelijk je huis uit? Ik zou het echt nooit doen op een eerste date.
Als je een drankje doet, kun je gerust na één drankje opstappen omdat je nog 'iets anders te doen hebt' of 'morgen vroeg op moet' of zo.
Same here, ook als het niets is kan het nog gezellig zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik hoofdzakelijk thuisdates gehad en nooit de behoefte gehad om weg te rennen/iemand eruit te schoppen en dit bij de ander ook nooit gemerkt
Ik ben al eens bij iemand thuis geweest, remember? En ik heb op een gegeven moment gewoon gezegd: "Ik ga weer!", ook met een "ik moet vroeg op bla bla"-verhaalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja maar je kunt dus ook veel minder makkelijk weg en dan wordt het al snel wat ongemakkelijk als het echt heel erg tegenvalt. En zeker als je iemand bij jou thuis uitnodigt, hoe krijg je die persoon dan zo snel mogelijk je huis uit? Ik zou het echt nooit doen op een eerste date.
Als je een drankje doet, kun je gerust na één drankje opstappen omdat je nog 'iets anders te doen hebt' of 'morgen vroeg op moet' of zo.
Bij een drankje sta je dan binnen een minuut of 20-30 weer buiten. Als je bij iemand thuis afspreekt is dat toch meestal voor een iets langere periode omdat je gaat koken / filmpje kijken of wat dan ook. Dus dan zit je er meteen al een heel stuk langer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:41 schreef Silenus het volgende:
Dat kun je toch ook gewoon zeggen als je thuis bent?
"Ik ga je er zo uitgooien want ik moet slapen." Of voor mijn part zeg je vantevoren dat je maar een paar uur kunt afspreken want je moet daarna nog iets voor ej werk doen. (Als het dan gezellig is heb je *ploef* opeens dat werk niet meer te doen natuurlijk)
Het is echt niet dat de ander dan zegt: NEE IK BLIJF!!!Of als je zegt dat je gaat slapen 'ahhhh ik dacht dat je het nooit zou zeggen, nou weltrusten! *jumpt in bed*
Die gaat dan ook gewoon hoor.
Precies. Daarbij komt dat ik niet na een paar berichten al afspreek, maar daar graag even wat tijd overheen laat gaan. Op die manier kan ik tot nu toe wel inschatten of het een gezellige of juist een krampachtige afspraak wordtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Same here, ook als het niets is kan het nog gezellig zijn.
Ja idd, als je al een tijdje praat, fotos hebt uitgewisseld, dan is het meestal wel goed.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Daarbij komt dat ik niet na een paar berichten al afspreek, maar daar graag even wat tijd overheen laat gaan. Op die manier kan ik tot nu toe wel inschatten of het een gezellige of juist een krampachtige afspraak wordt
Ik ook, en valt bij mij onder thuis afspreken. Ben daar vaker dan in m'n eigen huiskamerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Daarbij komt dat ik niet na een paar berichten al afspreek, maar daar graag even wat tijd overheen laat gaan. Op die manier kan ik tot nu toe wel inschatten of het een gezellige of juist een krampachtige afspraak wordt
Ik heb dat ook sowieso nog nooit gehad bij mijn dates op neutraal terrein, alhoewel één van mijn dates lang geleden wel een keer na een paar minuten alweer vertrokken was.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik hoofdzakelijk thuisdates gehad en nooit de behoefte gehad om weg te rennen/iemand eruit te schoppen en dit bij de ander ook nooit gemerkt
Want dat soort huizen zijn gevaarlijk ja?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Mijn zus is eens op een vrijdagavond van Friesland naar een kast van een huis in 't Gooi gereden. Inclusief intercom en hermetisch afgesloten poort. Ja, dan zou ik ook liever in een kroeg afspreken.
En ik dat iemand wel heel speciaal moet zijn wil ik daar een lange reis voor maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
Heb overigens wel geleerd dat je altijd moet zorgen dat als je ver weg moet, je op tijd moet gaan, zodat je nog een trein terug zou kunnen halen.
Als je met je auto naar binnen rijdt en je ziet in de achteruitkijkspiegel hoe de poort zich achter je sluit... ja dat zou ik ook best een beetje scary kunnen vindenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want dat soort huizen zijn gevaarlijk ja?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je met je auto naar binnen rijdt en je ziet in de achteruitkijkspiegel hoe de poort zich achter je sluit... ja dat zou ik ook best een beetje scary kunnen vindenGelukkig was het een goedgeluimde Olie B. Bommel-lookalike die haar gewoon weer heeft laten gaan
.
Lijk jij op Ollie B. Bommel, ja?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat is bij mij thuis ook zo. Alleen heb ik geen grote villa
*proest*quote:
Dan maar naar Badoo?quote:Ontopic: Paiq is dood, op enkele icebreakers na. Ben er wel klaar mee ook.
Ander publiek? De mensen zijn toch dezelfden?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
Of betalen, trekt toch wat ander publiek aan
Ik bedoelde niet op Paiq maar op RP, Lexa, E-Matching etc etc....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ander publiek? De mensen zijn toch dezelfden?
Oh, ik dacht betalen voor Paiq, maar je bedoelt betaalde sites.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet op Paiq maar op RP, Lexa, E-Matching etc etc....
Betalen voor sex. Never. Of uitgedrukt in Baco's, dat doe ik nog wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, ik dacht betalen voor Paiq, maar je bedoelt betaalde sites.
quote:
Nee sorry had het over een hek die dicht en op slot gaat achter jequote:
Huh? Betalen voor een datingsite =/= betalen voor seks.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Betalen voor sex. Never. Of uitgedrukt in Baco's, dat doe ik nog wel.
Uiteindelijk welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Huh? Betalen voor een datingsite =/= betalen voor seks.
Vrouwen hebben geen jagers instinct, helaas pal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
Laatste zin had ook kunnen luiden:
Zij zien er allemaal goed uit. Geen van ons is nog op hen afgestapt.
Ze zijn de emancipatie niet zat, maar de mannen die zich hebben laten castreren en veranderd zijn in complete softies.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:14 schreef Murdera het volgende:
Dit soort dingen storen me wel altijd.
Emancipatie tot waar ze er geen zin meer in hebben.
Dat is een beetje als dat ik ga zeiken dat ik wel mijn loon wil hebben, maar dat dat werken toch wel veel gedoe is.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:16 schreef Silenus het volgende:
"Geintimideerd door de succesvolle vrouw."![]()
Wat dacht je van "Geen zin in weer zo'n arrogant kutwijf."
Trouwen is ook betalen voor seks uiteindelijk. Beetje simpel gedacht. Zon site moet ook ergens van kunnen leven, je betaalt om toegang te krijgen, vanaf daar kan je ermee doen wat je wilt. Als je nou per bericht moest betalen...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Huh? Betalen voor een datingsite =/= betalen voor seks.
Dan maar in Real Life hosselen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:41 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Het is bij mij op Paiq ook bijna doods te noemen. Ook wel prima trouwens.
Helemaal geen gek idee. Weet je hoeveel kansloze copy-paste berichten dat zou schelen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Trouwen is ook betalen voor seks uiteindelijk. Beetje simpel gedacht. Zon site moet ook ergens van kunnen leven, je betaalt om toegang te krijgen, vanaf daar kan je ermee doen wat je wilt. Als je nou per bericht moest betalen...
Bij paiq vind ik dat wel mooi geregeld, eerste onliner op een dag is goedkoop, de rest wordt duurder.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:25 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Helemaal geen gek idee. Weet je hoeveel kansloze copy-paste berichten dat zou schelen?
Anders ga je dat zelf eens ondervinden ipv vragen en direct een conclusie trekken. Gaat er toch om wat jij vind? En niet wat anderen vinden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:16 schreef videonatic het volgende:
Zitten er alleen saaie mensen op paiq? Wauw account verwijderen maar.
Het is een hoop bagger doorspitten, voor je bij een echt leuk gesprek aankomt heb ik gemerkt. Een beetje zoals het echte leven. Maar dan veilig, vanuit je warme woonkamer/bed. Terwijl je het combineert met dingen die wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:16 schreef videonatic het volgende:
Zitten er alleen saaie mensen op paiq? Wauw account verwijderen maar.
Lijkt me niets voor jou.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:27 schreef ook_gek het volgende:
Samen all you need kijken met een pot ben en jerry's choco ijs
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is een hoop bagger doorspitten, voor je bij een echt leuk gesprek aankomt heb ik gemerkt. Een beetje zoals het echte leven. Maar dan veilig, vanuit je warme woonkamer/bed. Terwijl je het combineert met dingen die wel leuk zijn.
Ideaal dus
En ik ben volgens mij erg ouderwets, maar DE TV AANZETTEN TIJDENS EEN DATEOMG! Ik ben er echt geschokt van
Ik heb ook niet heel veel dates en ik kijk bijna nooit tv, misschien dat dat meespeelt? Maar als er iemand bij mij thuis komt voor een date, dan ga ik echt geen tv zitten kijken, muziek aan, wijn open, koken, tafelen, natafelen en een hoop ouwehoeren, gevolgd door een snavelsessie op het ritme van de muziek
Zelfs bij mij FB gaat de tv niet aan, maar verloopt de avond min of meer als bovenstaand...
* DancingPhoebe neuriet Let me lick you uuuuuuuuuuup aaaaaaaaaand doooooooooooooooooooooooown
Dat is Silenus, maar dan met wijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat doet ie elke keer met een date joh
Of was dat Silenus die dat bij elke date zowat doet?
Breng jij elke date thuis en snavel je ermee ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik ben volgens mij erg ouderwets, maar DE TV AANZETTEN TIJDENS EEN DATEOMG! Ik ben er echt geschokt van
Ik heb ook niet heel veel dates en ik kijk bijna nooit tv, misschien dat dat meespeelt? Maar als er iemand bij mij thuis komt voor een date, dan ga ik echt geen tv zitten kijken, muziek aan, wijn open, koken, tafelen, natafelen en een hoop ouwehoeren, gevolgd door een snavelsessie op het ritme van de muziek
Zelfs bij mij FB gaat de tv niet aan, maar verloopt de avond min of meer als bovenstaand...
* DancingPhoebe neuriet Let me lick you uuuuuuuuuuup aaaaaaaaaand doooooooooooooooooooooooown
Silenus weetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is Silenus, maar dan met wijn.
Blijkbaar heeft DP nog nooit een tegenvallende date gehadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
Breng jij elke date thuis en snavel je ermee ?
Die zijn het leukste om te lezen, alleen durft niet iedereen ze hier op te schrijvenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft DP nog nooit een tegenvallende date gehad.
Oh, als het een mooi verhaal oplevert schrijf ik het wel op (zoals je hebt gemerktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die zijn het leukste om te lezen, alleen durft niet iedereen ze hier op te schrijven
Ik beloof plechtig dat als ik een date heb, via een site, ik hem zal delen met jullie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, als het een mooi verhaal oplevert schrijf ik het wel op (zoals je hebt gemerkt). Je moet het ook weer niet te serieus nemen allemaal
.
Zwijmeldateverslagen zijn eigenlijk maar saai
Uhm..... Ik heb dat meerdere keren gedaanquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:31 schreef Silenus het volgende:
Zeker in het Boer Zoekt Vrouw-seizoen kun je elke zondagavond wel hordes vrouwen scoren die samen met je willen kijken.
*meldt afquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:31 schreef Silenus het volgende:
Precies, niks mis mee. Zeker in het Boer Zoekt Vrouw-seizoen kun je elke zondagavond wel hordes vrouwen scoren die samen met je willen kijken.
De hele avond praten vind ik ook maar vermoeiend, moet ook een beetje ontspannen als ik nog een hele week moet werken.
Precies, beetje afwisseling moet er zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, als het een mooi verhaal oplevert schrijf ik het wel op (zoals je hebt gemerkt). Je moet het ook weer niet te serieus nemen allemaal
.
Zwijmeldateverslagen zijn eigenlijk maar saai
Commentaar leveren op de mensen die mee doen aan all you need, of boer zoekt vrouwquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:31 schreef Silenus het volgende:
Precies, niks mis mee. Zeker in het Boer Zoekt Vrouw-seizoen kun je elke zondagavond wel hordes vrouwen scoren die samen met je willen kijken.
De hele avond praten vind ik ook maar vermoeiend, moet ook een beetje ontspannen als ik nog een hele week moet werken.
wat heb je als reden gegeven dan? Beetje slappe actie. Wel fijn voor je dat jullie weer samen zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
Nou.... afgelopen zondag was een succes. Was helemaal klaar voor de date, wilde net vertrekken en besefte mezelf toen dat ik er helemaal geen zin in had, en mezelf voor de gek aan het houden was ivm ex waar ik nog helemaal niet overheen was. Toen maar via sms afgezegd terwijl dat meisje al onderweg was met de trein en m'n telefoon uitgezet
Inmiddels hebben m'n ex en ik besloten er weer voor te gaan, en moet zodadelijk de 2 andere dates ook gaan afzeggen. Tot zover mijn datingsite ervaringen weer, fucking kansloos
Je hoeft je niet te excuseren... je hebt helemaal gelijkquote:
Was het ook... ik schaamde me ook echt diep voor mijn actie. Maar ik had echt geen zin om gezellig te doen met iemand terwijl ik daar geen behoefte aan had. Beetje jammer dat ik er zo laat pas achter kwam.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
wat heb je als reden gegeven dan? Beetje slappe actie. Wel fijn voor je dat jullie weer samen zijn
Tja.... Wat kan ik hier nou over zeggen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
Nou.... afgelopen zondag was een succes. Was helemaal klaar voor de date, wilde net vertrekken en besefte mezelf toen dat ik er helemaal geen zin in had, en mezelf voor de gek aan het houden was ivm ex waar ik nog helemaal niet overheen was. Toen maar via sms afgezegd terwijl dat meisje al onderweg was met de trein en m'n telefoon uitgezet
Inmiddels hebben m'n ex en ik besloten er weer voor te gaan, en moet zodadelijk de 2 andere dates ook gaan afzeggen. Tot zover mijn datingsite ervaringen weer, fucking kansloos
Dan zou ik mij pas echt genaaid voelen. Wat een kolerestreek.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
Props voor je datequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:44 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik nog met mijn ex in m'n hoofd zat en ik mezelf voor de gek aan het houden was. Haar reactie was:
"Wat een idioot. Maar wel eerlijk"
Is me al twee keer overkomen en één van de redenen dat ik gekapt ben voorlopig met internetdaten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:44 schreef Izzit het volgende:
[..]
Dan zou ik mij pas echt genaaid voelen. Wat een kolerestreek.
Mwoah, een beetje lullig misschien...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja.... Wat kan ik hier nou over zeggen.
Kans-loos, zwak en kwetsend.
Ja dat dekt aardig de lading.
Op zich begrijpelijk maar u weet, de één is de ander niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is me al twee keer overkomen en één van de redenen dat ik gekapt ben voorlopig met internetdaten.
Oke, vóór een date wel maar niet als je al onderweg bent (kedeng, kedeng).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, een beetje lullig misschien...
Liever dat ik zoiets voor een date te horen krijg (ook al is dit wel érg kort) dan dat je na de date te horen krijgt dat er nog een ex in het spel is of dat er met meerdere dames gedate wordt. Vond ik beide meer vervelend
Vergoed dan ten minste haar treinkaartje en stuur d'r een mooie bos bloemen. djiezus what were you thinking?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:45 schreef An_awesome_wave het volgende:
Yup, het was echt het meest schofterige dat ik ooit gedaan heb. By far. Al jullie kritiek is terecht.
Is toch niet zo raar?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
of dat er met meerdere dames gedate wordt. Vond ik
Geen idee, het voelde niet fijn (lees; kut). Is me meerdere keren overkomen, dat is nu een punt dat ik eerder aan ga snijdenquote:
Eerste dates met meerdere vrouwen/mannen vind ik niet zo'n punt. Als je met meerderen op derde dates gaat...tja dat is wat anders.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, het voelde niet fijn (lees; kut). Is me meerdere keren overkomen, dat is nu een punt dat ik eerder aan ga snijden
Lees de vorige posts.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
djiezus what were you thinking?
Nee, dat was niet aan de orde. Wel dat ik het strontvervelend vond dat je blijkbaar iemand moet delen en dat ik daardoor niet het gevoel had een kans te hebben gekregenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Eerste dates met meerdere vrouwen/mannen vind ik niet zo'n punt. Als je met meerderen op derde dates gaat...tja dat is wat anders.
Klinkt alsof je je al wat meer gebonden/gevoelens had voor die personen?
Makes sensequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat was niet aan de orde. Wel dat ik het strontvervelend vond dat je blijkbaar iemand moet delen en dat ik daardoor niet het gevoel had een kans te hebben gekregen
Ik stuur wel ff een PM, dit is allemaal vrij offtopic.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:59 schreef Viking84 het volgende:
Was het niet al vaker uit met je ex, awesome wave? En waarom zou het nu wel goed gaan?Ik snap dat het veilig en fijn voelt om terug te gaan naar haar, maar dat is niet altijd de beste keuze
.
Jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:08 schreef Andromache het volgende:
wat ik irritant vind op OkCupid is van die interessantdoenerij in de berichtjes die je krijgt, in het Engels. we wonen allebei in Nederland, volgens het profiel spreken we allebei vloeiend Nederlands, schrijf me dan ook in het Nedrlands, man.
which reminds me. daar ook ff profiel verwijderen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:08 schreef Andromache het volgende:
we wonen allebei in Nederland, volgens het profiel spreken we allebei vloeiend Nederlands, schrijf me dan ook in het Nedrlands, man.
quote:which reminds me.
nou niet overdrijven hequote:
I knowquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:49 schreef Izzit het volgende:
[..]
Op zich begrijpelijk maar u weet, de één is de ander niet.
Ze meent het, he?quote:Bericht Thijs!! You`re still alive!! :-)) Hoe is het dan met jou?
Om maar meteen ff met de deur in huis te vallen... Weet je nog dat we het vorig jaar een keer hadden over kinderen en wat als ik die kerel maar niet ontmoette en de tijd begon te dringen?
Toen heb ik gezegd dat ik dan een donor ging zoeken. En toen zei jij: Zou je mij dan vragen? En toen zei ik: Ja. Dus dat doe ik nu bij deze.
Waarschijnlijk ben je nu van je stoel gevallen van het lachen en ga je terug mailen: In geen 100 jaar maf wijf!!!! Maar omdat ik toch niets te verliezen heb, waag ik het er gewoon op. :-)
Will you let me know?
Haha geniaalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:19 schreef Silenus het volgende:
Oh, in de categorie: ik dacht dat ik als ervaren dater wel zo'n beetje alles had meegemaakt...weer nu net iets nieuws.
Jaar geleden had ik met een vrouw van 36 gedate. Ofja, gedate. Keertje mee gaan stappen, met haar en een vriendin. Uiteindelijk gezoend ook, 2e date is er niet echt van gekomen. We hadden het toen wel over haar kinderwens, en dat -mocht ze nog lang single blijven- ze zou gaan voor een donor. Ik geinde toen dat ik wel via de natuurlijke weg haar aan een kind wilde helpen. (haha*winkwink*
)
Jaar niet meer gesproken, k spotte haar net op e-matching...krijg ik kwartier later een berichtje.
[..]
Ze meent het, he?
ZOMGquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:19 schreef Silenus het volgende:
Oh, in de categorie: ik dacht dat ik als ervaren dater wel zo'n beetje alles had meegemaakt...weer nu net iets nieuws.
Jaar geleden had ik met een vrouw van 36 gedate. Ofja, gedate. Keertje mee gaan stappen, met haar en een vriendin. Uiteindelijk gezoend ook, 2e date is er niet echt van gekomen. We hadden het toen wel over haar kinderwens, en dat -mocht ze nog lang single blijven- ze zou gaan voor een donor. Ik geinde toen dat ik wel via de natuurlijke weg haar aan een kind wilde helpen. (haha*winkwink*
)
Jaar niet meer gesproken, k spotte haar net op e-matching...krijg ik kwartier later een berichtje.
[..]
Ze meent het, he?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:19 schreef Silenus het volgende:
)
[..]
Ze meent het, he?
Andersom ook, ik heb al meerdere malen als rebound 'mogen' fungerenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
I knowEén van de redenen
Maar je komt wel vaak mannen tegen die koud uit een relatie zijn, bedoelde ik meer.
Ik ook, echt verschrikkelijk. Voel me zo gebruikt daarna.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:27 schreef Izzit het volgende:
[..]
Andersom ook, ik heb al meerdere malen als rebound 'mogen' fungeren
Val ik mooi op het juiste moment een keer dit topic binnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:19 schreef Silenus het volgende:
)
[..]
Ze meent het, he?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:28 schreef kieskleurig het volgende:
Ben benieuwd wat je als reactie stuurt.
Dat dan weer niet echt. Maar het is klote als je er achter komt dat je er bent om haar vertrouwen op te krikken terwijl je hoopt op meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook, echt verschrikkelijk. Voel me zo gebruikt daarna.
Ik heb dezelfde foto gebruikt als op Twitter en Facebook, heeft me meer dan genoeg berichten opgeleverd. Dat is overigens ook de enige foto die ik erop heb gezetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef n00b13 het volgende:
Hebben jullie foto's laten maken voor je profiel/ui of hebben jullie gewoon foto's van social media enzo gehaald?
1 vakantiefoto heb ik erop.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef n00b13 het volgende:
Hebben jullie foto's laten maken voor je profiel/ui of hebben jullie gewoon foto's van social media enzo gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |