abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:19:30 #126
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_123353550
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Al was TS maar in gemeenschap van goederen getrouwd, dan had hij nu minder problemen.
Inderdaad. Het lijkt mij dat hij toch op zijn minst zijn gereedschap en wat kleding kan krijgen. Het zal wel ingewikkelder liggen, maar hij moet nu wel op de blaren zitten. Desnoods gooit ze zijn kleding uit het raam.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:20:09 #127
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_123353578
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:17 schreef trovey het volgende:

[..]

Alleen wel jammer dat de TS in deze niet getrouwd was met de dame. ;)
Inderdaad. Ik las het.
pi_123353752
Hoe moeilijk kan het zijn om dat wijf even te bellen om te vertellen dat je spullen op komt halen. :?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:26:10 #129
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_123353781
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

[..]

_O_ 100% zeker dat ik dat zou doen! :D

[..]

En dit. Zo moeilijk is het niet. :)

Maar nieuw raampje mag de ex in kwestie zelf voor zorgen. :)

Dan is hij verder van huis als hij een ruitje in gooit, maar aan zijn reacties te zien is het gelukkig een man die nadenkt voordat hij wat doet. Kinderen lijden er ook onder. Als ik TS was, dan een zekere gang naar de politie/advocatenkantoor gemaakt. Je zult wel moeten.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:27:52 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123353855
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om dat wijf even te bellen om te vertellen dat je spullen op komt halen. :?
Ik denk dat er meer aan de hand is....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123353960
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat er meer aan de hand is....
Ze staat 'm met de deegrol op te wachten?
pi_123354168
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ze staat 'm met de deegrol op te wachten?
Hij MOET wel iets geflikt hebben dan héél erg is :') anders doet iemand zoiets
niet.

Er is al 100 x gevraagd wat er is gebeurt maar geen antwoord...
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:42:50 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123354306
Ik vermoed dat die periode dat TS tijdelijk ergens anders woonde, maar wat ook geen succes was, er mee te maken had/heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123354370
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:42 schreef Leandra het volgende:
Ik vermoed dat die periode dat TS tijdelijk ergens anders woonde, maar wat ook geen succes was, er mee te maken had/heeft.
ow... ik dacht dat ik alles gelezen had, maar daar heb ik dan overheen gelezen.

mja, als hij niks verteld weten we het niet :')
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:47:16 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123354431
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ow... ik dacht dat ik alles gelezen had, maar daar heb ik dan overheen gelezen.

mja, als hij niks verteld weten we het niet :')
Staat gewoon in de OP :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123354461
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Staat gewoon in de OP :Y
oeps......... :@ tis al laat oO<

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123354532
Ik kan me weinig voorstellen waardoor ik mijn eigen spullen niet ga ophalen.
pi_123355775
Natuurlijk is er meer aan de hand. Een dramatische gebeurtenis binnen het gezin. Te persoonlijk om te delen. Geen sexueel misbruik of iets dergelijks ook geen mishandeling, geweld of iets in die richting. Maar door deze gebeurtenis die veel verdriet heeft gebracht voor alle leden van het gezin en de rest van de familie hoopte de moeder dat we als gezin... met name als koppel weer een nieuwe start konden maken. Maar daar zag ik geen toekomst in....

Samen met het verdriet en de teleurstelling was het voor moeder teveel om te accepteren. Dat is naar mijn idee de belangrijkste rede voor de starre houding van moeder.

Natuurlijk kan ik daar naar toe en een hoop stampij trappen maar je moet als volwassene de kinderen voorop stellen. Bij veel van dit soort zaken gaan de ouders te keer als losgeslagen beesten en nemen alles wat op hun weg staat mee en denken daarbij alleen aan zichzelf.. Wie is vaak de dupe? Juist ja....... de kinderen. Dat gaat mijn kinderen zolang ik er iets aan kan doen niet gebeuren. Ook al betekend dat dat ik overal van af moet zien. Spullen kun je vervangen... kinderen niet.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 03:06:54 #139
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123355784
quote:
De tenaamstelling (die staat op haar naam) op een kenteken maakt je niet automatisch ook eigenaar.
wel dus
pi_123355786
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Er is al 100 x gevraagd wat er is gebeurt maar geen antwoord...
zie post hierboven.
pi_123355792
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:06 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

wel dus
Aan de tenaamstelling op een kentekenbewijs kunnen geen eigendomsrechten worden ontleend.

Staat ook op het kentekenbewijs zelf....

Niet dus..
  dinsdag 26 februari 2013 @ 03:09:59 #142
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123355794
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:09 schreef carramba het volgende:

[..]

Aan de tenaamstelling op een kentekenbewijs kunnen geen eigendomsrechten worden ontleend.

Staat ook op het kentekenbewijs zelf....

Niet dus..
zal ik groningen vertellen als ze mij 'fanmail' sturen :7
  dinsdag 26 februari 2013 @ 03:12:46 #143
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123355802
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:05 schreef carramba het volgende:
Natuurlijk is er meer aan de hand. Een dramatische gebeurtenis binnen het gezin. Te persoonlijk om te delen. Geen sexueel misbruik of iets dergelijks ook geen mishandeling, geweld of iets in die richting. Maar door deze gebeurtenis die veel verdriet heeft gebracht voor alle leden van het gezin en de rest van de familie hoopte de moeder dat we als gezin... met name als koppel weer een nieuwe start konden maken. Maar daar zag ik geen toekomst in....

Samen met het verdriet en de teleurstelling was het voor moeder teveel om te accepteren. Dat is naar mijn idee de belangrijkste rede voor de starre houding van moeder.

Natuurlijk kan ik daar naar toe en een hoop stampij trappen maar je moet als volwassene de kinderen voorop stellen. Bij veel van dit soort zaken gaan de ouders te keer als losgeslagen beesten en nemen alles wat op hun weg staat mee en denken daarbij alleen aan zichzelf.. Wie is vaak de dupe? Juist ja....... de kinderen. Dat gaat mijn kinderen zolang ik er iets aan kan doen niet gebeuren. Ook al betekend dat dat ik overal van af moet zien. Spullen kun je vervangen... kinderen niet.
Dan stel je die voorop en laat je de rest toch zitten en zie je ervan af..?
Wat is het probleem...?

Je hebt het dus ZELF zo ver laten komen EN je wist al jaren dat het niet goed ging..
Je hebt er geen reet aan gedaan om dingen van te voren te regelen, en daar heb je jaren tijd voor gehad..
Je ex is nu klaar met je..
Tot ziens... :W w/
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123355808
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:26 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dan is hij verder van huis als hij een ruitje in gooit, maar aan zijn reacties te zien is het gelukkig een man die nadenkt voordat hij wat doet. Kinderen lijden er ook onder. Als ik TS was, dan een zekere gang naar de politie/advocatenkantoor gemaakt. Je zult wel moeten.
Ik ga wel naar een advocaat en zonodig de politie inschakelen. Maar ik ben ook daar voorzichtig mee. Het is maar al te vaak dat professionele instanties er een grote puinhoop van kunnen maken louter omdat met regels en protocol naleeft zonder de situatie per geval in acht te nemen.

Staat zo in het boekje... dus zo gaan we dat doen....
  dinsdag 26 februari 2013 @ 03:19:17 #145
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123355813
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:15 schreef carramba het volgende:

[..]

Ik ga wel naar een advocaat en zonodig de politie inschakelen. Maar ik ben ook daar voorzichtig mee. Het is maar al te vaak dat professionele instanties er een grote puinhoop van kunnen maken louter omdat met regels en protocol naleeft zonder de situatie per geval in acht te nemen.

