abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123361846
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:02 schreef trigt013 het volgende:

Voorlopig is hij alleen het slachtoffer aan het uithangen en haar de schuld aan het geven. Daar zou ik persoonlijk ook niet heel erg meewerkend van worden.
Nee, hij vertelt wat zijn situatie nu is en vraagt wat hij daar aan kan doen. Waarom moet iedereen dan per se alle sappige details weten? Wat maakt het uit of hij vreemdgegaan is, per ongeluk op de kat is gaan zitten of de vrouw des huizes gewoon gestoord is? Voor zijn rechten maakt het geen drol uit.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:06:27 #177
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_123361869
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:05 schreef Skint het volgende:

[..]

Nee, hij vertelt wat zijn situatie nu is en vraagt wat hij daar aan kan doen. Waarom moet iedereen dan per se alle sappige details weten? Wat maakt het uit of hij vreemdgegaan is, per ongeluk op de kat is gaan zitten of de vrouw des huizes gewoon gestoord is? Voor zijn rechten maakt het geen drol uit.
This is FOK!.......we willen alles weten.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_123362291
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:06 schreef trigt013 het volgende:

[..]

This is FOK!.......we willen alles weten.
Hebben we recht op.
pi_123362359
TS is scenarioschrijver van Divorce.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:50:24 #180
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_123363155
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:53 schreef Leandra het volgende:

Het zou me overigens niets verbazen als die dramatische gebeurtenis bijvoorbeeld een miskraam was....
Gezien ze al dertig jaar een relatie hebben, zal het eerder de overgang zijn....
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 12:56:14 #181
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_123363333
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:58 schreef Skint het volgende:

[..]

Wat maakt het uit? Zelfs al heeft ie met een andere vrouw het bed gedeeld, (wat zijn vrouw waarschijnlijk wel 'pislink' zou maken, ookal hadden ze allang geen echte relatie meer) zijn rechten zijn nog steeds zijn rechten.
Natuurlijk maakt dat niets uit voor zijn rechten. Maar als je hier en daar van die beschuldigingen naar je ex laat vallen moet je ook niet raar opkijken als mensen een wenkbrauw op gaan trekken en zich gaan afvragen wat dan de rest van het verhaal is ;)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_123363819
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:50 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Gezien ze al dertig jaar een relatie hebben, zal het eerder de overgang zijn....
:') dat lijkt me sterk ''het zal de overgang wel zijn'' ....

Ik heb ook al 30 jaar een relatie, ja ik was er vroeg bij ik was 16 jaar, maar ik zou dit niet
in mijn hoofd halen, als hij de relatie wil verbreken of verder wil met een ander, tja...

Tuurlijk staat je leven op zijn kop en alles wat erbij komt kijken, woede, verdriet weetikveelwat
maar dan nog zal je iemand toch normaal zijn spullen laten meenemen en zéker de spullen
(in dit geval dus gereedschap begrijp ik?) die nodig zijn om zijn beroep mee uit te oefenen.

(mist het geen inbrekerstools zijn :P )

ik denk eerder dat meneer het niet zo nauw neemt met eigendommen van een ander,
zie ''autoverhaal'', aangezien hij hier toch niets over gaat zeggen blijft het gokken en
ik gok erop dat hij van de spaarcentjes van Mevrouw heeft gesnoept of iets
in die geest en dat zij hem nu wil dwingen om zijn deel terug te betalen, maar
aangezien er na 30 jaar! nog niets op papier staat, zelfs als er 2 kinderen zijn
blijft het wel een érrug vaag verhaal.

ja ja dit is speculeren, krijg je d'r van (8>
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:31:37 #183
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_123364579
TS is vreemdgegaan, mogelijk zelfs met een kind tot gevolg, en verschuilt zich nu achter "iets ergs, maar te persoonlijk om te vertellen" om zijn ex hier als psycho neer te kunnen zetten en zichzelf als de goedheid zelve. :')
pi_123365424
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef CruellaDeVil het volgende:
TS is vreemdgegaan, mogelijk zelfs met een kind tot gevolg, en verschuilt zich nu achter "iets ergs, maar te persoonlijk om te vertellen" om zijn ex hier als psycho neer te kunnen zetten en zichzelf als de goedheid zelve. :')
Wat een aannames zeg. Zoiets is geen "dramatische gebeurtenis". Ik kan me wel voorstellen wat het wel zou kunnen zijn en iemand anders gokte eerder al ook iets in die richting, maar ik vind het nogal respectloos om hierover te speculeren. Waarom kunnen mensen niet gewoon antwoord geven op de vragen die door ts gesteld worden in plaats van allerlei verhalen te verzinnen?
pi_123365448
TS is bang dat actie ondernemen gevolgen heeft voor zijn band met de kinderen? Jongen je ziet ze nu ook niet. Inbeuken die deur en je spullen ophalen. Kinderen gaan het wel begrijpen, is het nu niet, dan is het wel later.

Wat laat TS zich over zijn kop zeiken door zijn wijf zeg.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_123365526
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef Skint het volgende:
Wat een aannames zeg. Zoiets is geen "dramatische gebeurtenis". Ik kan me wel voorstellen wat het wel zou kunnen zijn en iemand anders gokte eerder al ook iets in die richting, maar ik vind het nogal respectloos om hierover te speculeren. Waarom kunnen mensen niet gewoon antwoord geven op de vragen die door ts gesteld worden in plaats van allerlei verhalen te verzinnen?
Met alle respect, maar wat kunnen ze voor antwoorden geven? Steeds als het over juridische stappen nemen gaat verschuilt hij zich achter dat wil ik niet want de kinderen raken emotioneel beschadigd. Hij maakt er zelf een R&P topic van. Met die auto ook, hij vindt dat die van hem moet zijn en luistert niet naar hoe het juridisch zit.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:58:23 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123365534
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:50 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ach, als zij 16 was toen ze een relatie kregen, dan kan ze 2 jaar geleden nog prima een miskraam hebben gehad.

Ik denk ook niet dat de overgang zo'n dramatisch "voorval" is waar het hele gezin veel verdriet van heeft.
Dat ze daardoor uit haar dak gaat om kleinigheidjes kan ik me dan wel weer voorstellen >:)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123365911
Kan wel begrijpen waarom mensen het hele verhaal willen horen.

Deels nieuwsgierigheid, deels om te bepalen of zijn ex gerechtvaardigd is (als dat uberhaubt kan) in haar doen en laten jegens TS en deels om de gaten op te vullen en daardoor beter advies te kunnen/willen geven.

Aan de andere kant is TS dat niet verplicht natuurlijk, net zo min als reageren op vragen door anderen dat is. :P

Captain Obvious signing out.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 14:10:10 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123366014
Nee natuurlijk hoeft hij het niet te vertellen, maar met wat hij wel vertelt gaan mensen wel dingen invullen, en dat doen we al op verschillende manieren.

Het kan natuurlijk best zijn dat TS helemaal gelijk heeft in zijn hoe en waarom, maar juist een aantal dingen in zijn verhaal maken het dubieus.
Waarom heeft een volwassen man, van iig boven de 45, de auto die hij voor zijn werk cq bedrijfsvoering gebruikt op naam staan van de vrouw waarmee hij niet eens een samenlevingscontract heeft.

Ik kan daar wel een paar redenen voor bedenken, maar het gros van de voor de hand liggende redenen is niet heel positief voor TS, dan misschien nog de reden dat zij het meest van de auto gebruikmaakt, ondanks het feit dat hij hem voor zijn werk gebruikt, maar dan heeft hij haar dus nu zonder auto laten zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123372324
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kan wel begrijpen waarom mensen het hele verhaal willen horen.

om te bepalen of zijn ex gerechtvaardigd is (als dat uberhaubt kan) in haar doen en laten jegens TS en deels om de gaten op te vullen en daardoor beter advies te kunnen/willen geven.

Ja dit dus, als het één of andere psycho bitch is het iets anders, maar ik denk niet dat zijn
e een psycho bitch is eigenlijk, anders hou je het niet 30 jaar uit :')
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:46:43 #191
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_123376936
Maar ja, wat wil iedereen nu dan? Als TS 'de andere kant' vertelt gelooft toch niemand hem (tenzij het een sappig verhaal is, dan moet het wel de waardheid zijn, want dan zijn alle fokkers weer verzadigd en is hun speculatie bevestigd, of het de waarheid is boeit dan verder niet). De enige manier om het hele verhaal te horen is als de ex hier gaat posten, maar ik heb zo het vermoeden dat die kans niet zo groot is..
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_123377549
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef twiFight het volgende:
Maar ja, wat wil iedereen nu dan? Als TS 'de andere kant' vertelt gelooft toch niemand hem (tenzij het een sappig verhaal is, dan moet het wel de waardheid zijn, want dan zijn alle fokkers weer verzadigd en is hun speculatie bevestigd, of het de waarheid is boeit dan verder niet). De enige manier om het hele verhaal te horen is als de ex hier gaat posten, maar ik heb zo het vermoeden dat die kans niet zo groot is..
Neu... TS hoeft niks te doen, maar de mensen die meteen roepen dat zijn ex gestoord
is dat hij een raampje moet ingooien (leuk voor de kinders) en zijn spullen wegslepen,
zouden wel even achter hun oren moeten gaan krabben voordat ze met nog meer van
zulke adviezen aankomen.
pi_123610070
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:05 schreef Skint het volgende:

[..]

Het gaat idd om de situatie en hoe de wet daarin voorziet.
pi_123610142
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef CruellaDeVil het volgende:
Nee geen vreemd gaan en ook geen kind.
pi_123610174
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef Skint het volgende:

[..]

Ok geen gokken of schulden.
pi_123610221
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach, als zij 16 was toen ze een relatie kregen, dan kan ze 2 jaar geleden nog prima een miskraam hebben gehad.

Ik denk ook niet dat de overgang zo'n dramatisch "voorval" is waar het hele gezin veel verdriet van heeft.
Dat ze daardoor uit haar dak gaat om kleinigheidjes kan ik me dan wel weer voorstellen >:)
Geen miskraam..... maar wel een klein beetje warm.
  maandag 4 maart 2013 @ 11:34:12 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123610344
Of je post gewoon wat het wel was ipv er een raadspelletje van te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123610527
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:10 schreef Leandra het volgende:
Nee natuurlijk hoeft hij het niet te vertellen, maar met wat hij wel vertelt gaan mensen wel dingen invullen, en dat doen we al op verschillende manieren.

Het kan natuurlijk best zijn dat TS helemaal gelijk heeft in zijn hoe en waarom, maar juist een aantal dingen in zijn verhaal maken het dubieus.
Waarom heeft een volwassen man, van iig boven de 45, de auto die hij voor zijn werk cq bedrijfsvoering gebruikt op naam staan van de vrouw waarmee hij niet eens een samenlevingscontract heeft.

Ik kan daar wel een paar redenen voor bedenken, maar het gros van de voor de hand liggende redenen is niet heel positief voor TS, dan misschien nog de reden dat zij het meest van de auto gebruikmaakt, ondanks het feit dat hij hem voor zijn werk gebruikt, maar dan heeft hij haar dus nu zonder auto laten zitten.
Ex heeft haar eigen auto, en dit is mijn auto. ik pak niets van haar weg en heb ook die intentie niet. Van de huisraad blijf ik af ook al ben ik van mening dat die voor een deel ook mij toebehoort.

Ik heb inmiddels een advocaat ingeschakeld waar ik donderdag as een afspraak mee heb.Die meot me adviseren hoe te werk te gaan en wat wettelijk haalbaar is. Ruiten ingooien en meer van dat soort acties lijken mij niet de juiste weg...... maar als het wettelijk te verantwoorden is dan gaat dat zeker gebeuren. Maar dat lijkt mij niet.
pi_123610554
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:34 schreef Leandra het volgende:
Of je post gewoon wat het wel was ipv er een raadspelletje van te maken.
Zoals gezegd is dat te persoonlijk.... en daar blijft het bij.
pi_123610622
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:40 schreef carramba het volgende:

[..]

Zoals gezegd is dat te persoonlijk.... en daar blijft het bij.
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:30 schreef carramba het volgende:

[..]

Geen miskraam..... maar wel een klein beetje warm.
:? :? :? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')