Graag was ik erbij geweest, maar ben net terug uit Venetië.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:55 schreef mane het volgende:
Ringo had ook kunnen schrijven dat ze een lekkere kont had. Dat is dan iets minder burgerlijk waardig waarschijnlijk.
Waarvoor ik hier kwam:
Vrijdag, 20.30, Oude Mol in de Oude Molstraat, DH. Stil zijn of niet stil zijn. Ringo en ik zullen er zijn.
Dat doe ik ook wel. Maar we gingen onlangs met het vliegtuig op vakantie en ik moest het aantal boeken wat ik meenam beperken. (Omdat er ook nog kleurpotloden, knuffels, afwasmiddel, strandspeelgoed et cetera mee moest). Ik heb uiteindelijk voor één lange broek en 5 boeken gekozen. Toen dacht ik dat zo'n e-reader best wel gemakkelijk kon zijn. Qua gewicht.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:37 schreef Thisbe het volgende:
Boeken moet je niet downloaden soldaat. Boeken moet je in papieren vorm aanschaffen en koesteren, danwel wegwerpen.
De kapper heeft er overigens bijna drie uur over gedaan, en nu is mijn haar rood. Wat niet de bedoeling was.
Staat hier nu een spatie te veel of een woord te weinig?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:56 schreef Ringo het volgende:
Die zitten dan op hun zorgopleiding poppen luiers te wisselen.
Hmm. Ik zie het er niet in, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef Ringo het volgende:
Ervan uitgaande dat poppen belanghebbend voorwerp is, geen van beide. Toch?
Buiten dat om, het volgende. Ringo heeft, zoals altijd, een overschot van gelijk. Vergelijk met:quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:22 schreef Gellius het volgende:
Liene is tegenwoordig geanimeerd, dus die heeft vast geen tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |