Hoezo? Was het onbevlekt?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:37 schreef mane het volgende:
Bedankt Lienekien, heren.
Het was voor mij ook een verrassing.
quote:
Geweldig nieuws!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:07 schreef mane het volgende:
Er is een vers rozijnenmeisje of -jongetje op komst!
Wat een blijde en vrolijke verassing. Maar was er dan al een meneer Mane? Dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:07 schreef mane het volgende:
Er is een vers rozijnenmeisje of -jongetje op komst!
Meneer is ook behoorlijk vers.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat een blijde en vrolijke verassing. Maar was er dan al een meneer Mane? Dat heb ik dan gemist.
Dan heeft hij er geen gras over laten groeien in ieder geval. Hulde!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef mane het volgende:
Op maandag 10 juni 2013 21:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat een blijde en vrolijke verassing. Maar was er dan al een meneer Mane? Dat heb ik dan gemist.
Meneer is ook behoorlijk vers. .
quote:Had maandag tentamen met een vraag zoals je ze maar zelden ziet. Met humor. Voor diegenen die die vraag willen lezen heb ik hem hierbij gevoegd. Let wel: dit is alleen de inleidende tekst, de vraag waren totaal niet grappig - eerder moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
De vraag waren..?quote:
Dat is het ook. Ik weet nu alleen niet of ik me zorgen moet gaan maken om het niveau van Engels van leraren in het hoger onderwijs of dat Mainport gewoon weer de een of andere bonte uitspraak over zichzelf in het leven heeft geroepen om zijn gebrek aan daadwerkelijke charme te proberen te verbloemen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:13 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd Engels. Of raar. Raar Engels. Hoeheetut.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:42 schreef Z het volgende:
Vijf gangen.
• Koude aardappel-artisjoksoep met kabeljouw
• Risotto met verschillende bereidingen van tomaat
• Buikspek met boontjes
• Black Angus
• Lekker toetje.
Vergezeld van lekkere wijntjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |