Woww, ik heb livestreamsquote:Op maandag 25 februari 2013 03:48 schreef neohu het volgende:
Prima livestream: http://ufreetv.com/abc.html
quote:
En die van Mamamia ookquote:Op maandag 25 februari 2013 04:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Barks blaast Hathaway alweer weg.
Nee, de zaal, hoorde je dat niet?quote:Op maandag 25 februari 2013 04:05 schreef Danny het volgende:
[..]
echt, ga gewoon eens ECHT naar de musical. Crowe is echt de slechtste die ooit in welke rol dan ook van les mis heeft gezeten. Hij was zelfs slechter dan nick jonas als marius in de 25th anniversary concert
Barks is dan ook een echte musicalzangeres. Hathaway deed het imo geweldig, vooral emotioneel (in de film dan he, niet nu)quote:Op maandag 25 februari 2013 04:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Barks blaast Hathaway alweer weg.
Voor de film vond ik m goed, de 10 en 25 jaar waren uiteraard beter qua zangquote:Op maandag 25 februari 2013 04:05 schreef Danny het volgende:
[..]
echt, ga gewoon eens ECHT naar de musical. Crowe is echt de slechtste die ooit in welke rol dan ook van les mis heeft gezeten. Hij was zelfs slechter dan nick jonas als marius in de 25th anniversary concert
Colm Wilkinson zat al in de film, dus die had gewoon gekund. Of gewoon Philip Quast weer even van stal halen. Beter een minder bekende naam die kan zingen dat een Crowe die - voor mij - de complete film verneukt.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Hadden ze niet een musicalacteur kunnen vragen i.p.v. meneer Kraai?
25 was niet al te best, met name vanwege nick jonasquote:Op maandag 25 februari 2013 04:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Voor de film vond ik m goed, de 10 en 25 jaar waren uiteraard beter qua zang
Javert is jonger dan Valjean dus dat kan nietquote:Op maandag 25 februari 2013 04:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Colm Wilkinson zat al in de film, dus die had gewoon gekund. Of gewoon Philip Quast weer even van stal halen. Beter een minder bekende naam die kan zingen dat een Crowe die - voor mij - de complete film verneukt.
Ome Jop van drie hoog achter die de dag van zijn leven had toen ie het tijdens het bejaardenuitje van de plaatselijke volksdanclub mocht zingen, ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Voor de film vond ik m goed, de 10 en 25 jaar waren uiteraard beter qua zang
Anne Hathaway is ook een hele goede actrice.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:07 schreef ThaTim het volgende:
Crowe is in ieder geval de enige echte topacteur, toch leuk dat hij de ballen heeft om in zo'n baggerfilm mee te zingen.
Die kans is dan ook onbestaande, ik denk dat alleen Beasts of Southern Wild nog minder kans maakt, al is 0 natuurlijk hetzelfde als 0.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:06 schreef HostiMeister het volgende:
Ach zolang deze maar niet beste film wint, vind ik het prima.
make up doet een hoop.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Javert is jonger dan Valjean dus dat kan niet
Geen cultuur gewend?? Zeker een Iron man fan?quote:Op maandag 25 februari 2013 04:07 schreef ThaTim het volgende:
Crowe is in ieder geval de enige echte topacteur, toch leuk dat hij de ballen heeft om in zo'n baggerfilm mee te zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |