Nee, hij vertelt wat zijn situatie nu is en vraagt wat hij daar aan kan doen. Waarom moet iedereen dan per se alle sappige details weten? Wat maakt het uit of hij vreemdgegaan is, per ongeluk op de kat is gaan zitten of de vrouw des huizes gewoon gestoord is? Voor zijn rechten maakt het geen drol uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:02 schreef trigt013 het volgende:
Voorlopig is hij alleen het slachtoffer aan het uithangen en haar de schuld aan het geven. Daar zou ik persoonlijk ook niet heel erg meewerkend van worden.
This is FOK!.......we willen alles weten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:05 schreef Skint het volgende:
[..]
Nee, hij vertelt wat zijn situatie nu is en vraagt wat hij daar aan kan doen. Waarom moet iedereen dan per se alle sappige details weten? Wat maakt het uit of hij vreemdgegaan is, per ongeluk op de kat is gaan zitten of de vrouw des huizes gewoon gestoord is? Voor zijn rechten maakt het geen drol uit.
Hebben we recht op.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:06 schreef trigt013 het volgende:
[..]
This is FOK!.......we willen alles weten.
Gezien ze al dertig jaar een relatie hebben, zal het eerder de overgang zijn....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:53 schreef Leandra het volgende:
Het zou me overigens niets verbazen als die dramatische gebeurtenis bijvoorbeeld een miskraam was....
Natuurlijk maakt dat niets uit voor zijn rechten. Maar als je hier en daar van die beschuldigingen naar je ex laat vallen moet je ook niet raar opkijken als mensen een wenkbrauw op gaan trekken en zich gaan afvragen wat dan de rest van het verhaal isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:58 schreef Skint het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Zelfs al heeft ie met een andere vrouw het bed gedeeld, (wat zijn vrouw waarschijnlijk wel 'pislink' zou maken, ookal hadden ze allang geen echte relatie meer) zijn rechten zijn nog steeds zijn rechten.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:50 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Gezien ze al dertig jaar een relatie hebben, zal het eerder de overgang zijn....
Wat een aannames zeg. Zoiets is geen "dramatische gebeurtenis". Ik kan me wel voorstellen wat het wel zou kunnen zijn en iemand anders gokte eerder al ook iets in die richting, maar ik vind het nogal respectloos om hierover te speculeren. Waarom kunnen mensen niet gewoon antwoord geven op de vragen die door ts gesteld worden in plaats van allerlei verhalen te verzinnen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef CruellaDeVil het volgende:
TS is vreemdgegaan, mogelijk zelfs met een kind tot gevolg, en verschuilt zich nu achter "iets ergs, maar te persoonlijk om te vertellen" om zijn ex hier als psycho neer te kunnen zetten en zichzelf als de goedheid zelve.
Met alle respect, maar wat kunnen ze voor antwoorden geven? Steeds als het over juridische stappen nemen gaat verschuilt hij zich achter dat wil ik niet want de kinderen raken emotioneel beschadigd. Hij maakt er zelf een R&P topic van. Met die auto ook, hij vindt dat die van hem moet zijn en luistert niet naar hoe het juridisch zit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef Skint het volgende:
Wat een aannames zeg. Zoiets is geen "dramatische gebeurtenis". Ik kan me wel voorstellen wat het wel zou kunnen zijn en iemand anders gokte eerder al ook iets in die richting, maar ik vind het nogal respectloos om hierover te speculeren. Waarom kunnen mensen niet gewoon antwoord geven op de vragen die door ts gesteld worden in plaats van allerlei verhalen te verzinnen?
Ach, als zij 16 was toen ze een relatie kregen, dan kan ze 2 jaar geleden nog prima een miskraam hebben gehad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:50 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Gezien ze al dertig jaar een relatie hebben, zal het eerder de overgang zijn....
Ja dit dus, als het één of andere psycho bitch is het iets anders, maar ik denk niet dat zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kan wel begrijpen waarom mensen het hele verhaal willen horen.
om te bepalen of zijn ex gerechtvaardigd is (als dat uberhaubt kan) in haar doen en laten jegens TS en deels om de gaten op te vullen en daardoor beter advies te kunnen/willen geven.
Neu... TS hoeft niks te doen, maar de mensen die meteen roepen dat zijn ex gestoordquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef twiFight het volgende:
Maar ja, wat wil iedereen nu dan? Als TS 'de andere kant' vertelt gelooft toch niemand hem (tenzij het een sappig verhaal is, dan moet het wel de waardheid zijn, want dan zijn alle fokkers weer verzadigd en is hun speculatie bevestigd, of het de waarheid is boeit dan verder niet). De enige manier om het hele verhaal te horen is als de ex hier gaat posten, maar ik heb zo het vermoeden dat die kans niet zo groot is..
Het gaat idd om de situatie en hoe de wet daarin voorziet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:05 schreef Skint het volgende:
[..]
Nee, hij vertelt wat zijn situatie nu is en vraagt wat hij daar aan kan doen. Waarom moet iedereen dan per se alle sappige details weten? Wat maakt het uit of hij vreemdgegaan is, per ongeluk op de kat is gaan zitten of de vrouw des huizes gewoon gestoord is? Voor zijn rechten maakt het geen drol uit.
Nee geen vreemd gaan en ook geen kind.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef CruellaDeVil het volgende:
TS is vreemdgegaan, mogelijk zelfs met een kind tot gevolg, en verschuilt zich nu achter "iets ergs, maar te persoonlijk om te vertellen" om zijn ex hier als psycho neer te kunnen zetten en zichzelf als de goedheid zelve.
Ok geen gokken of schulden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef Skint het volgende:
[..]
Wat een aannames zeg. Zoiets is geen "dramatische gebeurtenis". Ik kan me wel voorstellen wat het wel zou kunnen zijn en iemand anders gokte eerder al ook iets in die richting, maar ik vind het nogal respectloos om hierover te speculeren. Waarom kunnen mensen niet gewoon antwoord geven op de vragen die door ts gesteld worden in plaats van allerlei verhalen te verzinnen?
Geen miskraam..... maar wel een klein beetje warm.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, als zij 16 was toen ze een relatie kregen, dan kan ze 2 jaar geleden nog prima een miskraam hebben gehad.
Ik denk ook niet dat de overgang zo'n dramatisch "voorval" is waar het hele gezin veel verdriet van heeft.
Dat ze daardoor uit haar dak gaat om kleinigheidjes kan ik me dan wel weer voorstellen
Ex heeft haar eigen auto, en dit is mijn auto. ik pak niets van haar weg en heb ook die intentie niet. Van de huisraad blijf ik af ook al ben ik van mening dat die voor een deel ook mij toebehoort.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:10 schreef Leandra het volgende:
Nee natuurlijk hoeft hij het niet te vertellen, maar met wat hij wel vertelt gaan mensen wel dingen invullen, en dat doen we al op verschillende manieren.
Het kan natuurlijk best zijn dat TS helemaal gelijk heeft in zijn hoe en waarom, maar juist een aantal dingen in zijn verhaal maken het dubieus.
Waarom heeft een volwassen man, van iig boven de 45, de auto die hij voor zijn werk cq bedrijfsvoering gebruikt op naam staan van de vrouw waarmee hij niet eens een samenlevingscontract heeft.
Ik kan daar wel een paar redenen voor bedenken, maar het gros van de voor de hand liggende redenen is niet heel positief voor TS, dan misschien nog de reden dat zij het meest van de auto gebruikmaakt, ondanks het feit dat hij hem voor zijn werk gebruikt, maar dan heeft hij haar dus nu zonder auto laten zitten.
Zoals gezegd is dat te persoonlijk.... en daar blijft het bij.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:34 schreef Leandra het volgende:
Of je post gewoon wat het wel was ipv er een raadspelletje van te maken.
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:40 schreef carramba het volgende:
[..]
Zoals gezegd is dat te persoonlijk.... en daar blijft het bij.
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:30 schreef carramba het volgende:
[..]
Geen miskraam..... maar wel een klein beetje warm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |