Nu is het nog leuk idd.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In het begin heel leuk, daarna wordt het vermoeiend...
Althans das mijn ervaring haha
Pas nou maar op, ben bang dat je je op een gegeven moment gaat ergeren. Zonde als het zo leuk begon.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Nu is het nog leuk idd.Maar nu ook al erg vermoeiend, ze verneukt mijn bioritme
Meh het zal daar niet snel op stuklopen, als ik er echt even geen zin in heb zeg ik het gewoon.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pas nou maar op, ben bang dat je je op een gegeven moment gaat ergeren. Zonde als het zo leuk begon.
'maar... maar... vind je me niet aantrekkelijk dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:35 schreef habitue het volgende:
Meh het zal daar niet snel op stuklopen, als ik er echt even geen zin in heb zeg ik het gewoon.
Ik kan me dat alles echt slecht voorstellen..quote:Op maandag 25 februari 2013 12:41 schreef Northside het volgende:
[..]
'maar... maar... vind je me niet aantrekkelijk dan?'
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:41 schreef Northside het volgende:
[..]
'maar... maar... vind je me niet aantrekkelijk dan?'
Deze baas snapt hetquote:Op maandag 25 februari 2013 12:45 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Je moet vrouwen ook een beetje in onzekerheid laten
Over the top is wel ergerlijk idd.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou het best wel irritant vinden als een vrouw alleen maar daar mee bezig is, zeker op afstand, als je er niets mee kunt doen. "Ga werken ofzo!", zou ik dan denken. Of zoek een leuke hobby
.
Hebben jullie verder ook nog iets gemeen behalve dat jullie je fysiek tot elkaar aangetrokken voelen?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Over the top is wel ergerlijk idd.
Ze zijn er hoor die figuren. Als je dan niet reageert: "Je bent niet echt van de whatsapp hè?".quote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Fascination het volgende:
De hele dag met iemand whatsappen.Moet er niet aan denken.
Elkaar voor het slapen gaan nog welterusten wensen op whatsappquote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Fascination het volgende:
Vreselijk iddquote:Op maandag 25 februari 2013 12:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ze zijn er hoor die figuren. Als je dan niet reageert: "Je bent niet echt van de whatsapp hè?".
Daar was ik snel klaar mee.
Is ook niet te doen tussen al dat fokken door.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Overdag heb ik geen tijd om uitgebreid te whatsappen,
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is ook niet te doen tussen al dat fokken door.
Verschikkelijk inderdaad, zo heb ik er ook eentje gehad. Had er wel mee afgesproken maar toen kon ze niet komen hierna werd het helemaal te gek, uiteindelijk heb ik niet meer met haar gesproken.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Fascination het volgende:
Neem een nokia 1100, werkt perfectquote:Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef Weissman het volgende:
Ik heb geen Whatsapp, maak ik nog kans om ooit een date te krijgen ?
Voornamelijk voelen we ons bizar op ons gemak bij elkaar na 24 uur bij elkaar te zijn geweest, en maken elkaar constant aan het lachen. Dat is voor nu goed zo.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben jullie verder ook nog iets gemeen behalve dat jullie je fysiek tot elkaar aangetrokken voelen?daar heb ik je niet over gehoord
.
Ja, da's wel lief.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Elkaar voor het slapen gaan nog welterusten wensen op whatsapp
Ik ook nietquote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me gewoon super onhandig anno 2013, ik zou niet meer zonder willen.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef Weissman het volgende:
Ik heb geen Whatsapp, maak ik nog kans om ooit een date te krijgen ?
Heb je haar al eens gezien dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:59 schreef barocci het volgende:
[..]
Verschikkelijk inderdaad, zo heb ik er ook eentje gehad. Had er wel mee afgesproken maar toen kon ze niet komen hierna werd het helemaal te gek, uiteindelijk heb ik niet meer met haar gesproken.
Met mijn huidige date heb ik ongeveer 4 a 5 keer in de week contact via whatsapp en dan hebben we hele leuke gesprekken waar gemakkelijk een uurtje of langer mee zoet zijn. Veel beter als dat onzinnig contact terwijl je elkaar eigenlijk niks te melden hebt.
We zijn alsnog wel nieuwsgierig hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 13:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Voornamelijk voelen we ons bizar op ons gemak bij elkaar na 24 uur bij elkaar te zijn geweest, en maken elkaar constant aan het lachen. Dat is voor nu goed zo.
Verder delen we veel passies als muziek, reizen en koken. Er zijn echter ook wel dingen die ik minder aantrekkelijk aan haar vindt, die heb ik bewust in het midden gelaten, dat had de mood van het datingverslag een beetje gekilled.
Zien wanneer de ander voor het laatst online was op whatsapp... 'je zei dat je ging slapen!'quote:Op maandag 25 februari 2013 12:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Elkaar voor het slapen gaan nog welterusten wensen op whatsapp
Bij één drankje laten en dan "Hee, ik ga er weer vandoor." (bij voorkeur na toiletbezoek, dan hoef je geen geschikt moment te zoekenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ehm... Heb volgende week een date maar ik vraag me voornamelijk af wat je moet doen als iemand echt totaal tegenvalt en je wilt dat de date zo snel mogelijk voorbij is...
Die waar ik op afknapte heb ik uiteindelijk nooit ontmoet, dat duurde gewoon te lang waardoor het contact steeds minder leuk werd.quote:
Of, als je het dramatischer wil doen, zeggen dat je buikpijn hebt of je door een goede vriend laten bellen. De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:07 schreef Viking84 het volgende:
Bij één drankje laten en dan "Hee, ik ga er weer vandoor." (bij voorkeur na toiletbezoek, dan hoef je geen geschikt moment te zoeken) Hoef je ook niets uit te leggen verder
.
Liegen en dramatisch doen = nergens voor nodig.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:09 schreef Northside het volgende:
[..]
Of, als je het dramatischer wil doen, zeggen dat je buikpijn hebt of je door een goede vriend laten bellen. De mogelijkheden zijn eindeloos.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:09 schreef Northside het volgende:
[..]
Of, als je het dramatischer wil doen, zeggen dat je buikpijn hebt of je door een goede vriend laten bellen. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Superman pak onder je kleren aan doen en als het dan niks wordt doe je net alsof je een geheim teken hebt gekregen en het kwaad moet bestrijdenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:09 schreef Northside het volgende:
[..]
Ook daarom; date = 1 drankje. En duurt nooit langer dan 30 minuten. Meer heb je niet nodig om er achter te komen of er een klik is met iemand.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ehm... Heb volgende week een date maar ik vraag me voornamelijk af wat je moet doen als iemand echt totaal tegenvalt en je wilt dat de date zo snel mogelijk voorbij is...
Voor een vrouw ben jij wel heel erg down to earth he?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:11 schreef Viking84 het volgende:
Liegen en dramatisch doen = nergens voor nodig.
Een date van 30 minuten? Zo kort heb ik ze nog nooit gehad, altijd toch nog wel minimaal anderhalf uur ofzo.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ook daarom; date = 1 drankje. En duurt nooit langer dan 30 minuten. Meer heb je niet nodig om er achter te komen of er een klik is met iemand.
Als het toch leuker is ga je daarna wat doen samen en noem je het ''een 2e date''.
Beetje geluk heb je ook wel nodig natuurlijk..quote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ook daarom; date = 1 drankje. En duurt nooit langer dan 30 minuten. Meer heb je niet nodig om er achter te komen of er een klik is met iemand.
Als het toch leuker is ga je daarna wat doen samen en noem je het ''een 2e date''.
Time is money, so don't waste it...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Een date van 30 minuten? Zo kort heb ik ze nog nooit gehad, altijd toch nog wel minimaal anderhalf uur ofzo.
Dat zou handig zijn als je meer in de buurt zou daten, ik date meestal half overzees... Mijn dates duren daarom ook vaak verrekt langquote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
- Ze komt nogal verwend over. Vader betaalt extreem veel.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We zijn alsnog wel nieuwsgierig hoor
Tja, ik behandel mensen graag zoals ik zelf ook graag behandeld zou wordenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:14 schreef Northside het volgende:
[..]
Voor een vrouw ben jij wel heel erg down to earth he?
Gewoon een 2e date er gelijk achteraan plannen.... Dat ze afgewisseld wordt...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Time is money, so don't waste it...
Niks mis mee.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon een 2e date er gelijk achteraan plannen.... Dat ze afgewisseld wordt...
Idd, ik blijf toch ook wel een uurtje of twee zitten.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Een date van 30 minuten? Zo kort heb ik ze nog nooit gehad, altijd toch nog wel minimaal anderhalf uur ofzo.
En als date 1 nu toch heel erg leuk is?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon een 2e date er gelijk achteraan plannen.... Dat ze afgewisseld wordt...
Dubbeldaten!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als date 1 nu toch heel erg leuk is?
Zeggen dat je een tweelingbroer hebt die graag grapjes uithaalt.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als date 1 nu toch heel erg leuk is?
Was jij ook niet degene die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
maak je niet zo'n zorgen KT, tis wel een leuk meisje. En anders zeg je na 2 drankjes van, het was gezellig, ik stap weer eens op.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
maak je niet zo'n zorgen KT, tis wel een leuk meisje. En anders zeg je na 2 drankjes van, het was gezellig, ik stap weer eens op.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was jij ook niet degene die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken?Ik ben nog steeds getraumatiseerd hoor
Nee, ik kan me niet herinneren dat ik dat zei?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was jij ook niet degene die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken?Ik ben nog steeds getraumatiseerd hoor
Jawel, je zei dat het wel goed ging komen als het contact zo leuk wasquote:Op maandag 25 februari 2013 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik kan me niet herinneren dat ik dat zei?
Nouja, eigenlijk hoef je je nooit zorgen te maken. Het kan hooguit fout gaan toch?
Maar dit is anders.Deze draagt niet opeens rose crocs.
oh.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, je zei dat het wel goed ging komen als het contact zo leuk was. En je weet toch niet van tevoren of iemand roze crocs draagt of niet?
Nou hwt is toch goed gekomen? Nieuwe ervaring, leuk kunnen lachen achter af dan wel.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, je zei dat het wel goed ging komen als het contact zo leuk was. En je weet toch niet van tevoren of iemand roze crocs draagt of niet?
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh.Nouja is wel goed gekomen toch? Jij een ervaring rijker, wij hebben allemaal smakelijk kunnen lachen.. Top avond.
en ja dat weet ik wel.tenminste van KT's date.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou hwt is toch goed gekomen? Nieuwe ervaring, leuk kunnen lachen achter af dan wel.
Ik voel gewoon dat er hier een super smakelijk verhaal heerst...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik kan er achteraf wel om lachen (gelukkig vervaagt haar beeltenis rap), maar ik ben wel een stuk voorzichtiger geworden nu.
Ter leeringh ende vermaeckquote:Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel gewoon dat er hier een super smakelijk verhaal heerst...
Ik zou het heel graag horen.
Helaas geen hete lesbian schaar verhaal.quote:
Dat is wel érg optimistisch gedachtquote:Op maandag 25 februari 2013 15:34 schreef Dizorn het volgende:
En maar blijven fokken.. maar tijd om te whatsappen? ho maar![]()
Ik denk dat mijn voorgevoel goed is, heb echt nooit een kutdate gehad. Maar dan nog, zou er niet zo bang voor zijn. gewoon op je gevoel vertrouwen dat een date leuk wordt.. je kan ook altijd zelf de date leuker maken toch?
En anders wegwezen, en dus niet 3 uur verderop daten..
Een positieve levenshouding wordt hier in Nederland vaak gezien als arrogantie.quote:
Ja, dan was het met mevrouw Stretchbroek misschien ook nog leuk gewordenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef Silenus het volgende:
Drank helpt wel vaak om het nog wat dragelijker te maken natuurlijk.
drank, optimisme en lage verwachtingen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef Silenus het volgende:
quote:
Ja en als ze op een grensgeval zit van "ik zou haar wel kunnen doen", dan kan het nog eens een vervelende ochtend wordenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef Silenus het volgende:
Dan zal je toch snel biertjes moeten wegtikken. Dan maak ik me liever snel uit de voeten.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef Silenus het volgende:
Daar hebben ze tequilla voor uitgevonden!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dan zal je toch snel biertjes moeten wegtikken. Dan maak ik me liever snel uit de voeten.
*Prik & einde droom*quote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef habitue het volgende:
- Ze komt nogal verwend over. Vader betaalt extreem veel.
- Ik had haar wat intelligenter ingeschat dan ze daadwerkelijk is. (niet dat ze dom is ofzo)
- Soms wat teveel op zichzelf gericht.
Nu maar hopen dat ze dit niet leest!
Moet je Viking de schuld geven!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
*Prik & einde droom*![]()
Dit wil ik helemaal niet horen na zo'n prachtig zwijmelverhaal![]()
Jullie leefden ondertussen toch al heel lang en heeeeel erg gelukkig?!![]()
![]()
Jij vertelt het toch zelf?!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Moet je Viking de schuld geven!![]()
We kunnen nog steeds gelukkig worden
Wat een zielig gejank op die site zeg. Moet me echt door zo'n tekst heen worstelen. Grow a pair of balls of zo. Al dat zelfmedelijden de hele tijd.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:55 schreef mister_white het volgende:
Hier nog meer verhalen. Niet alles is even leuk maar sommige dingen zijn wel om te lachen (en herkenbaar, auw): Ter leeringh ende vermaeck
Ja maar, ja maar... Sorryquote:Op maandag 25 februari 2013 17:01 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Jij vertelt het toch zelf?!![]()
![]()
Ondanks alle gedeelde 'smetjes' (*ignore*), hoop ik nog steeds op een mooi droomverhaal dan!
Dat dus, helemaal geen zin om die blogs te lezen na de inleiding. Ligt denk ik eerder aan zijn karakter dan aan zijn uiterlijk dat het lastig is.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat een zielig gejank op die site zeg. Moet me echt door zo'n tekst heen worstelen. Grow a pair of balls of zo. Al dat zelfmedelijden de hele tijd.
Dit ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat een zielig gejank op die site zeg. Moet me echt door zo'n tekst heen worstelen. Grow a pair of balls of zo. Al dat zelfmedelijden de hele tijd.
eens!quote:Op maandag 25 februari 2013 17:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat dus, helemaal geen zin om die blogs te lezen na de inleiding. Ligt denk ik eerder aan zijn karakter dan aan zijn uiterlijk dat het lastig is.
bitch alertquote:Op maandag 25 februari 2013 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag hoe ik bepaalde gegevens uit iemands profiel moet opvatten...
Stuurt ze terug: "vat het op zoals jij het wilt''
Ok Doei...
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ok Doei...
Is dat het enige wat je gestuurd hebt?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ok Doei...
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je gestuurd hebt?
Wie wat?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Try againIk bedoelde uiteraard je eerste berichtje.
Ben wel benieuwd naar wat je precies hebt gevraagd van haar profiel.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie wat?
Wees eens duidelijk wat je bedoelt.
Zwijmverhaal?? Knaap is 24 en heeft gewipt (>2). Credits daarvoor hoor, maar verder...quote:Op maandag 25 februari 2013 16:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
*Prik & einde droom*![]()
Dit wil ik helemaal niet horen na zo'n prachtig zwijmelverhaal![]()
Jullie leefden ondertussen toch al heel lang en heeeeel erg gelukkig?!![]()
![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zwijmverhaal?? Knaap is 24 en heeft gewipt (>2). Credits daarvoor hoor, maar verder...
Laatste keer dat ik dat deed nam het meisje niet op de volgende dag en hoorde ik via via dat ze zichzelf pedo voelde omdat ik 1 of 2 jaar jonger was dan haar.. Hmm.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze hebben ook lief tegen elkaar aangehangen in de trein en toen heeft ie haar gekust
mensen snappen niet dat het niet erg is om eens een dag niet te postenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:42 schreef dawg het volgende:
nog even en dit topic is dicht, vermoed ik zo.
als we uitgaan van een hoge frequentie qua dating, dan nemen we silenus natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
mensen snappen niet dat het niet erg is om eens een dag niet te posten
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zwijmverhaal?? Knaap is 24 en heeft gewipt (>2). Credits daarvoor hoor, maar verder...
Ow nee, dat dus!quote:Op maandag 25 februari 2013 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Ze hebben ook lief tegen elkaar aangehangen in de trein en toen heeft ie haar gekust
Onze hele nacht passionele seks degraderen tot wipquote:Op maandag 25 februari 2013 17:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quote:Hallo Baron!
Wat een leuke tekst heb jij neergezet haha.
Humor heb je zeker dat is wel te lezen.
Jammer dat je niet van dieren houd anders had ik jou een interesse verzoek gestuurd.
Want ik ben juist wel gek op beesten.![]()
Nou Baron veel succes verder met zoeken.
Groetjes Dierengekbloem
quote:Hoi wat leuk dat je mijn profiel even komt bekijken! Ik ben ik een gewone meid uit het Gooi. Die wel het een en ander mee heeft gemaakt. Ik ben 27 jaar. Ben 1.66 groot nou ja zeg maar klein haha. Ik ben niet de slankste. Maar wel de leukste. Ik woon op mezelf met me diertjes (2 hondjes + cavia's). Ik heb ook nog een eigen paard. Ik ben heel zorgzaam, lief, eerlijk, open, sociaal, luisterend oor, kan verlegen zijn, heb humor,even lekker gek doen, kan ook heel serieus zijn, gevoelig, ik ben gewoon een gezellig mens haha. Als werk zit ik in de ouderenzorg en werk in een verzorgingshuis en draai alleen maar nachtdiensten.
quote:Favorieten
Eten: Shoarma met veel knoflooksaus!!
Ik blijf het knap vinden dat je in die "hele nacht hete, passionele seks" (zo zei je t, niet?) slechts 3 condooms versleten hebt.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Onze hele nacht passionele seks degraderen tot wip
Mijn god... Het is dat ze in de zorg werkt, anders was ik ervan overtuigd dat het een voormalig collega van me is.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:20 schreef Silenus het volgende:
Ik heb weer een reactie op RP!![]()
[..]Nouja zeg, Iemand die reageert dat ze eigenlijk niet geinteresseerd is. En dan te bedenken wat ik dus allemaal mis omdat ik niet van dieren houd.
[..]
[..]
Na 3 x met mag het zonder, toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik blijf het knap vinden dat je in die "hele nacht hete, passionele seks" (zo zei je t, niet?) slechts 3 condooms versleten hebt.
je wilt zeggen dat jij het ook gelooft?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik blijf het knap vinden dat je in die "hele nacht hete, passionele seks" (zo zei je t, niet?) slechts 3 condooms versleten hebt.
Ja, dan is ze genoeg volgepompt met zaaddodend glijmiddel voor de rest van die nacht.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Na 3 x met mag het zonder, toch?
Uiteraardquote:Op maandag 25 februari 2013 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat jij het ook gelooft?
Als je bij de 3e bent kan je de 1e weer binnenstebuiten gebruiken.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je bij de 3e bent kan je de 1e weer binnenstebuiten gebruiken.
Na 2 keer kom ik bijna niet meer klaar! Daarbij valt voorspel ed toch ook onder de noemer seks. Standaard voorspel neuken slapen seksquote:Op maandag 25 februari 2013 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je bij de 3e bent kan je de 1e weer binnenstebuiten gebruiken.
yup, blijkbaar wil men niet luisterenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:42 schreef dawg het volgende:
nog even en dit topic is dicht, vermoed ik zo.
Whut the...quote:Op maandag 25 februari 2013 20:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoi, stel... Allebei online... Keertje chatten? (Heerlijk cliché zo, maar even geen idee hoe ik je aandacht kan trekken )
Keertje chatten kan wat mij betreft nooit geen kwaad, al scheelt het wanneer we allebei online zijn, dat klopt wel...
En och, cliché of niet, ik stuur zelf niet zo heel vaak oneliners, maar ik maak er zelf ook geen Charles Dickens-achtig relaas van verder.
Einde gesprek (vandaag om 00:48)
Hoi, leuk dat je de oneliner accepteert ???? ik stuur ze eigenlijk alleen maar als ik Credits heb en die heb ik niet zo vaak. / Charles Dickens relaas? Van?
Ja. Wie zou nu wie zijn?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whut the...
Cursief = niet zo snuggere dame?
Bioscoop is ook een kutidee voor een eerste date. Je wilt elkaar toch leren kennen? Nou dan. En ik zou hem gewoon wat sturen of hij zin heeft om nog eens wat te gaan drinken of iets in plaats van het maar af te wachten als je het zo graag weten wilt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef ejiraM het volgende:
Ik heb gisteren mijn allereerste paiq-date gehad. En het was.. oké. Bios is toch niet zo'n goed ideeHet was gezellig, ik heb geen wauw, maar ook geen blurgh gevoel. Wil hem eigenlijk vooral best nog een keer zien, en dan echt práten in plaats van stil naast elkaar een film kijken
![]()
Maar hoe pakken jullie dat aan ná de dateOf is het gewoon echt een heel slecht teken als je gewoon nog steeds matig whatsappcontact hebt, en kan ik het dan beter laten rusten?
Ja ok, dat jij t niet was is duidelijk.quote:
Ja, daar kwam ik gisteren ook achterquote:Op maandag 25 februari 2013 20:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bioscoop is ook een kutidee voor een eerste date. Je wilt elkaar toch leren kennen? Nou dan. En ik zou hem gewoon wat sturen of hij zin heeft om nog eens wat te gaan drinken of iets in plaats van het maar af te wachten als je het zo graag weten wilt.
Of je gaat op je bek of niet. Maar dan weet je het wel en is het next.
Somebody is on the run!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik gisteren ook achterHeb er een seconde bij stilgestaan en ben niet zo'n dateheld
En hij dus schijnbaar ook niet
![]()
Maar heb hem vanmiddag een berichtje gestuurd, maar nog niets op gehoordMaar hij reageert wel vaker traag.. Denk dat ik hem inderdaad dan morgen nog een berichtje stuur.
Al die 1-smiley-posts hebben weinig te maken met de discussie of het "datingsite" of "dating" ervaringen moet zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:48 schreef Luxuria het volgende:
Maar kan er nu niet 'datingervaringen' van gemaakt worden?
Dat is al en paar keer geopperd. Wie beslist dat?
Nog steeds? dus het is nooit echt leuk geweest? Hmm, dat klinkt niet al te best tbhquote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef ejiraM het volgende:
Ik heb gisteren mijn allereerste paiq-date gehad. En het was.. oké. Bios is toch niet zo'n goed ideeHet was gezellig, ik heb geen wauw, maar ook geen blurgh gevoel. Wil hem eigenlijk vooral best nog een keer zien, en dan echt práten in plaats van stil naast elkaar een film kijken
![]()
Maar hoe pakken jullie dat aan ná de dateOf is het gewoon echt een heel slecht teken als je gewoon nog steeds matig whatsappcontact hebt, en kan ik het dan beter laten rusten?
Dat zou ik dan weer niet doen. Je stuurde hem vandaag al wat en dan gaat het al snel wanhopig overkomen. Wat stond er ongeveer in?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik gisteren ook achterHeb er een seconde bij stilgestaan en ben niet zo'n dateheld
![]()
Maar heb hem vanmiddag een berichtje gestuurd, maar nog niets op gehoordMaar hij reageert wel vaker traag.. Denk dat ik hem inderdaad dan morgen nog een berichtje stuur.
Take a chill pillquote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
![]()
Is dat dezelfde jongen die ook al zo mat reageerde toen je voorstelde om te gaan daten? Waarom kijk je niet verder als dat nu nog niet veranderd is? Beetje aan een dood paard trekken dit. Zonde van je tijd...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
![]()
O iets over de film van gisteren, had daar nog iets over gelezen. Dus een redelijk nietszeggend bericht, niet heel wanhopig hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen. Je stuurde hem vandaag al wat en dan gaat het al snel wanhopig overkomen. Wat stond er ongeveer in?
Ja, maar uiteindelijk was hij degene die hier heel erg het voortouw in nam. Want ik had ook zoiets van laat maar danquote:Op maandag 25 februari 2013 21:12 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Is dat dezelfde jongen die ook al zo mat reageerde toen je voorstelde om te gaan daten? Waarom kijk je niet verder als dat nu nog niet veranderd is? Beetje aan een dood paard trekken dit. Zonde van je tijd...
Humor werkt altijd wel goed, geen standaard "Hoi, hoe gaat het?" iig.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:15 schreef DaFan het volgende:
Pff ik zit er al dagen om heen te draaien om eens wat mensen berichtje te sturen op Lexa.
In de kroeg doe ik niet zo moeilijk maar op internet is de drempel ineens stuk hogerWat zet je er in godsnaam in ...
Als iets drempelverlagend werkt is het internet wel. Kijk maar naar al die stoere hosselverhalen hier van kiddo's die nog tussen hun paps en mams in slapen.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:15 schreef DaFan het volgende:
Pff ik zit er al dagen om heen te draaien om eens wat mensen berichtje te sturen op Lexa.
In de kroeg doe ik niet zo moeilijk maar op internet is de drempel ineens stuk hogerWat zet je er in godsnaam in ...
Ja zoiets had ik ook al bedachtquote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef habitue het volgende:
[..]
Humor werkt altijd wel goed, geen standaard "Hoi, hoe gaat het?" iig.
Ja klopt.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als iets drempelverlagend werkt is het internet wel. Kijk maar naar al die stoere hosselverhalen hier van kiddo's die nog tussen hun paps en mams in slapen.
Wat zou je dan in de kroeg zeggen?
In wezen werkt dit hetzelfde, maar dan met kiekeboe-en op elkaars profiel. Hou het luchtig. Een berichtje doet niks meer of minder dan interesse van jouw kant aangeven, dus een megalap tekst is wat overbodig.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt.
In de kroeg doe ik het eerste contact niet met praten, maar met kijken/uitstraling..als iemand erop reageert loop ik er wel even heen en dan is het in eerste instantie toch een 'Hoi'Werkt altijd wel redelijk (mag niet klagen in ieder geval).
Heb ook niet zoveel trek om in zo'n eerste bericht meteen een heel verhaal over mezelf op te hangen. Wat ik kwijt wil staat al op mn profiel...
Zo had ik het nog niet bekeken, dacht dat het meer jezelf verkopen was.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In wezen werkt dit hetzelfde, maar dan met kiekeboe-en op elkaars profiel. Hou het luchtig. Een berichtje doet niks meer of minder dan interesse van jouw kant aangeven, dus een megalap tekst is wat overbodig.
Ik doe eigenlijk altijd totaal weer iets anders. De ene keer flauwe opmerking over een detail op de achtergrond van haar foto, andere keer iets luchtigs over haar username. Maak het niet te serieus...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik ook al bedacht
[..]
Ja klopt.
In de kroeg doe ik het eerste contact niet met praten, maar met kijken/uitstraling..als iemand erop reageert loop ik er wel even heen en dan is het in eerste instantie toch een 'Hoi'Werkt altijd wel redelijk (mag niet klagen in ieder geval).
Heb ook niet zoveel trek om in zo'n eerste bericht meteen een heel verhaal over mezelf op te hangen. Wat ik kwijt wil staat al op mn profiel...
En als iemand een verhaal over dr hond heeft op het profiel heeft het echt weinig nut om daarop in te gaan, vermoed dat iedereen dat al doet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |