Goed punt.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die kans is dan ook onbestaande, ik denk dat alleen Beasts of Southern Wild nog minder kans maakt, als is 0 natuurlijk hetzelfde als 0.
Mwah, in Rachel Getting Married was ze wel prima.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Anne Hathaway is ook een hele goede actrice.
Een film vereist echter ook acteertalent, ander acteertalent dan op het podiumquote:Op maandag 25 februari 2013 04:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ome Jop van drie hoog achter die de dag van zijn leven had toen ie het tijdens het bejaardenuitje van de plaatselijke volksdanclub mocht zingen, ook.
les mis gaat geen beste film winnen. Ik vermoed Lincoln vanwege patriotism enzo, en anders gewoon Life of Pi natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:06 schreef HostiMeister het volgende:
Ach zolang deze maar niet beste film wint, vind ik het prima.
En waarom denk je ditquote:Op maandag 25 februari 2013 04:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen cultuur gewend?? Zeker een Iron man fan?
http://www.ustvnow.comquote:
Was blij dat Colm deze rol had, film drie keer gezien n drie keer gehuild bij die scnequote:
Ik denk Argo, vooral omdat ze Affleck niet eens genomineerd hebben voor regie.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:10 schreef Danny het volgende:
[..]
les mis gaat geen beste film winnen. Ik vermoed Lincoln vanwege patriotism enzo, en anders gewoon Life of Pi natuurlijk.
Maar ze deden het nu niet in de film, nietwaar, ze deden het live, op het podium, en het was een regelrechte blamage.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Een film vereist echter ook acteertalent, ander acteertalent dan op het podium
Pi niet, dan Argoquote:Op maandag 25 februari 2013 04:10 schreef Danny het volgende:
[..]
les mis gaat geen beste film winnen. Ik vermoed Lincoln vanwege patriotism enzo, en anders gewoon Life of Pi natuurlijk.
Links is eerder opgenomen, rechts is livequote:Op maandag 25 februari 2013 04:11 schreef Bartjebart het volgende:
Hoe hebben ze dit nou weer gedaan?
Sigwaardig wel.quote:
quote:
Verhaal van Pi was beetje dun, plaatjes waren verbluffend. Lincoln was prima, maar beetje duf, Silver Linings vond ik het leukst, maar is te luchtig denk ik. Les mis... tja... Amour te deprimerend. Zero Dark... euhg.... Django, te negerig... Raar jaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:10 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 04:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verhaal van Pi was beetje dun, plaatjes waren verbluffend. Lincoln was prima, maar beetje duf, Silver Linings vond ik het leukst, maar is te luchtig denk ik. Les mis... tja... Amour te deprimerend. Zero Dark... euhg.... Django, te negerig... Raar jaar.
Stropdas :pquote:
Beste filmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |