en omdat ik nieuwsgierig ben
 en omdat ik nieuwsgierig ben   . Maar vrees nu al dat het eco-systeem van Android beter zal zijn.
. Maar vrees nu al dat het eco-systeem van Android beter zal zijn.

Nog geen verdere updates? De demo's leken heel leuk. Ik heb enorme spijt dat ik mijn Nexus het geüpdatet naar de laatste Androidversie. Ik mis de oude Talk, waarbij je kon zien wie op dat moment online wasquote:Op zondag 22 september 2013 17:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Momenteel Ubuntu Touch aan het installeren op mijn Nexus 7!
Waarom? Omdat het kanen omdat ik nieuwsgierig ben
. Maar vrees nu al dat het eco-systeem van Android beter zal zijn.

dit gaat dus niet door?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:25 schreef wdn het volgende:
http://www.indiegogo.com/projects/ubuntu-edge

iddquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dit gaat dus niet door?

Helaas niet nee. Meest succesvolle crowdfunding ooit, maar toch niet succesvol genoeg om het streefbedrag te halen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dit gaat dus niet door?

Nee,en ik heb eerder het idee dat ze extra hoog zijn gaan zitten om te kijken waar men op uit komt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dit gaat dus niet door?

Mark heeft aangegeven dat ze het op de traditionele manier gaan doen: Gewoon een van de bekende telefoonfabrikanten vragen een Ubuntu Edge-toestel uit te bregen. Die 10 miljoen in een paar dagen tijd, geeft ze inderdaad een mooie onderhandelingspositiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee,en ik heb eerder het idee dat ze extra hoog zijn gaan zitten om te kijken waar men op uit komt.
Die telefoon komt er wel degelijk alleen niet op deze manier.

Ja, dat was mijn gedachte.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mark heeft aangegeven dat ze het op de traditionele manier gaan doen: Gewoon een van de bekende telefoonfabrikanten vragen een Ubuntu Edge-toestel uit te bregen. Die 10 miljoen in een paar dagen tijd, geeft ze inderdaad een mooie onderhandelingspositie

In tegenstelling tot de desktop ben ik wél heel enthousiast over de handheld Ubuntu. Als ze er in slagen om Play te integreren (en geen dual boot zoals nu) moet het succesvol kunnen worden. Ik vertrouw Cannonical toch meer dan zo'n custom rom. Feitelijk is een Android-app (n)iets meer dan een Java-appletquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mark heeft aangegeven dat ze het op de traditionele manier gaan doen: Gewoon een van de bekende telefoonfabrikanten vragen een Ubuntu Edge-toestel uit te bregen. Die 10 miljoen in een paar dagen tijd, geeft ze inderdaad een mooie onderhandelingspositie
Laatst stond op Tweakers dat ze het zelfs niet bij de volgende LTS gaan halen. Dit terwijl Wayland al lang een stabiele release heeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Iemand trouwens al wat gehoord over Ubuntu 13.10 (Saucy Salamander)? De RC is vandaag uitgekomen en de final komt over een week.
Volgens mij gaat het een beetje een saaie release worden. Het plan was natuurlijk MIR te releasen, maar dat is allemaal nog niet klaar. Volgens mij stond er verder weinig spannends op stapel.

Ik denk niet dat er een boekhandel bestaat in de wereld die groot genoeg is om een compleet besturingssysteem in boekvorm te beschrijven. Wat wil je leren?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:42 schreef Garfield1985 het volgende:
Ik wil ook met Linux leren werken, is er ergens een tutorial te vinden waar ik alles step by step krijg uitgelegd of moet ik hier voor naar de boekenhandel?

Alles, net zoals ik het ook ooit geleerd heb met Windows. Ik begrijp dat veel opdrachten ingevoerd worden in de terminal?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een boekhandel bestaat in de wereld die groot genoeg is om een compleet besturingssysteem in boekvorm te beschrijven. Wat wil je leren?

Nee dat bedoel ik niet, maar veel software programma's zijn anders dan die van Windows en je hebt daarnaast ook veel meer mogelijkheden in Linux qua aanpassingen en zo. Hoe leer ik bijvoorbeeld werken met de terminal?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Heb je windows geleerd uit een boekje dan?
Gewoon installeren en gebruiken. Gaat allemaal vanzelf.

Nee, niet perse. Alles kan via een GUI.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:51 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat veel opdrachten ingevoerd worden in de terminal?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |