The Master is niet eens genomineerd voor beste film.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:46 schreef Stefan het volgende:
Argo en Les Mis moeten winnnen 1van de 2
Lincoln was een snoozefest
Beasts was niet aan mij besteedt en uitgezet na30 min
The master was de kutste film die ik de afgelopen tijd zag
Zero dark thirty was goed maar niet oscarwaardig, wel beter dan the hurt locker
Life of pi prima maar niet meer dan dat
Amour en silver niet gezien
Maar een schande dat the sessions er niet bijstaat
Hij had beter taken 2 kunnen afwijzenquote:Op maandag 25 februari 2013 03:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Liam Neeson sloeg de hoofdrol in Lincoln af..
Schande dat Helen Hunt is genomineerd en John Hawkes nietquote:Op maandag 25 februari 2013 03:46 schreef Stefan het volgende:
Maar een schande dat the sessions er niet bijstaat
En Takenquote:Op maandag 25 februari 2013 03:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij had beter taken 2 kunnen afwijzen
Normaal gezien is 't niveau bij de mannen wel iets hoger. En is 't dus iets moeilijker om erbij te raken.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Schande dat Helen Hunt is genomineerd en John Hawkes niet
V.
Die vond ik wel weer lekker wegkijkenquote:
Maar wel met boobs van fosterquote:
Death Wish 14quote:Op maandag 25 februari 2013 03:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die vond ik wel weer lekker wegkijken
Mevrouw Afflech toch?quote:
zeker kabel tv (paytv) ?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:56 schreef Danny het volgende:
[..]
de tepels van anne hathaway mochten ook
And the Oscar for worst hair implants goes to.. John Travolta's plastic surgeonquote:
Die wenkbrauwen staan ook een beetje scheef...of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
And the Oscar for worst hair implants goes to.. John Travolta's plastic surgeon
quote:
Als t maar beter is dan glennis gracequote:Op maandag 25 februari 2013 03:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aha, eentje uit de "als 't maar luid is" school.
Heeft inderdaad weinig met zingen te maken.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
da's ook een slamuil, dus ze passen goed bij elkaarquote:Op maandag 25 februari 2013 03:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als t maar beter is dan glennis grace
quote:Op maandag 25 februari 2013 03:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Grapje mag ik hopen?quote:Op maandag 25 februari 2013 04:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Komaan, Adele, leer ze straks allemaal eens zingen.
Want genomineerdquote:Op maandag 25 februari 2013 04:01 schreef Danny het volgende:
en dan doen ze 'suddenly', het enige nummer dat geen oorspronkelijk Les Mis nummer is
dat is voor iedereen niet te hopen inderdaad. Dat was echt een blamage.quote:
jah, da's nog het ergste... maar da's omdat dat een original song is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |