abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 februari 2013 @ 04:11:22 #151
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_123355873
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:59 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Welk verhaal..?
Dat kleine stukje zelfmedelijden wat enkel van 1 kant belicht word, en dan ook nog door degene die er zelf een punt achter gezet heeft..?

En dan ga je zn ex een geschift mens noemen....
Sinds wanneer is een punt achter een relatie zetten een reden om iemand zijn spullen niet terug te geven? Als een ex dat doet, dan vind ik die geschift ja. En aangezien jij insinueert dat dat normaal gedrag is en TS de spullen zich maar eerder had moeten toe eigenen, vind ik jou net zo geschift. Gelukkig hebben rechters iets meer verstand, maar het is jammer als in situaties zoals deze er civiele zaken aan te pas moeten komen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 26 februari 2013 @ 04:45:28 #152
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123355907
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 04:11 schreef twiFight het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een punt achter een relatie zetten een reden om iemand zijn spullen niet terug te geven? Als een ex dat doet, dan vind ik die geschift ja. En aangezien jij insinueert dat dat normaal gedrag is en TS de spullen zich maar eerder had moeten toe eigenen, vind ik jou net zo geschift. Gelukkig hebben rechters iets meer verstand, maar het is jammer als in situaties zoals deze er civiele zaken aan te pas moeten komen.
Dan hoor je het al van 1 kant en kun je ook nog niet begrijpend (alles) lezen.... :')
Wat jij van mij vind (als ik dit, of als ik dat) interesseert me geen biet.... en is ook nogal offtopic..

Weet je wel wat ik van jou vind als jij vind dat bla.. bla.. bla....
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  dinsdag 26 februari 2013 @ 05:58:25 #153
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_123355970
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:26 schreef Jellereppe het volgende:
Dan is hij verder van huis als hij een ruitje in gooit,
Hoeft niet per se. Ik heb dat zelf namelijk een keer gedaan bij een ex die mijn spullen niet wilde teruggeven.

Nadat ik mijn spullen had gepakt heb ik mezelf direct aangegeven bij de politie. De desbetreffende agent vond het zo terecht wat ik had gedaan en zei zelfs aan het einde van het gesprek:

''Ga nu maar even lekker uitrusten he, dat heb je wel verdiend.''

De politie is je beste vriend. O+
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_123356296
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 05:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Hoeft niet per se. Ik heb dat zelf namelijk een keer gedaan bij een ex die mijn spullen niet wilde teruggeven.

Nadat ik mijn spullen had gepakt heb ik mezelf direct aangegeven bij de politie. De desbetreffende agent vond het zo terecht wat ik had gedaan en zei zelfs aan het einde van het gesprek:

''Ga nu maar even lekker uitrusten he, dat heb je wel verdiend.''

De politie is je beste vriend. O+
_O- En terecht.

Zoals al meermaals gezegd, TS als die ex van je werkt, en kinderen naar school zijn, pleur een baksteen door de ruit (of gebruik je sleutel als die het nog doet) en haal je spullen. Alleen diegene die op dit moment echt noodzakelijk zijn (dus voor werk/kleding/hygiene..) ik zou zeggen dat dat altijd 100% is te verantwoorden mocht het op enige manier voor de rechter komen.
In achtneming dat de spullen ook echt van jou zijn, en ze je zonder goede reden buitensluit.
pi_123356316
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:26 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dan is hij verder van huis als hij een ruitje in gooit,
Want?
Je wordt heus niet opgepakt wegens het intikken/inbreken in je eigen huis hoor.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_123356364
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:06 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

wel dus
http://www.rijksoverheid.(...)-kentekenbewijs.html

quote:
Deel IB: Tenaamstellingsbewijs (oude deel II). Op dit deel staan de gegevens van de eigenaar van het voertuig.
http://www.rdw.nl/nl/part(...)ssinds1juni2004.aspx

quote:
Deel IB - Tenaamstellingsbewijs (oude deel II) - het deel met de tenaamstellingsgegevens
De overheid snapt het zelf ook niet :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_123356369
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 07:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]

De overheid snapt het zelf ook niet :')
Schokend :o Dat dit kan in Nederland!
pi_123358384
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:05 schreef carramba het volgende:
Natuurlijk is er meer aan de hand. Een dramatische gebeurtenis binnen het gezin. Te persoonlijk om te delen. Geen sexueel misbruik of iets dergelijks ook geen mishandeling, geweld of iets in die richting.
Oh?
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 04:43 schreef carramba het volgende:
Het huiselijk geweld was naar mij toe. Bedrijging, fisiek geweld en zelf een keer gewapend met een mes naar mijn slaapkamer.
Je verhaal klopt van geen kant.
pi_123358891
quote:
Natuurlijk is er meer aan de hand. Een dramatische gebeurtenis binnen het gezin. Te persoonlijk om te delen. Geen sexueel misbruik of iets dergelijks ook geen mishandeling, geweld of iets in die richting. Maar door deze gebeurtenis die veel verdriet heeft gebracht voor alle leden van het gezin en de rest van de familie hoopte de moeder dat we als gezin... met name als koppel weer een nieuwe start konden maken. Maar daar zag ik geen toekomst in....

Samen met het verdriet en de teleurstelling was het voor moeder teveel om te accepteren. Dat is naar mijn idee de belangrijkste rede voor de starre houding van moeder.

Natuurlijk kan ik daar naar toe en een hoop stampij trappen maar je moet als volwassene de kinderen voorop stellen. Bij veel van dit soort zaken gaan de ouders te keer als losgeslagen beesten en nemen alles wat op hun weg staat mee en denken daarbij alleen aan zichzelf.. Wie is vaak de dupe? Juist ja....... de kinderen. Dat gaat mijn kinderen zolang ik er iets aan kan doen niet gebeuren. Ook al betekend dat dat ik overal van af moet zien. Spullen kun je vervangen... kinderen niet.
Ik heb niet alles gelezen, maar je kunt ook te ver doorslaan in het jezelf wegcijferen. Je hebt rechten. Die rechten worden door jouw ex geschonden. Het is nobel dat je niet wilt dat je kinderen eronder lijden, maar het is je ex die deze situatie veroorzaakt en jou in zo'n lastig parket brengt.

Je recht halen is wat anders dan als losgeslagen beesten tekeer gaan. Stap naar de politie, doe aangifte en/of schakel je gemeente in voor hulp. Je ex kan zich niet zomaar allerlei spullen toe-eigenen die van jou zijn.
pi_123359104
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:50 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh?

[..]

het een gaat over de oorzaak van alle problemen, zie eerste quote.
De tweede quote is het gevolg, wat voortvloeit uit die dramatische gebeurtenis wat geen geweld of bedreiging was. En waar zijn vriendin uiteindelijk nu wel wel agressief naar hem toe werd
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 10:29:17 #161
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_123359257
Ik word een beetje achterdochtig van dit verhaal :D

Misschien staan alle eventuele samen gemaakte schulden (auto..) ook wel op haar naam en wil ze daarom niet dat hij iets ophaalt en meeneemt.
Misschien is meneer ook wel vreemd gegaan en wil ze daarom haar gram halen.

Ik kan wel 100 dingen bedenken waarom ze witheet zou kunnen en hem daarom het liefst alleen in zijn onderbroek in de goot laat liggen :P

Wat ik niet snap is dat een vader niet vecht voor zijn kinderen. Maar diezelfde kinderen zelfs als excuus gebruikt voor zijn slappe houding. Tenzij hij zelf al weet dat die kinderen hem toch al niet willen zien nu..

Maar heel veel keuzes zijn er denk ik niet. Spullen ophalen..en dat zal toch gedonder gaan geven of niets doen en afwachten.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:48:41 #162
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_123359678
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 07:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
_O- En terecht.

Zoals al meermaals gezegd, TS als die ex van je werkt, en kinderen naar school zijn, pleur een baksteen door de ruit (of gebruik je sleutel als die het nog doet) en haal je spullen. Alleen diegene die op dit moment echt noodzakelijk zijn (dus voor werk/kleding/hygiene..) ik zou zeggen dat dat altijd 100% is te verantwoorden mocht het op enige manier voor de rechter komen.
In achtneming dat de spullen ook echt van jou zijn, en ze je zonder goede reden buitensluit.
Ik snap sowieso niet waarom TS er zo lang over nadenkt en niet gewoon actie onderneemt. Ik heb er hooguit een half uurtje over nagedacht. Ik had namelijk voor die dag een busje gehuurd om mijn spullen te halen. En hij wist dat. Maar ik kon er ineens niet meer in. Vanaf zijn werk wist hij te melden dat ik de volgende dag terug mocht komen om mijn spullen te halen.

Ja daahaag. Weer een bus huren zeker... en dan de volgende dag zeker ook nog nutteloze discussies krijgen zeker (met ook nog eens het risico dat het wéér uitgesteld zou worden).

Een steen pakken, ruit ingooien, spullen in het busje laden was een stuk makkelijker, sneller en goedkoper. :)

Ik vraag me trouwens af of die kinderen van TS er wel zo'n trauma aan zullen overhouden. Dat trauma zullen ze dan eerder hebben van de slechte relatie die hij met hun moeder heeft en wat op deze manier maar door blijft sudderen, dan van een kapot raampje. Sterker nog, de kans is aanwezig dat ze papa nu maar een slappe zak vinden, maar hem een held gaan vinden als hij actie onderneemt. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:53:39 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123359802
Wat ik vooral niet snap is dat TS er geen heil meer in zag de relatie nieuw leven in te blazen, terwijl zijn partner die dramatische gebeurtenis wel zag als een nieuw beginpunt, maar hij vervolgens niet de stap neemt de relatie werkelijk te beëindigen, en maar is blijven zitten tot zijn partner hem de deur uit zette.

Het zou me overigens niets verbazen als die dramatische gebeurtenis bijvoorbeeld een miskraam was....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123359919
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:53 schreef Leandra het volgende:
Wat ik vooral niet snap is dat TS er geen heil meer in zag de relatie nieuw leven in te blazen, terwijl zijn partner die dramatische gebeurtenis wel zag als een nieuw beginpunt, maar hij vervolgens niet de stap neemt de relatie werkelijk te beëindigen, en maar is blijven zitten tot zijn partner hem de deur uit zette.
Erger eigenlijk nog, TS wilde schijnbaar niet meer aan de relatie werken maar bleef wel in het huis wonen, ging toen een tijdje ergens anders wonen (klinkt voor mij mogelijk als een nieuwe vriendin gezien dat dat 'ook niet werkte'), en trok vervolgens weer bij zn ex in. Ik hoor niets over proberen zelf een nieuwe plek te vinden en actieve pogingen een en ander netjes af te ronden met de ex. Heel vreemd verhaal - wat wil je dan, gewoon bij je ex blijven wonen :?
pi_123361306
Ik wil even tegen TS zeggen dat ik met hem te doen heb en de hele situatie echt k*t is, maar dat het na 7 pagina's met goede adviezen van andere FOK!kers wel de hoogste tijd is om actie te ondernemen.

Over dat ruitje inslaan en je spullen weghalen: Ik meende dat ik ergens had gelezen (geen zin om alles terug te zoeken) dat de ex-vriendin van TS werk(/winkel?)ruimte aan huis heeft. Als dat zo is, is ze natuurlijk vrijwel nooit (ver) weg van huis en kun je die baksteen beter laten liggen.

Zoals zoveel mensen hier al hebben gezegd: TS, schakel op zijn minst een advocaat in! Die weet zoveel meer dan wij allemaal wat betreft rechten/plichten e.d. Zeker op het gebied van kinderen. Laat je kinderen niet stikken, be a man en ga ervoor!
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
pi_123361309
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:50 schreef Dipkip het volgende:

Oh?

De "dramatische gebeurtenis" is niet hetzelfde als het geweld naar zijn kant later. Althans zo lees ik het.

@TS: ik ben zelf kind van gescheiden ouders (ik was 6 toen ze uit elkaar gingen) en mijns inziens zal het je kinderen veel meer schade doen als je nu niet je spullen op gaat halen die je nodig hebt om in je levensonderhoud te voorzien. Als jij nu diep in de schulden komt en (wie weet) dakloos op straat eindigt, hoe zal dat dan voor je kinderen zijn? Eén extra ruzie over het feit dat je daar zonder haar toestemming je noodzakelijke spullen opgehaald hebt, zal veel minder schade doen dan de haat die je (bijna) puberende kinderen ongetwijfeld voor je moeder gaan voelen als zij je willens en wetens ten gronde richt.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:48:14 #167
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_123361361
Gaat de TS nog het hele verhaal vertellen of moeten we het blijven doen met dit eenzijdig verhaal? Lijkt me een hogere entertainment gehalte om het complete plaatje te zien.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_123361389
Dus er gebeurde iets dramatisch, TS wilde de relatie stoppen terwijl zijn vriendin juist samen verder wilde, en sindsdien is TS dus mishandeld en het huis uitgezet maar hij komt steeds terug en wil daar wonen. En nu is hij definitief het huis uitgezet en krijgt hij zijn spullen niet en zij haar auto niet.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:56:46 #169
34974 trigt013
pi_123361608
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:49 schreef Dipkip het volgende:
Dus er gebeurde iets dramatisch, TS wilde de relatie stoppen terwijl zijn vriendin juist samen verder wilde, en sindsdien is TS dus mishandeld en het huis uitgezet maar hij komt steeds terug en wil daar wonen. En nu is hij definitief het huis uitgezet en krijgt hij zijn spullen niet en zij haar auto niet.
Nee, er mist een deel van het verhaal. Juist dat deel waarom zijn ex pislink werd en wij waarschijnlijk met z'n allen zullen zeggen; "Het is je eigen schuld". Dat deel laat hij weg en daarom is het verhaal zo onlogisch.
pi_123361679
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:56 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Nee, er mist een deel van het verhaal. Juist dat deel waarom zijn ex pislink werd en wij waarschijnlijk met z'n allen zullen zeggen; "Het is je eigen schuld". Dat deel laat hij weg en daarom is het verhaal zo onlogisch.
Wat maakt het uit? Zelfs al heeft ie met een andere vrouw het bed gedeeld, (wat zijn vrouw waarschijnlijk wel 'pislink' zou maken, ookal hadden ze allang geen echte relatie meer) zijn rechten zijn nog steeds zijn rechten.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:59:02 #171
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_123361683
quote:
Natuurlijk is er meer aan de hand. Een dramatische gebeurtenis binnen het gezin. Te persoonlijk om te delen. Geen sexueel misbruik of iets dergelijks ook geen mishandeling, geweld of iets in die richting. Maar door deze gebeurtenis die veel verdriet heeft gebracht voor alle leden van het gezin en de rest van de familie hoopte de moeder dat we als gezin... met name als koppel weer een nieuwe start konden maken. Maar daar zag ik geen toekomst in....

Samen met het verdriet en de teleurstelling was het voor moeder teveel om te accepteren. Dat is naar mijn idee de belangrijkste rede voor de starre houding van moeder.

Natuurlijk kan ik daar naar toe en een hoop stampij trappen maar je moet als volwassene de kinderen voorop stellen. Bij veel van dit soort zaken gaan de ouders te keer als losgeslagen beesten en nemen alles wat op hun weg staat mee en denken daarbij alleen aan zichzelf.. Wie is vaak de dupe? Juist ja....... de kinderen. Dat gaat mijn kinderen zolang ik er iets aan kan doen niet gebeuren. Ook al betekend dat dat ik overal van af moet zien. Spullen kun je vervangen... kinderen niet.
Zij is vreemdgegaan?

Waar logeer je nu dan?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_123361708
TS, als jij alle papieren van de auto hebt (kentekenbewijs deel 1, 2 en 3) kun jij gewoon naar het dichtsbijzijnde PostNL servicepunt gaan en de auto op jouw naam zetten. Daar heb je niemands toestemming voor nodig.
Maar als je je niet nóg meer problemen met je ex op de hals wilt halen zou ik eerst zorgen dat je (m.b.v. een advocaat) al je eigendommen weer in je bezit hebt. En zodra dat zo is, meteen overschrijven!
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
pi_123361719
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:56 schreef trigt013 het volgende:
Heel eerlijk gezegd: als mijn vriend met de relatie wil stoppen maar gewoon in mijn huis blijft wonen, na een tijdje bij iemand anders wonen zichzelf weer binnenlaat en weer in mijn huis denkt te kunnen gaan wonen... Zou ik dat al genoeg reden vinden om pislink te zijn ;) ik zou hem niet in elkaar slaan, maar sloten veranderen en zeggen zoek het uit, oh jawel hoor. Als ie geen moeite doet de relatie af te ronden en gewoon maar in het huurhuis blijft wonen loopt het snel op denk ik.

Blijft inderdaad een onlogisch verhaal en er zal vast nog veel meer zijn gebeurd, daar niet van.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:02:00 #174
34974 trigt013
pi_123361756
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:58 schreef Skint het volgende:
Wat maakt het uit? Zelfs al heeft ie met een andere vrouw het bed gedeeld, (wat zijn vrouw waarschijnlijk wel 'pislink' zou maken, ookal hadden ze allang geen echte relatie meer) zijn rechten zijn nog steeds zijn rechten.
Tuurlijk maar als hij een hond is geweest zal hij toch eerst even flink door het stof moeten gaan en heel erg zijn verantwoordelijkheid nemen in deze en excuses maken. Voorlopig is hij alleen het slachtoffer aan het uithangen en haar de schuld aan het geven. Daar zou ik persoonlijk ook niet heel erg meewerkend van worden.
pi_123361829
quote:
En haar auto is nog steeds haar auto.

Ik vermoed dat zij hem in de tang houdt met dat gereedschap, zodat hij met haar om tafel moet om afspraken te maken wat betreft kinderen, andere woonruimte zoeken, auto en andere spullen.
pi_123361846
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:02 schreef trigt013 het volgende:

Voorlopig is hij alleen het slachtoffer aan het uithangen en haar de schuld aan het geven. Daar zou ik persoonlijk ook niet heel erg meewerkend van worden.
Nee, hij vertelt wat zijn situatie nu is en vraagt wat hij daar aan kan doen. Waarom moet iedereen dan per se alle sappige details weten? Wat maakt het uit of hij vreemdgegaan is, per ongeluk op de kat is gaan zitten of de vrouw des huizes gewoon gestoord is? Voor zijn rechten maakt het geen drol uit.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:06:27 #177
34974 trigt013
pi_123361869
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:05 schreef Skint het volgende:

[..]

Nee, hij vertelt wat zijn situatie nu is en vraagt wat hij daar aan kan doen. Waarom moet iedereen dan per se alle sappige details weten? Wat maakt het uit of hij vreemdgegaan is, per ongeluk op de kat is gaan zitten of de vrouw des huizes gewoon gestoord is? Voor zijn rechten maakt het geen drol uit.
This is FOK!.......we willen alles weten.
pi_123362291
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:06 schreef trigt013 het volgende:

[..]

This is FOK!.......we willen alles weten.
Hebben we recht op.
pi_123362359
TS is scenarioschrijver van Divorce.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:50:24 #180
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_123363155
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:53 schreef Leandra het volgende:

Het zou me overigens niets verbazen als die dramatische gebeurtenis bijvoorbeeld een miskraam was....
Gezien ze al dertig jaar een relatie hebben, zal het eerder de overgang zijn....
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 12:56:14 #181
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_123363333
quote:

[..]

Natuurlijk maakt dat niets uit voor zijn rechten. Maar als je hier en daar van die beschuldigingen naar je ex laat vallen moet je ook niet raar opkijken als mensen een wenkbrauw op gaan trekken en zich gaan afvragen wat dan de rest van het verhaal is ;)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_123363819
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:50 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Gezien ze al dertig jaar een relatie hebben, zal het eerder de overgang zijn....
:') dat lijkt me sterk ''het zal de overgang wel zijn'' ....

Ik heb ook al 30 jaar een relatie, ja ik was er vroeg bij ik was 16 jaar, maar ik zou dit niet
in mijn hoofd halen, als hij de relatie wil verbreken of verder wil met een ander, tja...

Tuurlijk staat je leven op zijn kop en alles wat erbij komt kijken, woede, verdriet weetikveelwat
maar dan nog zal je iemand toch normaal zijn spullen laten meenemen en zéker de spullen
(in dit geval dus gereedschap begrijp ik?) die nodig zijn om zijn beroep mee uit te oefenen.

(mist het geen inbrekerstools zijn :P )

ik denk eerder dat meneer het niet zo nauw neemt met eigendommen van een ander,
zie ''autoverhaal'', aangezien hij hier toch niets over gaat zeggen blijft het gokken en
ik gok erop dat hij van de spaarcentjes van Mevrouw heeft gesnoept of iets
in die geest en dat zij hem nu wil dwingen om zijn deel terug te betalen, maar
aangezien er na 30 jaar! nog niets op papier staat, zelfs als er 2 kinderen zijn
blijft het wel een érrug vaag verhaal.

ja ja dit is speculeren, krijg je d'r van (8>
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:31:37 #183
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_123364579
TS is vreemdgegaan, mogelijk zelfs met een kind tot gevolg, en verschuilt zich nu achter "iets ergs, maar te persoonlijk om te vertellen" om zijn ex hier als psycho neer te kunnen zetten en zichzelf als de goedheid zelve. :')
pi_123365424
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef CruellaDeVil het volgende:
TS is vreemdgegaan, mogelijk zelfs met een kind tot gevolg, en verschuilt zich nu achter "iets ergs, maar te persoonlijk om te vertellen" om zijn ex hier als psycho neer te kunnen zetten en zichzelf als de goedheid zelve. :')
Wat een aannames zeg. Zoiets is geen "dramatische gebeurtenis". Ik kan me wel voorstellen wat het wel zou kunnen zijn en iemand anders gokte eerder al ook iets in die richting, maar ik vind het nogal respectloos om hierover te speculeren. Waarom kunnen mensen niet gewoon antwoord geven op de vragen die door ts gesteld worden in plaats van allerlei verhalen te verzinnen?
pi_123365448
TS is bang dat actie ondernemen gevolgen heeft voor zijn band met de kinderen? Jongen je ziet ze nu ook niet. Inbeuken die deur en je spullen ophalen. Kinderen gaan het wel begrijpen, is het nu niet, dan is het wel later.

Wat laat TS zich over zijn kop zeiken door zijn wijf zeg.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_123365526
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef Skint het volgende:
Wat een aannames zeg. Zoiets is geen "dramatische gebeurtenis". Ik kan me wel voorstellen wat het wel zou kunnen zijn en iemand anders gokte eerder al ook iets in die richting, maar ik vind het nogal respectloos om hierover te speculeren. Waarom kunnen mensen niet gewoon antwoord geven op de vragen die door ts gesteld worden in plaats van allerlei verhalen te verzinnen?
Met alle respect, maar wat kunnen ze voor antwoorden geven? Steeds als het over juridische stappen nemen gaat verschuilt hij zich achter dat wil ik niet want de kinderen raken emotioneel beschadigd. Hij maakt er zelf een R&P topic van. Met die auto ook, hij vindt dat die van hem moet zijn en luistert niet naar hoe het juridisch zit.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:58:23 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123365534
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:50 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ach, als zij 16 was toen ze een relatie kregen, dan kan ze 2 jaar geleden nog prima een miskraam hebben gehad.

Ik denk ook niet dat de overgang zo'n dramatisch "voorval" is waar het hele gezin veel verdriet van heeft.
Dat ze daardoor uit haar dak gaat om kleinigheidjes kan ik me dan wel weer voorstellen >:)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123365911
Kan wel begrijpen waarom mensen het hele verhaal willen horen.

Deels nieuwsgierigheid, deels om te bepalen of zijn ex gerechtvaardigd is (als dat uberhaubt kan) in haar doen en laten jegens TS en deels om de gaten op te vullen en daardoor beter advies te kunnen/willen geven.

Aan de andere kant is TS dat niet verplicht natuurlijk, net zo min als reageren op vragen door anderen dat is. :P

Captain Obvious signing out.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 14:10:10 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123366014
Nee natuurlijk hoeft hij het niet te vertellen, maar met wat hij wel vertelt gaan mensen wel dingen invullen, en dat doen we al op verschillende manieren.

Het kan natuurlijk best zijn dat TS helemaal gelijk heeft in zijn hoe en waarom, maar juist een aantal dingen in zijn verhaal maken het dubieus.
Waarom heeft een volwassen man, van iig boven de 45, de auto die hij voor zijn werk cq bedrijfsvoering gebruikt op naam staan van de vrouw waarmee hij niet eens een samenlevingscontract heeft.

Ik kan daar wel een paar redenen voor bedenken, maar het gros van de voor de hand liggende redenen is niet heel positief voor TS, dan misschien nog de reden dat zij het meest van de auto gebruikmaakt, ondanks het feit dat hij hem voor zijn werk gebruikt, maar dan heeft hij haar dus nu zonder auto laten zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123372324
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kan wel begrijpen waarom mensen het hele verhaal willen horen.

om te bepalen of zijn ex gerechtvaardigd is (als dat uberhaubt kan) in haar doen en laten jegens TS en deels om de gaten op te vullen en daardoor beter advies te kunnen/willen geven.

Ja dit dus, als het één of andere psycho bitch is het iets anders, maar ik denk niet dat zijn
e een psycho bitch is eigenlijk, anders hou je het niet 30 jaar uit :')
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:46:43 #191
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_123376936
Maar ja, wat wil iedereen nu dan? Als TS 'de andere kant' vertelt gelooft toch niemand hem (tenzij het een sappig verhaal is, dan moet het wel de waardheid zijn, want dan zijn alle fokkers weer verzadigd en is hun speculatie bevestigd, of het de waarheid is boeit dan verder niet). De enige manier om het hele verhaal te horen is als de ex hier gaat posten, maar ik heb zo het vermoeden dat die kans niet zo groot is..
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_123377549
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef twiFight het volgende:
Maar ja, wat wil iedereen nu dan? Als TS 'de andere kant' vertelt gelooft toch niemand hem (tenzij het een sappig verhaal is, dan moet het wel de waardheid zijn, want dan zijn alle fokkers weer verzadigd en is hun speculatie bevestigd, of het de waarheid is boeit dan verder niet). De enige manier om het hele verhaal te horen is als de ex hier gaat posten, maar ik heb zo het vermoeden dat die kans niet zo groot is..
Neu... TS hoeft niks te doen, maar de mensen die meteen roepen dat zijn ex gestoord
is dat hij een raampje moet ingooien (leuk voor de kinders) en zijn spullen wegslepen,
zouden wel even achter hun oren moeten gaan krabben voordat ze met nog meer van
zulke adviezen aankomen.
pi_123610070
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:05 schreef Skint het volgende:

[..]

Het gaat idd om de situatie en hoe de wet daarin voorziet.
pi_123610142
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef CruellaDeVil het volgende:
Nee geen vreemd gaan en ook geen kind.
pi_123610174
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef Skint het volgende:

[..]

Ok geen gokken of schulden.
pi_123610221
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach, als zij 16 was toen ze een relatie kregen, dan kan ze 2 jaar geleden nog prima een miskraam hebben gehad.

Ik denk ook niet dat de overgang zo'n dramatisch "voorval" is waar het hele gezin veel verdriet van heeft.
Dat ze daardoor uit haar dak gaat om kleinigheidjes kan ik me dan wel weer voorstellen >:)
Geen miskraam..... maar wel een klein beetje warm.
  maandag 4 maart 2013 @ 11:34:12 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123610344
Of je post gewoon wat het wel was ipv er een raadspelletje van te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123610527
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:10 schreef Leandra het volgende:
Nee natuurlijk hoeft hij het niet te vertellen, maar met wat hij wel vertelt gaan mensen wel dingen invullen, en dat doen we al op verschillende manieren.

Het kan natuurlijk best zijn dat TS helemaal gelijk heeft in zijn hoe en waarom, maar juist een aantal dingen in zijn verhaal maken het dubieus.
Waarom heeft een volwassen man, van iig boven de 45, de auto die hij voor zijn werk cq bedrijfsvoering gebruikt op naam staan van de vrouw waarmee hij niet eens een samenlevingscontract heeft.

Ik kan daar wel een paar redenen voor bedenken, maar het gros van de voor de hand liggende redenen is niet heel positief voor TS, dan misschien nog de reden dat zij het meest van de auto gebruikmaakt, ondanks het feit dat hij hem voor zijn werk gebruikt, maar dan heeft hij haar dus nu zonder auto laten zitten.
Ex heeft haar eigen auto, en dit is mijn auto. ik pak niets van haar weg en heb ook die intentie niet. Van de huisraad blijf ik af ook al ben ik van mening dat die voor een deel ook mij toebehoort.

Ik heb inmiddels een advocaat ingeschakeld waar ik donderdag as een afspraak mee heb.Die meot me adviseren hoe te werk te gaan en wat wettelijk haalbaar is. Ruiten ingooien en meer van dat soort acties lijken mij niet de juiste weg...... maar als het wettelijk te verantwoorden is dan gaat dat zeker gebeuren. Maar dat lijkt mij niet.
pi_123610554
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:34 schreef Leandra het volgende:
Of je post gewoon wat het wel was ipv er een raadspelletje van te maken.
Zoals gezegd is dat te persoonlijk.... en daar blijft het bij.
pi_123610622
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:40 schreef carramba het volgende:

[..]

Zoals gezegd is dat te persoonlijk.... en daar blijft het bij.
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:30 schreef carramba het volgende:

[..]

Geen miskraam..... maar wel een klein beetje warm.
:? :? :? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')