Staat zo in het boekje... dus zo gaan we dat doen....
Nee je bent bang voor de gevolgen die het voor jou kan hebben omdat je geen benul hebt in welk recht je ex incl kinderen staat...
pi_123355820
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:19 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee je bent bang voor de gevolgen die het voor jou kan hebben omdat je geen benul hebt in welk recht je ex incl kinderen staat...
Je hebt de klok horen luiden maar je weet niet wie de schoen past..... _O-
  dinsdag 26 februari 2013 @ 03:30:10 #147
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123355827
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:22 schreef carramba het volgende:

[..]

Je hebt de klok horen luiden maar je weet niet wie de schoen past..... _O-
Waar de klepel hangt.......

En wie de schoen past, trekke hem aan...

Kun je wel lachen... maar ik heb de boel op mijn eigen naam staan, en neem ook mijn verantwoording als het erop aan komt... :')
pi_123355829
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:30 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Kun je wel lachen... maar ik heb de boel op mijn eigen naam staan, en neem ook mijn verantwoording als het erop aan komt... :')
plus dat de dag dat m'n vriendin probeert over mij heen te lopen dmv fysieke en verbale agressie ze m'n laatste load heeft gehad.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 03:53:10 #149
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_123355853
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:12 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dan stel je die voorop en laat je de rest toch zitten en zie je ervan af..?
Wat is het probleem...?

Je hebt het dus ZELF zo ver laten komen EN je wist al jaren dat het niet goed ging..
Je hebt er geen reet aan gedaan om dingen van te voren te regelen, en daar heb je jaren tijd voor gehad..
Je ex is nu klaar met je..
Tot ziens... :W w/
Jij bent maar een eng en mijns inziens verknipt persoon.

Het zou wat zijn als iedereen, zodra een relatie wat minder gaat, zich meteen alle spullen op papier toe moet eigenen, omdat het volgens jou normaal is dat een geschift mens iemand zijn spullen niet op laat halen.

Als er al groot leed is kunnen mensen rare dingen doen, maar zijn ex-partner kan altijd wat 'bare essentials' klaarzetten die hij op kan komen halen als zij er even niet is. Dat mens zou zelf ook niet zonder onderbroeken willen zitten. Als je dat niet toestaat dan ben je mijns inziens gewoon hypocriete egoist en, in het licht van de info van TS, is het dan ook niet zo raar dat hij geen toekomst met haar ziet.

Snowballed, ik heb met je te doen, maar ik vrees dat als deze situatie op jou van toepassing zou zijn, dat jij de geschifte ex zou zijn in het verhaal..
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 26 februari 2013 @ 03:59:49 #150
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123355863
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:53 schreef twiFight het volgende:

[..]

Jij bent maar een eng en mijns inziens verknipt persoon.

Het zou wat zijn als iedereen, zodra een relatie wat minder gaat, zich meteen alle spullen op papier toe moet eigenen, omdat het volgens jou normaal is dat een geschift mens iemand zijn spullen niet op laat halen.

Als er al groot leed is kunnen mensen rare dingen doen, maar zijn ex-partner kan altijd wat 'bare essentials' klaarzetten die hij op kan komen halen als zij er even niet is. Dat mens zou zelf ook niet zonder onderbroeken willen zitten. Als je dat niet toestaat dan ben je mijns inziens gewoon hypocriete egoist en, in het licht van de info van TS, is het dan ook niet zo raar dat hij geen toekomst met haar ziet.

Snowballed, ik heb met je te doen, maar ik vrees dat als deze situatie op jou van toepassing zou zijn, dat jij de geschifte ex zou zijn in het verhaal..
Welk verhaal..?
Dat kleine stukje zelfmedelijden wat enkel van 1 kant belicht word, en dan ook nog door degene die er zelf een punt achter gezet heeft..?

En dan ga je zn ex een geschift mens noemen....

Ik heb eerder met jou te doen, met je bekrompen gescheld in de lucht..
Je kent mij niet, dus doe nou niet zo tof, en hou je gemak een beetje daar achter je schermpje..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')