Oh. Dat klinkt al iets minder oninteressant.quote:
Is het ook, als je ook maar een fuck geeft om de planeet. Maar hey, Après nous...quote:Op maandag 25 februari 2013 05:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Een film over ijs? Klinkt "interessant" ...
Zit er niet ver vanaf, maar daarvoor moet je de film toch echt kijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 05:14 schreef Rainesz het volgende:
Als ik dit zo zie van Pi, en het zou me enigste referentie punt zijn.
Zou je zeggen het is een film on a acid trip.
Dus als je zulke films en documentaires niet interessant vindt, geef je niks om de planeet?quote:Op maandag 25 februari 2013 05:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is het ook, als je ook maar een fuck geeft om de planeet. Maar hey, Après nous...
V.
Die kan niet dood, zit vol met chemicaliën.quote:Op maandag 25 februari 2013 05:15 schreef N00dles het volgende:
Was Zellweger dood aan het gaan daar? Ze zag er niet helemaal 100% uit.
Hij ligt ergens op een stapeltje te wachten tot ik hem wil zien.quote:Op maandag 25 februari 2013 05:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit er niet ver vanaf, maar daarvoor moet je de film toch echt kijken.
Hey, als Scarlett Johansson het zingt kan het niet verkeerd zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 05:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Een film over ijs? Klinkt "interessant" ...
Silver Linings was inderdaad erg leuk, maar toch niet bijzonder genoeg voor beste film vind ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 05:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb vandaag zo'n beetje alle films gezien, en ik weet nog steeds niet wie mijn favoriet is.... Maar hoe meer plaatjes ik van Life of Pi zie en het vergelijk met de rest.... hoe meer ik daar aan denk. Alhoewel Silver Linings ook erg leuk was..
idd. Niet pretentieus genoeg.quote:Op maandag 25 februari 2013 05:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Silver Linings was inderdaad erg leuk, maar toch niet bijzonder genoeg voor beste film vind ik.
Foto? (kan hier geen streams zien)quote:Op maandag 25 februari 2013 05:20 schreef Verbal het volgende:
Lol, Bill Maher op FB (ongetwijfeld over Zellweger): Why work so hard to become famous and then make yourself unrecognizable?
V.
Verwacht ik ook. Jammer. Goede productie en cinematografie, maar een mager verhaal..quote:Op maandag 25 februari 2013 05:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn tot nu toe geen echte verrassingen, film is gewoon Argo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |