Mn schoonzusje heeft ff gekeken...maar alles op :/ Ik ga a.s. zaterdag nog ff, kan ik nog ff kijken...quote:
Noppies heeft leggings in maat 50quote:Op maandag 25 februari 2013 19:41 schreef Kyara het volgende:
Waar kun je leggings of maillots in kleine maatjes (maat 50) kopen? Ik zie ze eigenlijk alleen vanaf maat 56....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door kleinzusje op 28-02-2013 00:57:39 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
En Zeeman !quote:Op maandag 25 februari 2013 19:41 schreef Kyara het volgende:
Waar kun je leggings of maillots in kleine maatjes (maat 50) kopen? Ik zie ze eigenlijk alleen vanaf maat 56....
Ik heb er bij de crawlers voor O geen problemen mee moet ik zeggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:24 schreef Marrije het volgende:
Ik zag ook niks voor mijn dochter. Die jurkjes hangen aan 1 drukknoop per schouder, dat vind ik niet echt super. We hebben eea van smafolk dat aan 1 drukknoop per schouder hangt en ik zie daar toch liever 2.
Het trekt anders zo aan 1 drukker / knoop. Dan gaat de stof erboven naar voren hangen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:43 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik heb er bij de crawlers voor O geen problemen mee moet ik zeggen.
Waarom wil je twee knopen?
Oh, heeft niemand je aangezet tot kopen vandaagquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:43 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb onwijs zin om iets leuks voor Isabeau te kopen, maar ik weet niet wat. Iemand een suggestie?
Dat heb ik ook idd!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef Meimeltje het volgende:
Lees ik het pas hier....
Van harte gefeliciteerd Pessie!! Jongen of meisje?
Het eerst pakje kan ik helaas niet zien. Ligt aan mij, sinds een week doen veel plaatjes het hier mobiel niet.
Laurenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:17 schreef pessie het volgende:
Uiteindelijk is onderstaande Lauren s eerste pakje geworden:
[ afbeelding ]
Welke maat zoek je kz?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:57 schreef kleinzusje het volgende:
Advies gevraagd !
Heb mijn meisje deze winter zo'n soort zacht berenpak aangetrokken (zwart) ipv een jas. Bevalt heel goed. Zoek nu ook zo iets voor de lente. Een mooi pak dus ipv een jas.
Liefst lekker stofje (Wol/badstof/ecokatoen) en geen rozeof pastel.
Iemand een tip ?
Liefst 80. Mag lekker ruim zittenquote:
Thx. Gekeken, maar zie er niks bij.quote:
Ja, daar is de prijs ook naar.quote:
Ken je niemand die dat voor je kan breien?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:54 schreef kleinzusje het volgende:
Thx TM !![]()
Heb je dat Hoppediz fleecepak toen ook na de winter nog gebruikt ?
Die poncho is lief !Waarom onhandig ? Te koud ? Lastig met bewegen ?
Heb die poncho van Bieq zo graag ! Echt super mooi !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zo'n wolfleece pak voor Faye, vind het ideaal! Heb er eentje met strakke manchetten ipv omvouw dingen. Wel fijn, pak is nog te groot maar blijft nu wel goed zitten en waarschijnlijk past ze het in de herfst nogquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:56 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo iets vind ik heel mooi. Maar is misschien te warm voor tot de zomer
Heerlijk zachte en warme merino wollen baby overall met capuchon, houten knopen en omvouwbare uiteinden aan de mouwtjes en voetjes. Handschoentjes en booties heb je dus langere tijd niet nodig omdat zowel de handjes als voetjes behaaglijk binnen de overall blijven (indien gewenst). Deze wollen baby overall is voor de 3 seizoenen: winter, voorjaar, herfst te gebruiken. Wol is van nature waterafstond, isolerend en thermoregulerend. Daarbij prikkelt merino wol niet en is deze juist aangenaam zacht op de huid.
Ik ook, als ik de loterij wonquote:Op zondag 3 maart 2013 20:44 schreef kleinzusje het volgende:
Als ik het opnieuw mocht doen zou ik ook alles van kc kopen!
De onze is net iets anders, maar ook van Cosilana (wolfleece overal is het geloof ik, met Google wel te vinden) via iPad is het lastig om een foto toe te voegen, sorry!quote:Op zondag 3 maart 2013 20:59 schreef kleinzusje het volgende:
Heb je die van mm foto? Dat economische ding?
Haha, ik dacht ongeveer precies t zelfdequote:Op zondag 3 maart 2013 21:00 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik ook, als ik de loterij won![]()
of een goedkope dealer vond voor de dingen die ik leuk vind of als ik eens wat minder een cheapskate word wat kleding betreft![]()
rond de 50 euro en groen?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:10 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
De onze is net iets anders, maar ook van Cosilana (wolfleece overal is het geloof ik, met Google wel te vinden) via iPad is het lastig om een foto toe te voegen, sorry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Maar je wil je dealer niet delenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb die dealermuahah.
en die cosilana dingen vind ik lelijk, maar zijn vast heerlijk. Ik heb wel een riedel wolrompertjes ingeslagen. lex woont er ook in. op die foto in t kinderfototopic draagt ie m ook, heerlijk warm en neemt ooi zijn kwijl op
Nooit last gehad. Ze geven toch altijd aan in welke week ze komen ?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef danic het volgende:
Ik lees hier mee maar bijna nooit wat te vertellen. Nou hoor ik jullie regelmatig klagen over de bezorgservice van de h&m en ik moet ook zeggen dat het vaak behoorlijk lang duurt. Maar het gaat nooit fout ofzo.
Maar vanavond viel mijn mond open.
Ik heb woensdag of donderdag kleding besteld en dat zou komende week bezorgd worden. Heel netjes wel. Kom ik net thuis, is het gisteren al bezorgd! Ze kunnen het dus wel!
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar je wil je dealer niet delen![]()
ps. Off topic: wrom heeft een mooie vrouw als jij bent zo'n lelijke ava ? Of is dat hip en mis ik iets ?
Ik hoop ook héél hard dat mijn dochter niet al te zeer op haar moeder lijkt, want dan wordt t ook lastigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:12 schreef Sannne het volgende:
Wat superlief! Helaas staan beigetinten mijn kind niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |