Ja, ik had het al bekeken, maar ik weet niet of er een management tool inzit om de wlan settings in een printer wijzigen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je weet niet wat HPLIP is??
klik![]()
dat is mooiquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, ik had het al bekeken, maar ik weet niet of er een management tool inzit om de wlan settings in een printer wijzigen.
Ik heb overigens al een werkende wireless hp printer.
Clementinequote:Op woensdag 24 april 2013 13:30 schreef Karboenkeltje het volgende:
Vraagje; weet iemand wat een een beetje goede muziek-afspeel dinges is. De paar dingen die ik geprobeerd heb (SMPlayer en VLC) spelen CD's verkeerd af. Ze beginnen dan bij nummer 1 (één) om vervolgens met nummer 10 (tien) verder te gaan enzovoorts tot de tientallen op zijn en dan nummer 2 (twee) en verder. Poepvervelend!
12.04 hierquote:Op woensdag 24 april 2013 16:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Zijn er hier meer mensen die al op 13.04 zitten?
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat'ie de middelste muisbutton niet pakt.. Kan er nog niets over vinden...
Ze doen niet meer aan alternate images toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:52 schreef Houniet het volgende:
Ik wil trouwens naar 12.10. Alleen ik kan Ubuntu alleen installeren via de alternate editie. Is deze al in het Nederlands? Ik kan hem namelijk niet vinden.
Ik heb net geupgrade. Enige probleem dat ik tot nu toe ben tegengekomen is dat ie m'n weerstation niet meer kan uitlezen via usbquote:Op woensdag 24 april 2013 16:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Zijn er hier meer mensen die al op 13.04 zitten?
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat'ie de middelste muisbutton niet pakt.. Kan er nog niets over vinden...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/usb/legacy.py", line 182, in interruptRead return self.dev.read(endpoint, size, self.__claimed_interface, timeout) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/usb/core.py", line 661, in read self.__get_timeout(timeout) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/usb/backend/libusb1.py", line 559, in intr_read timeout) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/usb/backend/libusb1.py", line 648, in __read _check(retval) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/usb/backend/libusb1.py", line 403, in _check raise USBError(_str_error[ret], ret, _libusb_errno[ret]) USBError: [Errno 110] Operation timed out |
Niet dat ik weet, wel balen want dat is mijn enige mogelijkheid.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze doen niet meer aan alternate images toch?
Hoezo is dat je enige mogelijkheid? Volgens mij was het verhaal dat de default installer dusdanig compatible gemaakt is dat de alternate installer overbodig is geworden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, wel balen want dat is mijn enige mogelijkheid.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, wel balen want dat is mijn enige mogelijkheid.
gewoon even sudo apt-get install synaptic doenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:41 schreef lachelkedag het volgende:
Waar vind ik het pakketbeheer in 13.04? Misschien heeft het iets te maken met toegangsrechten oid.Via de zoekfunctie kom ik er iig niet.
Overigens, de zoekfunctie is in mijn beleving nooit echt goed geweest in ubuntu. Als ik in windows een zoekterm intype, springt er van alles naar voren. bijna te veel van het goede, allemaal submappen enzo. Maar dat heeft toch altijd nog mijn voorkeur boven de zoekfunctie van ubuntu, waar een file die bv in de map ´downloads´ staat niet gevonden kan worden met de zoekfunctie.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoezo is dat je enige mogelijkheid? Volgens mij was het verhaal dat de default installer dusdanig compatible gemaakt is dat de alternate installer overbodig is geworden.
Omdat ik met de normale installer steeds onbekende meldingen krijg en de installatie niet kan voortzetten. En met de alternate installatie gaat alles vlekkenloos.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:42 schreef wdn het volgende:
Dertien nul vier loopt als een tierelier
[..]
Hoe bedoel je?
Heb jij geupdate, of een verse install? ik krijg die update niet. Ook niet wanneer ik check via terminalquote:Op maandag 29 april 2013 18:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoe zet ik do-release-upgrade waarschuwing uit?krijgt het telkens since 13.04 uit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |